Miehesi tai tuleva miehesi ostais veneen vai moottoripyörän ja sillä sitten seikkailette yhdessä
Nainen kumman haluaisit
63
108
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en halua kumpaakaan. Mies saa silti tietenkin hankkia sen minkä itse haluaa ja mihin hänellä on varaa.
Mä en myöskään mihinkään "seikkailemaan" noilla lähde. Ei ole mun juttu. Kerran kaks kesässä voi pyydettäessä tulla pariksi tunniksi kyytiin, se riittää mulle.- Anonyymi
Niin no eka yhdessä sen kyllä ostaisitte eli yhteis hankinta ja toka jos sinä et lähtisi mukaan niin tuskin miehesi sellaista ostais tai haluais niin se haluaa et sinäkin lähdet mielelläsi mukaan no mikä olis sellainen mistä pidät tai lähtisit aina mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no eka yhdessä sen kyllä ostaisitte eli yhteis hankinta ja toka jos sinä et lähtisi mukaan niin tuskin miehesi sellaista ostais tai haluais niin se haluaa et sinäkin lähdet mielelläsi mukaan no mikä olis sellainen mistä pidät tai lähtisit aina mukaan
Eka .... mä en penniäkään tollasiin laita ja täysin turha yrittää pakottaa.
Toka ... se on hänen asiansa. Jos tahtoo, niin hankkii. Jo ei, niin on hankkimatta. Outo mies, jos tollaset olis minusta kiinni.
Ei mua tuon kaltanen matkustelu kiinnosta. Kuten sanottu, niin jollain parin tunnin reissuilla voisin käydä, mutta se riittää mulle. Jos mä haluan matkalle, niin sitten menen lentäen tai junalla tai laivalla ja perillä kunnon hotelli. Joku yhdistelmäkin noista kelpaisi, jos on pitkä loma. Laivalla ja junalla ja lentäen takaisin kotiin, välillä pari-kolme kohdekaupunkia ja niissä kunnon hotelli. Tollanen olis ihan kiva. En mä tollaseenkaan reissuun tosin kovin montaa kertaa vuodessa lähtis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eka .... mä en penniäkään tollasiin laita ja täysin turha yrittää pakottaa.
Toka ... se on hänen asiansa. Jos tahtoo, niin hankkii. Jo ei, niin on hankkimatta. Outo mies, jos tollaset olis minusta kiinni.
Ei mua tuon kaltanen matkustelu kiinnosta. Kuten sanottu, niin jollain parin tunnin reissuilla voisin käydä, mutta se riittää mulle. Jos mä haluan matkalle, niin sitten menen lentäen tai junalla tai laivalla ja perillä kunnon hotelli. Joku yhdistelmäkin noista kelpaisi, jos on pitkä loma. Laivalla ja junalla ja lentäen takaisin kotiin, välillä pari-kolme kohdekaupunkia ja niissä kunnon hotelli. Tollanen olis ihan kiva. En mä tollaseenkaan reissuun tosin kovin montaa kertaa vuodessa lähtis.Eli moottoripyörä seikkailut olis hyvä juttu esim moottoripyörällä matkustatte vaikka naantalin kylpylään viikonloppuloma tai kuopioon hotelliin ja tutustutte kuopion kaupunkiin ja mitä outoa siinä on jos mies haluaa naisensa ja parhaan kaverinsa mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli moottoripyörä seikkailut olis hyvä juttu esim moottoripyörällä matkustatte vaikka naantalin kylpylään viikonloppuloma tai kuopioon hotelliin ja tutustutte kuopion kaupunkiin ja mitä outoa siinä on jos mies haluaa naisensa ja parhaan kaverinsa mukaan
Sanoin jo jotain ihan muuta. Onko sulla ongelmia luetun ymmärtämisessä.
Mua ei tollaset reissut kiinnosta. Mä haluan jutella mieheni kanssa halailla, pitää kädestä, suukotella, samalla kun matka taittuu. Haluan voida käydä yhdessä vähän syömässä ja ottaa vaikka lasilliset, samalla kun maisemat vaihtuvat. Ei todellakaan kiinnosta istua miehen takana jonkun hikisen moottoripyörän kyydissä niissä karseissa kuteissa tuntitolkulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei tollaset reissut kiinnosta. Mä haluan jutella mieheni kanssa halailla, pitää kädestä, suukotella, samalla kun matka taittuu. Haluan voida käydä yhdessä vähän syömässä ja ottaa vaikka lasilliset, samalla kun maisemat vaihtuvat. Ei todellakaan kiinnosta istua miehen takana jonkun hikisen moottoripyörän kyydissä niissä karseissa kuteissa tuntitolkulla.Tarkennan ... ei siis kiinnosta moottoripyörät, veneet, asuntovaunut/-autot, autot tai mitkään muutkaan kulkuvälineet, joita jomman kumman tarvitsisi kuljettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei tollaset reissut kiinnosta. Mä haluan jutella mieheni kanssa halailla, pitää kädestä, suukotella, samalla kun matka taittuu. Haluan voida käydä yhdessä vähän syömässä ja ottaa vaikka lasilliset, samalla kun maisemat vaihtuvat. Ei todellakaan kiinnosta istua miehen takana jonkun hikisen moottoripyörän kyydissä niissä karseissa kuteissa tuntitolkulla.Eli auto matkailu olis kiva no siinä voi pukeutua ja olla rennosti ja välillä pysähdellä kahville ja eväille ja välillä sekstailemaan luonnossa tai auton takapenkillä tai hankitte pakettiauton niin kiva halailla ja pussailla taka osassa ja ajaessa voi pitää kädestä kiinni eli nyt löyty sinullekkin kiva juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli auto matkailu olis kiva no siinä voi pukeutua ja olla rennosti ja välillä pysähdellä kahville ja eväille ja välillä sekstailemaan luonnossa tai auton takapenkillä tai hankitte pakettiauton niin kiva halailla ja pussailla taka osassa ja ajaessa voi pitää kädestä kiinni eli nyt löyty sinullekkin kiva juttu
Vastasin jo edellä tuohon autoasiaan. Ei kiitos ole sekään mun juttuni. Istua tuntikausia autossa, jossa ei voi edes jalotella, matkan pysähtymättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli moottoripyörä seikkailut olis hyvä juttu esim moottoripyörällä matkustatte vaikka naantalin kylpylään viikonloppuloma tai kuopioon hotelliin ja tutustutte kuopion kaupunkiin ja mitä outoa siinä on jos mies haluaa naisensa ja parhaan kaverinsa mukaan
Junamatka Kuopioon, hotelli, kaupunkiin tutustumista jne. Se kävisi kyllä, vaikka heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin jo edellä tuohon autoasiaan. Ei kiitos ole sekään mun juttuni. Istua tuntikausia autossa, jossa ei voi edes jalotella, matkan pysähtymättä.
Kyllä voi kun ostatte korotetun pitkän mb sprinterin niin voit ajon aikana kävellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi kun ostatte korotetun pitkän mb sprinterin niin voit ajon aikana kävellä
Ei mitään kulkuvälinettä mitä kummankaan tarvitsee kuljettaa. Johan mä tuonkin sanoin. Koeta nyt lukea mitä kirjotetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään kulkuvälinettä mitä kummankaan tarvitsee kuljettaa. Johan mä tuonkin sanoin. Koeta nyt lukea mitä kirjotetaan.
Mies haluaa ajaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies haluaa ajaa
Sitten hän ajaa. En mä sitä estä. Mä istuin ihan tarpeeksi autonratissa arkena. En tuhlaa vapaa-aikaani minkään tuollaisen kyydissä istumiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten hän ajaa. En mä sitä estä. Mä istuin ihan tarpeeksi autonratissa arkena. En tuhlaa vapaa-aikaani minkään tuollaisen kyydissä istumiseen.
Tai mennään sitten ajamaan vaikka cartingia, tai vuokrataan enduropyörät tai mönkijät. Se olis edes kivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työ ajot on eri kuin vapaa ajan ajot ja lomailut ei ketään kiinnosta busseissa junissa lentokoneissa istumiset vaan haluaa ajaa omilla vehkeillään ja seurana vain oma perhe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työ ajot on eri kuin vapaa ajan ajot ja lomailut ei ketään kiinnosta busseissa junissa lentokoneissa istumiset vaan haluaa ajaa omilla vehkeillään ja seurana vain oma perhe
Kuten sanottu, niin sitten mies ajelee. Ei mua tarvitse yrittää sellaseen sotkea. Suostumaan en tule, kuin sen mitä jo ihan aluksi ilmoitin. Mielipiteeni ei tule muuttumaan, vaikka kuinka jankuttaisi. Se on jo kompromissi, että suostuisin noihin aluksi mainitsemiini.
En minäkään linja-autolla reissuun lähtisi ja siksipä en sitä vaihtoehtona maininnutkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanottu, niin sitten mies ajelee. Ei mua tarvitse yrittää sellaseen sotkea. Suostumaan en tule, kuin sen mitä jo ihan aluksi ilmoitin. Mielipiteeni ei tule muuttumaan, vaikka kuinka jankuttaisi. Se on jo kompromissi, että suostuisin noihin aluksi mainitsemiini.
En minäkään linja-autolla reissuun lähtisi ja siksipä en sitä vaihtoehtona maininnutkaan.Eli teistä ei tulis paria vaan kumpikin etsii sopivammat kumppanit itselleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli teistä ei tulis paria vaan kumpikin etsii sopivammat kumppanit itselleen
Sulla oli sitten tässä tarkoituksena naittaa joku ihan tietty mies. Juu, ei todellakaan tulisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli teistä ei tulis paria vaan kumpikin etsii sopivammat kumppanit itselleen
Täytyy varmaan edelleen pidättäytyä miehissä, joilla ei ole edes ajokorttia. Silloin ei ainakaan tarvitse tuollaista jankutusta kuunnella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla oli sitten tässä tarkoituksena naittaa joku ihan tietty mies. Juu, ei todellakaan tulisi.
Mies kysyi vene vai moottoripyörä mut suostui autoonkin tai mökkiin mut mikään ei käynyt niin se mies ei ollut sopiva sinulle eli joudut etsimään uuden miehen sopivamman
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies kysyi vene vai moottoripyörä mut suostui autoonkin tai mökkiin mut mikään ei käynyt niin se mies ei ollut sopiva sinulle eli joudut etsimään uuden miehen sopivamman
Aloituksessa ei kerrottu tämän olevan joku senssi-ilmoitus. Luulin tässä kyseltävän mielipiteitä. Kannattaa ensi kerralla kertoa, että on senssi-ilmoitus ja jättää vastaamatta sellaiseen, joka ei kiinnosta. Ei nämä asiat kato jankuttamalla muutu.
Mökistä et kysellyt mitään, mutta eipä tosiaan mökkikään kiinnosta. Sen sijaan sellainen vakituinen asunto, jossa viihtyy myös "mökkimoodissa" kelpaisi hyvin. Tai no, oikeastaan mulla on sellainen jo ja toisenlaiseen en haluaisi. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten ... miksi edes kysyit: "no mikä olis sellainen mistä pidät tai lähtisit aina mukaan", jos et ollut kiinnostunut mitään muuta kuin jankuttamaan omiasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään linja-autolla reissuun lähtisi ja siksipä en sitä vaihtoehtona maininnutkaan.Mene itsesi kaa sinne reissulle! Itsellehän vastasit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene itsesi kaa sinne reissulle! Itsellehän vastasit!
Kuvitteletko, että mä olen Välis? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennan ... ei siis kiinnosta moottoripyörät, veneet, asuntovaunut/-autot, autot tai mitkään muutkaan kulkuvälineet, joita jomman kumman tarvitsisi kuljettaa.
Vene on kyllä ihana olla olemassa kun aina kesät viettää asumalla siinä , ja huomaa miten vähän ihminen oikeastaan tarvitsee , vähän astioita hella, jääkaappi ja vessa ja suihku , joka aamu saa herätä uusissa paikoissa , ja tutkia useita saaria suomen ja ruotsin välillä .niin että kyllä veneily on kivaa, mutta sekin jää vähemmälle kun ikää tulee.
Moottoripyörä on myös kiva tapa reissailla, mutta sitten on oltava teltta mukana tai mentävä johonkin hotelliin yöpymään , vaiti pyörän kanssa on mahtavaa jos on tottunut ihminen ajamassa ettei tarvitse pelätä. Takana istujan on myös opittava myötäilemään ajurin liikkeitä ettei kallistele vastakkaiseen suuntaan kurveissa . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vene on kyllä ihana olla olemassa kun aina kesät viettää asumalla siinä , ja huomaa miten vähän ihminen oikeastaan tarvitsee , vähän astioita hella, jääkaappi ja vessa ja suihku , joka aamu saa herätä uusissa paikoissa , ja tutkia useita saaria suomen ja ruotsin välillä .niin että kyllä veneily on kivaa, mutta sekin jää vähemmälle kun ikää tulee.
Moottoripyörä on myös kiva tapa reissailla, mutta sitten on oltava teltta mukana tai mentävä johonkin hotelliin yöpymään , vaiti pyörän kanssa on mahtavaa jos on tottunut ihminen ajamassa ettei tarvitse pelätä. Takana istujan on myös opittava myötäilemään ajurin liikkeitä ettei kallistele vastakkaiseen suuntaan kurveissa .Toiset tykkää, toiset ei. Makuasioista on turha kiistellä.
Mä inhoan välitilassa oloa ja tuollainen vene olisi jatkuvaa välitilaa. En kaipaa "asuntoni" liikkumista yhtään mihinkään. Mä viihdyn ihan yksiselitteisesti kotona tai reissussa. Mä inhoaisin yli kaiken raahautua joka viikonloppu johonkin veneelle tai mökille tai asuntovaunulle tmv. Siinä olis aina koko viikonloppu pilalla. Pidempi loma vielä juuri ja juuri voisi mennä, mutta joka kevät ja syksy roudata kamoja ja nostaa ja laskea venettä vesille ... ei kiitos. Korkeintaa vuokrata vene tyylin koko lomaksi ja loman lopuksi pääsee eroon. Omaksi ei ikinä!
Ja mä en todellakaan vietä lomaani jossain moottoripyörän kyydissä tai autossa. Suorastaan painajainen sellanen ajatus. Ei lainkaan mun juttu.
- Anonyymi
Moottoripyörällä lähtee molemmilta henki samaan aikaan. Siinä on jotain romanttista.
- Anonyymi
Takana jo yli 30 v pyörällä, vielä hengissä. Rouvalla melkein yhtä kauvan takana oloa.
- Anonyymi
Vene olis kivempi eikä kukaan kuolis siis vene
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takana jo yli 30 v pyörällä, vielä hengissä. Rouvalla melkein yhtä kauvan takana oloa.
Mutta ei se tarvitse kuin sen pienen herpaantumisen joko itseltä tai kanssakulkijalta ja kaikki on hetkessä toisin. Viikatemies ei sitä kysele kuinka kauan olet ajanut.
-Palstahessu, motoristi itsekin.
- Anonyymi
Köyhä ostaa motskarin.
- Anonyymi
En halua moottoripyörn kyytiin. Onneksi ei miehenikään halua. Meillä on vene tai mieheni vene se on. Ostettu 2016. Veneilemme kyllä usein koska mieheni kalasta usein.
- Anonyymi
Onko avo vai hytti vene jos avo niin muistakaa joku voi nähdä ns pilkkimis leikkinne no kalastustahan sekin on
- Anonyymi
Kuulostaa mun mieheltä/tulevalta mieheltä. Moottoripyörästä en tiedä.
- Anonyymi
En kumpaakaan, ainakaan yhdessä matkailuun.
- Anonyymi
Silloin eksyin myöskin hoitajien pukuhuoneeseen vahingossa :DE
- Anonyymi
joopa jjuttu, mutta hassukin vähän:
hassu juttu sinänsä kun kokaiinipöhnässä jo valmiiksi menee seikkaailemaan johonkin hoitien pukuhuoneeseen jooh noniin hoitaja sitten mitä teet? Ovi oli auki luulin että se on WC.- Anonyymi
Tai sitten olit varastelemassa rahaa huumeisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten olit varastelemassa rahaa huumeisiin.
Sellanen ois kiva
Kippari ja kokki jossain purrella
Ja me vaan naatittais
Parasta ruokaa
Esim Bora Bora
Ei kumpaakaan. Moottoripyörällä hän ei osaa ajaa rajoitusten mukaan, vaan kaahaa. Veneestä hän vasta itse sanoi ettei ymmärrä mitä kicksejä kukaan voi saada veneilystä. Joten ei.
Mä voisin kyllä yhä sen motocrossin ostaa. Mut sitten mun pitäs karata ajamaan yöllä, kun muut nukkuu, että ajotunnit riittäis mulle.
- Anonyymi
Ensin kysyt kumman haluaisit ja sen jälkeen alat vänkäämään vastauksia oman mielesi mukaiseksi...puhumattakaan, että laitat sanoja vastaajien suuhun. Mikä idea on ylipäätään kysyä jos vastaukset ei koskaan miellytä? Kaiken lisäksi ukolla tuntuu olevan pitkittynyt puutostila päällä. Ei sellaista asiaa, johon ei saisi alapäätä sotkettua mukaan.
-Palstahessu- Anonyymi
Kuka alapäistä puhuu sinä ei kukaan muu no joo olis täytynyt olla vastaamatta tästä lähin teen niin
- Anonyymi
Sellanenhan tuo Välis on. Sille pitäis aina muotoilla vastaus, joka ei jättäisi tilaa noille jankutuksille. Silloinkin se jättää puolet tekstistä kokonaan huomioimatta. Mieti nyt miten jumalattoman rasittavaa tollasen tyypin kanssa olis yrittää keskustella IRL.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka alapäistä puhuu sinä ei kukaan muu no joo olis täytynyt olla vastaamatta tästä lähin teen niin
”Onko avo vai hytti vene jos avo niin muistakaa joku voi nähdä ns pilkkimis leikkinne no kalastustahan sekin on”
Mikäs tää sitten on?
-Palstahessu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellanenhan tuo Välis on. Sille pitäis aina muotoilla vastaus, joka ei jättäisi tilaa noille jankutuksille. Silloinkin se jättää puolet tekstistä kokonaan huomioimatta. Mieti nyt miten jumalattoman rasittavaa tollasen tyypin kanssa olis yrittää keskustella IRL.
Niinpä. Hänen täytyy saada päättää mitä toinen vastaa, siksi hän laittaa sanat suuhun.
-Palstahessu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Onko avo vai hytti vene jos avo niin muistakaa joku voi nähdä ns pilkkimis leikkinne no kalastustahan sekin on”
Mikäs tää sitten on?
-PalstahessuJa tämä:
"välillä pysähdellä kahville ja eväille ja välillä sekstailemaan luonnossa tai auton takapenkillä " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välis on saman miehen yksi hahmo, taas esiintyy naisena, on kyllä outo tapaus! Lieneekö täysin järjissään edes, kirjoituksista päätellen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välis on saman miehen yksi hahmo, taas esiintyy naisena, on kyllä outo tapaus! Lieneekö täysin järjissään edes, kirjoituksista päätellen!
Kenen saman miehen?
Olen kuullut aika hurjia kurjia juttuja siitä miten kaksi perhekuntaa ylitti Atlannin ahtaassa purjeveneessä. Ei kiinnosta tuollaiset sillinä tölkissä seikkailut.
- Anonyymi
Kumpi kalliimpi, on parempi. Vene kuulostaa paremmalta, ku ne maksaa miljoonia. Itsellä ei varaa sellaisiin.
- Anonyymi
Kun on ajanut ja ollut kyydissä moottoripyörässä, niin antamista vaihtoehdoista ehdottomasti mpyörä.
Voitais puokkiin hankkia tai ihan miten sopivaksi katsotaan ja mikä vaihtoehto valitaan.
Kolmipyöräinen, sivuvaunullinen olis myös ok. Saisit hyvillä mielin istua ja katsella maisemia aikasi kuluksi. Ehtisit s24 raportoida kuulumisia ja kyssäreitä sopivasti.:) - Anonyymi
Vaikka molemmat...
Sinä kyllästyt vain yhteen leluun kuitenkin 😎
Autotalli ja minta muutakin ajokkia pitää olla...
Ja sinä veisit ajelulle niin prätkän takana... Lentokoneella, veneelä tai autolla ...
Mutta et perkeleen idiootti ainakaan kävelyytä ja nöyryytä naistasi ..
Niitäki rikkaita äijyleitä suomessa meinaan on 🤣- Anonyymi
On niitä! Lähtisin matkalle jonkun missin kaa, en miehen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitä! Lähtisin matkalle jonkun missin kaa, en miehen!
Ja varsinkaan keinovagina miehen!
- Anonyymi
Tom Cruise ottaa munt suihkariin ja sitten seukkailu alkaa.
Tähän tunnelmamusaa...
https://www.youtube.com/watch?v=fUis9yny_lI - Anonyymi
Vene tai paremminkin sellainen sisävesialus olisi mukavampi.
- Anonyymi
joka oli siinä pewliohjelmassa esittelemässä pwelejä joku ei varmaan martina toinen vähän saman niminwen :D
Sen pitää olla sadan miljoonan huvijahti, miehistönä yläosattomia naisia.
- Anonyymi
Pöh höh 😂 kauhea napalaiva.
- Anonyymi
On kumpikin , ja ehdottomasti yksi liikaa, koska kesä on lyhyt ja molempia käytetään kesällä .
- Anonyymi
Moottoripyörä on liian vaarallinen. Ei me semmoista haluta. Vene meillä on sellainen avovene jossa 60 hp moottori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti29035846Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s855064Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294734Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2583982Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori1013270Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös192919Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta612675Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi502081En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122044Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4521737