hirvee operaatio kytil lähikses tänään joku tumma ihoinen hillu tykin kaa!!mun tuomio 10vuotta per patruuna kuulostaako reilulle ja jos ladattu niin siit 20vuotta!!loppuu nää sekoilut!!
lähderannassa paukkuu!!
4
239
Vastaukset
- Anonyymi
mä oon jo aika vihainen näihin tappohommiin, jota värikkäät kuolemanpartiot harjoittaa
- Anonyymi
Valkonen pakenee henkensä edestä, perässä mustien huumeissa oleva monikymmenpäinen lauma, astalot ja tuliaseet heiluen.
- Anonyymi
pian on lähiskin pilalla!!ei yhtäkään saharan etelä-puoliselta alueelta tänne!!
- Anonyymi
Saharan eteläpuolelta tulee täysin oppimattomia, lukutaidottomia, alkukantaisia maaseudun juntteja.
Saharan pohjoispuolelta tulevat osaavat usein lukea. Mutta ovat islamilaisen fanatismin läpitunkemia. He ovat helposti ohjailtavissa länsimaiden vastaisiin tekoihin, uskonnollisiin perusteisiin vetoamalla.
Lopputilema on, että koko Afrikan 1.4 miljardin asukkaan väestä ei sovi, eikä pidä tuoda ainoatakaan ihmistä "pelastumaan" tänne Suomeen.
Autetaan sinne paikan päälle mitä voidaan. Joka kuukausi Suomi lähettää 120 miljoonaa euroa ruokarahaa kehitysapuna Afrikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922835
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210