Naisille kysymys

Anonyymi

Mitä ajattelette, jos saatte tietää, että mies, jolle olette antaneet pakit, seurustelee jonkun toisen kanssa?

22

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Evvk.

• Anonyymi

Niin pitääkin olla. Ei se teille kuulukkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin pitääkin olla. Ei se teille kuulukkaan.

Joo, en mieti ihmisiä jotka ei mulle merkkaa mitään. Ikävä kyllä keskityn vain heihin jotka merkkaa.

• Anonyymi

On noin käynytkin, useamman kerran. Hyvä, että ovat löytäneet sellaisen, joka vastaa tunteisiin.

Olin ikionnellinen silloinkin kun kuulin eksäni löytäneen uuden. En halunnut hänen jäävän kaipailemaan mun perääni.

• Anonyymi

Paremminkin taidat luulla itsestäsi ja eksän kaipailusta liikoja. Olet itse se joka kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paremminkin taidat luulla itsestäsi ja eksän kaipailusta liikoja. Olet itse se joka kaipaa.

Kuvittele mitä kuvittelet. Mä tiedän kyllä miten se tilanne meni.

• Anonyymi

On nainen ollut mustasukkainen koska olen löytänyt toisen naisen. Nainen sitten tullut sanomaan että olisit odottanut vähän aikaa niin nainen olisi ollut kiinnostunut seurustelemaan mutta mistä minä sen tiedän jos kerran antaa pakit.
      Pakit kun antaa kerran niin se on sitten lopulliset pakit.

• Anonyymi

Minkä ikäisiä te oikein olette? Kuulostaa ihan teinimeiningiltä.

• Anonyymi

Mies on varmasti silloin erittäin onnellinen. 👵

• Anonyymi

Hyvä kun on onnellinen.

• Anonyymi

Eihän se minua liikuta mitenkään. Toivottavasti suhde kestää ja ovat onnellisia yhdessä. Jotkut ovat tarkkoja kenen kanssa rakastelee, joillekin aivan pikkuseikka, sekstailkoot missä mielii, kunhan palaa kotiin.
      Ihmiset ovat erilaisia, mikä yhtä miellyttää, voi olla toiselle ihan yhdentekevä asia... tai asia voi olla toisinkin päin.

• Anonyymi

Olen onnellinen jos exät löytävät uuden "paremman", jotka sopii heille minua paremmin ryyppykaveriksi yms. Onpahan heillä ainakin yhteinen harrastus, joka yhdistää.
      Olen iloinen heidän puolestaan.
      Toisinaan kuullut juttuja miten "hyvin" niillä menee (naurua).
      Vertaistaan kun rakastaa, ei tarvii olla fiini👍.

• Nainen jätti minut vuoden seurustelun jälkeen toisen miehen vuoksi. Sitten hän soitteli parin viikon kuluttua ja kyseli iloisesti mitä minulle kuuluu. Kerroin kuulumisia mutta jätin sanomatta että seurustelen uuden naisen kanssa.

Sitten naisen ääni puhelimessa muuttui. Hän sanoi närkästyneenä että minut on nähty kaupungilla hyvän näköisen naisen kanssa.
      Loppukeskustelu oli väkinäistä. Ilmeni että exä oli taas yksin ja uusi mies oli muuttanut toiselle paikkakunnalle muutaman viikon romanssin jälkeen.

Tuolloin oltiin vasta parikymppisiä, mutta kyllä tämä kuvio silti vaikutti oudolta.

• En jaksa puuttua toisten asioihin. Kun olen antanut pakit, niin olen ihan oikeasti antanut pakit. En ole kiertelijä-kaartelija enkä näyttelijä. En ole sitä tyyppiä, joka hyppii äärimmäisyydestä toiseen.

• Anonyymi

Olisin iloinen puolestaan.

• Anonyymi

En tietenkään mitään. Voin olla vähän kiinnostunut, millaisen naisen löytänyt. Joskus käynyt mielessä, mitä ajattelee minusta, onko pettynyt vai iloinen, että löysi paremman.

Jos mies antaa naiselle pakit, niin ajatteleeko hän samoin?

• Anonyymi

Minä taas toivoin melko mukavuudenhaluisena ja boheemina naisena et exä löytää vierelleen tasan yhtä urheiluhullun ja aktiivisen naisen mitä hän itse on... Me olime liian yö ja päivä tässä asiassa ❤️

• Anonyymi

Mustasukkainen en niinkään ole, mutta seuraan oireita, tuliko jotain tauteja.

• Anonyymi

Minun eksä yritti röyhkeesti tulla baarissa minun ja uuden tyttöystäväni väliin. Ehdotti jopa että lähden eksäni asunnolle seksiä harrastamaan. Sitten lähetteli viestejä ja alastonkuvia minulle.

• Anonyymi

Itsestään liikoja luulevia naisia on maailma täynnä.

• Ja itsestään liikoja luulevia miehiä on myös.

• Anonyymi

En mitään tai toivottaisin onnea, riippuu kuka kertoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      97
      2183
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2181
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      48
      1993
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1462
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1371
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1346
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1141
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1046
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      996
    Aihe