Siinä pyörii keski-ikäistä vanhempi mieshenkilö umpikännissä jolle ei Alko myy päihtymyksen vuoksi.Tämä hemmo sitten häiritsee Lid kaupan asiakkaita kerjäämällä.hakisitko mulle pullon Leijonaa.Tämä on jatkunut kesän aikana määrävälein.Onko Kantakauhavalla aa-kerhoa jonne tämä kuninkaan eli Alkoholinpauloihin joutunut henkilö voitaisiin johdattaa.Ihan järkevä ja mukavan tuntuinen henkilö:mutta apua hän tarvitsisi.
Alkoholisti Lidlin ovella
8
1302
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä taida kauhavalta moista löytyä kun niitä alkoholin pauloissa riutuvia löytyy niin paljon. Miehis kuin naisiskin.
- Anonyymi
Kauhavalla hyvin toimiva AA- toiminta. Ei vaan taida tämä henkilö olla siihen motivoitunut.
- Anonyymi
Onneksi on kesä, voivat olla : / nukkua veneidenalla, kun/mamuille, muille SPR antaa lämmitettävät teltat, LOL. : )
- Anonyymi
Oli elmeri miehistä parhain
- Anonyymi
Etkös tiedä, ettei vieraiden ihmisten asioihin ei saa puuttua. Laput/kädet silmille ja lujaa ohi.
Kyllä joku hoitaa : DDDDDD - Anonyymi
Hakipite mulle senm pullon, lähtisinn het poois
- Anonyymi
Muista Hakumiestä
- Anonyymi
Jos se ihmisiä häiritsee edelleen kutsukaa poliisit !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869