Vanha mies kuolee ehkä tänä yönä muutama päivä rukoilisitteko että jos on Jeesuksen tahto että hän saisi parantua sairauksistaan hänen sydämessään on vikaa. Ja että hän pelastuisi.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ei ollut parantuminen Jeesuksen tahto koska mies kuoli. Pelastumista en tiedä häntä on yritetty evankelioida vuosia sitten.
- Anonyymi
Tyypillinen tapaus. Pelastus jää hoidettavaksi viime metreille. Niin on ollut minunkin suvuissani. Beklagligtvis.
- Anonyymi
En minä tiedä pelastuiko ja se on jokaisen oma asia ketään ei voi pakoittaa ihmisen täytyy itse haluta pelastua.
No så är det i den här tiden som vi lever i. Finns det någon tro ? Eller är vi borta med vinden ?? Jo jos Herra parantaa ja Pelastaa . Silloin Hän tekee sen itsesi vuoksi. Ei meidän !!!!!!!
- Anonyymi
Se että olisi pelastunut olisi ollut tärkein asia minä en voi tietää miten hänen kävi koska hän eläessään vastusti Jumalaa.
Omassa kodissa rukoilin hänen puolestaan koska hän oli kaukana.
Kyllä Jeesus hänet kuuli jos yksinäisyydessä on hänen puoleen kääntynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931008- 102895
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293876- 77748
- 82726
- 75720
- 50655
- 37646
- 45631
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609