Siis oikeasti puolikuuro ja rytmitajuton, naiset ovat sen kertoneet, että kädenalitanssijat ovat tuhonneet lavatanssikulttuurin?
Mihin sitten perustuu se, että tanssit, joihin kädenalitanssijat eivät tule, ovat täysin vähäväkisiä eli konkurssikypsiä? Miksi pitää valittaa, vaikka siellä on runsaasti tilaa niille kouheroille, joita ei mahdu tekemään kädenalitanssijoitten tansseissa? Oma egokin mahtuu sinne vaikka poikittain eli samalla tavalla, jolla sitä on yritetty vängätä kädenalitansseihin.
Jos olet puolikuuro ja rytmitajuton, niin voitko sanoa kädenalitanssijoista?
4
71
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä! Menkää valittajat vähemmän suosittujen orkkien tansseihin. Välttäkää ainakin Hurmaa, Kyöstiä, Taikakuuta, Werandaa ja Sinitaivasta.
- Anonyymi
Minäkin olen naisten keskuudessa hyvin paljon pidetympänä viejänä kuin keskustelunavauksessa mainittu sitä mieltä, että ei voi sanoa. Nimittäin tuohtuneet naiset ovat kertoneet minulle joka kerta, kun hän on yrittänyt luikerrella heidän suosioonsa meikäläistä mustamaalailemalla. Hänen harmikseen naiset eivät ole millään voineet pitää hänen kertomiaan ns juttujaan tosina.
- Anonyymi
Mietitäämpä asiaa ensinnäkin siltä kannalta, että mitä järkeä on sitä egoaan poikittain vängätä mihinkään tansseihin saati sellaisiin, joissa on lähemmäs toistasataa niitä inhoittavia kädenalitanssijoita? Ja toisaalta mitä järkeä on ryhtyä änkeämään egoaan poikkiteloin perinnetansseilla kuten esimerkiksi jenkalla ja vielä ulkokehällä, joka on siihen saakka ollut perinteisen etenevän jenkan tanssijoille varten, tekemään modernin fuusiojenkan näennäisesti eteneviä etu- ja takaotsoja? Kyllä tässä on ego nyt hieman karannut kädenalitanssijoitten halveeraajalta käsistä ja naiset tietysti kanssa.
- Anonyymi
Jos kerran haluaa tehdä näyttäviä fuusiojonkun kuvioita kuten esimerkiksi niitä otsoja, niin mikä estää silloin kiertämästä televiision tansseja, missä on tilaa tehdä vaikka ja mitä ja saa sitä näkyvyyttäkin, että näkevät kaikkialla, mistä pesee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818