Nainen menisit sinkkumiehen kotiin kylään ekaa kertaa ja huomaat et yritetty siivota mut tomua on hyllyissä ym niin kauanko menee kun otat asunnon komentoosi ja emännyyden ja siivoat sen tai mies menee sinkkunaisen kotiin kylään ja näkee et isäntä puuttuu talosta niin kauanko menee kun otat asunnon komentoosi ja isännyyden ja haet työkalupakin
Kauanko menisi
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl mää sille vikkelään voisin siivousfirman puhelinnumeron antaa ja poistua takavasemmalle. Enkä takasin menis ellei olis firma käynyt. Tämä siis, jos kyseessä on noin onneton tumpula. Mutta ko. ongelma on kohdallani tässä vaiheesa sangen hypoteettinen. 👵
- Anonyymi
Ei mua tomut haittaa, jos asunto ei ole selkeästi likainen. Sivoamaan en tule alkamaan miehen asunnossa ikinä. Asukas siivoaa omat sotkunsa. Jos asunto on selkeästi likainen niin sottapyttymieheen en tuhlaa enempää aikaa, vaan etsin siistimmän.
- Anonyymi
Ja toisin päin on miehen turha yrittää. Mun asunnostani löytyy työkaluja jo pienen armeijan tarpeiksi.
- Anonyymi
Niin no jos kyseessä se herra oikea eli kyllä sinä vietät paljon aikaasi hänen luonaan kunnes muutatte yhteiseen asuntoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no jos kyseessä se herra oikea eli kyllä sinä vietät paljon aikaasi hänen luonaan kunnes muutatte yhteiseen asuntoon
Sottapytty, joka asuu p.skaisessa asunnossa ei koskaan voi olla minun "herra oikeani". Siisteys on yksi miehen tärkeimpiä ominaisuuksia.
Silloinkin vietämme paljon aikaa minun asunnossani, emme miehen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sottapytty, joka asuu p.skaisessa asunnossa ei koskaan voi olla minun "herra oikeani". Siisteys on yksi miehen tärkeimpiä ominaisuuksia.
Silloinkin vietämme paljon aikaa minun asunnossani, emme miehen.Onkohan noin kummiskin olet miehesi asunnolla niin se on sinunkin kotisi siihen asti kun muutatte yhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan noin kummiskin olet miehesi asunnolla niin se on sinunkin kotisi siihen asti kun muutatte yhteen
Kyllä on noin. Mies muutti minun asuntooni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on noin. Mies muutti minun asuntooni.
Monasti kun muutetaan yhteen niin kumpikin luopuu omista asunnoistaan eli siihen asti fifty fifty kummankin luona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monasti kun muutetaan yhteen niin kumpikin luopuu omista asunnoistaan eli siihen asti fifty fifty kummankin luona
Miksi luopua hyvästä ja paremmassa on parempi asua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut aiemmin kahdesti parisuhteessa. Kummallakaan kerralla en muuttanut pois omasta asunnostani ja molemmilla kerroilla eron jälkeen mies halusi jäädä asuntooni. Eli minä lähdin ja toisella kerralla exälle tehtiin uusi vuokrasopimus, toinen taas osti sen asunnon multa.
- Anonyymi
Mitä ihmettä sillä työkalupakilla pitäis tehdä?
- Anonyymi
Lähden pian pois, en halua astmani pahenevan. Toista kertaa en menisi kylään, en myöskään kutsuisi vierailulle luokseni. Sen pituinen se.
- Anonyymi
Tai yhdessä siivoaisitte sen astma vapaaksi niin siellä sinä vietät paljon aikaasi eli on sinun toinen kotisi kunnes muutatte yhteen
- Anonyymi
Toisen pölyt ja sotkut huomaa paremmin ja siivoushalu tulee saman tien. Vaivihkaa sitten järjestelee paikkoja.
- Anonyymi
Eli mies huomaa tossa se mun tuleva vaimoni on ja tuleva emäntä eli tommosen naisen ja vaimon sain eli kun siivoat niin mies sanoo tulevalle vaimolleen kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mies huomaa tossa se mun tuleva vaimoni on ja tuleva emäntä eli tommosen naisen ja vaimon sain eli kun siivoat niin mies sanoo tulevalle vaimolleen kiitos
mitä se kukaan luonnolleen mahtaa :)
Mulle ei ole koskaan tehty mitään tupatarkastusta. Sen verran taitavasti olen harhauttanut naista. :P
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti20129619Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2493361Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos293351Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori932804Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s212327Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta251752Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös171427En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk51299Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.3081229Nurmijärven onnettomuus.
Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks331151