Tonnikaloja on monia eri makuja. Mitä niistä kannattaisi kokeilla?
Tonnikalat
15
386
Vastaukset
- Anonyymi
Ne reilummin maustetut ovat hyviä kuten paprika tai chili.
Myös currykastike maistuu hyvältä tonnikalan kanssa. - Anonyymi
Varmaan jotkut ovat hyviä, mutta halpoja eivät mitkään ole olleet tällä vuosituhannella.
- Anonyymi
raha tekekee ihmisistä alkoholisteja eli kaikilta pankkiireitäa pitää voistaa varallisuus jotta yhteiskunta paranee.
- Anonyymi
Tomaatti-basilika on ainakin aika hyvä ja perusvarma makuvaihtoehto.
On vaan kalliita. Köyhtyy. Mutta chilituna vois olla hyvä. Yleensä silloin kun ostin, ostin ihan perustonnikalaa öljyssä. Parasta
Hitto kun sais särkeä. Särki on suomen tonnikala. PurkitetTUNA se vasta kallista onkin.- Anonyymi
Kaveri purkittaa särkeä myyntiin Järki Särki, hyviä ovat!
Minä purkittelen itse omat särkisaaliit, kun keväällä tulee kutuaikaan hyvin särkeä. Netistä löytyy hyvät ohjeet purkitukseen, ei maksa mahdottomia koko vuoden särkisäilykkeet itse tehtynä.
Ja voihan sitä ahventakin purkittaa samalla lailla, hyvää siitäkin tulee!
Tonnikala on kallista Suomessa purkitettuna tavan kaupoissa, ellei osta vakuutusyhtiön myynnistä isommassa erässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä purkittelen itse omat särkisaaliit, kun keväällä tulee kutuaikaan hyvin särkeä. Netistä löytyy hyvät ohjeet purkitukseen, ei maksa mahdottomia koko vuoden särkisäilykkeet itse tehtynä.
Tonnikala on kallista Suomessa purkitettuna tavan kaupoissa, ellei osta vakuutusyhtiön myynnistä isommassa erässä.Mutta Tokmannilta saa melko halvalla sitä Priima-merkkistä tonnikalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Tokmannilta saa melko halvalla sitä Priima-merkkistä tonnikalaa.
Kyllä ei ole halpaa sekään tonnikala. Kova on kilohinta! Jostain verkkokaupasta on joskus myyty tonnikalaa sopivalla hinnalla, kun päiväys lähestymässä. Vakuutusyhtiöllä halvimmat tonnikalat, kun myyvät kuljetusvahingoista lunastettuja laatikkokaupalla.
Anonyymi kirjoitti:
Tonnikala on kallista Suomessa purkitettuna tavan kaupoissa, ellei osta vakuutusyhtiön myynnistä isommassa erässä.No tätä järkisärkeä olenkin katsonut mutta tyyriiltä vaikuttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ei ole halpaa sekään tonnikala. Kova on kilohinta! Jostain verkkokaupasta on joskus myyty tonnikalaa sopivalla hinnalla, kun päiväys lähestymässä. Vakuutusyhtiöllä halvimmat tonnikalat, kun myyvät kuljetusvahingoista lunastettuja laatikkokaupalla.
Kerroppas vakuutusyhtiön osoite ja nimi ynnä infoo. Aika jännä vaan että vakuutusyhtiö myy elintarvikkeita.
- Anonyymi
pervokki kirjoitti:
Kerroppas vakuutusyhtiön osoite ja nimi ynnä infoo. Aika jännä vaan että vakuutusyhtiö myy elintarvikkeita.
Myy vakuutusyhtiöt elintarvikkeita, kuten juuri säilykkeitä tai jostain kuivatavaraa, kuten keksejä. Olen ostanut vuosia ruokaa vakuutusyhtiöltä. Onhan sitä muutakin myynnissä, mitä menee vahingoissa lunastukseen.
Anonyymi kirjoitti:
Myy vakuutusyhtiöt elintarvikkeita, kuten juuri säilykkeitä tai jostain kuivatavaraa, kuten keksejä. Olen ostanut vuosia ruokaa vakuutusyhtiöltä. Onhan sitä muutakin myynnissä, mitä menee vahingoissa lunastukseen.
TH-market vantaa? vahinkotavaraliike??
- Anonyymi
Maustetut tonnikalapurkit(kin) ovat pienentyneet mutta hinta noussut.Lientä liikaa ja syömistä vähän jos on muutakin kuin tonnikalaa.
Tillitonnikalasta pidän ja tavallisesta. ostan ne lidlistä. - Anonyymi
Calvon pieni purkki on juuri sopiva yksinasuvalle. Toki niitäkin on monia lajeja, toisissa auringonkukkaöljyä ja toisissa vettä.
Sitten on vielä joku sertifikaatti juttu, joka ymmärtääkseni takaa kalastuksen delfinejä suojelevasti (mitä ikinä se tarkoittaakin). Joka tapauksessa tämä sertifikaatti tai sen puuttuminen vaikuttaa purkin hintaan ratkaisevasti.- Anonyymi
Kallista on silti, ei kummoisia kykyjä vaadita, kun voi kalastaa vaikka mato-ongella sen verran kalaa, mitä yhdessä purkissa on kalaa. Eikä tarvitse kantaa huolta delfiineistä!
Nytkin kesällä saa muutamassa minuutissa mato-ongella ruokakalat vedestä nostettua, kun käy onkimassa jossain sillalla taikka laiturilla.
Pienistä ahvenista saa hyvät täytteet pizzaan taikka paistaa pannulla. Kalakeitto tulee myös hyvä onkikaloista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664107Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423215
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222427Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522226- 482065
- 471778
- 361730
- 301576