Mistä tahansa voi ensirakkaus löytyä

Anonyymi

Kun vaan menee ihmisten ilmoille.

27

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Periaatteessa näin kyllä. Silti vanha sanonta "kun se pitkittyy niin se mutkistuu" pitänee tässäkin paikkaansa.

      • Anonyymi

        Kyllä pitää paikkansa.


    • Anonyymi

      Roskakatoksessa oli hunksi. Ei olis ykskään tyttö uskonut.

    • Jaa, no en välttis haluaisi häneen enää törmätä. Parempi pysyä siis poissa ihmisten ilmoilta 🤔

      • Anonyymi

        Törmäsin ensirakkauteeni lukioikäisenä uudelleen. En voinut tajuta mikä pojassa viehätti. Kai todella hyvä niin 🤷‍♀️

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Törmäsin ensirakkauteeni lukioikäisenä uudelleen. En voinut tajuta mikä pojassa viehätti. Kai todella hyvä niin 🤷‍♀️

        - Sheena

        Oikeasti itsekin törmäsin omaan yläasteihastukseeni (ihastus kesti vuosia) tässä jokin aika sitten kaupassa. En minäkään voi enää ymmärtää. Noh, tai tavallaan juu, koska hän muistutti silloin aikanaan (ei enää) ulkonäöltään Robin Hood- sarjan nimihenkilöä, pitkä tumma tukka ja tummat, kohtalokkaat kulmakarvat 😄 Luonteen kuvittelin hänelle ihan itse. Enkä kovinkaan todenmukaisesti, selvisi myöhemmin, vaikkemme koskaan edes juuri jutelleet.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Oikeasti itsekin törmäsin omaan yläasteihastukseeni (ihastus kesti vuosia) tässä jokin aika sitten kaupassa. En minäkään voi enää ymmärtää. Noh, tai tavallaan juu, koska hän muistutti silloin aikanaan (ei enää) ulkonäöltään Robin Hood- sarjan nimihenkilöä, pitkä tumma tukka ja tummat, kohtalokkaat kulmakarvat 😄 Luonteen kuvittelin hänelle ihan itse. Enkä kovinkaan todenmukaisesti, selvisi myöhemmin, vaikkemme koskaan edes juuri jutelleet.

        "kohtalokkaat kulmakarvat 😄 "

        Haha 🤣 Miksi millään muulla pitäisi olla merkitystä 😂?

        Oma ensirakkauteni oli kauan ennen yläastetta.

        Yläasteella oli suoranaista rakkausruuhkaa. Jotkut kohteet ihan tunsinkin, toisia enemmän, toisia vähemmän. Joihinkin olen myös törmännyt tai jopa sopinut tapaamisen myöhemmin. Jännittävää tavata ihminen 30v päästä seuraavan kerran viimenäkemältä 🤔

        Ainoastaan tämä ensirakkaus oli poikkeus. Muut rakkaudet vastasivat vuosien jälkeenkin sitä mitä olivat alle 20-vuotiaina. Niin kuulemma minäkin.

        Vähän jäin aloituksesta miettimään voisiko ensirakkaus löytyä vasta joskus myöhään aikuisiällä. Miten on mahdollista, ettei ole kokenut rakkauden voimaa nuoruudesta lähtien. Tai kai se on hyvinkin, jos on rakkaudeton ympäristö ja koti-ilmapiiri.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        "kohtalokkaat kulmakarvat 😄 "

        Haha 🤣 Miksi millään muulla pitäisi olla merkitystä 😂?

        Oma ensirakkauteni oli kauan ennen yläastetta.

        Yläasteella oli suoranaista rakkausruuhkaa. Jotkut kohteet ihan tunsinkin, toisia enemmän, toisia vähemmän. Joihinkin olen myös törmännyt tai jopa sopinut tapaamisen myöhemmin. Jännittävää tavata ihminen 30v päästä seuraavan kerran viimenäkemältä 🤔

        Ainoastaan tämä ensirakkaus oli poikkeus. Muut rakkaudet vastasivat vuosien jälkeenkin sitä mitä olivat alle 20-vuotiaina. Niin kuulemma minäkin.

        Vähän jäin aloituksesta miettimään voisiko ensirakkaus löytyä vasta joskus myöhään aikuisiällä. Miten on mahdollista, ettei ole kokenut rakkauden voimaa nuoruudesta lähtien. Tai kai se on hyvinkin, jos on rakkaudeton ympäristö ja koti-ilmapiiri.

        - Sheena

        Joo, eipä paljon tärkeämpiä asioita voinut silloin olla, kun jos oli tietynlainen katse, niin saattoi kuvitella toisen ajatukset ja mielipiteet juuri oikeanlaiseksi 😅
        Tuohan on kiinnostavaa, tavata kunnolla vanhoja ihastuksia ja jopa treffailla niiden kanssa. itsellä ei ole (onneksi, olenhan parisuhteessa) jäänyt mikään vanha ihastus mieltä kalvamaan ja vanha suola janottamaan, päinvastoin. Kun ihastus on loppunut, se tosiaan on loppunut.
        Kyllä mullakin ne ensi-ihastukset tai-rakkaudet on olleet tosi voimakkaita teini-iässä ja myöhemminkin, vaikka jälkikäteen ajatellen ne on olleet rakkautta rakkauteen. Oi, sitä tunteiden myllerrystä. Ylipäätään, jos on ollut ihastunut johonkin ennen kuin on tutustunut toiseen oikeasti, niin silloin se vasta tunteenpaloa on ollut. Jossain vaiheessa vain ymmärsi, että se ei ole sitä oikeaa rakkautta silloin vielä. Lakkasin vain jossain vaiheessa päästämästä ihastusta valloilleen, ennen kuin oikein kunnolla toisen tunnen ja vähintään pari kolme kertaa tavannut ja jutellut kunnolla. Kaikki muu on omaa päänsisäistä kuvittelua, jota toisen ulkoinen olemus yhdistettynä vaikka ulosantiin ruokkii. Se vastavuoroisuus on tärkeää ja miten se toimii, keskinäinen kommunikointi kasvokkain. Kemiaksikin sitä kutsutaan.


    • Anonyymi

      Mistä tahansa baarista se rakkaus löytyy kunhan vaan juo viinaa ja käy baareissa niin kyllä siellä ihmisiin tutustuu ja silloin se rakkaus löytyy.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Ei kyllä voi löytyä ihan mistä tahansa.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Miksei?


      • Anonyymi

        Kulje kadun aurinkoista puolta.


      • Anonyymi

        No joo esim. Baarista ei kannata etsiä. Siellä saattaa käydä niin, että mies löytää naisen ja aamulla huomaa, että se on vanha mummo. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei?

        Kuten kerroin, ensirakkauteni löytyi jo varhaisessa vaiheessa. Sitä seurasi x määrä rakastumisia. Aikuisiänkin rakastumiset eivät ole tapahtuneet "missä tahansa", vaan niillä on taipumus löytyä minulle hyvistä paikoista kuin esimerkiksi koulu, harrastukset, työpaikka, kahvila.

        - Sheena


    • Ensirakkaus syntyi kuudennella luokalla takana istuvaan tyttöön, joka koputteli mua selkään. Yritin jäljittää häntä 10 vuotta myöhemmin, turhaan.

    • Anonyymi

      osdsidiyko dsnos miyään jollrkin jsmrd-bonf-yyyöillreyiy'pää

      jopytain barmsankin, muyys uudi bnonfi jodds kuoli

    • Ensirakkauteni oli exäni. Kaikki sitä edeltävät oli ihastuksia. Ja nään exääni silloin tällöin kyllä kylillä. Hän mukava ihminen. :)

      • Anonyymi

        Kimmolle terveisi!

        CindyD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kimmolle terveisi!

        CindyD

        Ei ole Relasilmää näkynny. Kimmoa siis.


    • Anonyymi

      Jos olet nainen tämä on totta. Miehenä voi mennä viisikin vuotta, että kukaan edes katsoo silmiin.

      • Anonyymi

        5v 15v30v ääretön v
        Ikää lisää niin mahikset haihtuu


    • Anonyymi

      Sinkut palstalta ei löydä rakkautta.

    • Anonyymi

      Niin esimerkiksi töistä. Tai jostain luolasta.

      • Anonyymi

        Tai pesäpallopelistä. Tai skeittiparkista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai pesäpallopelistä. Tai skeittiparkista.

        Kommentoin siis omaan kommenttiin 😃😃
        Että sillee! Eikä auta lääkkeet!


    • Sellainen oli ja meni kauan sitten.

    • Anonyymi

      kerrassaan hauskaakin ehkä josx mieleen jää unissa pyörimään joku hammaslääkäri-naine ja hammasjutut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe