Autoilija ajoi ihmisen päälle Rovaniemellä

Anonyymi

8

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kohta varmaan tekijää epäillään kunhan kiinni saadaan 😁

      • Anonyymi

        Näin se juuri menee. Epäilty on ainoastaan epäilty, kunnes saa langettavan tuomion tai todetaan syyttömäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se juuri menee. Epäilty on ainoastaan epäilty, kunnes saa langettavan tuomion tai todetaan syyttömäksi.

        Saahan se mennä niin hullun kurisella kerronnalla kuten hyvin usein meneekin, mutta sinäkin tajuat varmasti yhtä hyvin kuin minä, ettei sitä tarvitse ollenkaan epäillä. Kerrotko esim. epäileväsi omin silmin näkemääsi päälle ajoa suojatiellä visertelemällä muodin orjan tapaan,; "päälle ajon tehnyttä kuljettajaa epäilen liikenneturvallisuuden vaarantamisesta!!" Kertoisitko ystävällisesti, mistä vaaantamisesta tässä oikein olisi kyse ja mitä epäillään termillä oikeasti tarkoitetaan ? Kukaan ei muuten ole kyennyt täällä tähän mennessä kertomaan ilman sarvia ja hampaita tuon eriskummallisen sanan syvimmästä merkityksestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan se mennä niin hullun kurisella kerronnalla kuten hyvin usein meneekin, mutta sinäkin tajuat varmasti yhtä hyvin kuin minä, ettei sitä tarvitse ollenkaan epäillä. Kerrotko esim. epäileväsi omin silmin näkemääsi päälle ajoa suojatiellä visertelemällä muodin orjan tapaan,; "päälle ajon tehnyttä kuljettajaa epäilen liikenneturvallisuuden vaarantamisesta!!" Kertoisitko ystävällisesti, mistä vaaantamisesta tässä oikein olisi kyse ja mitä epäillään termillä oikeasti tarkoitetaan ? Kukaan ei muuten ole kyennyt täällä tähän mennessä kertomaan ilman sarvia ja hampaita tuon eriskummallisen sanan syvimmästä merkityksestä

        Minä en epäile mitään, eikä se ole minun asiani epäillä tai tuomita. Silti tekijä on ainoastaan epäilty, vaikka poliisi itse näkisi tapahtuman. Siihen asti tekijä on epäilty, kunnes tuomio tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan se mennä niin hullun kurisella kerronnalla kuten hyvin usein meneekin, mutta sinäkin tajuat varmasti yhtä hyvin kuin minä, ettei sitä tarvitse ollenkaan epäillä. Kerrotko esim. epäileväsi omin silmin näkemääsi päälle ajoa suojatiellä visertelemällä muodin orjan tapaan,; "päälle ajon tehnyttä kuljettajaa epäilen liikenneturvallisuuden vaarantamisesta!!" Kertoisitko ystävällisesti, mistä vaaantamisesta tässä oikein olisi kyse ja mitä epäillään termillä oikeasti tarkoitetaan ? Kukaan ei muuten ole kyennyt täällä tähän mennessä kertomaan ilman sarvia ja hampaita tuon eriskummallisen sanan syvimmästä merkityksestä

        Taas ihmisen päälle ajanut epäillään trolli saa näppylöitä ainoasta oikeasta median käyttämistä sanamuodoista.
        Tietysti esimerkki tapauksessa olisi kysymys liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, jos ja kun kyseessä olisi tosiaankin mainitsemasi päälle ajo eikä valitettavasta tahattomasta onnettomuudesta.
        Epäillään termi on sinulle useaan kertaan selvitetty ja google osoitteita asian tarkistamiseksi annettu. Kuitenkin taas kerran jaksat tuota asiaa kysellä, etkö siis ymmärrä lukemaasi(todennäköisin vaihtoehto?) vai onko niin, ettet haluakkaan tietää/ymmärtää sanan käyttöä poliisin ja median uutiskielessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en epäile mitään, eikä se ole minun asiani epäillä tai tuomita. Silti tekijä on ainoastaan epäilty, vaikka poliisi itse näkisi tapahtuman. Siihen asti tekijä on epäilty, kunnes tuomio tulee.

        Just joo, selityksesi on tyhjän hokemista. Et ole kykenevä antamaan meriselitystä tuolle epäillään turhake sanalle. Kyllä sinä epäilet samalla tavalla kaikkea, mitä muutkin. Joka paikassa vaan epäillään, kun ei uskalleta muuta parempaa sanaa käyttää.
        Eikö olisi parempi uskoa, eikä vaan aina epäillä tai todeta vaan asia tapahtuneeksi tosi asiaksi. Ei ole mikään lakisääteinen pakko epäillä kaikkea, vaan voi sitä arvellakin. Mitään merkitystä ei ole sillä, että rikospaikalta saadaa kiinni tekijä, eikä mikään epäilty. Tekijä on syyllistynyt johonkin ja tuomari sitten julistaa syylliseksi tai syyttömäksi. Erittäin harvoin liikennerikokseen syyllistynyt pystyy esittämään alibia syyttömyydestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas ihmisen päälle ajanut epäillään trolli saa näppylöitä ainoasta oikeasta median käyttämistä sanamuodoista.
        Tietysti esimerkki tapauksessa olisi kysymys liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, jos ja kun kyseessä olisi tosiaankin mainitsemasi päälle ajo eikä valitettavasta tahattomasta onnettomuudesta.
        Epäillään termi on sinulle useaan kertaan selvitetty ja google osoitteita asian tarkistamiseksi annettu. Kuitenkin taas kerran jaksat tuota asiaa kysellä, etkö siis ymmärrä lukemaasi(todennäköisin vaihtoehto?) vai onko niin, ettet haluakkaan tietää/ymmärtää sanan käyttöä poliisin ja median uutiskielessä?

        Sinä "kaikkitietävä" olet tietävinäsi, mutta et kuitenkaan tiedä. Jos tiedät, niin osaisit perustellakin, etkä vaan mäläkyttää. Selitä siis lapsen kielellä, mitä sillä epäilemisen turhakesanalla oikein ytimekkäästi tarkoitetaan.
        Koska et tiedä, voin puolestasi vastata, ettei sillä mitään tarkoiteta, vaan se on vaan sellainen tyhjänpäiväinen koru/lisuke/kunnioitussana, koska epäillään on samaa kuin ei usko vaikka Jumalan olemassaoloon. Uutisissa siis annetaan sellainen tarkoituksella vääristelty kuva, ettei tapahtumassa olevan henkilön haluta uskoa olevan syyllinen, vaikka esim. olisi monen silminnäkijän voimin nähty ajavan päin punaisia liikennevaloja jalankulkijan päälle. Varmasti olet yhtä mieltä siitä, että ajaja tässä esimerkki tapauksessa syyllistyi, mutta kunnian lausua syylliseksi, saa lausua vain kova palkkainen tuomari, joka ei ole itse asiaa nähnyt, mutta kuullut toisilta, eli poliisilta, joka ei saa muuta kuin epäuskoisena esittää asian ehkä näin olevan. Tuomari siis uskoo, mitä epäilevä poliisi jorisee 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä "kaikkitietävä" olet tietävinäsi, mutta et kuitenkaan tiedä. Jos tiedät, niin osaisit perustellakin, etkä vaan mäläkyttää. Selitä siis lapsen kielellä, mitä sillä epäilemisen turhakesanalla oikein ytimekkäästi tarkoitetaan.
        Koska et tiedä, voin puolestasi vastata, ettei sillä mitään tarkoiteta, vaan se on vaan sellainen tyhjänpäiväinen koru/lisuke/kunnioitussana, koska epäillään on samaa kuin ei usko vaikka Jumalan olemassaoloon. Uutisissa siis annetaan sellainen tarkoituksella vääristelty kuva, ettei tapahtumassa olevan henkilön haluta uskoa olevan syyllinen, vaikka esim. olisi monen silminnäkijän voimin nähty ajavan päin punaisia liikennevaloja jalankulkijan päälle. Varmasti olet yhtä mieltä siitä, että ajaja tässä esimerkki tapauksessa syyllistyi, mutta kunnian lausua syylliseksi, saa lausua vain kova palkkainen tuomari, joka ei ole itse asiaa nähnyt, mutta kuullut toisilta, eli poliisilta, joka ei saa muuta kuin epäuskoisena esittää asian ehkä näin olevan. Tuomari siis uskoo, mitä epäilevä poliisi jorisee 😁

        Kyllä nyt ihmisen päälle ajanut epäillään trolli taas sai vähintäänkin henkisiä vaurioita kun jälleen sai nenilleen houkkamaisuutensa osoittamisesta.
        Oletko trolli tosiaan niin lapsen tasolla ettet edes lukemaasi ymmärrä? Tässä jälleen kerran oikea vastaus kysymykseesi, Epäillään termi on sinulle useaan kertaan selvitetty ja google osoitteita asian tarkistamiseksi annettu.
        Sinulla tuo käsityskyky on varmaan kadonnut samalla kun katosi kykysi muita vaarantamattomaan liikennöintiin. Kun onhan varsin selvää, että epäileminen ei ole sama kuin ettei asiaan/tapahtumaan uskoisi. Epäilemisellä ja uskomisella ei ole mitään tekemistä keskenään, jonka sinäkin epäilemättä tiedät, vaikka et aloittamaasi trollausta enää kasvojesi menettämisen polossa kykene lopettamaan. Näinhän asia todellisuudessa on, eikö niin?
        Ei siis ole kyse mistään haluttomuudesta uskoa tapahtunutta vaan kyse on siitä ettei tiedetä, kun tutkittua tieto ei vielä ole, että onko tai kuka on mahdollisesti mihinkin syyllistynyt. Sinä trollina toki mielestäsi olet kykenevä pelkän uutisen perusteella varmuudella sanomaan tuon tai tämän olevan syyllinen/aiheuttaja/tekijä tapahtumaan.

        " Varmasti olet yhtä mieltä siitä, että ajaja tässä esimerkki tapauksessa syyllistyi,"
        En täyspäisenä voi mitenkään olla esittämäsi sanamuodon mukaista mieltä.
        Joten noinkin väärässä olevan lausuman kannattajaksi jää vain "viisas" ikämies trolli.
        Lisäksi ihmetyttää tuo jatkuva vihasi ja kaunasi oikeuslaitosta ja tuomareita kohtaan, johtuneeko aikanaan saamastasi pahoinpitely tuomiosta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe