Oletteko nähneet, kun itikka kakkaa?

Anonyymi

Tulipahan sellainenkin nähtyä. Olin syömässä ja jokin pitkäperäinen itikka pysähtyi ikkunan ulkopuolelle.

Hieman väänsi peräänsä ja lähti. Ikkunaan jäi sellainen pienen pieni valkoinen köntsä.

15

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole. :D

Oletteko kuullut, kun sammakko inisee ja vinkuu kuin vinkulelu hyppiessään? Mulla on tuolla kasvimaalla sammakko kamu, mä juttelen sille kun kohdataan ja sammakko vinkuu takas. :D

Heh, taitaa pieni pelätä minua, kun ei tiedä etten satuttaisi vaan tykkään katsella sen touhuja ja kiva kun käy kurkunlehtien alla viilentelemässä. :P

• Naapuri voi kyllä pitää mua kahjona, kun kyykin puutarhassa ja juttelen sammakolle.

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Naapuri voi kyllä pitää mua kahjona, kun kyykin puutarhassa ja juttelen sammakolle.

Huumehörhöt nuolevat sammakoita. Oletkos kokeillut pussata sammakkoasi, jos se muuttuisi prinsessaksi.

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Huumehörhöt nuolevat sammakoita. Oletkos kokeillut pussata sammakkoasi, jos se muuttuisi prinsessaksi.

Heh, en ole pussannut, mutta olen leperrellyt kyllä ja kehunut söpöksi pikku pomppijaksi. :)

Heh, en ole pussannut, mutta olen leperrellyt kyllä ja kehunut söpöksi pikku pomppijaksi. :)

Silittelin timoteillä sammakon selkää. Vähän se inahti, istui paikallaan.

Silittelin timoteillä sammakon selkää. Vähän se inahti, istui paikallaan.

Jotkut tädit jaarittelevat koiran kanssa...
        "Haluaako Murri makkaraa, haluaako, haluaako? ...Haluaa... Murri haluaa makkaraa, haluaa, haluaa...Haetaanko Murrille makkaraa nyt heti, haetaanko, haetaanko, nyt heti...

Oletkos ehdotellut kärpästä sammakolle? Innostuuko se siitä? :)

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Jotkut tädit jaarittelevat koiran kanssa...
        "Haluaako Murri makkaraa, haluaako, haluaako? ...Haluaa... Murri haluaa makkaraa, haluaa, haluaa...Haetaanko Murrille makkaraa nyt heti, haetaanko, haetaanko, nyt heti...

Oletkos ehdotellut kärpästä sammakolle? Innostuuko se siitä? :)

No mulla on myös paha tapa jutella eläimille. Se on vaan sitä, että tykkään niistä.

Eipä ole tullut mieleen tarjota kärpästä. Pitääkin kysästä seuraavalla kerralla, kun kohdataan. Ja äänen hempeydestä päätellen hän on tyttö. Nyt istuu orava tossa viereisessä puussa ja säksättää häntää heilutellen. :D

No mulla on myös paha tapa jutella eläimille. Se on vaan sitä, että tykkään niistä.

Eipä ole tullut mieleen tarjota kärpästä. Pitääkin kysästä seuraavalla kerralla, kun kohdataan. Ja äänen hempeydestä päätellen hän on tyttö. Nyt istuu orava tossa viereisessä puussa ja säksättää häntää heilutellen. :D

Voi hitsi, sun elämä on kuin Disneyn animaatiossa
        https://www.youtube.com/watch?v=khmrr7-W6BA&ab_channel=DisneyPrincess

Mua odottaa kotona rääkyvät varikset ja vihaiset kärpäset.

Hän istuu puussa. Otin kuvan, siellä risujen keskellä. Söpö. :)

https://aijaa.com/8sRFf3

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Voi hitsi, sun elämä on kuin Disneyn animaatiossa
        https://www.youtube.com/watch?v=khmrr7-W6BA&ab_channel=DisneyPrincess

Mua odottaa kotona rääkyvät varikset ja vihaiset kärpäset.

Mä en vaan ole yhtä lumoava, kun Lumikki. :"D

Täällä maalla kaupungin liepeill näkee kivasti eläimiä kyllä. Vielä syvemmälle maaseutua jos haluan, niin mun vanhemmille. Siellä näkee ilveksiäkin. :D

Pihassa.

Hän istuu puussa. Otin kuvan, siellä risujen keskellä. Söpö. :)

https://aijaa.com/8sRFf3

Eräs orava tykästyi mun pähkinöihin niin paljon, että se jäi rymistelemään oven kahvan päälle ja mulkoili sisälle. Eikä se lähtenyt pois vaikka menin pihalle huitomaan sitä.

Katseli vaan lähietäisyydellä valppaana, että irtoaako munsta lisää pähkinöitä

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Eräs orava tykästyi mun pähkinöihin niin paljon, että se jäi rymistelemään oven kahvan päälle ja mulkoili sisälle. Eikä se lähtenyt pois vaikka menin pihalle huitomaan sitä.

Katseli vaan lähietäisyydellä valppaana, että irtoaako munsta lisää pähkinöitä

Se oli selgee syöppö. :D

Se oliskin ollu, kun olis roikkunu lahkeessas kiinni ja säksättäny. :D

• Anonyymi

Eikun labraan postin mukana.

• Anonyymi

Hyvä suoritus itikalta.

• Anonyymi

jos omistaa pienenvoi pIASRE3WLLA ERUOAKSIKIN PIHVINÄ
      koir5rsn niin s

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3543
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2379
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2208
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1977
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1542
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1409
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1272
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1220
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1195
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1179
    Aihe