Olen joutunut kohtaamaan valehtelua omassa suvussani vain siksi että olen vammainen, tuntuu epäoikeudenmukaiselta.
Mitä mieltä olette? Kannattaako edes valehdella vammasta tai muista syistä? Törkeää valehdella minulle päin näköä, en edes ole saanut anteeksi pyyntöä siitä että valehdellaan päin naamaan.
Kyllä nyt helvti tiedän milloin minulle valehdellaan, sitten ei edes kehdata kertoa totuutta siitä että ollaan valehdeltu, osuu vissiin niin pahasti ylpeyteen ja omaan ekoon.
Saan selville totuuden ennemmin tai myöhemmin loukkaa tosi paljon että tietyt sukulaiset valehtevat ja vielä kiistävät tehneensä niin, vaikka äitini on totuuden kertonut.
Mitä mieltä valehtelusta olet?
Anonyymi
2
83
Vastaukset
- Anonyymi
Korjaan kannattaako valehdella vammaisuuden tai muun syyn takia?*
- Anonyymi
Valehtelu kielletään Raamatun 10:ssä käskyssä. Ihmisen pitää olla rehellinen itselleen ja muille. Valehtelijat aiheuttavat paljon tuskaa ja surua. Kannattaa kääntyä oikeudenmukaisten rehellisten ihmisten puoleen, heiltä saat apua ja tukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817