Oppilaat ovat opettajan vastuulla, opettaja on vastuussa opetuksistaan.
Tästä onkin hyvä varoitus annettu, ei kannata ihan kenen tahansa alkaa opettamaan.
Jos sinä eksytät yhden, vastaat siitä yhdestä, mutta jos eksytät monia, vastaat kaikista heistä.
Mutta niin on vain käynyt, opinsuuntia ja opettajia riittää, asia on ihan selvä, että tuomioita on luvassa ja paljon.
Satuin jokin aika sitten katsomaan jotain messua livenä ja kylläpäs on riivattua menoa seurakunnissa näin lopunaikoina.
Kaikenlaista näkee kun on silmät auki.
Tosiaan, se tie on leveä joka vie kadotukseen ja monet sitä kulkevat.
Jos sokea taluttaa sokeaa, niin ne molemmat putoavat kuoppaan.
Tulisi olla yksi opettaja, yksi paimen ja yksi lauma, se tie on todellakin ahdas joka vie pelastukseen.
Varokaa siis kaikenlaisia opinsuuntia ja opettajia, koetelkaa.
Oppilailla on myös vastuuta punnita ja kysellä ja ottaa selvää asioista.
Oppilas myös vastaa teoistaan, mutta selviää vähillä lyönneillä, opettaja saa täyden määrän omista teoistaan ja osuuden myös oppilaidensa teoista jotka johtuvat opettajan opetuksista.
Katsokaa siis mitä opetatte.
Tämä pätee monessa, ei pelkästää opettaja ja oppilas asiassa, vaan myös hallitsijat, tuomarit ym. heillä on suuri vastuu.
Jolle paljon on annettu, siltä paljon vaaditaan.
Väärät opettajat tuomitaan
48
876
Vastaukset
- Anonyymi
"Tämä pätee monessa, ei pelkästää opettaja ja oppilas asiassa, vaan myös hallitsijat, tuomarit ym. heillä on suuri vastuu.
Jolle paljon on annettu, siltä paljon vaaditaan."
Näin se on Herra sononut,
MUTTA
MITÄ HERRA MUUTA TEKEE KUIN KEHUU ITSEÄÄN!
Missä on teot!
17 Te väsytätte Herran puheillanne. Mutta te sanotte: "Miten väsytämme?" Siten, että sanotte: "Jokainen, joka pahaa tekee, on hyvä Herran silmissä, ja niihin hänellä on mielisuosio"; tahi: "Missä on tuomion Jumala?"
14 Te sanotte: "Herran palveleminen on turha; ja mitä hyötyä siitä on ollut, että me olemme hänelle suorittaneet säädetyt tehtävät ja että olemme vaeltaneet murheellisina Herran Sebaotin kasvojen edessä.
15 Nyt me kiitämme julkeitten onnea. Ne, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ne tulevat raketuiksi. He kiusaavat Jumalaa, mutta pelastuvat."
18 Ja te näette jälleen, mikä on ero vanhurskaan ja jumalattoman välillä, sen välillä, joka palvelee Jumalaa, ja sen, joka ei häntä palvele.
se on tosi lohdullista, niille jotka vieteltyinä, joutuvat kadotukseen tahi niille, kansalaisille jotka ovat surmattu esivallan ja valtaa pitävien tekojen vaikutuksesta!
Joten, MISSÄ ON JUMALA!
olen perinpohjin väsynyt, Jumalan oma-kehuun ja mitään ei JUMALA SAA AIKAISEKSI!
onko KAIKKI Jumalan puheet ja lupaukset vain tyhjää petollista valhetta!
Mitä anoo Mooses?
4. Moos. 11:
11 Ja Mooses sanoi Herralle: "Miksi olet tehnyt niin pahoin palvelijallesi, ja miksi en ole saanut armoa sinun silmiesi edessä, koska olet pannut kaiken tämän kansan minun taakakseni?
15 Ja jos näin aiot kohdella minua, niin surmaa minut mieluummin, jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, ja päästä minut näkemästä tätä kurjuutta."
ja Jumalan vastaus:
23 Mutta Herra sanoi Moosekselle: "Onko Herran käsi lyhyt? Nyt saat nähdä, toteutuuko sinulle minun sanani vai eikö."
Joten, se oli silloin eikä auta nyt mitään, ja kaiken lisäksi maailma on jo niin paha että Mooses eikä kukaan Profeetta voinnut edes kuvitella.
Nyt olisi, OIKEUDEN mukaan oikein että Jumalan voima ja valta olisi satakertainen, Moosekseen ja ELiaan ja muihin nähden,
MUTTA ei!
Jumalalle ei ole mitään väliä vaikka kaikki me kuolemme ja olemme tuhon omat!
Jumala etsii VAIN OMAANSA ja taas sitten kehuu itseään!
1. Kor. 13:
5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
- - - ei käyttäydy sopimattomasti,
- - - ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
ja
4 ja että katsotte kukin, ette vain omaanne, vaan toistenkin parasta.
ja vielä:
24 Älköön kukaan katsoko omaa parastaan, vaan toisen parasta.
Joten Herra etsii aj tekee vain sen mikä on Hänelle hyväksi!
Edes minun kanssani, kuka lie olen m EI USKALLA OIKEUTTA KÄYDÄ!
Jes. 43:
26 Muistuta sinä minua, käykäämme oikeutta keskenämme; puhu sinä ja näytä, että olet oikeassa.
ja
Jes. 41:
1 Vaietkaa minun edessäni, te merensaaret. Kansat verestäkööt voimansa, astukoot esiin ja puhukoot sitten; käykäämme oikeutta keskenämme.
ja vielä:
Jes. 1:
18 Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.
ONKO Herran Jeesuksen turha ja petollinen opetus?
Luuk. 18:
7 Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?
No ei ole Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, tahi Herran Jeesus, kehdannut naamaansa näyttää eikä tulla oikeutta käymään!
vaan Herra itse, Isä ja Poika, LYMYILEE taivaassa ja vapisee ihmistä, koiran raatoa!
1. Moos. 3:
10 Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin".
Kun Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot ja Herra Jeesus, KUULI ja havaitsi että LÄHESTYN Heitä, niin nyt lymyilevät piilossa!
Jaak. 4:
8 Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä.
Jes. 48:
16 Lähestykää minua, kuulkaa tämä: Alkujaankaan minä en ole puhunut salassa; kun nämä tapahtuivat, olin minä jo siellä. Ja nyt Herra, Herra on lähettänyt minut ynnä oman Henkensä.
Joten, MISSÄ OLET JUMALA!
Sillä välin kun Herra kerää rohkeutta, keitän uutta kahvia.
Tiedä vaikka, Herra pitäisi SUUNSA SANAN ja saisin mitä olen pyytänyt, mutta
SE OLISI SUUREMPI IHME mitä KAIKKI on ollut yhteensä, AATAMISTA, Ilmestyskirjan Johannekseen!
tuskin uskaltaa tulla tyköni!
joten, itkekää ja valittakaa, Jumala ei välitä!- Anonyymi
Jumalan mukaan on erittäin suotavaa, ellei pakollista ihmisen kääntyä katsomaan omia syntejään. Näin ei kuitenkaan harhaan mennyt osaa tehdä, koska ei erota enää oikeaa väärästä. Voiko kokonainen kulttuuri mennä harhaan? Kyllä, ainakin retrospektiivissä. Jälkiviisaus se vasta onkin makeaa viisautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan mukaan on erittäin suotavaa, ellei pakollista ihmisen kääntyä katsomaan omia syntejään. Näin ei kuitenkaan harhaan mennyt osaa tehdä, koska ei erota enää oikeaa väärästä. Voiko kokonainen kulttuuri mennä harhaan? Kyllä, ainakin retrospektiivissä. Jälkiviisaus se vasta onkin makeaa viisautta.
2 Pietro 2 väärät profeetat ja väärät opettajat / myös Timoteus kirje.
- Anonyymi
Jos Herra olisi ollut oikeuden mukainen, ja olisi vastanut omista lupauksistaan, niin
KOKO SUOMI, etälästä pohjoiseen ja idästä länteen, olisi
Kuullut ja havainut ELÄVÄN Jumalan, kuten oli Eliaan aikana, ja
Jokainen olisi saanut, tiedon ja varmuuden että ON ELÄVÄ JUMALA, ja sen perään olisi voinnut ITSE valita, ketää palvelee ja ketää seuraa, olisi voinnut valita, elämän tahi kuoleman, ELÄVÄN Jumalan tahi baaalin!
ja tämä olisi 10000000000% varmuudella, ainakin 7 kertaa ellei peräti 7 kertaa 77 kertaa ollut jokaiselle mahdollista.
NYT koko kansa on valheen aj petoksen vankeja ja petoksen orjia!
EI ole, edes EDES, totutta vaan valhetta ja petosta!
Joten MISSÄ ON HERRA; ELIAAN JUMALA!
Onko Herra antanut, Suomalaisille mahdollisuuden vai pimeydessä vailla toivoa, Herra heidät tuhoaa!?
Joos. 24:
15 Mutta jos pidätte pahana palvella Herraa, niin valitkaa tänä päivänä, ketä tahdotte palvella, niitäkö jumalia, joita teidän isänne palvelivat tuolla puolella virran, vai amorilaisten jumalia, niiden, joiden maassa te asutte.
ja
5. Moos. 30:
19 Minä otan tänä päivänä taivaan ja maan todistajiksi teitä vastaan, että minä olen pannut sinun eteesi elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Niin valitse siis elämä, että sinä ja sinun jälkeläisesi eläisitte.
ja vielä:
21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.
37 Vastaa minulle, Herra, vastaa minulle, että tämä kansa tulisi näkemään, että sinä, Herra, olet Jumala ja että sinä käännät heidän sydämensä takaisin."
Joten , kyllä Herra kehuu itseään, mutta ei tee kuten on oman SUUNSA KAUTTA LUVANNUT!
mutta mitä voin tehdä?
en mitään sillä en voi kävellä, Jumalan Eteen Kuten Mooses, ja siellä Herra odotti Moosesta, ja kuuli, mitä anoi!
joten, voin vain "lähestyä" rukouksessa ja "hengessä" ja se on yhtä tyhjän kanssa, sillä
jos Herra jotain itse omalla SUUNSA SANALLA, minulle lupaisi, olisi Herran "PAKKO" tehdä mitä lupaa tahi kaikki, jäljellä olevat taivaan enkelit jotka ovat Jumalan puolella eikä ole liittynyt perkeleen kanssa, kääntyisivät Jumalaa vastaa joka ei vastaa omista SANOISTAAN!
ja koko luoma kunta minkä Herra on tehnyt, olisi Jumalaa vastaan!
No, KOSKA en voi, mennä Herran eteen niin Herran ei ole pakko käydä oikeutta, oman SUUNSA LUPAUKSEN mukaan, vaan voi kierosti, sanoa että ei se ollut minulle ja pestä sitten kätensä!
2. Moos. 19:
3 Ja Mooses nousi Jumalan tykö, ja Herra huusi häntä vuorelta ja sanoi: "Sano näin Jaakobin heimolle ja ilmoita israelilaisille:
NO Jumala armahtaa ketä armahtaa ja on armollinen kenelle on armollinen.
ja sitten EI MUKAMAS katso HENKILÖÖN!
tahi, armo on RAKKAUS ILMAN TEKOJA!
NO, missä olet Herra?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.- Anonyymi
"15 Mutta jos pidätte pahana palvella Herraa, niin valitkaa tänä päivänä, ketä tahdotte palvella, niitäkö jumalia, joita teidän isänne palvelivat tuolla puolella virran, vai amorilaisten jumalia, niiden, joiden maassa te asutte.".
Ei voi palvella kahta herraa samaan aikaan , kuten Herraamme Jumalaa ja mammonajumalaa.
Mille sydämesi annat, se sinut vie.
Mielenkiintoista luettavaa Sakarja
Sakarja 1
16 Sentähden sanoo Herra näin: Minä käännyn Jerusalemin puoleen armahtavaisuudessa. Minun temppelini siellä rakennetaan, sanoo Herra Sebaot, ja mittanuora jännitetään Jerusalemin ylitse.
17 Saarnaa vielä ja sano: Näin sanoo Herra Sebaot: Vielä minun kaupunkini ovat hyvyydestä ylitsevuotavaiset, ja vielä Herra lohduttaa Siionin ja valitsee vielä Jerusalemin."
Miten on maailmaan saapunut epäjumalanpalvelus , joka nyt koko maailman kansojen palvoma? Elävä kuva opettaa maailmalle , mikä on "totuus" ja samalla mitätöi Jumalan ja Hänen voiman maailmassa. Mitätöi kaikella ihmistekniikoin ja -viisauksin eli valhein uskon Jeesukseen. Media Tv Netti Kännykkä miten vain ja kaikki yhdessä yhdessä kapistuksessa kädessä - merkki jokaisen kädessä , tai kuulokkeet korvilla . Sitä palvotaan ja totellaan ja uskotaan - koukutukseen saakka. Jumalattomuus muutetaan hyväksyttäväksi?
Tätä seuraavaa sananpaikkaa Sakarjassa on yhdistetty jo siihen tilanteeseen, kun TV otti kodissa ensimmäisen sijan . Ihminen on Jumalan temppeli ja sitä ei ole lupa turmella - siitäkin on Sananpaikka eli viittaako tässäkin "huoneeseensa" ja "kuluttava sen" itse ihmiseen , joka saastuu katsomalla pahaa ja jopa siitä nauttien?
Sakarja 4. Biblia
"1 Ja minä taas nostin silmäni ja näin, ja katso, siinä oli lentävä kirja.
2 Ja hän sanoi minulle: mitäs näet? Mutta minä sanoin: minä näen lentävän kirjan, joka on kaksikymmentä kyynärää pitkä ja kymmenen kyynärää leviä.
3 Ja hän sanoi minulle: se on se kirous, joka käy kaiken maan ylitse: sillä jokainen varas tästä (kansasta) niinkuin muistakin sanoo itsensä viattomaksi; ja kaikki valapattoiset tästä niinkuin muutkin sanovat itseänsä viattomaksi.
4 Mutta minä tahdon sen tuottaa edes, sanoo Herra Zebaot, että sen pitää tuleman varkaan huoneesen, ja sen huoneesen, joka minun nimeni kautta väärin vannoo: ja sen pitää pysymän heidän huoneessansa; ja se on sen kuluttava puinensa ja kivinensä.
5 Ja enkeli, joka minun kanssani puhui, läksi ulos, ja sanoi minulle: nosta nyt silmäs ja katso, mitä sieltä käy ulos.
6 Ja minä sanoin: mikä se on? Hän sanoi: sieltä käy ephan mitta ulos; ja sanoi: se on heidän näkönsä kaikessa maassa.
7 Ja katso, lyijyinen kansi nousi auki; ja siellä istui yksi vaimo keskellä ephaa.
8 Ja hän sanoi: se on jumalattomuus; ja hän heitti sen keskelle mittaa, ja laski lyijyn kappaleen myös mitan suulle.
9 Ja minä nostin silmäni ja näin, ja katso, kaksi vaimoa läksi ulos, joilla olivat siivet, joita tuuli ajoi, ja heidän siipensä olivat niinkuin nälkäkurjen siivet, ja ne nostivat ephan mitan maan ja taivaan välille.
10 Ja minä sanoin enkelille, joka minun kanssani puhui: kuhunka he sen mitan vievät?
11 Hän sanoi minulle: että hänelle rakennettaisiin huone Sinearin maalla, ja se valmistettaisiin, ja asetettaisiin perustuksensa päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"15 Mutta jos pidätte pahana palvella Herraa, niin valitkaa tänä päivänä, ketä tahdotte palvella, niitäkö jumalia, joita teidän isänne palvelivat tuolla puolella virran, vai amorilaisten jumalia, niiden, joiden maassa te asutte.".
Ei voi palvella kahta herraa samaan aikaan , kuten Herraamme Jumalaa ja mammonajumalaa.
Sakarja 1
16 Sentähden sanoo Herra näin: Minä käännyn Jerusalemin puoleen armahtavaisuudessa. Minun temppelini siellä rakennetaan, sanoo Herra Sebaot, ja mittanuora jännitetään Jerusalemin ylitse.
17 Saarnaa vielä ja sano: Näin sanoo Herra Sebaot: Vielä minun kaupunkini ovat hyvyydestä ylitsevuotavaiset, ja vielä Herra lohduttaa Siionin ja valitsee vielä Jerusalemin."
Miten on maailmaan saapunut epäjumalanpalvelus , joka nyt koko maailman kansojen palvoma? Elävä kuva opettaa maailmalle , mikä on "totuus" ja samalla mitätöi Jumalan ja Hänen voiman maailmassa. Mitätöi kaikella ihmistekniikoin ja -viisauksin eli valhein uskon Jeesukseen. Media Tv Netti Kännykkä miten vain ja kaikki yhdessä yhdessä kapistuksessa kädessä - merkki jokaisen kädessä , tai kuulokkeet korvilla . Sitä palvotaan ja totellaan ja uskotaan - koukutukseen saakka. Jumalattomuus muutetaan hyväksyttäväksi?
Tätä seuraavaa sananpaikkaa Sakarjassa on yhdistetty jo siihen tilanteeseen, kun TV otti kodissa ensimmäisen sijan . Ihminen on Jumalan temppeli ja sitä ei ole lupa turmella - siitäkin on Sananpaikka eli viittaako tässäkin "huoneeseensa" ja "kuluttava sen" itse ihmiseen , joka saastuu katsomalla pahaa ja jopa siitä nauttien?
Sakarja 4. Biblia
2 Ja hän sanoi minulle: mitäs näet? Mutta minä sanoin: minä näen lentävän kirjan, joka on kaksikymmentä kyynärää pitkä ja kymmenen kyynärää leviä.
3 Ja hän sanoi minulle: se on se kirous, joka käy kaiken maan ylitse: sillä jokainen varas tästä (kansasta) niinkuin muistakin sanoo itsensä viattomaksi; ja kaikki valapattoiset tästä niinkuin muutkin sanovat itseänsä viattomaksi.
4 Mutta minä tahdon sen tuottaa edes, sanoo Herra Zebaot, että sen pitää tuleman varkaan huoneesen, ja sen huoneesen, joka minun nimeni kautta väärin vannoo: ja sen pitää pysymän heidän huoneessansa; ja se on sen kuluttava puinensa ja kivinensä.
5 Ja enkeli, joka minun kanssani puhui, läksi ulos, ja sanoi minulle: nosta nyt silmäs ja katso, mitä sieltä käy ulos.
6 Ja minä sanoin: mikä se on? Hän sanoi: sieltä käy ephan mitta ulos; ja sanoi: se on heidän näkönsä kaikessa maassa.
7 Ja katso, lyijyinen kansi nousi auki; ja siellä istui yksi vaimo keskellä ephaa.
8 Ja hän sanoi: se on jumalattomuus; ja hän heitti sen keskelle mittaa, ja laski lyijyn kappaleen myös mitan suulle.
9 Ja minä nostin silmäni ja näin, ja katso, kaksi vaimoa läksi ulos, joilla olivat siivet, joita tuuli ajoi, ja heidän siipensä olivat niinkuin nälkäkurjen siivet, ja ne nostivat ephan mitan maan ja taivaan välille.
10 Ja minä sanoin enkelille, joka minun kanssani puhui: kuhunka he sen mitan vievät?
11 Hän sanoi minulle: että hänelle rakennettaisiin huone Sinearin maalla, ja se valmistettaisiin, ja asetettaisiin perustuksensa päälle.Siis po Sakarja 5
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sakarja 1
Sakarja 4. Biblia
11 Hän sanoi minulle: että hänelle rakennettaisiin huone Sinearin maalla, ja se valmistettaisiin, ja asetettaisiin perustuksensa päälle.Sak. 5:8
Ja hän sanoi: "Tämä on jumalattomuus". Ja hän paiskasi hänet sisälle eefa-mittaan ja paiskasi lyijypainon sen suulle.
Puhelin ja muut tekniset vempaimet, eivät itsestään ole jumalattomuus tahi muuta
Samoin kuin leipä veitsi tahi kivi.
Samoin kuin keihäs ja miekka.
Nyt miten se saattaa vaikuttaa, kun sitä käyttää on se mikä tekee sen pahaksi, joillekin.
Itse pyrin vähän käyttämään, puhelinta, se on monin paikoin tullut epäjumalaksi, jolle uhrataan AIKAA ja se vie sen ajan pois Jumalalta, eli varastaa Jumalan ajan.
Itse tästä syystä joskus tein vapaa-ehtoisen lupauksen:
1. Kor. 7:
32 Soisin, ettei teillä olisi huolia. Naimaton mies huolehtii siitä, mikä on Herran, kuinka olisi Herralle mieliksi;
33 mutta nainut huolehtii maailmallisista, kuinka olisi vaimolleen mieliksi,
34 ja hänen harrastuksensa käy kahtaanne. Samoin vaimo, jolla ei enää ole miestä, ja neitsyt huolehtivat siitä, mikä on Herran, että olisivat pyhät sekä ruumiin että hengen puolesta; mutta naimisissa oleva huolehtii maailmallisista, kuinka olisi mieliksi miehellensä.
nyt pyrin paljon vaeltmaan metsässä, puukko ja mini-saha vyöllä, "vesi-pullon" ja "tuli-rauta" mukana.
eli valmistautumaan Jos Herra minulle käskyn tahi neuvon antaa;
Paetkaa vuorelle, kuten Elia ja mene luolaa kunnes sinut kutsutaan.
Monet uskovat, ajattelevat, KOSKA PAHAT OPETTAJAT sekä kierot ja väärät pprofeetat sanovat, että Herra pelastaa tulevasta vihasta.
Kyllä Herra voi sen tehdä, kuten oli Eliaan, Mooseksen ja Jeremiaa kanssa, mutta
MUTTA
kuten tiedätte, niin apostolien alkuaikoina, monet jouttuivat leijonien ruoaksi, lammas pukupäällä!
eli, Jos Herra minulle käskyn antaa, edes minimaallisesti tiedän kuin selvitä luonnossa.
En kehoita ketään menemään metsää, luontoon pakoon, mutta JOS Herra sinulle sanoo, toivottavasti tiedät, mitä ja miten siellä selviää.
ja ENSIMMÄINEN joka tulee heittää roskikseen on puhelin!
Joten, aika käy vain pahemmaksi, ja näyttää että Jumala nukkuu!
Paha on aika ja pehemmaksi menee.
Abramille, Jumala soi että voi vaeltaa:
"3 Ja hän vaelsi, kulkien levähdyspaikasta toiseen,"
Herra suokoon että pääsen avaraan tilaa, kuin lammas Paimenen silmien alla:
PS 23
Nyt puhelimen käyttö on mennyt yli järjen ja kohtuuden, kun katsoo, ihmisiä, kadulla ja busseissa ja kaupassa,
AINA on puhelin kädessä:
(Puhe elin = kieli! joka on laivassa kuin ohjain takana: peräsin!)
Herra olkoon meille ARMOLLINEN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sakarja 1
Sakarja 4. Biblia
11 Hän sanoi minulle: että hänelle rakennettaisiin huone Sinearin maalla, ja se valmistettaisiin, ja asetettaisiin perustuksensa päälle.Mikä Raamattu tämä on? Itselläni on erilainen teksti, onko tuo joku vanha käännös? Sanoisin ulkomuistista, että muukin eroaa kuin pelkkä sanamuoto, mutta saatan muistaa väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä Raamattu tämä on? Itselläni on erilainen teksti, onko tuo joku vanha käännös? Sanoisin ulkomuistista, että muukin eroaa kuin pelkkä sanamuoto, mutta saatan muistaa väärin.
"Mikä Raamattu tämä on? Itselläni on erilainen teksti, onko tuo joku vanha käännös? Sanoisin ulkomuistista, että muukin eroaa kuin pelkkä sanamuoto, mutta saatan muistaa väärin."
siis mihin viittaat?
luen ja lainaan 33/38 Hyvää käännöstä, joskus -92 ja usein 1776!
Nyt onko muistisi sitten TODELLAKIN heikko?
Joten, tee jotain jos sinulla on muisti vaikeuksia, eli dementiaa!
jso et tiedä, niin NÖYRÄSTI ano ja pyydä ja OPETAN sinua, mitä Jumala on tehnyt, eli Luonnon lääkkeet eli Ravintoa!
Dementiaa on Lääje jota voit nauttia JOS TIEDÄT ja olet tarkaan tutkinut Jumalan Sanaa ja Luontoa!
Luonto on PARAS lääkeri ja lääke!
itke ja valita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sakarja 1
Sakarja 4. Biblia
11 Hän sanoi minulle: että hänelle rakennettaisiin huone Sinearin maalla, ja se valmistettaisiin, ja asetettaisiin perustuksensa päälle.Kirjoituksessa on Sakarjan luku otettu vuoden 1776 biblia-Raamatusta. Nimenomaan siitä syystä, että tuolloin ei varmasti voi selkeästi nähdä ei tietää, miten tulevan sähkön aiheuttamista mielettömistä mahdollisuuksista tullaan aina kotien ja katujen jatkuvaan valvontaan yötä päivää. Siksi voidaan nimenomaan ihmetellä ja tutkia Sakarjan 5 erikoista profetiaa.
Myös Miika 2, profetoi
"9 Minun kansani naiset te ajatte pois heidän kodeistansa, jotka ovat heidän ILONSA; heidän pieniltä lapsiltansa te otatte minun kunniani ainiaaksi.
10 Nouskaa ja menkää pois: ei tässä ole leposijaa saastutuksen tähden, joka on saanut aikaan turmion, parantumattoman turmion.
11 Jos tulisi mies, joka tuulta tavoittelisi ja petollisuudessaan valhettelisi: "Minä saarnaan sinulle viinistä ja väkijuomasta", siinä olisi saarnaaja tälle kansalle.
12 Minä tahdon tarkoin koota sinut, Jaakob, kaikkinesi, visusti kerätä Israelin jääneet, saattaa heidät yhteen, niinkuin lampaat tarhaan, niinkuin lauman laitumellensa: on oleva ihmisten kohina!
13 Tien aukaisija käy heidän edellänsä; he aukaisevat tiensä, kulkevat portille ja lähtevät siitä ulos. Heidän kuninkaansa käy heidän edellään, ja Herra heitä johdattaa".
Ei voitu tietää , että v 1970 lapset ja koti eivät enää saa olla äitien ilo eikä äiti ja koti lasten ilo. Että vieraat tädit kasvattavat lapset muualla pitkän päivän ja pöydällä oleva outo kapistus loppupäivän. Tätä ennen Raamatun opetukset otettiin todesta ja ihmisillä oleva terve Jumalan pelko ja kunnioitus kuului kuin luonnostaan suomalaiseenkin elämään. Ei voitu tietää 1776, miten kivikapistuksen sisällä ihminen tulee puhumaan suustaan ulos sanoja, jotka saastuttavat varsinkin nuoren kansanosan sydämet iljetyksillään. Ja että ei kukaan varjele viattomia. Että joutuu lapset ja nuoret varjelematta suoraan pahan kosketukseen ja sydämen saastutukseen kapistuksien kautta ja julkinen media lisää. Jumalan asettamat luonnolliset varjelijat ja opettajat lapsilleen eli äidit sidotaan tarkoin pitkäksi päiväksi ansiotyöorjuuteen ja loppuillaksi kotityöorjuuteen . Iljetyskapistus vahtii lapset sohvalla. Ei voitu tietää-- vaan Raamattu jo kaiken profetoi vanhan testamentin aikaan. Jeesus käski seuraamaan ajan merkkejä.
Kapistusten sisällä olevat ihmiset ovat huippuitserakkaita ja pilkkaavat yhä paisuvilla irtiotoillaan Kaikkivaltiasta Luojaamme saastuttaen näin kansaamme .
Unohtui vahva Raamatun sana :
Matteus 15
18 Mutta mikä käy suusta ulos, se tulee sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen.
19 Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset.
20 Nämä ihmisen saastuttavat; mutta pesemättömin käsin syöminen ei saastuta ihmistä."
Jesaja 33
15 Joka vanhurskaudessa vaeltaa ja puhuu sitä, mikä oikein on, joka halveksii väärää voittoa, jonka käsi torjuu lahjukset luotaan, joka tukkii korvansa kuulemasta veritöitä ja SULKEE SILMÄNSÄ NÄKEMÄSTÄ PAHAA,
16 hän on asuva kukkuloilla, kalliolinnat ovat hänen turvansa; hänelle annetaan hänen leipänsä, eikä vesi häneltä ehdy.
Sananlaskut 4
"23 Yli kaiken varottavan varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee.
24 Poista itsestäsi suun kavaluus, ja karkoita luotasi huulten vääryys.
25 Katsokoot sinun silmäsi suoraan, eteenpäin olkoon katseesi luotu.
26 Tasoita polku jaloillesi, ja kaikki sinun tiesi olkoot vakaat.
27 Älä poikkea oikeaan, älä vasempaan, väistä jalkasi pahasta." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoituksessa on Sakarjan luku otettu vuoden 1776 biblia-Raamatusta. Nimenomaan siitä syystä, että tuolloin ei varmasti voi selkeästi nähdä ei tietää, miten tulevan sähkön aiheuttamista mielettömistä mahdollisuuksista tullaan aina kotien ja katujen jatkuvaan valvontaan yötä päivää. Siksi voidaan nimenomaan ihmetellä ja tutkia Sakarjan 5 erikoista profetiaa.
Myös Miika 2, profetoi
"9 Minun kansani naiset te ajatte pois heidän kodeistansa, jotka ovat heidän ILONSA; heidän pieniltä lapsiltansa te otatte minun kunniani ainiaaksi.
10 Nouskaa ja menkää pois: ei tässä ole leposijaa saastutuksen tähden, joka on saanut aikaan turmion, parantumattoman turmion.
11 Jos tulisi mies, joka tuulta tavoittelisi ja petollisuudessaan valhettelisi: "Minä saarnaan sinulle viinistä ja väkijuomasta", siinä olisi saarnaaja tälle kansalle.
12 Minä tahdon tarkoin koota sinut, Jaakob, kaikkinesi, visusti kerätä Israelin jääneet, saattaa heidät yhteen, niinkuin lampaat tarhaan, niinkuin lauman laitumellensa: on oleva ihmisten kohina!
13 Tien aukaisija käy heidän edellänsä; he aukaisevat tiensä, kulkevat portille ja lähtevät siitä ulos. Heidän kuninkaansa käy heidän edellään, ja Herra heitä johdattaa".
Ei voitu tietää , että v 1970 lapset ja koti eivät enää saa olla äitien ilo eikä äiti ja koti lasten ilo. Että vieraat tädit kasvattavat lapset muualla pitkän päivän ja pöydällä oleva outo kapistus loppupäivän. Tätä ennen Raamatun opetukset otettiin todesta ja ihmisillä oleva terve Jumalan pelko ja kunnioitus kuului kuin luonnostaan suomalaiseenkin elämään. Ei voitu tietää 1776, miten kivikapistuksen sisällä ihminen tulee puhumaan suustaan ulos sanoja, jotka saastuttavat varsinkin nuoren kansanosan sydämet iljetyksillään. Ja että ei kukaan varjele viattomia. Että joutuu lapset ja nuoret varjelematta suoraan pahan kosketukseen ja sydämen saastutukseen kapistuksien kautta ja julkinen media lisää. Jumalan asettamat luonnolliset varjelijat ja opettajat lapsilleen eli äidit sidotaan tarkoin pitkäksi päiväksi ansiotyöorjuuteen ja loppuillaksi kotityöorjuuteen . Iljetyskapistus vahtii lapset sohvalla. Ei voitu tietää-- vaan Raamattu jo kaiken profetoi vanhan testamentin aikaan. Jeesus käski seuraamaan ajan merkkejä.
Kapistusten sisällä olevat ihmiset ovat huippuitserakkaita ja pilkkaavat yhä paisuvilla irtiotoillaan Kaikkivaltiasta Luojaamme saastuttaen näin kansaamme .
Unohtui vahva Raamatun sana :
Matteus 15
18 Mutta mikä käy suusta ulos, se tulee sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen.
19 Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset.
20 Nämä ihmisen saastuttavat; mutta pesemättömin käsin syöminen ei saastuta ihmistä."
Jesaja 33
15 Joka vanhurskaudessa vaeltaa ja puhuu sitä, mikä oikein on, joka halveksii väärää voittoa, jonka käsi torjuu lahjukset luotaan, joka tukkii korvansa kuulemasta veritöitä ja SULKEE SILMÄNSÄ NÄKEMÄSTÄ PAHAA,
16 hän on asuva kukkuloilla, kalliolinnat ovat hänen turvansa; hänelle annetaan hänen leipänsä, eikä vesi häneltä ehdy.
Sananlaskut 4
"23 Yli kaiken varottavan varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee.
24 Poista itsestäsi suun kavaluus, ja karkoita luotasi huulten vääryys.
25 Katsokoot sinun silmäsi suoraan, eteenpäin olkoon katseesi luotu.
26 Tasoita polku jaloillesi, ja kaikki sinun tiesi olkoot vakaat.
27 Älä poikkea oikeaan, älä vasempaan, väistä jalkasi pahasta."Muistan -60- luvulla sähköisen kapistuksen eli radion antaman tarjonnan ja hetikohta Tv samaa tarjosi lisäksi silmille. Iskelmä- ja elokuvatähtiä syntyi biitlesien ja elviksien lisäksi myös maassamme kuin sieniä sateella. Voi sitä radion kuuntelua ja tähtien palvontaa. Noin alkoi jo -50-luvulta lähtien aloitettu valtava "tähtien" nousu ihmispalvonnan kohteiksi sähkökapistusten kautta. Muodostui erilainen epäjumalanpalvonta ja suoraan koteihin tarjottuna kuin koskaan ennen.
Aloittaja kirjoittaa epäjumalista sekä opettajista. Molemmat yhdistyy nyt jo 100 v kestäneessä sähköisessä viestinnässä. Siihen ihmiskunta ihastui ja sille antaa nyt aikansa sitä palvoen. Siitä tuli ihmisille "....sydämesi annat, se sinut vie...". Siellä epäjumalanpalvonnassa nyt rehoittaa sekä opettajat että opiskelijat kilpaa "sähköistä elämää elämässä". Aito luonnollinen ja totuudellinen elämä unohtuu siellä tarjotun ja kaikki rajat ylittävän mielikuvituselämän matkimisessa. Unohtuu ilo ja rauha sekä vapaus Jeesuksen yhteydessä. Vain Hän voi nämä antaa armossaan, kun käännymme pois viettelysten vankeudesta ja teemme parannuksen väärän elämän elämisestä. Raamatusta löytyy elämisen arvoisen elämän ohjeet ja totuus, mitä ei ihminen voi muuttaa. Jeesus on edelleen Tie, Totuus ja Elämä.
- Anonyymi
Missä olet Herra,
Missä olet Herra?
Oletko Sanasi mittainen?
Sanasi on totta vai ei ole?
Jeesus on Herra vai ei ole?
Missä olet Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot?
Onko suusi sanat, lupaukset totta vai ei ole!
Herra, oi jospa ottaisit henkeni, oi jospa ottaisit sieluni, en tahdo enää elää!
Jo RIITTÄÄ, älä enää vaivaa ja piinaa minua!
Jo riittää, mielummin kuolen kuin näin raatona elän!
11 Niin en minäkään hillitse suutani, minä puhun henkeni ahdistuksessa, minä valitan sieluni murheessa.
12 Olenko minä meri tai lohikäärme, että asetat vartioston minua vastaan?
16 Olen kyllästynyt, en tahdo elää iankaiken; anna minun olla rauhassa, sillä tuulen henkäystä ovat minun päiväni.
17 Mikä on ihminen, että hänestä niin suurta lukua pidät ja että kiinnität häneen huomiosi,
18 tarkastat häntä joka aamu, tutkit häntä joka hetki?
19 Etkö koskaan käännä pois katsettasi minusta, etkö hellitä minusta sen vertaa, että saan sylkeni nielaistuksi?
20 Jos olenkin syntiä tehnyt, niin mitä olen sillä sinulle tehnyt, sinä ihmisten vartioitsija? Minkätähden asetit minut maalitauluksesi, ja minkätähden tulin itselleni taakaksi?
21 Minkätähden et anna rikostani anteeksi etkä poista pahaa tekoani? Sillä nyt minä menen levolle maan tomuun, ja jos etsit minua, niin ei minua enää ole."
TURHUUKSIEN TURHUUS!
8 Oi, jospa minun pyyntöni täyttyisi ja Jumala toteuttaisi minun toivoni!
Kuule Herra ja riennä tyköni, notkista taivaat ja astu alas, tule tyköni!
Vastaa minulle Herra, Poikasi Jeesuksen nimen ja ansion tähden!
Voi kaffeli, ei se ihan niin mene kuin odotat.
Maailmassa on hirveä määrä eksytystä, se että löytäisit totuuden sinun tulee etsiä sitä.
Sinun tulee kulkea tietä joka vie perille, että pääsisit perille.
Sinun tulee etsiä hänen valtakuntaansa ja vanhurskauttaan, sen jälkeen sinulle lisätään muutakin.
Ymmärrän kyllä sen kun pyytää eikä saa, mutta siihen on myös syynsä.
Minua eniten harmittaa aika ja ajoitukset ja hyökkäykset joita vihollinen tekee.
Se on sellaista "peliä", saatanan poppoo väijyy, salakuuntelee, tutkii ja tarkkailee ja tuhoaa ja sabotoi, mitä muutakaan siltä idiootti lössiltä voi odottaa kuin että harjoittaa idiotismiaan?.
Asiat ei siis mene ehkä niin kuin me itse niitä odotamme taikka tahtoisimme menevän.
Minä olen huutanut jumalalle ja rähjännyt jonkin aikaa tämän asian takia ja saatanakin on kyllä saanut kuulla kunniansa.
Jumala kuitenkin tietää enemmän kuin me, vaikka meille olisikin viisautta annettu ja asioille on oma aikansa jne.
Sinun tapauksessasi ei ole paljon valittamista, kun pyydät jotain mitä sinulle ei ole luvattu ja jätät tien kulkematta, käskyt täyttämättä ja ohjeet noudattamatta.
Turha siis odottaa että saisit palkinnon kotiisi kannettuna, kun et edes kilparadalle vaivaudu astua kilpailemaan.
Jos sinusta olisi hyötyä jumalan valtakunnalle ja olisit vaaraksi pahan valtakunnalle, niin saatana olisi jo kimpussasi armeijoineen, joten sinun tulisi olla huolissasi siitä että sinut on jätetty rauhaan, saat rauhassa oleskella ja juoda kahviasi, kun me muut taistelemme ja kouliinnumme tulevaa varten.
Se että vaadit palkintoja osallistumatta kisaan ja vingut täällä kun et sitä saa tekemättä mitään, se jo osoittaa että sinulla on paljon oppimista ja kannattaisi alkaa opettelemaan kun aikaa vielä hetki on jäljellä.
Muista, että ei meille luvattu helppoa leveää tietä ja valtakuntaan tullessasi sinut koetellaan ja puhdistetaan, eikä se ole mikään mukava prosessi.
Se ei tule pelkällä suun tunnustuksella kuin taikasanan voimasta, koska usko ilman tekoja on kuollut, eikä etsimättä voi löytää eikä kilpailematta voi saada palkintoa.
Minä rähjään ja huudan myös, koska minua vituttaa tämä tilanteeni kun pakko vain kestää saatanan sabotoinnit ja kiusaamiset, se käärme tulee saamaan vielä sellaista kyytiä, että varmasti katuu olemassaoloaan.
Kyllä se sen tietääkin ja siksi onkin ollut kimpussani jatkuvasti pelaamassa itselleen aikaa.
Siinä kun sinä keittelet onnellisesti kahvia, niin me täällä "tulisessa pätsissä" koetteluissa mietimme miten edes saisimme sitä kahvia hankituksi.
Täällä meitä koetellaan ja puhdistetaan kuin kulta koetellaan.
Ilman sitä kovaa kuumuutta ja painetta ei synny hiilestä timanttiakaan.
Siinä on hyvä indikaattori sille oletko oikealla tiellä.
Mikäli saatana on jättänyt sinut rauhaan, olet väärällä tiellä, mikäli olet oikealla tiellä, niin se on kimpussasi sinut sieltä pois suistamassa.
Jos sinusta ei ole vaaraa hänelle vaan ennemminkin hyötyä, niin miksi hän edes vaivautuisi sinua kiusaamaan?
Jumalan lupaukset ja ajat ja ajoitukset on jumalan käsissä ja päätettävissä.
Jos minä lupaan jotain, niin minä annan myös ajan sille, "tulen ensi vuonna käymään" tai
Tulen aikojen lopussa, odotan sinua siellä maalissa ja jaan palkinnot kilpailijoille ym.
Eli älä ihmettele jos et palkintoasi saa eikä sitä kotiisi kanneta, kun sille ei ole mitään syytä.
Tappajia, murhaajia, väkivaltaisia hakkaajia on maailma täynnä, sellaista ei tarvitse tulla sinun talostasi hakemaan ja antaa asetta käteen ja lähettää hakkaamaan ja murhaamaan.
Hyvää sydäntä, oikeamielistä, ymmärtäväistä, viisasta ja vanhurskasta ei joka paikasta löydykään, sellaisia toivotaan, etsitään ja sellaiset valitaan ja voidaan jopa hakea sieltä kodistaan taikka askareistaan kilparadalle.
Ei jumala ole tyhmä kuten ihminen eikä hän lähde sinua aseistamaan ilman että osallistut edes koulutukseen.
Sinähän itsekin sanot "puupääpietari" ja jos sinulla olisi valtikka niin jo tulisi ruumiita, päitä katkeaisi ja lentelisi.
Pietari lähetti kaksi valehtelijaa tuolle puolen eikä enempää, sinä sanot häntä puupääksi ja itse lähettäisit tuolle puolelle satoja tuhansia.
Ei sellaista tarvita eikä kaivata, sieltä saa vihollisen sotajoukot vedettyä maahan verta vuodattamaan ja päitä katkomaan jos tarvis.
Onhan näitä alueita jo miehitetty, sotilaita ja terroristeja lennätelty suomeenkin joka maailman kolkasta ja nyt vielä ärsytetään ja härnätään karhua, niin ei siinä yhtä kahviaddiktia päänkatkojaa lisää tarvita.
Ei sota yhtä miestä kaipaa, varsinkaan tuollaista jolle pitäisi järjestää vielä erillinen kahvihuolto joka paikkaan.
Vihollinenhan tarjoaisi ja lahjoisi sinut heti puolelleen kahvipaketilla kun kahvista tulee pulaa.
Sota kaipaa sotilaita, ei pullamössö valittajia ja vinkujia, jotka paljastuvat heti kun he vinkuvat kun kahvi loppuu kupista.
Mitkä ovat vahvuutesi joiden vuoksi sinut pitäisi valita vielä eliittijoukkoihin?
Oletkos koskaan paastonnut? luopunut jostain tärkeästä? Pärjäätkö yksin? kestätkö puutetta?
tms. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailmassa on hirveä määrä eksytystä, se että löytäisit totuuden sinun tulee etsiä sitä.
Sinun tulee kulkea tietä joka vie perille, että pääsisit perille.
Sinun tulee etsiä hänen valtakuntaansa ja vanhurskauttaan, sen jälkeen sinulle lisätään muutakin.
Ymmärrän kyllä sen kun pyytää eikä saa, mutta siihen on myös syynsä.
Minua eniten harmittaa aika ja ajoitukset ja hyökkäykset joita vihollinen tekee.
Se on sellaista "peliä", saatanan poppoo väijyy, salakuuntelee, tutkii ja tarkkailee ja tuhoaa ja sabotoi, mitä muutakaan siltä idiootti lössiltä voi odottaa kuin että harjoittaa idiotismiaan?.
Asiat ei siis mene ehkä niin kuin me itse niitä odotamme taikka tahtoisimme menevän.
Minä olen huutanut jumalalle ja rähjännyt jonkin aikaa tämän asian takia ja saatanakin on kyllä saanut kuulla kunniansa.
Jumala kuitenkin tietää enemmän kuin me, vaikka meille olisikin viisautta annettu ja asioille on oma aikansa jne.
Sinun tapauksessasi ei ole paljon valittamista, kun pyydät jotain mitä sinulle ei ole luvattu ja jätät tien kulkematta, käskyt täyttämättä ja ohjeet noudattamatta.
Turha siis odottaa että saisit palkinnon kotiisi kannettuna, kun et edes kilparadalle vaivaudu astua kilpailemaan.
Jos sinusta olisi hyötyä jumalan valtakunnalle ja olisit vaaraksi pahan valtakunnalle, niin saatana olisi jo kimpussasi armeijoineen, joten sinun tulisi olla huolissasi siitä että sinut on jätetty rauhaan, saat rauhassa oleskella ja juoda kahviasi, kun me muut taistelemme ja kouliinnumme tulevaa varten.
Se että vaadit palkintoja osallistumatta kisaan ja vingut täällä kun et sitä saa tekemättä mitään, se jo osoittaa että sinulla on paljon oppimista ja kannattaisi alkaa opettelemaan kun aikaa vielä hetki on jäljellä.
Muista, että ei meille luvattu helppoa leveää tietä ja valtakuntaan tullessasi sinut koetellaan ja puhdistetaan, eikä se ole mikään mukava prosessi.
Se ei tule pelkällä suun tunnustuksella kuin taikasanan voimasta, koska usko ilman tekoja on kuollut, eikä etsimättä voi löytää eikä kilpailematta voi saada palkintoa.
Minä rähjään ja huudan myös, koska minua vituttaa tämä tilanteeni kun pakko vain kestää saatanan sabotoinnit ja kiusaamiset, se käärme tulee saamaan vielä sellaista kyytiä, että varmasti katuu olemassaoloaan.
Kyllä se sen tietääkin ja siksi onkin ollut kimpussani jatkuvasti pelaamassa itselleen aikaa.
Siinä kun sinä keittelet onnellisesti kahvia, niin me täällä "tulisessa pätsissä" koetteluissa mietimme miten edes saisimme sitä kahvia hankituksi.
Ilman sitä kovaa kuumuutta ja painetta ei synny hiilestä timanttiakaan.
Siinä on hyvä indikaattori sille oletko oikealla tiellä.
Mikäli saatana on jättänyt sinut rauhaan, olet väärällä tiellä, mikäli olet oikealla tiellä, niin se on kimpussasi sinut sieltä pois suistamassa.
Jos sinusta ei ole vaaraa hänelle vaan ennemminkin hyötyä, niin miksi hän edes vaivautuisi sinua kiusaamaan?
Jumalan lupaukset ja ajat ja ajoitukset on jumalan käsissä ja päätettävissä.
Jos minä lupaan jotain, niin minä annan myös ajan sille, "tulen ensi vuonna käymään" tai
Tulen aikojen lopussa, odotan sinua siellä maalissa ja jaan palkinnot kilpailijoille ym.
Eli älä ihmettele jos et palkintoasi saa eikä sitä kotiisi kanneta, kun sille ei ole mitään syytä.
Tappajia, murhaajia, väkivaltaisia hakkaajia on maailma täynnä, sellaista ei tarvitse tulla sinun talostasi hakemaan ja antaa asetta käteen ja lähettää hakkaamaan ja murhaamaan.
Hyvää sydäntä, oikeamielistä, ymmärtäväistä, viisasta ja vanhurskasta ei joka paikasta löydykään, sellaisia toivotaan, etsitään ja sellaiset valitaan ja voidaan jopa hakea sieltä kodistaan taikka askareistaan kilparadalle.
Ei jumala ole tyhmä kuten ihminen eikä hän lähde sinua aseistamaan ilman että osallistut edes koulutukseen.
Sinähän itsekin sanot "puupääpietari" ja jos sinulla olisi valtikka niin jo tulisi ruumiita, päitä katkeaisi ja lentelisi.
Pietari lähetti kaksi valehtelijaa tuolle puolen eikä enempää, sinä sanot häntä puupääksi ja itse lähettäisit tuolle puolelle satoja tuhansia.
Ei sellaista tarvita eikä kaivata, sieltä saa vihollisen sotajoukot vedettyä maahan verta vuodattamaan ja päitä katkomaan jos tarvis.
Onhan näitä alueita jo miehitetty, sotilaita ja terroristeja lennätelty suomeenkin joka maailman kolkasta ja nyt vielä ärsytetään ja härnätään karhua, niin ei siinä yhtä kahviaddiktia päänkatkojaa lisää tarvita.
Ei sota yhtä miestä kaipaa, varsinkaan tuollaista jolle pitäisi järjestää vielä erillinen kahvihuolto joka paikkaan.
Vihollinenhan tarjoaisi ja lahjoisi sinut heti puolelleen kahvipaketilla kun kahvista tulee pulaa.
Sota kaipaa sotilaita, ei pullamössö valittajia ja vinkujia, jotka paljastuvat heti kun he vinkuvat kun kahvi loppuu kupista.
Mitkä ovat vahvuutesi joiden vuoksi sinut pitäisi valita vielä eliittijoukkoihin?
Oletkos koskaan paastonnut? luopunut jostain tärkeästä? Pärjäätkö yksin? kestätkö puutetta?
tms.Jaakobin kirjeen mukaan jumalanpalveluksesi on turha, koska kiroilet. V-sanat eivät kuulu Jumalan palvelijalle.
Ja Jumalan enkelitkään eivät lausu herjaavaa tuomiota saatanasta ja hänen voimistaan, älä nimittele siis pimeyden ruhtinasta idiootiksi, hän on sentään elänyt tuhansia vuosia toisin kuin sinä et ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaakobin kirjeen mukaan jumalanpalveluksesi on turha, koska kiroilet. V-sanat eivät kuulu Jumalan palvelijalle.
Ja Jumalan enkelitkään eivät lausu herjaavaa tuomiota saatanasta ja hänen voimistaan, älä nimittele siis pimeyden ruhtinasta idiootiksi, hän on sentään elänyt tuhansia vuosia toisin kuin sinä et ole.So?
Sinun tulkintasi ei määrittele totuutta eikä tosiasioita minun elämässäni.
Minä voisin peitellä sanoja ja olla ns. poliittisesti korrekti, eli valehdella ja kuten sinäkin, puolustaa saatanaa.
Tekisikö se palveluksestani sitten parempaa, jos totuuden puhuminen tekee siitä turhaa?
Ihan vain että silmäsi avautuisivat, eksytä ja viettele lapsi, eksytä ja viettele kansat, tee sitä tuhansia vuosia.
Odotatko että kunnioittaisin ja ylistäisin sinua vai sanoisinko sinulle päin naamaa totuuden, olet idiootti?
Sen on kyllä ansainnut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaakobin kirjeen mukaan jumalanpalveluksesi on turha, koska kiroilet. V-sanat eivät kuulu Jumalan palvelijalle.
Ja Jumalan enkelitkään eivät lausu herjaavaa tuomiota saatanasta ja hänen voimistaan, älä nimittele siis pimeyden ruhtinasta idiootiksi, hän on sentään elänyt tuhansia vuosia toisin kuin sinä et ole."Ja Jumalan enkelitkään eivät lausu herjaavaa tuomiota saatanasta ja hänen voimistaan, älä nimittele siis pimeyden ruhtinasta idiootiksi, hän on sentään elänyt tuhansia vuosia toisin kuin sinä et ole."
Totta, valitettavasti!
Jeesus oli OIKEASTI kiusauksissa ja mahdollisuus, siis lanketa, perkeleen kavaliin juoniin!
Nyt, mitä sanoo Jumalan vastaus, onko perkele idiotti eli, tyhmä kuin saapas?
tyhmyys on viisauden vastakohta, ja Jumala on Viisas ja Jumala on VIISAUS, eli Henki
Joh. 4:
24 Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."
- Jumala on Henki
2. Kor. 3:
17 Sillä Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siinä on vapaus.
ja tämä Henki on:
Jes. 11:
2 Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki, neuvon ja voiman henki, tiedon ja Herran pelon henki.
- Herran Henki,
- viisauden ja
- ymmärryksen henki,
- neuvon ja
- voiman henki,
- tiedon ja
- Herran pelon henki.
Nyt, mitä Jumala sanoo eli todistaa, perkeleestä, jolle on jossain vaiheessa ANNETTU (tehty?) viisautta.
perkele ei elo viisaus vaan valhe ja valheen henki ja petoksen henki ja pettäjä ja murhaaja.
Nyt Jumalan todistus, jota MONET pitävät kauhea rumana ja sarvipäänä!
Hes. 28:
12 "Ihmislapsi, viritä itkuvirsi Tyyron kuninkaasta ja sano hänelle: Näin sanoo Herra, Herra: Sinä olet sopusuhtaisuuden sinetti, täynnä viisautta, täydellinen kauneudessa.
ja tässä lisää ettei kukaan ajattele että, ei olisi perkeleestä puhe!
13 Eedenissä, Jumalan puutarhassa, sinä olit. Peitteenäsi olivat kaikkinaiset kalliit kivet; karneolia, topaasia ja jaspista, krysoliittia, onyksia ja berylliä, safiiria, rubiinia ja smaragdia sekä kultaa olivat upotus-ja syvennystyöt sinussa, valmistetut sinä päivänä, jona sinut luotiin.
14 Sinä olit kerubi, laajalti suojaavainen, ja minä asetin sinut pyhälle vuorelle; sinä olit jumal'olento ja käyskentelit säihkyväin kivien keskellä.
15 Nuhteeton sinä olit vaellukseltasi siitä päivästä, jona sinut luotiin, siihen saakka, kunnes sinussa löydettiin vääryys.
- Eedenissä, Jumalan puutarhassa!
- sinä olit KERUBI!
- jumal'olento !
- nuhteeton alussa,
(perkeleestä)
Näin sanoo Herra, Herra:
Sinä olet sopusuhtaisuuden sinetti, täynnä viisautta, täydellinen kauneudessa.
- Sinä olet sopusuhtaisuuden sinetti,
- täynnä viisautta,
- täydellinen kauneudessa.
Joten, tämä olento ei ole heikko eikä tyhmä eikä ruma!
Mutta, Jumala on MEIDÄN kansamme ja me voitamme, ei omalla viisaudella tahi voimalla,
vaan
Jumalan Pojan Herran Jeesuksen kautta ja kanssa ja avulla.
Kunnia Jumalalle ja Herralle Jeesukselle, meidän Svoittaja ja Pelastaja.
Gal. 1:
8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
Joten
valvo opetustasi ja OLE VAROVAINEN!
1. Tim. 4:
16 Valvo itseäsi ja opetustasi, ole siinä kestävä; sillä jos sen teet, olet pelastava sekä itsesi että ne, jotka sinua kuulevat.
Maran ata
Tule Herra Jeesus.
ja nyt lisää kahvia!
PS/JK
10 Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.
eli järjettömät tomppelit!
ja jumalattomat syntiset!
Mutta ME, jotka uskomme, Jumalan Sanan Todistuksen, olemme JO PELASTUNEET, Herran kautta ja avulla!
Iloitkaa ja riemuitkaa!
ja syntiset, tyhmät, järjettömät tomppelit, itkekää ja valittakaa!
sillä
miä tulen pian!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Herra kuljettaa jokaista, miten itse tahtoo ja orjalla ja vankilla ei ole, mitään mahdollisuuksia vastustaa!
Jer 15
16 Sinun sanasi tulivat, ja minä söin ne, ja sinun sanasi olivat minulle riemu ja minun sydämeni ilo; sillä minä olen otettu sinun nimiisi, Herra, Jumala Sebaot.
17 En ole minä istunut iloitsemassa ilonpitäjäin seurassa. Sinun kätesi tähden minä olen istunut yksinäni, sillä sinä olet täyttänyt minut vihallasi.
ja
Hes. 3:
1 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, syö, minkä tässä saat; syö tämä kirjakäärö, mene ja puhu Israelin heimolle".
2 Niin minä avasin suuni, ja hän antoi tämän kirjakäärön minun syödäkseni.
3 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, ravitse vatsasi ja täytä sisälmyksesi tällä kirjakääröllä, jonka minä sinulle annan". Niin minä söin, ja se oli minun suussani makea kuin hunaja.
Kuinka suloiset olivat ja ovat Herra SUURET lupaukset, ne ovat kuin maitoa ja hunajaa, mutta
karvastelee vatsassa.
Hes. 3:
14 Ja henki nosti minut ja otti minut, ja minä kuljin murheellisena henkeni kiivaudessa, ja Herran käsi oli väkevänä minun päälläni.
Jer. 6:
11 Minä olen täynnä Herran vihaa, en jaksa sitä pidättää; vuodata se lapsukaisiin kadulla, niin myös nuorukaisparveen. Sillä niin mies kuin vaimokin vangitaan, niin vanhus kuin ikäloppu.
Jes. 8:
11 Sillä näin sanoi minulle Herra, kun hänen kätensä valtasi minut ja hän varoitti minua vaeltamasta tämän kansan tietä:
Kuka voi vastustaa, mitä Herra savi-astialle tekee?
Jumala on armollinen kenelle on armollinen ja armahtaa ketää armahtaa.
Nyt on näin käynnyt:
Valitusvirret
1 Minä olen se mies, joka olen kurjuutta nähnyt hänen vihastuksensa vitsan alla.
2 Minut hän on johdattanut ja kuljettanut pimeyteen eikä valkeuteen.
3 Juuri minua vastaan hän kääntää kätensä, yhäti, kaiken päivää.
4 Hän on kalvanut minun lihani ja nahkani, musertanut minun luuni.
5 Hän on rakentanut varustukset minua vastaan ja piirittänyt minut myrkyllä ja vaivalla.
6 Hän on pannut minut asumaan pimeydessä niinkuin ikiaikojen kuolleet.
7 Hän on tehnyt muurin minun ympärilleni, niin etten pääse ulos, on pannut minut raskaisiin vaskikahleisiin.
8 Vaikka minä huudan ja parun, hän vaientaa minun rukoukseni.
14 Minä olen joutunut koko kansani nauruksi, heidän jokapäiväiseksi pilkkalauluksensa.
28 Istukoon hän yksin ja hiljaa, kun Herra on sen hänen päällensä pannut.
38 Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä?
21 Palauta meidät, Herra, tykösi, niin me palajamme; uudista meidän päivämme muinaiselleen.
22 Vai oletko meidät peräti hyljännyt, vihastunut meihin ylenmäärin?
JOS Herra ei, syystä tahi toisesta PALAUTA, kuka voi mitään tehdä!
Joten:
Yksin istun ja kannan Jumalan vihaa!
se on nyt osani, enkä voi mitään tehdä kuin valittaa kurjuuttani!
"Sinun kätesi tähden minä olen istunut yksinäni, sillä sinä olet täyttänyt minut vihallasi."
Se olisi ilo jos saisin ja pääsisin, ulos avaraan paikkaa, missä olisi rauha ja lepo.
Viheriäisille niityille, virvoittavien vetten tykö.
Jos et ole PAKOTETTU yksin olemaan, kiitä Herraa, ja muista niitä, minua joka olen orja ja vanki, Herran Orja ja vanki, kahleissa!
Job 30:
24 Mutta eikö saisi hukkuessaan kättänsä ojentaa tahi onnettomuudessa apua huutaa?
Olisin miljoona kertaa mielummin, maalla omalla tilalla ja hiljaa odottaisin sitä päivää kunnes, Herra tulee ja hakee kotiin, rauhassa saisin levätä, ja lapsen lapset olisivat iloni päivästä päivää!
Mutta tämä ei ollut osani, vaan
"Sinun kätesi tähden minä olen istunut yksinäni, sillä sinä olet täyttänyt minut vihallasi." - Anonyymi
"Sinähän itsekin sanot "puupääpietari" ja jos sinulla olisi valtikka niin jo tulisi ruumiita, päitä katkeaisi ja lentelisi."
älä VALEHTELE!
en ole sanonut että: "tulisi ruumiita, päitä katkeaisi ja lentelisi."
Sen olen sanonut ja sanon taas, että RUKOILEN ja ANON että todella saan valtikan, RAUTAISEN VALTIKAN:
psalmi 2 ja Ilmestyskirja 2!
Puupääpietari, ei OJENTAUTUNUT, vaikka Herra ITSE usein ilmestyi puupää Pietarille!
joten Herra sanoi Puupää Pietarille:
ÄLÄ OPETA ja pakota pakanoita tekemään ja pitämään juutalaisia tapoja!
Kornelius, ap 15 Roomalaiskirja, Galatalais kirje!
vielä 16 vuotta, Korneliuksen jälkeen Pietari ei ollut OJENTAUTUNUT Herran KÄSKYY jonka usein sai!
ja Puupää Pietarilla oli suuret luulot itsestään niin että, jos tämä kirje on Puupään kirjoittama, kirjurin avulla, niin:
2. Piet. 1:
15 Mutta minä olen huolehtiva siitä, että te minun lähtöni jälkeenkin aina voisitte tämän muistaa.
13 Ja minä katson oikeaksi, niin kauan kuin tässä majassa olen, näin muistuttamalla herättää teitä.
14 Sillä minä tiedän, että tämän majani poispaneminen tapahtuu äkisti, niinkuin myös meidän Herramme Jeesus Kristus minulle ilmoitti.
15 Mutta minä olen huolehtiva siitä, että te minun lähtöni jälkeenkin aina voisitte tämän muistaa.
eli mahdollisesti, ennen kuin ristiin naulittii pääalas päin, tämä todistuksen antoi itsestään!
Kukaan ei Aabrahamin helmasta, kuoleman jälkeen, kykene mitään tekemään niille jotka ovat elossa maanpäällä!
Mutta, PUUPÄÄ Pietari luuli että voi toimia kuoleman jälkeen tuonelasta!
Mutta sama se!
Ei kukaan väittänytkään sinun niin sanoneen.
Muistelen vaan tuolta menneisyydestä sellaista muistikuvaa, ettei mikään ihme jos et valtikkaa ole saanut tai tule saamaankaan.
Näissä jutuissa on sellainen juttu, että se sydän on tärkein.
Miten se menikään:
Kaffelin kirje 1:3-6
"3 vaikka odottaisin ikäni valtikkaa ja vaatisin korkeinta sen ovelleni tuomaan ja vaikka keittelisin parhaimmat sumpit ja naukkaisin parhaimmat konjakit 4 ja vaikka kirjoittelisin pisimmät tekstit ja poimisin sopivimmat jakeet ja vääntelisin ne tukemaan luulojani, 5 niin jos sydämeni ei olisi oikea, en mitään olisi taikka saisi aikaan.
6 Olisin vain kahvia nautiskeleva erakko joka palstalla valtikkaa hamuaa ja pietarille puupääviestejä kirjoittaa.
Eiköstä jöököstä juu?
- Anonyymi
"Ei jumala ole tyhmä kuten ihminen eikä hän lähde sinua aseistamaan ilman että osallistut edes koulutukseen."
Mikä on sinun aseesi, Jumalan edessä, pahaa ja pahoja ihmisiä vastaan?
oma aseeni on Jumalan SANA!
Hes. 3:
1 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, syö, minkä tässä saat; syö tämä kirjakäärö, mene ja puhu Israelin heimolle".
2 Niin minä avasin suuni, ja hän antoi tämän kirjakäärön minun syödäkseni.
3 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, ravitse vatsasi ja täytä sisälmyksesi tällä kirjakääröllä, jonka minä sinulle annan". Niin minä söin, ja se oli minun suussani makea kuin hunaja.
2. Tim. 3:
15 ja koska jo lapsuudestasi saakka tunnet pyhät kirjoitukset, jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että pelastut uskon kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
ja
Luuk 4
4 Jeesus vastasi hänelle: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä'."
ja
8 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Kirjoitettu on: 'Sinun pitää kumartaman Herraa, sinun Jumalaasi, ja häntä ainoata palveleman'."
ja vielä
12 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sanottu on: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."
Joten Herran Jeesuksen ase ei ollut koulu, missä juuri oli vaan
Jumalan SANA joka oli lähtenyt, JUMALAN SUUSTA!
Matt. 4:
4 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee'."
Kuten Hesekielin kohdalla ja Jeremian, sekä Paavalin että Timoteuksen!
JUMALAN SUUSTA SANA!
olkoon se varoitus tahi lohdutus tahi Opetus!
"Sinun tapauksessasi ei ole paljon valittamista, kun pyydät jotain mitä sinulle ei ole luvattu ja jätät tien kulkematta, käskyt täyttämättä ja ohjeet noudattamatta."
Enkö OLE JUURI pyytänyt ja vaatinut, JUMALAN OMAN SANAN kautta ja Jumalalta, itselleni LUPAUSTA, SANAA jonka Jumalan on "pakko" täyttää!!!
ja kun sen saan, kuka voi olla minua vastaan!
ja sitten kun olen sen saanut, olen voittamaton, sillä:
2. Piet. 1:
10 Pyrkikää sentähden, veljet, sitä enemmän tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä jos sen teette, ette koskaan lankea;
Hepr. 3:
1 Sentähden, pyhät veljet, jotka olette taivaallisesta kutsumuksesta osalliset, kiinnittäkää mielenne meidän tunnustuksemme apostoliin ja ylimmäiseen pappiin, Jeesukseen,
ja
2. Tim. 1:
9 hän, joka on meidät pelastanut ja kutsunut pyhällä kutsumuksella, ei meidän tekojemme mukaan, vaan oman aivoituksensa ja armonsa mukaan, joka meille on annettu Kristuksessa Jeesuksessa ennen ikuisia aikoja,
eli kun Herra voitelee eli VALTUUTTAA minut KUTSUMUKSEEN olen tehnyt kuten Herra KÄSKI:
Ap. t. 1:
4 Ja kun hän oli yhdessä heidän kanssansa, käski hän heitä ja sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen lupauksen täyttymistä, jonka te olette minulta kuulleet.
Joten itse en voi lähteä, en mihinkää, ENNENKUIN Herra antaa ja tekee mitä on itse omalla SUULLA LUVANNUT!
"Siinä on hyvä indikaattori sille oletko oikealla tiellä.
Mikäli saatana on jättänyt sinut rauhaan, olet väärällä tiellä, mikäli olet oikealla tiellä, niin se on kimpussasi sinut sieltä pois suistamassa."
Nyt puhun kuin mieltä vailla, kieli keskellä suuta:
Kuinka usein perkele oli Jeesuksen kimpussa, ja kuinka usein ja kauan Herra oli rauhassa, eikä tulisessa pätsissä?
eikö niin että:
Luuk 4
13 Ja kun oli kaiken kiusattavansa kiusannut, poistui perkele hänen luotaan ajaksi.
ja koska sitten tuli takaisin?
Luuk. 22:
53 Minä olen joka päivä ollut teidän kanssanne pyhäkössä, ettekä ole ojentaneet käsiänne minua vastaan. Mutta tämä on teidän hetkenne ja pimeyden valta."
Joten Herra ei ollut, sitten sinun aivoituksesi mukaan:
"Siinä on hyvä indikaattori sille oletko oikealla tiellä."
Miten oli, Aabraham?, Joosef tahi Mooses, tahi Elia?
oliko he, sitten sinun mittasi mukaan:
"Siinä on hyvä indikaattori sille oletko oikealla tiellä."
eli he olivat, rauhassa vaikka Jumalan käsi oli raskaana heidän päällänsä!
"Mikäli saatana on jättänyt sinut rauhaan, olet väärällä tiellä, mikäli olet oikealla tiellä, niin se on kimpussasi sinut sieltä pois suistamassa."
Joten TOKI edes Jeesus oli oikealla tiellä, sinun mittarisi mukaan?
sillä saatana jätti Herran rauhaa, kunnes tuli taas aika, Jumalan aika taulun mukaan!
Puupää Pietari sai ARMON:
Luuk. 22:
31 Simon, Simon, katso, saatana on tavoitellut teitä valtaansa, seuloakseen teitä niinkuin nisuja;
32 mutta minä olen rukoillut sinun puolestasi, ettei sinun uskosi raukeaisi tyhjään. Ja kun sinä kerran palajat, niin vahvista veljiäsi."
Ellei Herra olisi auttanut, olisi ollut mahdollista että Puupää ei olisi selvinyt!
Joten mikä on sinun Aseesi ja mistä sen olet saanut, perkeleen voimia ja valtoja vastaan!
Eli itki kataja pensaan juurella ja sanoi:
Jo RIITÄÄ, ota henkeni, ota sieluni.
Kuinka usein sinä olet nöin RUKOILLUT HERRAA!
Kehu vain itseäsi, Jobi, Jumalan SUOSIKKI sanoo:
Mielummin KUOLEN!
Kuinka usein sinä olet näin ANONUT Jumalalta!
Minun aseeni on se mitä olen saanut, en ala enempää availemaan.
Sinun aseesi on sieltä täältä poimitut jakeet ja toiveet ja väärinymmärrys.
Ei se paha pelkää taikka lähde jos sille toitottaa jakeita sieltä täältä vaikka kuinka sitä sanottaisiin sanan miekaksi, jumalan sanaksi tms.
Jumala on luvannut tiettyjä asioita, kuten etsivä löytää, kolkuttavalle avataan ja anovalle annetaan.
Mutta myöskin näillä on omat kriteerinsä.
Jos sinä et ole etsinyt valtakuntaa etkä vanhurskauttansa, et ole sitä silloin löytänyt ja siksi sitä muuta ei ole lisätty.
Meidän ei edes tule verrata itseämme apostoleihin, jotka olivat valittuja ja Herran seurassa ja opetettavana olivat olleet sen kolme vuotta.
He osasivat kirjoituksetkin ulkoa, kuten juutalaisilla oli tapana ne osata ja heillekin vasta myöhemmin niitä avattiin.
Entä sinä?
Sinähän odottelet vasta herraa tulemaan ja ojentavan sinulle valtikan käteesi.
antaisitko itse kim jong unille valtikan?
Entä vauvalle?
Entä lukutaidottomalle taikka ymmärtämättömälle?
Ihan vain siksi että he jaksavat sitä kinuta ja vinkua?
Saattaa toimia väärän tuomarin toimesta, mutta ei oikean tuomarin toimesta, testattu on ja sinäkin sitä olet jo vuosia testannut ja vetoat milloin mihinkin jakeeseen.
Kokeilepa etsiä vaikka valtakuntaa ja hänen vanhurskauttaan ja sitten näet pitääkö hänen lupauksensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun aseeni on se mitä olen saanut, en ala enempää availemaan.
Sinun aseesi on sieltä täältä poimitut jakeet ja toiveet ja väärinymmärrys.
Ei se paha pelkää taikka lähde jos sille toitottaa jakeita sieltä täältä vaikka kuinka sitä sanottaisiin sanan miekaksi, jumalan sanaksi tms.
Jumala on luvannut tiettyjä asioita, kuten etsivä löytää, kolkuttavalle avataan ja anovalle annetaan.
Mutta myöskin näillä on omat kriteerinsä.
Jos sinä et ole etsinyt valtakuntaa etkä vanhurskauttansa, et ole sitä silloin löytänyt ja siksi sitä muuta ei ole lisätty.
Meidän ei edes tule verrata itseämme apostoleihin, jotka olivat valittuja ja Herran seurassa ja opetettavana olivat olleet sen kolme vuotta.
He osasivat kirjoituksetkin ulkoa, kuten juutalaisilla oli tapana ne osata ja heillekin vasta myöhemmin niitä avattiin.
Entä sinä?
Sinähän odottelet vasta herraa tulemaan ja ojentavan sinulle valtikan käteesi.
antaisitko itse kim jong unille valtikan?
Entä vauvalle?
Entä lukutaidottomalle taikka ymmärtämättömälle?
Ihan vain siksi että he jaksavat sitä kinuta ja vinkua?
Saattaa toimia väärän tuomarin toimesta, mutta ei oikean tuomarin toimesta, testattu on ja sinäkin sitä olet jo vuosia testannut ja vetoat milloin mihinkin jakeeseen.
Kokeilepa etsiä vaikka valtakuntaa ja hänen vanhurskauttaan ja sitten näet pitääkö hänen lupauksensa.hah hah hah ja hah
voi sinua onneton järjetön tomppeli!
Mitä SANOO Jumalan vastuas:
Joh. 17:
8 Sillä ne sanat, jotka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille; ja he ovat ottaneet ne vastaan ja tietävät totisesti minun lähteneen sinun tyköäsi ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt.
Jos sinä Kuulet Herran Sanat. kuulet myös minun sanani, sillä
Herra ON NE MINULLE ANTANUT!
ellet kuule, rukoile että Herra avaaa korvasi kuulemaan!
"Minun aseeni on se mitä olen saanut, en ala enempää availemaan."
Onko Jumala antanut meille jonkon MUUN ASEEN kuin Sanansa?
kerro toki, tämä on erittäin mielenkiitoista!!!
"Ei se paha pelkää taikka lähde jos sille toitottaa jakeita sieltä täältä vaikka kuinka sitä sanottaisiin sanan miekaksi, jumalan sanaksi tms."
Jeesuksen ja Paavalin todistuksen mukaan, perkele palkää ja pakenee!
"Meidän ei edes tule verrata itseämme apostoleihin, jotka olivat valittuja ja Herran seurassa ja opetettavana olivat olleet sen kolme vuotta.
Entä sinä?"
en vertaa itseäni apostoleihin tahi Paavaliin, sillä oeln heitä heikompi eli Olen JUMALAN SANKARI!
SOTA SANKARI!
eikä kukaan, mitä suurimalla mahdolisuudella ole kuin minä:
HERRAN SOTA URHO!
"jotka olivat valittuja "
se, että Herra Jumala on VALINNUT MINUT jo ennekuin maailmaa olikaan on totta!
ja saattaapa olla että Jopa ON KIRJOITETTU minusta, mutta sitä ja niitä en sinulle enkä muille tuo esille!
"Herran seurassa ja opetettavana olivat olleet sen kolme vuotta."
Itse olen ollut. varmasti Herran seurassa, ainakin vuodesta 1967 ja mahdollisesti jo aikaisemmin!
"He osasivat kirjoituksetkin ulkoa, kuten juutalaisilla oli tapana ne osata ja heillekin vasta myöhemmin niitä avattiin."
Mahdollisesti APOSTOLEISTA vain Paavali ne osasi ulkoa!
Muut tuskin edes osasivat lukea, Matteusta, Luukasta, lukuun ottamatta!
itse osaan aika hyvin Jumalan Sanan, ja muistini on loistava, mitä tulee Jumalan SUUSTA lähteneeseen Sanaa. eli puheeseen!
vai enkö ole sitä esille tuonnut:
"kuinka perehtynyt minä olen Kristuksen salaisuuteen,"
eli
Ef. 3:
4 josta te sitä lukiessanne voitte huomata, kuinka perehtynyt minä olen Kristuksen salaisuuteen,
Joten suuret ovat ne salaisuudet mitä Herra on minulle paljastanut, ne tulevat vielä teille tiedoksi, kun on Herran aika!
"Sinähän odottelet vasta herraa tulemaan ja ojentavan sinulle valtikan käteesi."
Kyllä Jumalan Sanan lupauksen mukaan Ja
2. Kor. 1:
19 Sillä Jumalan Poika, Kristus Jeesus, jota me, minä ja Silvanus ja Timoteus, olemme teidän keskellänne saarnanneet, ei tullut ollakseen "on" ja "ei", vaan hänessä tuli "on".
20 Sillä niin monta kuin Jumalan lupausta on, kaikki ne ovat hänessä "on"; sentähden tulee hänen kauttaan myös niiden "amen", Jumalalle kunniaksi meidän kauttamme.
KAIKKI lupaukset! esim Jes 54!
"Ihan vain siksi että he jaksavat sitä kinuta ja vinkua?"
Tätä Herra kutsuu, perään antamattomksi RUKOUKSEKSI, jossa tulee olla kestävä!
eikä hellittää jos näyttää että ei enää ole toivoa Kuten Abrahamin odottaessa poikaa!
Vaikka ei toivoa ollut, silti toivoin ja sain sen mitä halasi!
eli USKOI!
"Saattaa toimia väärän tuomarin toimesta, mutta ei oikean tuomarin toimesta, testattu on ja sinäkin sitä olet jo vuosia testannut ja vetoat milloin mihinkin jakeeseen."
Kyllä, jos ei tänään onnistu, on mahdollisuus että huomenna onnistuu!
Kylvä Jumalan eteen joka päivä ja tiedä sitten koska se tuottaa kasvua ja hedelmän eli JUmalan vastuksen!
"Kokeilepa etsiä vaikka valtakuntaa ja hänen vanhurskauttaan ja sitten näet pitääkö hänen lupauksensa."
Kol. 1:
13 häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan.
Siellä Missä Herra Jeesus on olen minäkin!
eli minut ON ASETETTU TAIVALLIISIIN, Herrassa!
ja minulla ON, Jumalan Pojan antama vanhurskaus, viattomuus!
Room. 3:
22 se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
ja opi ja ymmärrä:
Gal. 4:
7 Niinpä sinä et siis enää ole orja, vaan lapsi; mutta jos olet lapsi, olet myös perillinen Jumalan kautta.
ja tämä on OSA sitä perintöä joka minulle on annettu:
Jes. 54:
11-17
LUE huolella:
Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.
Joten itke ja valita!
ja nyt teen lisää kahvia!
hhmm alkaa kommettit poistumaan, joten harkitsen onko syytä jatkaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hah hah hah ja hah
voi sinua onneton järjetön tomppeli!
Mitä SANOO Jumalan vastuas:
Joh. 17:
8 Sillä ne sanat, jotka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille; ja he ovat ottaneet ne vastaan ja tietävät totisesti minun lähteneen sinun tyköäsi ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt.
Jos sinä Kuulet Herran Sanat. kuulet myös minun sanani, sillä
Herra ON NE MINULLE ANTANUT!
ellet kuule, rukoile että Herra avaaa korvasi kuulemaan!
"Minun aseeni on se mitä olen saanut, en ala enempää availemaan."
Onko Jumala antanut meille jonkon MUUN ASEEN kuin Sanansa?
kerro toki, tämä on erittäin mielenkiitoista!!!
"Ei se paha pelkää taikka lähde jos sille toitottaa jakeita sieltä täältä vaikka kuinka sitä sanottaisiin sanan miekaksi, jumalan sanaksi tms."
Jeesuksen ja Paavalin todistuksen mukaan, perkele palkää ja pakenee!
"Meidän ei edes tule verrata itseämme apostoleihin, jotka olivat valittuja ja Herran seurassa ja opetettavana olivat olleet sen kolme vuotta.
Entä sinä?"
en vertaa itseäni apostoleihin tahi Paavaliin, sillä oeln heitä heikompi eli Olen JUMALAN SANKARI!
SOTA SANKARI!
eikä kukaan, mitä suurimalla mahdolisuudella ole kuin minä:
HERRAN SOTA URHO!
"jotka olivat valittuja "
se, että Herra Jumala on VALINNUT MINUT jo ennekuin maailmaa olikaan on totta!
ja saattaapa olla että Jopa ON KIRJOITETTU minusta, mutta sitä ja niitä en sinulle enkä muille tuo esille!
"Herran seurassa ja opetettavana olivat olleet sen kolme vuotta."
Itse olen ollut. varmasti Herran seurassa, ainakin vuodesta 1967 ja mahdollisesti jo aikaisemmin!
"He osasivat kirjoituksetkin ulkoa, kuten juutalaisilla oli tapana ne osata ja heillekin vasta myöhemmin niitä avattiin."
Mahdollisesti APOSTOLEISTA vain Paavali ne osasi ulkoa!
Muut tuskin edes osasivat lukea, Matteusta, Luukasta, lukuun ottamatta!
itse osaan aika hyvin Jumalan Sanan, ja muistini on loistava, mitä tulee Jumalan SUUSTA lähteneeseen Sanaa. eli puheeseen!
vai enkö ole sitä esille tuonnut:
"kuinka perehtynyt minä olen Kristuksen salaisuuteen,"
eli
Ef. 3:
4 josta te sitä lukiessanne voitte huomata, kuinka perehtynyt minä olen Kristuksen salaisuuteen,
Joten suuret ovat ne salaisuudet mitä Herra on minulle paljastanut, ne tulevat vielä teille tiedoksi, kun on Herran aika!
"Sinähän odottelet vasta herraa tulemaan ja ojentavan sinulle valtikan käteesi."
Kyllä Jumalan Sanan lupauksen mukaan Ja
2. Kor. 1:
19 Sillä Jumalan Poika, Kristus Jeesus, jota me, minä ja Silvanus ja Timoteus, olemme teidän keskellänne saarnanneet, ei tullut ollakseen "on" ja "ei", vaan hänessä tuli "on".
20 Sillä niin monta kuin Jumalan lupausta on, kaikki ne ovat hänessä "on"; sentähden tulee hänen kauttaan myös niiden "amen", Jumalalle kunniaksi meidän kauttamme.
KAIKKI lupaukset! esim Jes 54!
"Ihan vain siksi että he jaksavat sitä kinuta ja vinkua?"
Tätä Herra kutsuu, perään antamattomksi RUKOUKSEKSI, jossa tulee olla kestävä!
eikä hellittää jos näyttää että ei enää ole toivoa Kuten Abrahamin odottaessa poikaa!
Vaikka ei toivoa ollut, silti toivoin ja sain sen mitä halasi!
eli USKOI!
"Saattaa toimia väärän tuomarin toimesta, mutta ei oikean tuomarin toimesta, testattu on ja sinäkin sitä olet jo vuosia testannut ja vetoat milloin mihinkin jakeeseen."
Kyllä, jos ei tänään onnistu, on mahdollisuus että huomenna onnistuu!
Kylvä Jumalan eteen joka päivä ja tiedä sitten koska se tuottaa kasvua ja hedelmän eli JUmalan vastuksen!
"Kokeilepa etsiä vaikka valtakuntaa ja hänen vanhurskauttaan ja sitten näet pitääkö hänen lupauksensa."
Kol. 1:
13 häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan.
Siellä Missä Herra Jeesus on olen minäkin!
eli minut ON ASETETTU TAIVALLIISIIN, Herrassa!
ja minulla ON, Jumalan Pojan antama vanhurskaus, viattomuus!
Room. 3:
22 se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
ja opi ja ymmärrä:
Gal. 4:
7 Niinpä sinä et siis enää ole orja, vaan lapsi; mutta jos olet lapsi, olet myös perillinen Jumalan kautta.
ja tämä on OSA sitä perintöä joka minulle on annettu:
Jes. 54:
11-17
LUE huolella:
Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.
Joten itke ja valita!
ja nyt teen lisää kahvia!
hhmm alkaa kommettit poistumaan, joten harkitsen onko syytä jatkaa!Ai asetuntemuskin sotaurholla vielä kateissa.
Millä simson vai samson taisteli?
Miten se meni ei väellä ei voimalla vaan minun ?????
Sinulla raamatun jakeet ja yhä odotat jotain valtikkaa?
Odotat että herra astuisi alas taivaasta ja samalla sanot ettet ole yksin vaan olet hänen kanssaan.
Ymmärrätkö oikeasti kirjoitukset?
Et sinä ymmärrä, et sinä tunne etkä kuule hänen ääntänsä.
Sen huomaa varmaan ihan jokainen, paitsi sinä itse.
Siellä sinä olet omassa rakentamassasi vankilassasi, omassa harhassasi harhailemassa.
Mitä luulet että 10 vuoden päästä on tapahtunut, odotatko edelleen valtikkaa?
- Anonyymi
Job 16:
2 "Tuonkaltaista olen kuullut paljon; kurjia lohduttajia olette kaikki.
3 Eikö tule jo loppu tuulen pieksämisestä, vai mikä yllyttää sinua vastaamaan?
4 Voisinhan minä myös puhua niinkuin tekin, jos te olisitte minun sijassani; voisin sommitella sanoja teitä vastaan ja ilkkuen nyökytellä teille päätäni,
5 rohkaista teitä suullani ja tuottaa huojennusta huulteni lohduttelulla.
6 Jos puhun, ei tuskani helpota, ja jos lakkaan, lähteekö se sillä?
"Pietari lähetti kaksi valehtelijaa tuolle puolen eikä enempää, sinä sanot häntä puupääksi ja itse lähettäisit tuolle puolelle satoja tuhansia."
Paavali opettaa, Timoteusta?
2. Tim. 3:
15 ja koska jo lapsuudestasi saakka tunnet pyhät kirjoitukset, jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että pelastut uskon kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
Nyt, miten on, niitten pakanoiden joita Puupää Pietari, sekä Jaakob että Johannes PAKOTTI, pitämään juutalaiset tavat että lain?
Ap. t. 15:
1 Ja Juudeasta tuli sinne muutamia, jotka opettivat veljiä: "Ellette ympärileikkauta itseänne, niinkuin Mooses on säätänyt, ette voi pelastua".
Nyt HE, jotka sitten ympärileikkasi ja pitävät Puupään sanat ja opetuksen, miten ja mitä HYÖTYÄ Herrasta on heille, vääristä opettajista ja oma-hyväisistä puupäistä?
jotka opettivat veljiä:
- - - "Ellette ympärileikkauta itseänne, niinkuin Mooses on säätänyt,
- - - ette voi pelastua".
ETTE VOI PELASTUA!
Gal. 5:
2 Katso, minä, Paavali, sanon teille, että jos ympärileikkautatte itsenne, niin Kristus ei ole oleva teille miksikään hyödyksi.
Nyt Jos Herra Jeesus, KRISTUS, ei ollut ENÄÄ heille: "miksikään hyödyksi" niin että HE OLIVAT PAKOTETUT pitämään Mooseksen lain!
Gal. 3:
10 Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon jokainen, joka ei pysy kaikessa, mikä on kirjoitettuna lain kirjassa, niin että hän sen tekee".
ja
Gal 5
4 Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.
POIS ARMOSTA, LAIN ALLE!
14 Mutta kun minä näin, etteivät he vaeltaneet suoraan evankeliumin totuuden mukaan, sanoin minä Keefaalle kaikkien kuullen: "Jos sinä, joka olet juutalainen, noudatat pakanain tapoja etkä juutalaisten, miksi sinä pakotat pakanoita noudattamaan juutalaisten tapoja?"
KUKA on Keefas!
eli, opettele edes Jumalan Sana alkeet!
Joten:
"Pietari lähetti kaksi valehtelijaa tuolle puolen eikä enempää, sinä sanot häntä puupääksi ja itse lähettäisit tuolle puolelle satoja tuhansia."
Kuinka paljon sitten puupää Pietari, vietteli pois ARMOSTA lain alle!
Gal. 5:
3 Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle, joka ympärileikkauttaa itsensä, että hän on velvollinen täyttämään kaiken lain.
ja
Gal. 3:
10 Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon jokainen, joka ei pysy kaikessa, mikä on kirjoitettuna lain kirjassa, niin että hän sen tekee".
Herra sitten tietää, mikä on puupää Pietarin palkka, kun suuret joukot, veti ARMOSTA, Jeesuksesta ulos LAIN orjuuteen eli, omilla teoilla pelastumaan!
- - -sinä sanot häntä puupääksi ja itse lähettäisit tuolle puolelle satoja tuhansia."
Se, mitä ANON ON JUURI SE, eli Miten on JOS eli kun Herra sen minulle antaa?
eikö Ilmestyskirja puhu samaa ja Mooseksen aikainen vitsaus kohtaa Seurakuntaa, bileamin ja naisten opetuksen ja viettelyksen kautta!
Kuin paljon oli niitä, jotka MOOSES, eli Joosua surmasi, tässä vitsauksessa?
ja kuinka paljon tulee olemaan Ilmestyskirjan vitsauksessa, JOKA ON TÄYSIN SAMA!
4. Moos. 31:
16 Katso, nehän ne olivat, jotka Bileamin neuvosta saivat israelilaiset antautumaan uskottomuuteen Herraa vastaan Peorin vuoksi, niin että vitsaus kohtasi Herran seurakuntaa.
Nyt Lue ja opi mikä se oli ja kuinka suuri ja laaja!
ja sama ilmestyskirjassa!
Ilm. 2:
20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
ja luvun loppuun!
27 ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään-niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain-
ja sama PS 2
8 Ano minulta, niin minä annan pakanakansat sinun perinnöksesi ja maan ääret sinun omiksesi.
Toki saan ANOA?
9 Rautaisella valtikalla sinä heidät muserrat, niinkuin saviastian sinä särjet heidät."
itkekää ja valittakaa, sillä
minä tulen pian!
ja nyt lisää kahvia, kuten Herra Elialle antoi syötävää ja juotavaa, aamuin illoin :)
Millainen on se tie jota sinun tulee kulkea?
Millaista tietä kuljet ja mihin se sinut johtaa?
Mihin olet valmistautunut?
Onko sinulla suunnitelmia taikka tietoa tulevasta?
Entä jos sinulla olisi valtikka, mitä sillä tekisit?
Mitä murskaisit ja miten murskaisit?
Ihan vinkkinä vaan, että kannattaa avata silmät ja katsella mitä maailmalla jo tapahtuu.
Voit huomata olleesi myöhässä ja alkaa olemaan kiire niiden etsimisten kanssa.
Tällaista tapahtuu paljon jatkuvasti ja kaikenlaista muutakin joista ei paljon uutisoida.
https://www.youtube.com/watch?v=wzcXxgJY5bw - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen on se tie jota sinun tulee kulkea?
Millaista tietä kuljet ja mihin se sinut johtaa?
Mihin olet valmistautunut?
Onko sinulla suunnitelmia taikka tietoa tulevasta?
Entä jos sinulla olisi valtikka, mitä sillä tekisit?
Mitä murskaisit ja miten murskaisit?
Ihan vinkkinä vaan, että kannattaa avata silmät ja katsella mitä maailmalla jo tapahtuu.
Tällaista tapahtuu paljon jatkuvasti ja kaikenlaista muutakin joista ei paljon uutisoida.
https://www.youtube.com/watch?v=wzcXxgJY5bwMillainen on se tie jota sinun tulee kulkea?
Sitä ei tiedä, kukaan muu kuin Jumala itse ja Jeesus.
se on vielä salattu, mitä tieni tuo tullessaan.
en tällä hetkellä kulje mihinkään vaan istun ja odotsan Herran käskyn mukaan!
ap 1
Älkää lähtekö ENNEKUIN.
olen valmistaunut tottelemaan ja olemaan kuuliainen Herran käskylle joka on minulle annettu ja annetaan!
en tiedä, eikä kukaa sitä tiedä ,paisti Isä ja Poika.
TIetoa tulevasta on liiaksikin kuten Salomo sanoo:
joka tietoa lisää se tuskaa lisää!
Suunnitelamani on odottaa Herraa, kunnes saan nähdä Opettajani, kasvoista kasvoihin!
Jos Herra antaa valitikan, joka on lähes 99.99% varma, niin teen mitä valtikalla tehdää, esim
murskataan savi-astioita!
Miten: Jumalan Sanalla, kuten puupää Pietari, ja Paavali "murskasi" Jumalan Sanalla, jumalattomia ja uskovia!
Paavali jumalattomia, kuten puupää Pietaria, jaakobia sekä Joahnnesta ja muita, Jerusalemin pylväittä. Mutta ei heitä tappanut vaan rikkoi savi-astiat!
puupää Pietari SURMASI, vietteli posi ARMOSTA, uskovia, Herran omia!
Joten, se mitä olen anonut, on teille salaisuus, jos tahi kun Herran sen antaa, tulee se varmasti kaikille tiedoksi ja monet sen kokevat!
voi olla että olen myöhässä, mutta Jumala ei ole!
ja olen Jumalan kämmnellä joten en ole myöhässä Jumalan suunnitelmissa. omissa saatan olla ,mutta sekin on lähes mahdotonta!
no katson linkin jos siinä on jotain, mitä en jo tiedä tahi ole havainnut, jo vuosia sitten ennenkuin se tahi ne mitä lie siellä sitten onkaan, joten nautin kahvia ja katson onko jotain uutta ilmesnyt ja ilmoitettu.
aj sitten se kahvi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
19.07.2022 08:19
"Ei kukaan väittänytkään sinun niin sanoneen.
Muistelen vaan tuolta menneisyydestä sellaista muistikuvaa, ettei mikään ihme jos et valtikkaa ole saanut tai tule saamaankaan."
Dementia?
Anonyymi
19.07.2022 03:38
"Sinähän itsekin sanot "puupääpietari" ja jos sinulla olisi valtikka niin jo tulisi ruumiita, päitä katkeaisi ja lentelisi.
Pietari lähetti kaksi valehtelijaa tuolle puolen eikä enempää, sinä sanot häntä puupääksi ja itse lähettäisit tuolle puolelle satoja tuhansia."
Etkö EDES muista mitä itse kirjoitat eli valehtelet!
"Näissä jutuissa on sellainen juttu, että se sydän on tärkein.
Miten se menikään:
Kaffelin kirje 1:3-6
"3 vaikka odottaisin ikäni valtikkaa ja vaatisin korkeinta sen ovelleni tuomaan ja vaikka keittelisin parhaimmat sumpit ja naukkaisin parhaimmat konjakit 4 ja vaikka kirjoittelisin pisimmät tekstit ja poimisin sopivimmat jakeet ja vääntelisin ne tukemaan luulojani, 5 niin jos sydämeni ei olisi oikea, en mitään olisi taikka saisi aikaan.
6 Olisin vain kahvia nautiskeleva erakko joka palstalla valtikkaa hamuaa ja pietarille puupääviestejä kirjoittaa."
i see.
eli argumentit, PERUSTELUT on sitten jo loppuneet!
eli turhuutta on sinun viisastelusi ja valhetta!
En vaadi Korkeita ovelleni, vaan VAAADIN OIKEUTTA: Jes 1 ja Jes 18 ja Jes 41
tulkaa KÄYKÄÄMME Oikeutta, sanoo Herra!
ja Herra Jeesus ,sanoo että tulee vaatia sitä, Luuk 18!
Olen Rukoillut ja rukoilen kunnes:
Jumala notkistaa taivaat ja ASTUU alas!
ja siunaa minut!
en naukkaile konjakkkia, miksi valehtelet!
En vääntele Jumalani Sanoja, mutta SOVELLAN NE ITSEENI!
Kyllä joka palstalla, se on pyydän esirukousta että se nopeasti tulee, eli Jumala!
Jumala notkistaa taivaat ja astuu alas tyköni!
ja sitten SAAN NÄHDÄ OPETTAJANI!
Joten, tee jotain jos sinulla on muisti vaikeuksia, eli dementiaa!
jso et tiedä, niin NÖYRÄSTI ano ja pyydä ja OPETAN sinua, mitä Jumala on tehnyt, eli Luonnon lääkkeet eli Ravintoa!
Dementiaa on Lääje jota voit nauttia JOS TIEDÄT ja olet tarkaan tutkinut Jumalan Sanaa ja Luontoa!
Luonto on PARAS lääkeri ja lääke!
itke ja valita!
Puupääpietari, siitä oli kyse sanomisessa ja kyllähän sinä varmaan sitä valtikkaa käyttäisit kuten pietarikin......
taisi olla niitä ensimmäisiä keskustelujamme missä jotain vihjailit jotain siihen suuntaan etten ihmettele yhtään miksi sinulla ei sitä ole.
Jos etsit ja löydät niin ymmärrät ja näet miksi et ole saanut mitä pyydät.
Minä olen etsinyt ja löytänyt ja minä näen että olet harhateillä.
Jos oletkin se paras joka on säästetty viimeiseksi?
viini paranee vanhetessaan, kunhan vielä monta vuotta kypsyttelee, niin tuleeko hyvää?
Voipi tulla etikkaa jos liian kauan kypsyy.
Joko alat olemaan kypsä?
Uusi viini laitetaan uusiin leileihin, muuten se valuu hukkaan.
Onhan näitä juttuja joita etsiville paljastetaan. - Anonyymi
Kaikki vastaajat ilmeisesti olemme mielestäsi dementikkoja? En ole sama kuin tämä joka puuttuu sanoihisi. Itse kysyin vain käytössäsi olevasta Raamatusta. Nuo sen jälkeen kirjoitetut eivät ole minulta. En ole vielä tarkistanut lainaamaasi kohtaa, siksi en ole palannut asiaan.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=wzcXxgJY5bw
Kuten arvelin, ei mitään uutta, mitä en ole tiennyt jo vuodesta noin 197x!
Pyydä että saat HEngen silmät ja korvat, näkemään ja kuulemaan, mitä Herra sanoo, mitä tapahtuu jo, taivaan avaruuksissa, perkeleen valloissa ja voimissa:
12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Nyt miten on, mitä nämä vallan ja HALLITUKSET tekevät ja suunnitelevat?
Mikä SUURI salainen hanke on menossa, mistä edes useimmat uskovat eivät näe eikä havaitse?
Mikä on Danielin 2 ja 7 oleva, suuri patsas ja sen varpaat?
ja mikä on se ERILLAINNE neljäs peto?
Dan. 2:
31 Sinä näit, kuningas, katso, oli iso kuvapatsas. Se kuvapatsas oli suuri, ja sen kirkkaus oli ylenpalttinen. Se seisoi sinun edessäsi, ja se oli hirvittävä nähdä.
ja
41 Ja että sinä näit jalkain ja varvasten olevan osittain savenvalajan savea, osittain rautaa, se merkitsee, että se on oleva hajanainen valtakunta; kuitenkin on siinä oleva raudan lujuutta, niinkuin sinä näit rautaa olevan saven seassa.
42 Ja että jalkojen varpaat olivat osaksi rautaa, osaksi savea, se merkitsee, että osa sitä valtakuntaa on oleva luja, osa sitä on oleva hauras.
43 Että sinä näit rautaa olevan saven seassa, se merkitsee, että vaikka ne sekaantuvat toisiinsa ihmissiemenellä, ne eivät yhdisty toinen toiseensa, niinkuin ei rautakaan sekaannu saveen.
- - - vaikka ne sekaantuvat toisiinsa ihmissiemenellä
- - - eivät yhdisty toinen toiseensa, NIIKUIN ei rautakaan sekaannu saveen!
ja
luku 7
19 Senjälkeen minä tahdoin saada varmuuden neljännestä pedosta, joka oli erilainen kuin kaikki muut ja ylen hirmuinen; jolla oli rautaiset hampaat ja vaskiset kynnet, joka söi ja murskasi ja tallasi tähteet jalkoihinsa;
--- erialinen kuin muut PEDOT!
ja sitten Ilmestyskirja:
Ilm. 2:
20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
ja KOSTO ja rangaistus tulee Seurakunnan sisälle!
ja
Ilm. 13:
7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
ja
Dan. 7:21-26
LUE ja tutki!
nyt kuka on, PYHÄ heimo?, suku? ja kansan heimot!
Joten toki tämän tiedät ,sillä kuumassa pätsissä olessa ,johon Paavali viittaa, niille joilla ei ole helpotusta, kun:
1. Kor. 7:
1 Mutta mitä siihen tulee, mistä kirjoititte, niin hyvä on miehelle olla naiseen ryhtymättä;
ja YDIN, tässä asiayhteydessä, siellä pätsissä olessasi!
9 mutta jos eivät voi itseään hillitä, niin menkööt naimisiin; sillä parempi on naida kuin palaa.
parempi että nainen sitten sammuttaa tulen joka on juuri se PÄTSI mistä Danielissa on puhuttu!
eli jos ei ole mahdollisuutta, tätä tulta sammuttaa on siellä pätsissä!
tämä tieto, ennen kirjoittamaasi, omahyväiseen kehumiseesi!
"Siinä kun sinä keittelet onnellisesti kahvia, niin me täällä "tulisessa pätsissä" koetteluissa mietimme miten edes saisimme sitä kahvia hankituksi."
ja sitten sanot että. olet puhdas, voi olla, mutta jos näin on sano toki, mitä Herra on tästä opettanut sinua ja avannut tulella silmäsi ja korvasi, siellä pätsissä!
mitä on Daniel 2 ja Daniel 7 ja ilmestyskirjan peto, joka surmaa ja voittaa Herraa uskovat, Aatamin ja Aabrahamin perilliset eli SIEMENEN!
jos et muista ja niin:
1. Moos. 1:
"tekivät siementä lajiensa mukaan"
ja
"kunkin lajinsa mukaan,"
ja 1 kor 15!
lue koko luku!
38 Mutta Jumala antaa sille varren, sellaisen kuin tahtoo, ja kullekin siemenelle sen oman varren.
Herralla Jeesuksella ei ollut, jotain vartta!
eli
Jes. 53:
mikä varsi on miehellä ja mikä varsi naisella, sillä heillä on eri siemen?
45 Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.
siis Aatamilla oli varsi ja eevalla mutta ei saamaa vartta, niin miten se liitty tähän ja edellä olevaan vihaa Herran Pyhää kansaa, heimoa ja sukua vastaan!
Mikä siis on perkleen kavala juoni? toki sen tiedät, sillä:
"Kyllä se sen tietääkin ja siksi onkin ollut kimpussani jatkuvasti pelaamassa itselleen aikaa."
Kerro toki!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.- Anonyymi
Ei, et sinä ymmärrä.
koetellaan kuin kulta koetellaan ja hiilestä timantti ym.
Ja sinä puhelet naisista.....
Se himon tuli ei ole mikään ongelma, parempi naida kuin palaa, siitä ei ole kyse.
Kuule kun löytyy joku oksa, niin se sitten oksastetaan ja liitetään ja puhdistetaan jne.
Ei sitä joka oksaa liitetä puuhun, orjantappurat ja rikkaruohot jää paikoilleen.
Ei jokaista eläintä viedä lammastarhaan vaan lampaat.
You know, sinussa pitää olla jotain jota hän etsii.
Mitä hän etsii ja odottaa?
ei lainoppineita, ei fariseuksia, ei kirjan taitajia........
Ehkä vanhurskaus on se mitä hän etsii meistä ja on antanut sen meille löydettäväksi.
Näyttänyt oikein tien ja mallia, kulkenut edellä kylvämässä.
Joku meni kalliolle, joku orjantappuroihin ja joku hyvään maahan.
jotkut antaa jopa muokata sen kivisen maansa hyväksi.
Sitten kun hän löytää etsimänsä hän liittää sen puuhun ja puhdistaa.
sitten alkaa sellainen kuin kulta koetellaan ja testataan jne.
Nämä tulevat kun on löytynyt.
Onhan näitä.
Tiedän kyllä ne hallitukset ym. voimat avaruuksissa jne.
Ja tiedä se, että jos olet niille vaaraksi, niin saat ne kimppuusi.
- Anonyymi
9.07.2022 09:24
"Minä olen etsinyt ja löytänyt ja minä näen että olet harhateillä."
i see! ja vain niin!
"Puupääpietari, siitä oli kyse sanomisessa ja kyllähän sinä varmaan sitä valtikkaa käyttäisit kuten pietarikin......"
Puupää Pietari, surmasi uskovia jotka uskovat Herraa ja vaelsivat, Herran ja Paavalin opetuksessa kunnes puupää Pietari tuli ja RIISTI heiltä pelastuksen. eli heitti kadotukseen!
eli surmasi!
Nyt, Psalmi 2 sanoo samaa mitä ilmestyskirja:
Ps. 2:
9 Rautaisella valtikalla sinä heidät muserrat, niinkuin saviastian sinä särjet heidät."
- - - Muserrat, särjet!
ja
Ilm. 2:
27 ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään-niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain-
- - - särjetään
EI SURMATA!
surmat ovat varattu naisille ja heidän lapsilleen, kuten oli Mooseken käsky Joosualle!
4. Moos. 31:
15 Ja Mooses sanoi heille: "Oletteko siis jättäneet henkiin kaikki naiset?
ja
16 Katso, nehän ne olivat, jotka Bileamin neuvosta saivat israelilaiset antautumaan uskottomuuteen Herraa vastaan Peorin vuoksi, niin että vitsaus kohtasi Herran seurakuntaa.
ja sama VITSAUS on lopunajan Seurakunnassa ja sama vastaus, syy ja seuraus:
22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
Joten, tämä on HERRAN TEKO!
"22 Katso, minä syöksen"
ja
"minä tappamalla tapan"
Joten, opettele edes Herran Sanan alkeet, eli Kirjoitukset!
"taisi olla niitä ensimmäisiä keskustelujamme missä jotain vihjailit jotain siihen suuntaan etten ihmettele yhtään miksi sinulla ei sitä ole."
ja jos ja KUN, Herran sen Lupauksen mukaan antaa, SITTEN
SITTEN sinä varmasti kuten koko Herran kansa, Suomessa ihmettelee ja itkee kuka itkee ja tappelee vastaan kuka tappelee!
"Onhan näitä juttuja joita etsiville paljastetaan."
No sano, sinä joka sitten olet löytänyt:
"Minä olen etsinyt ja löytänyt"
Mikä on tämä suuri salaisuus ja perkeleen kavala juoni, josta Daniel sekä ilmestyskirja sekä Mooses /Joosua kertoo?
Kerro toki!
älä salaa mitään, sillä on Kirjoitettu:
1. Sam. 3:
17 Hän sanoi: "Mikä oli asia, josta hän sinulle puhui? Älä salaa sitä minulta. Jumala rangaiskoon sinua nyt ja vasta, jos salaat minulta mitään siitä, mitä hän sinulle puhui."
Nyt jos Herra sitten, sinua rangaisee, olkoot se, kuin pumpulilla, silkki hanskailla, lievästi läimäyttää!
mutta, sinä. älä salaa mitään, mitä Herra on sinulle plajastanut, sillä, muuten olet vastuussa, mitä olet saanut mutta et ole jakanut, PELASTUKSEKSI Herran omille!
ja sitten lisää kahvia!
PS/JK
voit toki ihmetellä, MIKSI en suoraa sano, mitä Herra on paljastanut, se on hyvin yksinkertaista, sillä olen
Kuuliainen ja tottelevainen Herran KÄSKYLLE:
Ap. t. 1:
4 Ja kun hän oli yhdessä heidän kanssansa, käski hän heitä ja sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen lupauksen täyttymistä, jonka te olette minulta kuulleet.
Sinä olet monin eri-sanoin sanonut että olet jopa ollut tulessa puhdistuksessa eli liikkeellä, Herran Käskyn jälkeen?
Joten. kerro nyt, mikä on SE perkeleen kavala suuri juoni, mitä Daniel kauhisteli ja Johannes suuresti ihmetteli:
Ilm. 17:
6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
Naisen, ja daniel 7:11 ja SUURI IHMETTELY, jopa jo nähtyjen näkyjen jälkeen!
Oletko lähtenyt liikeelle ennen aikaa vai miten se menee ::)
"Onhan näitä juttuja joita etsiville paljastetaan."
No älä salaa sitä meiltä!
Älä salaa......
Totta kai salaan, sitä varten niitä salaisuuksia on että niitä etsitään ja löydetään ja ne varjellaan eikä niitä heitetä sioille tallattaviksi.
Meille jaetaan tehtäviä ihan henk kohtaisia ja salaisuuksia ym. totta kai paholainen tahtoo tietää ja tulee kuin uskova ja valkeuden enkeli ja sanoo: sillä ei herra tee mitään ilmoittamatta siitä palvelijoillensa profeetoille.....
tai kerro meille sitten jotain blaa blaa.....
Ei kerrota, sillä paholaiset ja palvelijansa ei ole profeettoja taikka herran palvelijoita joille niitä tulee ilmoittaa.
ja mitään aarteita ei heille heitellä.
Kaikelle on aikansa ja ajat jumalan käsissä.
- Anonyymi
"Ai asetuntemuskin sotaurholla vielä kateissa.
Millä simson vai samson taisteli?
Miten se meni ei väellä ei voimalla vaan minun ?????
Sinulla raamatun jakeet ja yhä odotat jotain valtikkaa?
Odotat että herra astuisi alas taivaasta ja samalla sanot ettet ole yksin vaan olet hänen kanssaan.
Ymmärrätkö oikeasti kirjoitukset?
Et sinä ymmärrä, et sinä tunne etkä kuule hänen ääntänsä.
Sen huomaa varmaan ihan jokainen, paitsi sinä itse.
Siellä sinä olet omassa rakentamassasi vankilassasi, omassa harhassasi harhailemassa.
Mitä luulet että 10 vuoden päästä on tapahtunut, odotatko edelleen valtikkaa?"
hah hah ja hahh
sinä järjetön tomppeli!
Joel 3:
10 - - - Sanokoon heikko: "Minä olen sankari".
ja
10 - - - Arka sanokoon: "Olen urhea soturi."
Tuom. 6:
12 Ja Herran enkeli ilmestyi hänelle ja sanoi hänelle: "Herra olkoon sinun kanssasi, sinä sotaurho!"
ja
"annettava nimi Immanuel", mikä käännettynä on: Jumala meidän kanssamme."
Joten KUN Jumala on kanssani, kukaan ei voi mitään, se on OSA PERINTÖÄ
Jes 54
17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.
ja koska, Herra on kuollut ja nousut ylös, on eprintöni, nyt OIKEUTENI ja sen saan jo täällä, mikä osa sitten on täällä "kulutettavaksi" annettu.
Joten opettele Jumalan Sanaa, eli Kirjoituksia!
"Millä simson vai samson taisteli?"
Herran Hengen voimalla!
Sillä on Kirjoitettu:
25 Ja Herran henki alkoi hänessä vaikuttaa Daanin leirissä, Soran ja Estaolin välillä.
ja
6 Silloin Herran henki tuli häneen,
ja
19 Silloin Herran Henki tuli häneen,
Nyt se mitä sitten käytänössä tapahtui, se oli HERRAN TEKO ei Simsonin!
"Miten se meni ei väellä ei voimalla vaan minun ?????"
Sak 4
6 Ja hän lausui ja sanoi minulle näin: "Tämä on Herran sana Serubbaabelille, näin kuuluva: Ei sotaväellä eikä voimalla, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot.
ja MIKÄ ja MITÄ on Herran Henki?
Jes. 11:
2 Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki, neuvon ja voiman henki, tiedon ja Herran pelon henki.
VOIMAN HENKI!
joten suuresti sinä eksyt, järjetön tomppeli!
"Odotat että herra astuisi alas taivaasta ja samalla sanot ettet ole yksin vaan olet hänen kanssaan."
voi voi ja voi, sinua, järjetön tomppeli:
Dan 12
10 Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.
Etkö ymmärrä, mikä on uskova, joka uskoo Herraa?
etkö usko että, Herra on JOKAISESSA omassa, ja jokainen sitten antaa Herralle, tilaa, olemalla kuuliainen ja tottevainen, miten itse tahtoo!
sillä Hänen tulee kasvaa ja minun vähetä!
2. Tim. 2:
21 Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis.
ja tässä puhdistamissa, Herra kyllä auttaa, mutta monet, eivät tahdo että, Herra pudistaa, joten he ovat sitten toisia, savi-astioita!
"Ymmärrätkö oikeasti kirjoitukset?"
Sinä järjetön tomppeli et ymmärrä, ja sen olen jo usein tuonnut esille!
ja minä ymmärrän, ja jos sanot etten ymmärrä, OSOITA SE!
"Mitä luulet että 10 vuoden päästä on tapahtunut, odotatko edelleen valtikkaa?"
Kymmenen, (10) vuoden päästä tämä KAIKKI on jo OHI!
eikö Jumalan Henki ole sitä sinulle paljastanut?
toki olet sitten kultaa puhtaampi ja ymmärrät tahi sitten et!
joten itke ja valita, sillä
minä tulen pian!
Voi voi sinua, miksi et sitten kuule hänen ääntänsä?
Annat sieltä vaan jakeita jotka minä ymmärrän kyllä mutta sinä et.
Sen näkee, se on vähän kuin esittäisit matemaattisia opittuja kaavoja, mutta et ymmärrä etkä osaa laskea, soveltaa saati tarkastaa niitä.
Sitten kun lähdet tuonne kentälle kulkemaan ja elämään kirjoituksia tosiksi niin sinulle ne ehkä paremmin aukeaa.
- Anonyymi
19.07.2022 11:06
"Ei, et sinä ymmärrä.
koetellaan kuin kulta koetellaan ja hiilestä timantti ym."
sinä järjetön tomppeli!
Alkuaine
https://fi.wikipedia.org/wiki/Alkuaine
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hiili
Nyt se alkuaine, jota kutsutaan hiileksi, ei koetella, eikä sitä, "voi" koettella!
se että hiili ATOMEITSA on Jumala tehnyt timatteja on totta ja samoin teollisuus timantit.
Hiiltä ei siis uunissa koetella, se ON JO PUHDAS,
Kulta joka myäs on alkua aina, saattaa sisältää muuta aineita ja ne puhdistetaan tulessa, jos hyvin käy, uunissa, pätsissä joka on seitsemän kertaa kuumenpi.
Sulamis piste: 3 773,15 K (3 500,0 °C)
sen aikaisissa uuneissa oli tulta vain, muutama sata astetta että si raudan sulamaan!
Rauta:
1 811 K (1 538 °C)
kulta:
1 337,33[3][4] K (1 064 °C)
Nyt mitä sitten tulee tulee, jota Paavali kuvaa, niin se on tässä:
Naida kuin PALAA
https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=1Cr&c=7#conc/9
https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/Lexicon.cfm?Strongs=G4448&t=KJV
ja tämä tuli on niin voimakas että alkuaine, URANOS sulaa!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Uraani
1 408[4] K (1 135 °C)
joka juuri menee kullan puhdistukseen mutta ei hiilen!
Joten puupää Pietari sai tiedon, ilmoituksen että:
2. Piet. 3:
12 teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!
Uranos jonka
https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/Lexicon.cfm?Strongs=G3772&t=KJV
ja sanan juuri on mountain eli vuori.
Nyt sieltä vuoresta aj taivaalta, siis ilmakehä on KAIKKI alkuaineet.
Nyt sitten palaa on:
Ilm. 1:
15 hänen jalkansa olivat ahjossa hehkuvan, kiiltävän vasken kaltaiset, ja hänen äänensä oli niinkuin paljojen vetten pauhina.
ja
Ilm. 3:
18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
aj tämä on vapaa-ehtoista, missä määrin salliin Herran puhdistaa, kuten savi-astian puhdistus.
Nyt vielä yksi:
Ef. 6:
16 Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
ja sitten alku:
1. Kor. 7:
9 9 mutta jos eivät voi itseään hillitä, niin menkööt naimisiin; sillä parempi on naida kuin palaa.
aj tämä on monin osin perkeleen tyätä eli kiusausta, naisen kautta, nyt jopa, homostelijat, miehen kautta, ja muut kriikiit kuten pedot ja insesti pahat.
joten PAHAN palavia nuolia ei voiteta tulella olevasta puhtaasta kullasta vaan, Jumalan Sanalla!
16 Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
toinen mikä on sitten, viattomuus:
14 Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
se obn Jumalan LAHJA eli viattomuus.
joten et edes ymmärrä millä ja miten perkele alusta asti, Aatami ja Eeva, oli kiusauksessa ja sen jälkeen., kaikki, tähän päibään asti, ja vielä siihen asti kun saamme muuttaa pois tästä ruumiista!
"Se himon tuli ei ole mikään ongelma, parempi naida kuin palaa, siitä ei ole kyse."
jaa ja sitten mainostat itseäsi:
"niin me täällä "tulisessa pätsissä" koetteluissa mietimme miten edes saisimme sitä kahvia hankituksi.
Ilman sitä kovaa kuumuutta ja painetta ei synny hiilestä timanttiakaan.""
no onko se tuli, ptäsissä sitten ongelma vai siellä on mukava istua?!!!
ja kuten olen jo edellä sanonut, niin sanon taas:
Perintöni on ja pysyy, etkä voi mitään sanoa vastaan! et mitään, sillä
Jes. 54:
16 Katso, minä olen luonut sepän, joka lietsoo hiilivalkeata ja kuonnuttaa aseen käytäntöönsä; mutta minä olen myös luonut tuhontuottajan hävittämään sen.
Hiili valkea, pätsi!
ja
17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.
ja 1776
17 Ei yksikään ase, joka valmistetaan sinua vastaan, pidä menestymän; ja kaikki kielet, jotka heitänsä asettavat sinua vastaan, pitää sinun tuomiollas kadotettaman. Tämä on Herran palveliain perimys, ja heidän vanhurskautensa minusta, sanoo Herra.
ja väännös -92
17 ja niin jokainen ase, joka taotaan sinua vastaan, on tehoton. Jokaisen kielen, joka käy sinua syyttämään, sinä osoitat valehtelijaksi. Tämä on Herran palvelijoiden perintöosa. Minä annan heille siihen oikeuden, sanoo Herra.
Jokaisen kielen, joka käy sinua syyttämään, sinä osoitat valehtelijaksi.
- - - Tämä on Herran palvelijoiden perintöosa.
- - -Minä annan heille siihen oikeuden, sanoo Herra.
istut nyt vaikka koko ikäsi, pätsissä se ei auta, VAAN JUMALAN ASE, Jumalan Sana!
istut nyt vaikka koko ikäsi, pätsissä se ei auta, VAAN JUMALAN ASE, Jumalan Sana!
Jos et ymmärrä niin:
1. Moos. 15:
1 Näiden tapausten jälkeen tuli Abramille näyssä tämä Herran sana: "Älä pelkää, Abram! Minä olen sinun kilpesi; sinun palkkasi on oleva sangen suuri."
tuleeko nyt Jumalan Kilpi, eli Jumala puhdistaa vai ottaa vastaan, JUMALAN SANA, eli ASE.
Puhtaus ei ole ase!
Paavali oli LAKIIN nähden VANHURKAS!
Fil. 3:
4 vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
5 joka olen ympärileikattu kahdeksanpäiväisenä ja olen Israelin kansaa, Benjaminin sukukuntaa, hebrealainen hebrealaisista syntynyt, ollut lakiin nähden fariseus,
6 intoon nähden seurakunnan vainooja, lain vanhurskauteen nähden nuhteeton.
7 Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi.
- - - ollut lakiin nähden fariseus,
- - - lain vanhurskauteen nähden nuhteeton.
eli puhdas!
Mutta, Jumalan Sana, puhdisti, kun on Kirjoitettu:
1. Moos. 1:
3 Ja Jumala sanoi: "Tulkoon valkeus". Ja valkeus tuli.
ja KUKA on Valo ja Valkeus?
eikö Jeesus!
ja
Ap. t. 9:
3 Ja kun hän oli matkalla, tapahtui hänen lähestyessään Damaskoa, että yhtäkkiä valo taivaasta leimahti hänen ympärillänsä;
Joten tähän puhtauteen mitä LAKI VAATII, tuli VALO:
ja Saulus, NÄKI pimeydessä valon ja tuli Jeesuksen omaksi ja pelastui!
oli sitten pätsin valo kuinka paljon tahansa se ei auta:
VAAN JUMALAN SANA!
aina te ekystty
AINA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Voi voi tuota sinun ymmärtämättömyyttäsi.
Sen nyt vain näkee, että olet sokea ja eksyksissä.
Tuo on hyvä neuvo ostaa tulessa puhdistettua kultaa ja sitä silmävoidetta.
Mutta kun sinulla nyt sattuu olemaan se sydän vähän vääränlainen, vähän kuin fariseuksen sydän.
mitä sydämessä sitä suu puhuu, järjetön tomppeliko siellä vai puupää pietari vai syyttäjä tai ymmärtämätönkö?
No, ymmärtämätön, tuomitseva, harhateillä, sokea, sellainen olet.
Muista, että ne siunaukset ja lupaukset joista lainauksiasi esität, ne on todet ja minulla ne vaikuttavat.
Kun minua on johdatettu opetettu koeteltu ym, olen saanut ymmärrystäkin niihin ja näen paljon enemmän kuin sinä ja on muitakin asioita joita on.
Se pätsissä oleminen, siellä selviää jos on Herran kanssa.
Silloin lupauksetkin ovat todet.
Ei se ole mitään herkkua kun puhdistetaan ja koetellaan, eli ei se nyt mitään mukavaa ole, mutta siellä ne kaikki kahleetkin palaa pois ja kuona nousee pintaan ja sekin saadaan pois.
Sitten se hiili, sellainen musta möykky, kuumuutta ja painetta niin siitä tulee kaunis valoa heijastava timantti.
Ne on niitä juttuja jotka ymmärtää kun ne käy läpi.
- Anonyymi
"19.07.2022 11:06
"You know, sinussa pitää olla jotain jota hän etsii."
MINÄ oeln se jota Jumala etsii!
Joten Jumala etsii sitå mikä on kadonnut ja kun löytää, nostaa kuin karitsan syliinsä ja kantaa kotiin!
eli minua Herra etsi ja löysi!
Matt. 18:
12 Mitä arvelette? Jos jollakin ihmisellä on sata lammasta ja yksi niistä eksyy, eikö hän jätä niitä yhdeksääkymmentä yhdeksää vuorille ja mene etsimään eksynyttä?
Luuk. 19:
10 sillä Ihmisen Poika on tullut etsimään ja pelastamaan sitä, mikä kadonnut on".
Joten tämä oli Herran Jeesuksen TÄRKEIN TYÖ, etsiä minut ja Hän löysi!
Room. 3:
11 ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa;
Joten KUKAAN ihminen ei etsi Jumalaa vaan Jumala etsii, ihmistä!
"You know, sinussa pitää olla jotain jota hän etsii."
Mitä tarkoitat, 'sinussa pitää olla jotain'
mitä esim?
kerro toki!
Sen jälkkeen, kun HErra löysi minut, olen alkanut etsimään, mitä Jumala on ja mitä Jumalassa on.
"Ehkä vanhurskaus on se mitä hän etsii meistä ja on antanut sen meille löydettäväksi."
Etkö ole Lukenut:
eli Room 3
23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
ei OLE YHTÄÄN vanhurskasta, ei yhden yhtä! eui edes Mooses ja Samuel, Job tahi Nooan tahi Daniel!
ei yhden yhtä!
SUURESTI sinä eksyt!
ihminen ei etsi eikä ole vanhurskas!
"Näyttänyt oikein tien ja mallia, kulkenut edellä kylvämässä."
Ei Jeesus ole "näyttänyt oikeaa tietä"
vaan
JEESUS ON SE TIE!
Joh. 14:
6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Nyt ENSIKSI tulee Herra etsimään sitä mikä on kadonnut ja SIIRTÄÄ eli asettaa TIELLE, eli itseensä ja sitten Opettaa kulkemaa sitä tietä!
ja itse olen sitten samaa mieltä ja vielä enempi:
Jes. 30:
20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.
21 Ja sinun korvasi kuulevat takaasi tämän sanan, milloin poikkeatte oikealle tai vasemmalle: "Tässä on tie, sitä käykää".
Nyt ODOTAN, Herran käskyn mukaan KOSKA tämä tapahtuu ja SITTEN TIEDÄN, mitä tietä eli polkua Herra vie!
Mutta ensiksi tulee päästä tielle ja se tapahtuu, SYNTYMÄN kautta, JUMALAN SANAN kautta!
aina te eksytty!
AINA!
"sitten alkaa sellainen kuin kulta koetellaan ja testataan jne."
Pois se, mitä Jumala opettaa?
eikö OLE VAPAAehtoista puhdistus!
kuten on savi-astia ja rakennuksen teko!
2. Tim. 2:
21 Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis.
ja saan ajatus eli, puhdistus:
1. Kor. 3:
12 Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista,
joten tämä EI OLE AUTOMAATTI vaan se tulee valita!
valitkaa kärsimys, yksinäisyys, erokoituminen, kenelle Herra sen sallii.
"Onhan näitä.
Tiedän kyllä ne hallitukset ym. voimat avaruuksissa jne.
Ja tiedä se, että jos olet niille vaaraksi, niin saat ne kimppuusi."
etkö osaa lukea vai et ymmärrä ? (Dan 12:10)!!!
OLIKO Jeesus perkeelle ja kaikelle pahalla, vaaraksi ?
ja perkele jätti Herran RAUHAA eikä kiusanut, kunnes Jumala salli perkeleen pimeyden vallan, hetkeksi, Golgatalla aina Ristille saakka!
Muuten perkeleellä ei ollut asiaa Herralle:
"Oletko tullut vaivaamaan meitä ENNEN aikoja!" huutaa perkeleen joukot ja pakenivat!
ja UUDELLEEN:
"Nyt miten on, mitä nämä vallan ja HALLITUKSET tekevät ja suunnitelevat?
Mikä SUURI salainen hanke on menossa, mistä edes useimmat uskovat eivät näe eikä havaitse?"
Joten jos tiedät ja et kerro eli varoita jumalatonta tahi uskovaa, mitä sanoo 'Hesekiel'?
Miksi et itse sano mitä on tuleva, voit änkyttää ja kitistä, niin
kuten sanoin. ODOTAN kärsivällisesti, kunnes Herra antaa käskyn, itse toodistat itsestäsi monin sanoin että olet jo puhdas kulta ja liikeellä!
joten minä en ole liikeellä enkä lähde ennenkuin Herra Käskee eli valtuuttaa!
joten, itke ja valitano kerro mikä on se suuri kavala juoni mikä on edessä ja tulossa, toki sen verran voi uskovia ja jumalattomia auttaa?
8 Jos minä sanon jumalattomalle: jumalaton, sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen tiestänsä, niin se jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
toki olet sitten valmis, vastaamaan jokaisesta, joita et ole varoittanut!
Oma suusi todistaa:
"Kyllä se sen tietääkin ja siksi onkin ollut kimpussani jatkuvasti pelaamassa itselleen aikaa."
eli tiedät mitä tulee etkä varoita jumalatonta???
Et taida oikeasti ymmärtää, kaikki eivät ole hänen lampaitaan.
Mieti jos eteesi tulee hänen sanansaattajansa ja sinä et ota häntä vastaan, silloin et ota häntä vastaan joka hänet on lähettänyt.
Huom, kaikki eivät ota häntä vastaan eikä tule jumalan opettamiksi.
Meissä on henki siitä vakuutena.
Hän etsii hän kutsuu.
Sitten on ne salaisuudet ym, olet kai lukenut ......olet salannut nämä viisailta ja ilmoittanut ne......
Matemaattiset kaavat taas aiheen vierestä koska et ymmärrä.
joku kultainen ratio ei ole nyt aiheena vaan se ymmärryksesi ja sokeutesi.
sinä et ymmärrä kirjoituksia.
Sinä et tiedä taivaallisista, jos tietäisit et kirjoittelisi mitä kirjoittelet, varmaan tervehtisit meitä korkeimman omia jotenkin muulla tavalla kuin järjetön tomppeli tervehdyksellä.
Sinä jäät sinne pimeyteesi ihan itse.
hesekiel sai tehtävänsä ja ohjeensa, turha sinun on niitä soveltaa tässä ja yrittää kaivella mitään tietoja.
Sinä tiedät jo että käyttäydyt väärin, eikä sinulla ole mitään millä edes puolustat käyttäytymistäsi.
Kuule sinusta näkee ihan selvästi, että olet eksyksissä.
Ja koko ajan olen sinua tässä ohjaillut ja kertonut että olet hakoteillä, joten varoitettu on siinä mielessä.
Sinulla on vastuu itsestäsi koska sanot näkeväsi ja jos en sinulle kerro salaisuuksia taikka mitä on tulossa, niin se ei ole mikään synti minulle.
Sinunkin tulee etsiä, kuten Herra on ohjeistanut, ellet etsi, et löydä ja jäät sinne sokeuteesi.
- Anonyymi
"Voi voi sinua, miksi et sitten kuule hänen ääntänsä?
Sen näkee, se on vähän kuin esittäisit matemaattisia opittuja kaavoja, mutta et ymmärrä etkä osaa laskea, soveltaa saati tarkastaa niitä.
Sitten kun lähdet tuonne kentälle kulkemaan ja elämään kirjoituksia tosiksi niin sinulle ne ehkä paremmin aukeaa."
voi sinua, järjrtön tomppeli!
Tulisiko olla tottelematon Herralle ja lähteä omin nokin liikkeelle?
etkö ole lukenut mitäå Herra sanoo ja KÄSKEE!
ODOTA ,se on Herran käsky kaikille, ja sitten kun Herra sanoo, mene, niin sitten on mentävä!
joten:
vielä kerran:
Ap. t. 1:
5 Sillä Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä, ei kauan näitten päivien jälkeen."
aj tätä minä odotan ja samalla, että Saan nähdä Opettajani joka sitten OHJAA ja Opastaa TIELLE jota tulee kulkea!
Jes 30
8 Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!
19 Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.
20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.
21 Ja sinun korvasi kuulevat takaasi tämän sanan, milloin poikkeatte oikealle tai vasemmalle: "Tässä on tie, sitä käykää".
- - - Sentähden Herra odottaa,
- - - Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!
- - - Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.
- - - 20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä
Kuten Moosekselle, Eliaalle ja Jeremiaalle, katkeraa leipää ja vaivaista vettä!
--- niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy,
Nyt Jumala on peittänyt itsensä joten EN NÄE!
mutta tulee aika ja on jo:
- - - vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.
joten en voi rikkoa Jumalani KÄSKYÄ vastaan!
jso sinä olet jo saanut käskyn mennä, toki menet ja sitten julistat Jumalan Sanan ja mitä Herra sinulle on antanut, etkä salaa sitä niin että jumalaton saati uskova sitten hukkuuu!
"Sen näkee, se on vähän kuin esittäisit matemaattisia opittuja kaavoja, mutta et ymmärrä etkä osaa laskea, soveltaa saati tarkastaa niitä."
ha hhah ja hah sinä järjetön tomppeli!
Koko LUOMA kunta, jonka Jumala on tehnyt Poikansa kautta on matemaattinen kaava eli luonnonlait!
ja siitä on esim, tähdet ja aurinko ja kuu MERKKEINÄ!
nyt väität sitten että sinä. järjetön tomppeli ymmärät?
no hyvä, OSOITA että ymmärät!
Mikä on 1.618 ?
miten se on yhteydessä KAIKKEEN!
no miten on järjetön tomppeli,
Job 38:
31 Taidatko solmita Otavan siteet tahi irroittaa kahleista Kalevanmiekan?
Nyt MITEN TÄMÄ liittyy lopunaikaan? eli MERKKI TAIVAALLA!!!! OSOITTAMASSA aikoja !
32 Voitko tuoda esiin eläinradan tähdet aikanansa ja johdattaa Seulaset lapsinensa?
33 Tunnetko taivaan lait, tahi sinäkö säädät, miten se maata vallitsee?
No OSOITA että tunnet taivaan lait!!!
"Sen näkee, se on vähän kuin esittäisit matemaattisia opittuja kaavoja, mutta et ymmärrä etkä osaa laskea, soveltaa saati tarkastaa niitä."
Joten ANNOIN sinulle, vaikka et NÖYRÄSTI pyytänyt jalkajakkaralla, opetusta ja ohjausta!
Joten tässä ON ESILLÄ KAIKKI tarpeellinen niin että osaat sen laskea!
Joten, OSOITA, jso ymmärrät, sillä oma suusi todistaa:
joten TÄSSÄ On Jumalan Puhe, eli jae, joten ymmärtkö mitä se on ihmettelee Daniel 12:10!
AINA te eksytte ja eksytättä!
AINA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
19.07.2022 13:05
ha hha ha ja hah!
"Mutta kun sinulla nyt sattuu olemaan se sydän vähän vääränlainen, vähän kuin fariseuksen sydän."
Tämä on hyvä todistus ja kohteliaisuus!
Kuten Paavalin sydän :)
Fil. 3:
5 joka olen ympärileikattu kahdeksanpäiväisenä ja olen Israelin kansaa, Benjaminin sukukuntaa, hebrealainen hebrealaisista syntynyt, ollut lakiin nähden fariseus,
6 intoon nähden seurakunnan vainooja, lain vanhurskauteen nähden nuhteeton.
ja Paavali kehoittaa:
1. Kor. 11:
1 Olkaa minun seuraajiani, niinkuin minä olen Kristuksen seuraaja.
Fil. 3:
17 Olkaa minun seuraajiani, veljet, ja katselkaa niitä, jotka näin vaeltavat, niinkuin me olemme teille esikuvana.
"vähän kuin fariseuksen sydän." loistavaa seurata fariseusta!!!
"Muista, että ne siunaukset ja lupaukset joista lainauksiasi esität, ne on todet ja minulla ne vaikuttavat."
- - - ne on todet ja minulla ne vaikuttavat.
no edellisen kommentin sitten HELPOSTI selität ja opetat?
19.07.2022 13:23
Job 38:
31 Taidatko solmita Otavan siteet tahi irroittaa kahleista Kalevanmiekan?
Nyt MITEN TÄMÄ liittyy lopunaikaan? eli MERKKI TAIVAALLA!!!! OSOITTAMASSA aikoja !
32 Voitko tuoda esiin eläinradan tähdet aikanansa ja johdattaa Seulaset lapsinensa?
33 Tunnetko taivaan lait, tahi sinäkö säädät, miten se maata vallitsee?
No OSOITA että tunnet taivaan lait!!!"
No miten on järjetön tomppeli?
"Kun minua on johdatettu opetettu koeteltu ym, olen saanut ymmärrystäkin niihin ja näen paljon enemmän kuin sinä ja on muitakin asioita joita on."
Hyvä ,joten ei tuota vaikeusksia sitten taivaan merkkejå ja lakeja, selittää???
"Sitten se hiili, sellainen musta möykky, kuumuutta ja painetta niin siitä tulee kaunis valoa heijastava timantti."
esitä missä ja kuka on alkuaineesta tehnyt kauniin timantin?
annatko lähte/et?
ja taas sitten, edelliseen:
"Ne on niitä juttuja jotka ymmärtää kun ne käy läpi."
toki, sitten ymmärrät sanoo daniel 12:10?
voi voi ja voi sinua!
et mitenkään osaa perustella, mitä väität!
OSOITA että ymmärrät!!!
Osoitan että ymmärrän kun sanon että olet eksyksissä.
sitten kun etsit ja löydät, niin ymmärrät, ennen sitä juokset oman ymmärryksesi perässä joka johtaa sinua harhaan.
Asiat ovat loppujen lopuksi todella yksinkertaisia, mutta kun alat siivilöimään hyttysiä ja viisastelemaan ja esittelemään lukuisia jakeita, niin se yksinkertainen totuus häviää sen sekametelisopan alle.
- Anonyymi
Nyt täytyy tehdä muutama juttu, mutta toki sinä, järjetön tomppeli voit sitten kertoa mitä on:
Luonnon lait, Job 38 ja miten se vaikuttaa lopunajan tapahtumiin, josta olen sanonut, että perkeleen "suurin" salainen hanke!
eli kaksi kärpästä yhdellä iskulla!
eli selitä mitä on Luonnon lait, matematiikka, ja esim, 1.618 ja miten se LIITTYY
taivaan MERKKEIHIN, ja lopunajan kavalaaa salaiseen juonee!
vai onko puheesi vain tyhjää huuleten tyhmyyttä!
Kyselet kaikenlaista etkä ymmärrä.
Miten voit olla noin eksyksissä?
Tajuatko sinä yhtään mitään mistään?
sinä levität aihetta jatkuvasti tuot lisää kaikkea jatkuvasti, koska et ymmärrä.
Hirvittävän pitkiä kirjoituksia joissa ei ole mitään järkeä aiheen kannalta, pelkkää sekavaa kirjoittelua.
Kysymys.
Oletko etsinyt?
Löysitkö?
Vastaa vain tähän, minä tiedän jo että et ole löytänyt.
Mistä minä sen tiedän?
Koska minä etsisin ja minä löysin ja siksi minä tiedän ja näen jos joku toinenkin on löytänyt.
Sinulla on kaikkea muuta niin paljon, sellaista sekametelisoppaa tarjoilet.
- Anonyymi
Täällä tosiaan joku saa välillä sellaisa kohtauksia, ettei minkään kirjoitushalut riitä tuollaiseen massapostauksiin, ellei sit ole jonkin sortin psykoosi päällä.
- Anonyymi
2 Pietari 2.
Luetuimmat keskustelut
- 1646598
- 541965
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441772- 541152
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3461130Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511085Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131010Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14907