Jatkuva närästys kiusana. Lääkäri määräsi kolmen viikon somac-kuurin. Närästys häipyi! Kuurin loputtua, pari päivää ja oireet palasi! Joskus aikaisemminkin närästellyt, mutta ei näin pitkäkestoisesti. En polta/käytä Alkoa . Kahvin lopetin aikoja sitten . Tunne tuntuu kurkulla, poltteluna, röyhtäilynä, kurkun kipuna. Jollain kokemusta rautakuurista? Olen syönyt rautalisää kuuriluontoisesti, vielä reilu pari kuukautta olisi jäljellä (lääkärin määräys). Onko ilmennyt närästystä kuurin aikana?
Närästys vaivana
Anonyymi
3
889
Vastaukset
- Anonyymi
kokeile tätä ja toimii: https://www.youtube.com/watch?v=XUty6UI8RsE
- Anonyymi
Ryyppää viinaa puolitoista pulloa viikossa, närästysvaivat parantuvat hetimiten.
- Anonyymi
Somac auttaa vain kuurin ajan, Kun lopettaa hetken tulee tavallista enemmän
happoja eli korvennusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087153
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434554- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431257