Olen uskova homoseksuaali

Anonyymi

Ensi viikolla tapaan papin jonka kanssa käymme asiaa läpi. Tämä pappi on seksuaali ja sukupuolivähemmistöjä tukeva ja työskentelee pienen kunnan seurakunnassa. Meillä on sellainen hyvä tilanne, että seurakunnassa on kaksi prideä tukevaa pappia ja loputkin on asialle myönteisiä.
Helpotti paljon uskonelämääni kun tulin kristittynä kaapista ulos. Kaapista tulin jo teininä mutta kristittynä olen tunnustanut asian vasta äskettäin.
Eräässä vaiheessa kielsin suuntautumiseni ja puolustin näitä fyndamentalisteja kuten Pasi Turunen.


Jumala suhteessa tärkeintä on olla avoin ja myöntää olevansa se mitä on. Minä olen homoseksuaali ja kristitty. Olen kirkon jäsen ja meidän tukenamme on monia pappeja. Sateenkaarimessujakin järjestetään lähialueilla.

Jumala rakastaa minua ja saan olla isän edessä vapaasti oma itseni

161

1165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Entäs Jumalan ja mitä se Äitikin sanoo ???? Sillä ISÄ kirjoitetaan ISOLLA, kun puhutaan JUMALASTA !!!!

      • Anonyymi

        Ei muuten kirjoiteta kuin sinun päässäsi.


      • Anonyymi

        Sillä ei ole mitään väliä sulle miten Jeesus kirjoitetaan et edes ole kristitty.


    • Anonyymi

      Olet melko varmasti ollut edellisessä elämässä nainen. Lesbot ovat taas olleet miehiä edellisessä elämässään.
      Kirjoitin tämän siksi että jos olet miettinyt sitä miksi tulit homoksi.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti vainoat homoja. Saat ansioidesi mukaan karman lain mukaan eli sinusta tulee homoseksualisti seuraavassa elämässä. Sitten sinua uskovaiset pilkkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti vainoat homoja. Saat ansioidesi mukaan karman lain mukaan eli sinusta tulee homoseksualisti seuraavassa elämässä. Sitten sinua uskovaiset pilkkaa.

        Homoja pilkkaavia aitouskovaisia on silloin enää niin vähän, että heistä tuskin on muuta kuin hajuhaittaa.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Homoja pilkkaavia aitouskovaisia on silloin enää niin vähän, että heistä tuskin on muuta kuin hajuhaittaa.

        Ei aitouskovat ole koskaan homoja pilkannut. Mistä olet väärin tajunnut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aitouskovat ole koskaan homoja pilkannut. Mistä olet väärin tajunnut?

        Itseasiassa vaikka se on vähintään sairaan näköistä touhua ei kristityt puutu yleensä toisten asioihin tai seksiin tai tuomitsemaan sehän on luojan asia ei ihmisen.


      • Anonyymi

        Näitä reinkaatio juttuja näyttää muutamilla olevan taskussa tilanteen tullessa.
        Poika joka hyväksyy itsensä kirjoitti viisaasti . Kun itse hyväksyy itsensä sellaisena kun on niin elämä helpottaa, se pätee kaikkiin ihmisiin . Ollaan kaikki miksikämollaan synnytty ,


      • Anonyymi

        Kyllä olet rivo ihminen, mutta tuon koirista näytät tietävän niin että ...........................a
        Pahasti pihalla asioista Ja leikkii mielikuvillaan paremman puutteessa
        Mene sen kiven alle mistä olet tullut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa vaikka se on vähintään sairaan näköistä touhua ei kristityt puutu yleensä toisten asioihin tai seksiin tai tuomitsemaan sehän on luojan asia ei ihmisen.

        Mikä on sairasta homoparin elämässä? He elävät ihan samalla lailla kun kaikki muutkin ihmiset , töissä , kaupassa käyvät, ruuan laittavat lapset pestään yöpuulle ja sitten hetken TV katselua ennenkuin on nukkumaan menon aika .
        Joten sellaista touhua niillä on.
        Ettäs kehtaakin kirjoitella sairaan mielikuvituksesi tuotantoa ihmisistä jotka eivät ole tehneet kellekään mitään pahaa , he eivät edes kirjoittele nettiin ja hauku ihmisiä niinkuin sinä teet ,ja nimität heidän perhe-elämänsä sairaaksi touhuksi , lakaise omat portaat ensin arvattavasti löytyy sairautta aiheuttavia bakteereita sieltäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti vainoat homoja. Saat ansioidesi mukaan karman lain mukaan eli sinusta tulee homoseksualisti seuraavassa elämässä. Sitten sinua uskovaiset pilkkaa.

        Ei tule sinulle toista elämää


    • Anonyymi

      Niin sinä luulet, mutte sinä olet MINUN 😈!

    • Anonyymi

      ArtoTTT

      Provoillen iltaan?

      • Etkö koskaan järkiinny.

        Ei usko ole kiinni sukupuolisesta suuntauksesta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Etkö koskaan järkiinny.

        Ei usko ole kiinni sukupuolisesta suuntauksesta.

        Mutta sukupuolinen suuntautuminen on kiinni uskosta tai sen puutteesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sukupuolinen suuntautuminen on kiinni uskosta tai sen puutteesta.

        Mitä tarkoitat?

        Onko heteruus kiinni uskosta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sukupuolinen suuntautuminen on kiinni uskosta tai sen puutteesta.

        Millä tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sukupuolinen suuntautuminen on kiinni uskosta tai sen puutteesta.

        Täällä raiskaajien maailmassa kukaan mitään päätä joku vaan tekee sulle mitä huvittaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Etkö koskaan järkiinny.

        Ei usko ole kiinni sukupuolisesta suuntauksesta.

        Puhut usein sukupuolisesta suuntautumisesta, vaikka tarkoitat seksuaalista.


    • Anonyymi

      Kuulostaa oikein hyvältä. Niinhän me kaikki olemme juuri sitä rehellisesti mitä olemme Jumalan edessä. Voisi tavallaan sanoa, että tuohan on koko asian pointti myöskin herätysliikkeissä.

      • Anonyymi

        homlinksa = himoihinsa


      • Anonyymi

        Mitä sekoilet? Eikö Jumala ole kaikkivoipa.
        Taidat olla aika sekaisin kun tuollaisia emojia laittelet. Jumala kyllä näkee sinunkin sydämesi synkkyyden ja pimeyden . Toivottavasti ehtii pelastaa sinutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sekoilet? Eikö Jumala ole kaikkivoipa.
        Taidat olla aika sekaisin kun tuollaisia emojia laittelet. Jumala kyllä näkee sinunkin sydämesi synkkyyden ja pimeyden . Toivottavasti ehtii pelastaa sinutkin.

        Sinä et anna pelstaa itseäsi. Olet valinnut 👹:n jumalaksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et anna pelstaa itseäsi. Olet valinnut 👹:n jumalaksesi.

        No en todellakaan ja en muuten ole aloittaja.


      • Miten heterojen himot. Hylätyt.


      • Anonyymi

        Ap ei puhu mitään homouden harjoittamisesta.


      • Itseasiassa minun ääntäni ei meinaa kukaan kuulla. Voin vaikka vannoa, että valehtelet.


      • Hah. Ääntäni on voinut kuulla myös Facebookissa.


      • Te hihupetterit olette kyllä kovia määräilemään Jumalaa.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Te hihupetterit olette kyllä kovia määräilemään Jumalaa.

        Jumala itse kertoo Raamatussa mitä tekee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala itse kertoo Raamatussa mitä tekee.

        Ja se on surkeaa tekemistä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ja se on surkeaa tekemistä.

        Léhtimyyjâ koko viikko taas noIIakaupalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        homlinksa = himoihinsa

        iPadinko näppis taas vähän lipsuu? 😹😹😹


      • Anonyymi

        Sehän on niin ettei ihminen kyllä päätä kuka pelastuu ja kuka ei. Jeesuksen uskoiset elää armosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et anna pelstaa itseäsi. Olet valinnut 👹:n jumalaksesi.

        Kuinka monta kupillista olet kiskonut naamaasi ,ei tuollaista homovihaista teksti kukaanselvin päin kirjoittele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala itse kertoo Raamatussa mitä tekee.

        Olisko mistä saatavissa Jumalan äänikirja jonka Hän on itse äänittänyt?


    • Anonyymi

      Ihminen vaihtaa sillointällöin sukupuoltaan elämänkokemuksia saadakseen. Joillakin se käy huomammatta ja. Joillakin ongelmia esim homous tai halu vaihtaa sukupuolta leikkauksella.

    • Anonyymi

      "Jumala rakastaa minua ja saan olla isän edessä vapaasti oma itseni"

      Tässäpä se ongelma on, että olet oma itsesi etkä Kristuksen palvelija!

      • Pitääkö olla joku toinen vaikka teeskennellen?


      • Anonyymi

        Kaikki olemme Kristuksen palvelijoita koska Jumala näkee kyllä sydämiin.
        Hän edessä ei tarvitse leikkiä jotakin muuta mitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki olemme Kristuksen palvelijoita koska Jumala näkee kyllä sydämiin.
        Hän edessä ei tarvitse leikkiä jotakin muuta mitä ei ole.

        Sinä ainakin olet 😈:n palvelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ainakin olet 😈:n palvelija.

        Itse taidat olla noita uudestikastajien sanantuojia eli harhaoppisia ja itsestään isästä perkeleestä kuten Raamattukin kertoo. No toisaalta hyvä että selvisi nuo sinunkin tarjoitusperäsi rehellisesti. Vaikka todellisuudessa kaikki vakituiset jo palstalla sinut tietävätkin. Sinähän torjut sitä omaa homouttasi ja siksi olet homoja kohtaan aggressiivinen
        vaikka en heterona ihan tuota ymmärrä niin ymmärrän että aihe on sinulle erityisen kipeä.
        Koeta kuitenkin jotenkin eheytyä tuosta. Katsos kun ei sille mitään oikein voi jos olet homo. Muistat vaan olla homostelematta niin voit tulla oikeiden uskovaisten sekaan. Kyllä meissä muissakin on omat puutteemme ja viat eli ihan rohkeasti vaan. Jumala kyllä armahtaa ja antaa armoa kunhan itse ottaa sen ensimmäisen askeleen.


      • Anonyymi

        Ei teeskentele enää, hieno eikö vain?


      • Taisin olla sellainen, joka ei halunnut kuolla nuorena. 1985 naimisiin.


      • Mihin Kaikkivaltias tarvitsee palvelijoita? Jos tarvitsee, Hän ei ole Kaikkivaltias.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Mihin Kaikkivaltias tarvitsee palvelijoita? Jos tarvitsee, Hän ei ole Kaikkivaltias.

        Siihen, että sinä saat solvata heitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siihen, että sinä saat solvata heitä.

        Kaikkivaltiaanne on siis juuri niin julma paskiainen kuin olen arvellutkin.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Kaikkivaltiaanne on siis juuri niin julma paskiainen kuin olen arvellutkin.

        On rakkautta antaa sinun purkaa sairasta mieltäsi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Taisin olla sellainen, joka ei halunnut kuolla nuorena. 1985 naimisiin.

        Todista yksikin tappoyritys sinua kohtaan🤔

        Sinä HaIuaisit tappaa kristityt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todista yksikin tappoyritys sinua kohtaan🤔

        Sinä HaIuaisit tappaa kristityt.

        Ei minua tappaa aiottu, mutta AIDS tuli Suomeen, kun olin nuori. Halusin välttää kuolemaa.


      • Anonyymi

        "Jumala rakastaa minua ja saan olla isän edessä vapaasti oma itseni"

        Tässäpä se ongelma on, että olet oma itsesi etkä Kristuksen palvelija!

        2022-07-14 21:02:53 sanoit ytimekkäästi. Juuri noin se on. Itsensä palvelemista 100% kun väittää homouden olevan Jumalan hyväksymää ja muka vapautta.


    • Anonyymi

      Miksi se pappi työskentelee?

      • Anonyymi

        No kuule varsin yleistä on, että ihmiset työskentelee. Täytyyhän veronmaksajiakin olla jolla saadaan teille vippalössille kaikki maksettua. Voitte sitten siellä kotona istua likaisella sohvallanne ja vastustaa milloin mitäkin vaikka homoja, mutta ei lopu homot paheksumalla kuten ei sekään asia että kovin kauan ei suomessa ole varaa tähän järjestelmään. Työt teitä siis odottaa ja vielä ne homotkin, tosin viimeisiä ei joka oksalla kasva eikä valtionleipä pakota teitä pyllistämään vaikka toisaalta sehän olisikin salaisesti teidän mieleen sillä eihän ihan heteromiehen pahin tuska voi olla muutamat homot. Miettikääpä loogisesti , sehän ensinkin nostaa teidän osakkeita, eikä heteromies ajattele kokoajan jotain homoseksiä.
        Hetero mies ajattelee pi**ua itseasiassa aika monta kertaa päivän aikana mikäli tutkimuksiin on luottamista ja tunnustan tuleehan sitä ajateltua.


    • Anonyymi

      Täällä kommentoiville homofoobikoille tiedoksi. Mitäkylvät sitä niität, eli jos vainoat homoja vaikka vain sanoillasi, sinusta tulee seuraavassa elämässä homoseksualisti. Sitten sinua vainotaan homoudtesi vuoksi. Sanoistasi sinut tuomitaan.

    • Anonyymi

      TRANSVESTISTIT PAPIT OVAT IHANIA! ❤❤❤❤❤❤❤

    • Anonyymi

      Ja mitäs me tällä tiedolla tehdään. Ei sitä ainakaan minulle olisi tarvinnut ilmoittaa.

    • Anonyymi

      Ei myöskään uskova sarjamurhaaja ole aito kristitty uskova, vaan vain feikkaaja.

      • Mooses tappoi uskonkavereineen 3000 ihmistä ainakin Raamatun mukaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Mooses tappoi uskonkavereineen 3000 ihmistä ainakin Raamatun mukaan.

        Tappo ei ole murha.
        -alkeet haltuun-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tappo ei ole murha.
        -alkeet haltuun-

        No kuitenkin suunnitelma ja miekat käteen. Murhana eteenpäin. Vaikka teko oli tappo.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        No kuitenkin suunnitelma ja miekat käteen. Murhana eteenpäin. Vaikka teko oli tappo.

        Suunnittelet siis kristittyjen tappoa🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suunnittelet siis kristittyjen tappoa🤔

        En kyllä muuta kuin raportoin Mooseksen tekemiä murhia. Nuorena jo kivellä päähän.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        No kuitenkin suunnitelma ja miekat käteen. Murhana eteenpäin. Vaikka teko oli tappo.

        Miksi ukrainalaiset tappaa venäläisiä?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En kyllä muuta kuin raportoin Mooseksen tekemiä murhia. Nuorena jo kivellä päähän.

        Miksi sinä haIuat tappaa kristityt🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ukrainalaiset tappaa venäläisiä?

        Ovat hyökkääjiä vastaan.


    • Jahas joku aitouskovainen vissiin eheytynyt , tullut järkiinsä ja päättänyt reilusti paljastaa alastoman totuuden itsestään.

    • Hienoa. Saako sinuun yhteyttä jotenkin? Täällä toinen uskova homoseksuaali luterilainen uudeltamaalta. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia.

      • Anonyymi

        ArtoTTT

        Näköjään joku poisti jo vastauksen, mutta hyvin todennäköisesti tämän aloituksen tekijä löytyy osastolta vedätys.fi/provo/trolli


      • Anonyymi

        Eikö siellä sateenkaarimessuista ole löytynyt panokaveria?


    • Anonyymi

      Annat vapaaehtoisesti harhaoppisten pappien johtaa itseäsi harhaan. Haluat heidän puhuvan korvasyyhyysi. Tee parannus. Jumala ei sanojaan peru, homoseksuaalisuus on syntiä.

      • Anonyymi

        "homoseksuaalisuus on syntiä."
        Höpö höpö. Itse homoseksuaalisuus ei ole syntiä, joten älä levitä harhaoppia.


      • Älä ärsytä Jumalaa.

        Jumalan sanavarasto ei tunne muuta kuin "joku" jos makaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "homoseksuaalisuus on syntiä."
        Höpö höpö. Itse homoseksuaalisuus ei ole syntiä, joten älä levitä harhaoppia.

        ""homoseksuaalisuus on syntiä.""

        Homoseksin harjoittaminen on syntiä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        ""homoseksuaalisuus on syntiä.""

        Homoseksin harjoittaminen on syntiä!

        Että sitä harjoittaa homot?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Että sitä harjoittaa homot?

        Kyllähän sinua takaIautaan on tosiaan Iykitty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sinua takaIautaan on tosiaan Iykitty.

        2006-2010.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        2006-2010.

        Ja yhä edelleen.

        OIet tunnettu RRR.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja yhä edelleen.

        OIet tunnettu RRR.

        Pane salapoliisi asialle. Ei kannata olla epävarma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yhä edelleen.

        OIet tunnettu RRR.

        Olet tuntematon RRR.


      • Anonyymi

        Kyllä sinä olet tuntematon RRR, joka kaapista kyttää torren puuhia. Ja kun oikein kììhotut, niin peukutat RR:si.


      • Puhut 12 vuotta vanhasta asiasta. Se on tiedossa.


      • Suurin osa homoista lopettaa peppuseksin jossain vaiheessa. Me myös lopetimme.


    • Anonyymi

      En usko, että aloittaja on uskossa mutta ainakun hän kuvittelee olevansa uskonsa niinkuin suurin osa luterilaisista tai hän valehtelee olevansa uskossa.

      • Anonyymi

        Luultavasti vain joku ihme trolli joka tahtoo vain kiusata Jeesukseen uskovia omilla tokaisuillaan.


    • Anonyymi

      Miksi te puututte yksittäisen ihmisen arvosteluun. Teillä ei ole siihen oikeutta. Se kuuluu ainoastaan korkeimmille voimille eikä teille. Antakaa hänen rauhassa elää elämäänsä. Olette julmia ja ajattelemattomia.

      • Anonyymi

        Noku Jeesus on meidät tähän hommaan velvoittanut niin sitten vain toteamme, että ihminen ei voi identifioida itseänsä homoseksin harjoittajatksi ja uskovaksi samaan tapaan kuin ihminen ei voi olla samaan aikaan armoitettu sarjamurhaaja ja uskova.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noku Jeesus on meidät tähän hommaan velvoittanut niin sitten vain toteamme, että ihminen ei voi identifioida itseänsä homoseksin harjoittajatksi ja uskovaksi samaan tapaan kuin ihminen ei voi olla samaan aikaan armoitettu sarjamurhaaja ja uskova.

        Ei aloittaja ole kirjoittanut mitään homoseksin harjoittamisesta.


      • Anonyymi

        Sanoisit tuon lesboille, olin ryhmässä jossa lesbot ei muuta tehneetkään ,kun miehiä haukkuivat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisit tuon lesboille, olin ryhmässä jossa lesbot ei muuta tehneetkään ,kun miehiä haukkuivat.

        Olen tuntenut useita lesboja, eikä kukaan heistä haukkunut miehiä.

        Kun nyt ajattelee, niin ei lesboilla ole mitään syytä haukkua miehiä.


      • Työpaikalla jo oli kuusi lesboa.


      • Eikä lainkaan miehien haukkumista.

        Sellaista lesboilla.


      • Juu. Mutta kun lesboilla ei näytä olevan mitään syytä haukkua miehiä.

        Kun lisää kuuteen 94, niin kuinka moni siitä haukkuisi miehiä? Ja olen tuntenut sentään muitakin lesboja hyvin kuin vain työkaverit.


      • Jokatapauksessa uskovat inhoavat homoja varmemmin kuin lesbot puhuva pahaa miehistä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Jokatapauksessa uskovat inhoavat homoja varmemmin kuin lesbot puhuva pahaa miehistä.

        MusÍímit inhoavat tosiaan hòmoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        MusÍímit inhoavat tosiaan hòmoja.

        En ole kokenut. Kristityt kuitenkin.


      • No en ole kokenut.

        Eli ei se haittaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Työpaikalla jo oli kuusi lesboa.

        Harmi, et pääse firman pikkujouluissa panee kaikkia naisia.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olen tuntenut useita lesboja, eikä kukaan heistä haukkunut miehiä.

        Kun nyt ajattelee, niin ei lesboilla ole mitään syytä haukkua miehiä.

        Etkö muka kohdannut huonoa käytöstä miehiä kohtaan?


    • Anonyymi

      Minusta alustaja on julma, kun näin omalta osaltaan pyrkii johdattamaan homoseksuaaleja kadotukseen harhauttavan infon kautta.

      • Anonyymi

        Itse yrität johdattaa kadotukseen höpisemällä tajunnanvirtasi tuotoksia.


      • Mitä sinä ihmisiä halveksit?


    • Anonyymi

      Siivellä ei voi ketään kantaa taivastenvaltakuntaan.

    • Anonyymi

      Uskovaisuudesta voi parantua ihan oman järjen käytöllä.

      • Anonyymi

        Sinulla näyttää olevan. 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Jumala vihaa kaikkia ihan tasapuolisesti. Ei se muuten olisi kiireessä kötöstellyt tällaista maailmaa kasaan ja sitten vielä ilkeää valehdella päälle. Narsku mikä narsku.

      • Anonyymi

        Voit itse valita oletko Jumalan vihan vai rakkauden kohde.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voit itse valita oletko Jumalan vihan vai rakkauden kohde.

        Raamatussa Jumala ei rakasta ketään. Se ei ole Jumalan hommaa


    • Anonyymi

      Kaikilla pitää olla oma jumalsuhde, joka on henkilökohtainen ja arvokas. Se ei kuulu kenellekään muulle. Jos joku kertoo oman suhteensa luonteen, siihen ei muilla ole asiaa arvosteluun. Se on herkkä ja kaunis asia. Se ei oikeuta ketään toista puuttumaan asiaan. Viisaat ja valistuneet henkilöt eivät sellaiseen alistukaan.

      • Anonyymi

        Jeesus on ihan eri mieltä kanssasi.


      • Anonyymi

        "Kaikilla pitää olla oma jumalsuhde, joka on henkilökohtainen ja arvokas."

        Mutta ensin tulee se suhde Jumalaan olla kokoaikaisesti! Jos Jeesus elää sinussa niin pelastut! Syntiin Jeesus ei suostu vieläkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on ihan eri mieltä kanssasi.

        Mitä mieltä Jeesus sitten on?


    • Anonyymi

      Aamen.

    • Anonyymi

      Trolli olet ainakin, ettet vaan ole evlut ?
      En ihan näillä syömisillä usko, että voisit olla sekä uskova että homo, toinen noista ei pidä paikkaansa.

      • Yhtä hyvin olla hetero ja uskova tai ateisti kuin homo ja uskova.

        Ei usko ole kiinni sukupuolisesta suuntauksesta.


    • Anonyymi

      Suhde jumalaan on henkilökohtainen asia. Se ei kuulu kenellekään muulle. Sinulla ei ole oikeutta puuttua siihen. Kun puutut ylität valtuutesi ihmisenä. Asia kuuluu vaan Jumalalle. Et voi ylentää itseäsi ja asettua korkeuksiin Jumalan asemaan. Ole vain nöyrä ihminen.

    • Anonyymi

      Aloitus on trolli.

    • Anonyymi

      (((2.Timoteuksen kirje: 2 ⏰ 1.Korinttolaiskirje: 3:17)))

    • Anonyymi

      Ihminen joka harjoittaa homoseksiä miehen ja naisen avioliiton ulkopuolella ei ole Kristuksen orja, hän on silloin synnin orja.

      • Ja jos mies makaa toisen miehen vaimon kanssa, niin molemmat on surmattava. Vaikka ei olisikaan synnin orja.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ja jos mies makaa toisen miehen vaimon kanssa, niin molemmat on surmattava. Vaikka ei olisikaan synnin orja.

        Näin on mutta uudessa liitossa sen surmaamisen sitten hoitaa Jeesus Kristus - nimittäin jos parannuksenteko sitä ennen ei ole kelvannut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on mutta uudessa liitossa sen surmaamisen sitten hoitaa Jeesus Kristus - nimittäin jos parannuksenteko sitä ennen ei ole kelvannut.

        Ei koske kuin juutalaisia. Vaikka he eivät piittaa siitä yhtään mitään.

        Jeesus ei itse ole sanonut aikovansa surmata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on mutta uudessa liitossa sen surmaamisen sitten hoitaa Jeesus Kristus - nimittäin jos parannuksenteko sitä ennen ei ole kelvannut.

        Ei koske kuin juutalaisia. Vaikka he eivät piittaa siitä yhtään mitään.

        Jeesus ei itse ole sanonut aikovansa surmata.


      • Niinhän sinä luulet. Minulla ei vaan ole vihattavaa muissa kuin terroristeissa ja lasten hyväksikäyttäjissä.


      • Enpä taida. Miksi niin luulet?


    • Anonyymi

      Älkää te nyt puuttuko asiaan. Hänellä on Jumalan kautta erikoisoikeus, jota teillä ei ole oikeus arvostella. Jumala tietää paremmin kuin te jotka räävitte tietämättä tosiasiaa. Antakaa hänen hoitaa itse asiansa korkeammalle taholle.

    • Anonyymi

      Ja kaiken kukkuraksi totuusfobiainen.

    • Anonyymi

      Jatkuvassa ja tuottamuksellisessa synnissä elävä ihminen ei voi olla Kristuksen orja.

    • Anonyymi

      1. Tim. 1: 15
      Taivaassa ei ole homoapostolia, eihän.

    • Anonyymi

      Joka identifioi itsensä homoksi, niin ei ole identifioinut itseään Kristuksen palvelijaksi. Hän on vain homo oman määrittelyn mukaan ja sillä siisti.

    • Anonyymi

      Rakas homo !!

      Ei Jeesus tullut terveiden hetroitten takia , vaan tuli sairaitten homojen ja syntisten takia niinkuin Pyhä Raamattu kertoo meille. On hyvä että olet homo !
      Koska silloin näet ja tunnet Jeesuksen ja Jumalan Kirkkaus kun Hän pois ottaa synnin ja saat tulla Hetero. Silloin saa Jumala kaikken Kunnia ja Kiittäät.

      Mutta nyt on aika kittää että olet homo . Ainakin minä kiittään , koska sinä tarvitset Jumala enemmän kuin mikään muu terve ylpeä ja te se itse pelastuksessa oleva hetero joka sinua moittii. Ole siunattu.

      On kyse Jumalan Kirkkaus ja Perintöosa , joka halua tulla sinuun ,, homouden tilalle !!!!

      • Anonyymi

        ”Raamattu kertoo meille. On hyvä että olet homo !”

        Höpö höpö kertoo. Älä keksi omiasi!


      • En tiedä ketään, joka ei enää olisi homo.


    • Anonyymi

      Et voi olla sekä kristitty että homo. Se on mahdotonta

      • Anonyymi

        Totta kai voi olla.


      • Anonyymi

        Kristittynä oleminen ei ole muuta kuin olla kirkon jäsen. Ei sen enempää. Ei kannata tehdä kristittynä olemisesta mitään isoa numeroa.


      • Anonyymi

        "Et voi olla sekä kristitty että homo. Se on mahdotonta"

        Kuten ei voi myöskään olla pedofili ja uskova samaan aikaan tai sarjamurhaaja ja uskova tai kleptomaani ja uskova ... nämä ovat toisensa poissulkevia asioita.


      • Sinä se keksit kaikenlaista.


    • Anonyymi

      Kuvittelet olevasi uskossa niinkuin suurin osa luterilaisista tai valehtelet jopa itsellesi.

    • Anonyymi

      Toiset ovat syntymästään asti avioon kelpaamattomia. Joka ei luovu kaikeasta ja ota ristiänsä, ei voi olla opetuslapseni, sanoo Jeesus.

      • Kukaan ei luovu kaikesta.

        Esimerkki siitä, että Jeesus puhui kuin kylähullu.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kukaan ei luovu kaikesta.

        Esimerkki siitä, että Jeesus puhui kuin kylähullu.

        ei kun sinä et ymmärrä mitään mistään jeesuksen puheista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei kun sinä et ymmärrä mitään mistään jeesuksen puheista.

        Myykää mitä teillä on, ja antakaa köyhille.

        Selvää puhetta Jeesukselta. Tosin uskovat eivät välitä siitä mitä Jeesus on sanonut.


    • Anonyymi

      ArtoTTT

      Tämä aloitus taitaa olla pelkkä vedätys.

    • Anonyymi

      Viisi viisasta ja viisi tyhmää neitsyttä.

      Kaikki oli uskovia... omalla tavallaan. Joko pinnallisesti tai syvällisesti.

      Vain viidellä oli riittävästi öljyä tulevaisuutta varten. Syvällisillä.

      Kun tuli viime hetket, niin viisi vähäoljyistä koittivat saada viisaat luopumaan öljystään ja antamaan heille osan siitä.

      Mutta viisaat olivat niin viisaita, etteivät ruveneet suvaitsevaisiksi ja toista yhtä paljon kuin itseään rakastaviksi.

      Miksi ? Koska he tiesivät, että öljy astiassa oli saatu vain henkilökohtaisesta suhteesta Luojaan, eikä keneltäkään muulta. Tyhmät neitsyet eivät siis turvautuneet Öljyn Antajaan vaan öljyä saaneisiin. Asetelma oli siis täysin väärä.

      Vain viisaat rakastivat Luojaa ja Hänen käskyjään. Heille oli öljy kertynyt suhteesta Jumalaan eikä he koskaan olleet saaneet eikä edes pyytäneet öljyä toisilta ihmisiltä.

      Tyhmät tuomittiin Helvettiin. Viisat perivät Taivaan.

      Niin se on nykyäänkin. Moni kuluttaa kirkon saranoita. Kuulijat, papit, kanttorit...

      Ei ole kyse viroista, uskonnollisuudesta vaan Viisaudesta. Viisaat tuntee Viisauden.

      Kukaan Luojan viisutta omistava ei puolla homoutta, lesboutta, transsuilua eikä mitään poikkeavaa mies + nainen arvosta.

      Raamatun Sananlaskuissa luku 1:

      Viisaus huutaa kadulla, antaa äänensä kuulua toreilla;
      meluisten katujen kulmissa se kutsuu, porttien ovilta kaupungissa sanansa sanoo:
      Kuinka kauan te, yksinkertaiset, rakastatte yksinkertaisuutta, kuinka kauan pilkkaajilla on halu pilkkaan ja tyhmät vihaavat tietoa?
      Kääntykää minun nuhdeltavikseni. Katso, minä vuodatan teille henkeäni, saatan sanani tiedoksenne.
      Kun minä kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni eikä kenkään kuunnellut,
      vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini,
      niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte;
      kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.
      Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä. Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa
      eivätkä suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhteluni halvaksi,
      saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.
      Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa.
      Mutta joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhuilta.

      Raamattu on kokonansa Totuus. Se viisaat ymmärtää, tyhmät vain luulevat ymmärätävänsä.

    • Anonyymi

      "Jumala suhteessa tärkeintä on olla avoin ja myöntää olevansa se mitä on. Minä olen homoseksuaali ja kristitty. "

      Tuo on totta että pitää myöntää rehellisesti mitä on ja sitten tehdä parannus synneistään. Tämä on se uskovan osa, ei tule enää olla sitä mitä on, vaan tulee syntyä ihan kokonaan uudestaan. Ylvästely ja korskaisuus omalla homoudellaan ei vielä kristillistä vaan kristillistä on että Kristuksen orja. Pappeihin ei kannata enää luottaa kun he tukevat kaikkinaista syntiä, mikä vie vaan helvettiin ihmisen.

      Täytyy aina muistaa että Jeesukseen uskovan tulee taistella syntiä vastaan ja seksi saman sukupuolen kanssa on synti jo siitäkin syystä että se tapahtuu miehen ja naisen avioliiton ulkopuolella.

    • Anonyymi

      Älä sano ettei Jeesuksen veri sua puhdistaisi🤍
      Älä sano ettei Hän sua rakastaisi🤍
      Älä sano ettet sä muuttua voi🤍
      Kristuksessa meille kaiken Hän soi🤍

      Se on täytetty🤍

    • Anonyymi

      Vedättekö edes sakastin verhot eteen, kun asiaa perusteellisesti puitte?

      • Anonyymi

        Ainoastaan hellareilla on käytössä verhoja kun rahat ei riitä oviin.


    • Anonyymi

      Olet oksymoroni.

    • Anonyymi

      Jos on tämän rehellisesti Jumalan kanssa tunnustanut. Siihen ei ole kellään ulkopuolisella mitään sanomista. Voimme vain onnitella.

      • Anonyymi

        🤍💗🤍


    • Anonyymi

      Jos aloittaja harjoittaa homoseksuaalisuuttaan, hän ei ole oikeasti uskossa eikä hän voi pelastua. Pelastusta ei estä se, että on homoseksuaali, mutta estää homoseksuaalisuuden harjoittaminen.

      1 Kor 6:9 Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet,

      • Tuossa on vähän eri asia.

        Tunnen uskossa olevan homon, joka ihailee Jalovaaraa ja Räsästä, sekä Putinia ja Trumpia..Emme ole enää ystäviä.

        Mutta Raamatun mukaan Jeesus oli syntisten ystävä ja inhosi omahyväisiä uskovia.


    • Anonyymi

      Senkun menet, mutta tarvitseeko sitä koko maailmalle kuuluttaa. Eikö ne kuulutuksetkin pidä tehdä vain siinä seurakunnassa, missä on kirjoilla.

    • Anonyymi

      No on se kiva, että sinäkin halusit pedon merkin otsaasi ja käteesi - ainakin kasteen olet varmaan lapsena saanut, jos sitten vihkisormus vielä puuttuukin. Löytyy ilmestyskirja 13. luku.

      • Anonyymi

        Ja tämä perustuu siihen uhrikulttijumalaan, joka on juutalaisuudella kristinuskon ja islamin Jumala, ja kuningas Salomon VT:n puhuva Pedon kuva, joka syntikiristysmääräyksin kuningas Salomo keräsi kansalta 666 talenttia kultaa mm. lasten hengen säästämisellä.


      • Anonyymi

        Lutherin sanoin - löytyy ev.lut.sivut, Vähä katekismus, liitteet.

        - Kasteella asetetaan Perkele ihmisen kimppuun koko tämän elämän ajaksi.

        Ja uudestisyntyneet sitten kertovat saaneensa kimppuunsa demonit


    • Anonyymi

      Kaikilla on omakohtainen ja henkilökohtainen suhde Jumalaan. Aloittajalla voi hyvinkin olla sellainen. Kellään ulkopuolisella ei ole oikeutta puuttua siihen vaan hyväksyä.

    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4266
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1704
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1116
    10. 22
      1076
    Aihe