Onneksi saatiin muutettua pois tästä kyttäys pitäjästä. Kuortane go go
Mikä tässä paikassa mättää
13
174
Vastaukset
- Anonyymi
Häaaaaaaaa, hah,,hah kuortaneen go golf haarahaukka, hah.
- Anonyymi
Teit pahan virheen, jos muutit pois Lapualta.
- Anonyymi
Onneksi olkoon.
On kiva lukea, kun ihminen pääsee paikkaa, jossa viihtyy. - Anonyymi
Me muutettiin Seinäjoelle, eikä oo tarvinnu katua. Täällä on paljon enemmän tekemistä, eikä naapurit kyttäile ja juorua toisten asioita. Saa elellä niinkuin tykkää.
Kyllä Lapualla olikin ahdistava ja ahdasmielinen ilmapiiri, jossa kaikkea mahdollista ihmisillä oli tapana vastustaa, vain vastustamisen ilosta.
Seinäjoella, jos jossain ehdotetaan jotain uudistusta tms, niin se yleensä innokkaasti toteutetaan. Täällä onkin jos jonkinlaista aktiviteettia ja ryhmätoimintaa. Lapualla ideat kaatui aina siihen, että niitä vastustettiin ankarasti. Mitään puuliiteriä ihmeellisempää ei olisi saanut olla eikä tulla. Pitkään Lapualla asuminen ahdisti, kun kuuli minkälaisissa oloissa muualla elellään. Lopulta muutto pois, ratkaisi kaiken, nyt on helppo hengittää.- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Sjoella ei miehet rietastele keskenään et harmittaako
- Anonyymi
Kuortaneella ei tosiaan olla ahdasmielisiä, etenkään vaimoväki ei ole ollenkaan tarkkaa tavarastaan ja kaikki ovat tyytyväisiä.
- Anonyymi
No siellä Kuortaneella ollaan oivallettu, että vaihtelu virkistää. Ei se järvikään soutamalla kulu, ja on jännää soudella vähän eri paikoissa.
Lapuvalla vain passivoidutaan ja homehdutaan neljän seinän sisälle, ja loppujen lopuksi se soutuvenekin lahoaa rantaan, käytön puutteesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siellä Kuortaneella ollaan oivallettu, että vaihtelu virkistää. Ei se järvikään soutamalla kulu, ja on jännää soudella vähän eri paikoissa.
Lapuvalla vain passivoidutaan ja homehdutaan neljän seinän sisälle, ja loppujen lopuksi se soutuvenekin lahoaa rantaan, käytön puutteesta.Miehillä ei kuitenkaan köli putoa, kun niillä on seuraa toisistaan.
Anonyymi kirjoitti:
Lapuvalla vain passivoidutaan ja homehdutaan neljän seinän sisälle, ja loppujen lopuksi se soutuvenekin lahoaa rantaan, käytön puutteesta.Ei kulu järvi, ei. Olen soutanut vuosien saatossa satoja kertoja yhdessä lammessa, enkä ole huomannut kulumaa, vaikka taitaa omistaja itsekin soudella siinä ahkerasti.
- Anonyymi
Eikai kukaan nainen nyt niin mäkättäjä ole tavaroidensa suhteen. Ei pipoa kannata kiireellä pitää.
- Anonyymi
Kerran olin pakon sanelemana Kuurtanehen Nokiottas ja heti joku Latva-, Keski-, Vähä-, vai olisko ollu peräti Rinta-Rasula rupes pottuulemahan notta oon sen reviirillä. Jouduin leipomaan sitä koteloon.
- Anonyymi
Pitikö oikeen lesiä ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896228
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344721- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562522