Mihin uutissivustoihin luotatte ja miksi?

Anonyymi

Kiinnostaisi tietää, kun aina kuulee ties vaikka mistä lähteestä jotain kritiikkiä, esim. että Iltasanomat olisi roskalehti, verkkouutiset jotain natomielisten satuiluja ja mv-lehti venäjän propagandaa.

Niin mihin lähteisiin oikein luotatte ja jos vielä voisitte lyhyesti perustella, että minkä tähden, vai luetteko hyvin erilaisia uutissivustoja ja teettekö omat johtopäätöksenne asioista?

5

121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Kiitos. Itsekään en Yleä näkisi pahana, mutta sitten on aina niitä salaliittokaninkoloon pudonneita, jotka saattaisivat pitää lampaina niitä, jotka uskoo valtamedian uutisointeihin.

Mielestäni asiallinen keskustelu kuitenkin ok ilman mitään kummankaan osapuolen syyttelyitä tai muita halpoja keinoja, joilla ei vakuuteta vastapuolta siitä, että oma näkemys olisi se oikea, vaan joilla saadaan eri asioihin uskova uskomaan entistä vahvemmin uskomuksiinsa.

Joten asiallista keskustelua pyydän kaikilta, eikä perustelutkaan ole pahitteeksi.

• Anonyymi

Kyllä Yle on se luotettavin. Ei sielläkään aina onnistuta, mutta harvoin kerrotaan ihan skeidaa. MTV3 on myös hyvä.

• Anonyymi

Ihanaa, että on muitakin, jotka ajattelee noin. Varmaan ketjusta johtuu, kun jos Putin-/Venäjän sotavastaisilla ketjuilla näiltä sivuilta uutislinkkejä linkkaisi, niin heti varmaan, joku trolli tai salaliittouskovainen kai alkaisi jotain valittamaan, että tommosien lähteiden uutisia tänne linkkaat😅

• Anonyymi

Muutkin kuin aiemmat vastaukset tervetulleita, jopa mv-lehdet yms. mutta olisi kiva kuulla perusteita myös miksi luotatte mihin julkaisuihin luotattekaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3894
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2619
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      44
      2584
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2375
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2208
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2103
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1809
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1498
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe