Siis täysin epäpäteviä jotka ei osaa työttömien asiaa hoitaa. Eivät tiedä paljonko työttömyysraha on edes. Minulle on merkattu työttömyysrahaa enemmän sata euroa mitä oikeesti saa. Se on merkattu toimeentulotuki hakemukseeni joten en saanut toimeentulotukea kuin 6 euroa. Nyt joudun tekemään valituksia työntekijästä ja päätöksistä ja ties kuinka kauan siihen menee.
Soitin vielä kelaan ja kysyin työntekijän nimeä joka teki minun toimeentulotuki hakemuksen jotta voin tehdä siitä valituksia. Laskuja pitäisi maksaa niin en saanut toimeentulotukea oikeaa määrää.
Niillä on sielä laskukoneet ja tietokoneet millä laskea mutta eivät osaa. Olen itse hakenut kelaan töihin varmaan 15 kertaa. Eivät ota töihin vaikka olisin täysin pätevä siihen hommaan ja olen siitäkin tehnyt valituksia.
Kelassa on huonoja työntekijöitä
20
286
Vastaukset
- Anonyymi
Mene töihin niin voit hoitaa omat asiasi etkä ole muiden armoilla.
T.Lawetorder - Anonyymi
Jotenkin tuo kommentti saa epäilemään, että virhe on ollut hakijan puolella, eikä Kelan.
- Anonyymi
Jytkytystä noihin toimistoihin.
- Anonyymi
Pakko oli pistää valitus. On ennen mennyt lapi valitus kuten viime vuonna. Ihmettelen vaan kun ei hyviä työntekijöitä ei palkata.
- Anonyymi
Työttömyys laha nousee ensi kuussa
- Anonyymi
Hyvä, hyvä. Ryöttömänä on hyvä olla jatkossakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, hyvä. Ryöttömänä on hyvä olla jatkossakin.
Juuuuuu
- Anonyymi
"Jotenkin tuo kommentti saa epäilemään, että virhe on ollut hakijan puolella, eikä Kelan."
Ihan samaa ajattelin.
Hiemankin fiksumpi ihminen olisi esim. lukenut sen päätöksen tehneen virkailijan nimen päätöksestä sen sijaan että lähtisi Kelaan sitä soittelemaan. - Anonyymi
Olen todennut saman asian Kela-virkailijat eivät tiedä edes muutamaa perusasiaa. Onko laki viidakko sitten niin sekava-voi ollakin. Virkailijan kyllä pitäisi tietää muutamat perusasiat, joten kela kurssittamaan työntekijöitään!
- Anonyymi
Todella tolloja ovat eivätkä vastaa mitään järjellistä OmaKelan viesteihin ja usein ei mitään. Siksi olisi tärkeää saada kysyä suoraan puhelimitse asiaa mutta puhelimeenkin vastaa joku tollo jostain muka palvelukeskuksesta eikä ymmärrä mistään mitään.
OmaKelan viesteistä ei tiedä kuka ne on lähettänyt ja kun pystyvät anonyyminä viestittämään niin niiden sisältö on sitten silkkaa sontaa jos sitäkään.
Viime syksynä yritin saada viestin lähettäjän suoraa puhelinnumeroa kysyäkseni saamastani viestistä lisätietoja. Kela antoi kyllä nimen mutta ei suoraa puhelinnumeroa ja perseili vielä valituskelpoisen päätöksen teossa. Päätös kuitenkin tuli ja valitin siitä viime marraskuussa hallinto-oikeuteen joka päätti viime kesäkuussa että suora puhelinnumeroa on annettava.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17458467/kela-raukalle-taas-quotpataanquot-haossa
Saa nähdä miten homma jatkuu mutta noita suoria puhelinnumeroita on hallinto-oikeuden päätöksen mukaan saatava, seuraavaksi aion jutella Kelan pääjohtajan kanssa tai ainakin vaadin suoran numeron. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella tolloja ovat eivätkä vastaa mitään järjellistä OmaKelan viesteihin ja usein ei mitään. Siksi olisi tärkeää saada kysyä suoraan puhelimitse asiaa mutta puhelimeenkin vastaa joku tollo jostain muka palvelukeskuksesta eikä ymmärrä mistään mitään.
OmaKelan viesteistä ei tiedä kuka ne on lähettänyt ja kun pystyvät anonyyminä viestittämään niin niiden sisältö on sitten silkkaa sontaa jos sitäkään.
Viime syksynä yritin saada viestin lähettäjän suoraa puhelinnumeroa kysyäkseni saamastani viestistä lisätietoja. Kela antoi kyllä nimen mutta ei suoraa puhelinnumeroa ja perseili vielä valituskelpoisen päätöksen teossa. Päätös kuitenkin tuli ja valitin siitä viime marraskuussa hallinto-oikeuteen joka päätti viime kesäkuussa että suora puhelinnumeroa on annettava.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17458467/kela-raukalle-taas-quotpataanquot-haossa
Saa nähdä miten homma jatkuu mutta noita suoria puhelinnumeroita on hallinto-oikeuden päätöksen mukaan saatava, seuraavaksi aion jutella Kelan pääjohtajan kanssa tai ainakin vaadin suoran numeron.Et ole ajatellut töihin mennä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole ajatellut töihin mennä?
Miten Kelan tollot muuttuu viisaaksi jos minä tai joku muu menee töihin?
Olen nyt eläkkeellä eikä ainakaan nyt töihin meno ole ajankohtaista, saa nähdä millaiseksi tämä maailma vielä muuttuu. - Anonyymi
Jotkut tollot ei ymmärrä sitä että kyse ei ole pelkästä puhelinnumerosta vaan asiakkaan laillista oikeuksista joita Kela polkee surutta jatkuvasti ja järjestelmällisesti aina kun se siihen kykenee, minun kohdalla se ei kykene.
Virkanilkit on kansan palvelijoita eivät kyykyttäjiä niin kun kuvittelevat olevansa.
®167-176 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut tollot ei ymmärrä sitä että kyse ei ole pelkästä puhelinnumerosta vaan asiakkaan laillista oikeuksista joita Kela polkee surutta jatkuvasti ja järjestelmällisesti aina kun se siihen kykenee, minun kohdalla se ei kykene.
Virkanilkit on kansan palvelijoita eivät kyykyttäjiä niin kun kuvittelevat olevansa.
®167-176Pötköuuno, tupapölvästi, mutqusitä lässyntätä urputisönköti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista valittavan paskiaisen toimesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pötköuuno, tupapölvästi, mutqusitä lässyntätä urputisönköti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista valittavan paskiaisen toimesta.Entäs sitten. Mitähän kuvittelet sille asialle mahtavasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs sitten. Mitähän kuvittelet sille asialle mahtavasi?
En mitään. Mutta jos vain onnistuisi nöin hölmöltä tupauunolta iskisin mielelläni tekarit kurkkuun. Enkä edes vaatisi kelalta kulukorvausta vaivasta/ilosta.
Betalast, molopää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mitään. Mutta jos vain onnistuisi nöin hölmöltä tupauunolta iskisin mielelläni tekarit kurkkuun. Enkä edes vaatisi kelalta kulukorvausta vaivasta/ilosta.
Betalast, molopää?Miksi suutut noin silmittömästi kun joku haluaa pitää laillisista oikeuksistaan kiinni, eli se ole sinulta pois ellet ole virkanilkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Betalast, molopää?Same to you
- Anonyymi
Kerran mun tuet viivästyi 3 kuukautta. Eikä ollut mitään syytä viivästyksiin. Valtio joutu maksaa aiheutuneet kulut vuokrista ja laskuista.
Kelan virkailijat tekee tahallaan vääriä päätöksiä tai viivästyttä tukia Oikeudes kelalta ei saanut mitään selityksiä miksi tuet viivästyi eli se oli tahallinen teko aiheuttaa työttömälle kärsimystä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517023Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414764HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982696- 1411979
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321589Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961522- 161459
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki201234mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101119