Lämmintä huomenta

Yksinäisille vaeltajille. Tänään on luvassa hellettä. Muistakaa juoda riittävästi vettä. ☕ 🌞 🤸

56

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo muistetaan nythän on perjantai.. päivän jatkoja sinne.. ☀

    • Anonyymi

      Kiitos samoin sinne.

    • Anonyymi

      Tunnistan itseni aloituksesta. Hyvää aurinkoista päivää sinnekin ap. Huomisia vesisateita odotteleva.

    • Kivaa kesäistä perjantai ltaa. Olkaahan nätisti. 🌞🍍🍓

    • Anonyymi

      Jep, kolme laatikkoa kaljaa on!

      • Anonyymi

        Ja nyt on iltapalaa, hk:n sinistä ja lidlin punaista. Gourmet-tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt on iltapalaa, hk:n sinistä ja lidlin punaista. Gourmet-tasoa.

        No ei, mä ostin kananakkeja ja vissyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei, mä ostin kananakkeja ja vissyä.

        Kanankeissa on isompi proteiinimäärä kuin sikanakeissa ja muutenkin terveellisempiä nakkeja. Kananakkien painosta 18% on proteiinia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanankeissa on isompi proteiinimäärä kuin sikanakeissa ja muutenkin terveellisempiä nakkeja. Kananakkien painosta 18% on proteiinia.

        Kohta iltapalaa, ranskalaisia ja kananakkeja, ja KALJAA.


    • Anonyymi

      Muistakaahan pitää verhot kiinni päivät ja pukeutua löysiin pellavavaatteisiin.

      • Tämä oli hyvä ohje.


      • Anonyymi

        Mitä se auttaa kerrostalon ylimmissä kerroksissa etenkin jos ikkunat on etelän tai lounaan suuntaan?
        Talo kun on kuin varaava takka ja se säteilee yöllä rakenteiden ja katon lämmöt asuntoihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se auttaa kerrostalon ylimmissä kerroksissa etenkin jos ikkunat on etelän tai lounaan suuntaan?
        Talo kun on kuin varaava takka ja se säteilee yöllä rakenteiden ja katon lämmöt asuntoihin.

        Näin se juurikin on. Mutta onneksi just nyt on aika hyvä, suhteellisen viileä kämppä.


    • Anonyymi

      Tänään lämmitti mieltä, kun huomasin kun eräs söpöläinen, suki hiuksiaan mennesään minusta ohi...koska se on tapahtunut ennenkin...ajattelen että se ele mieheltä tarkoittaa osoittaa kinnostusta...😄🐔

      • Söpöläinen? Missä tämä tapahtui ja monelta?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Söpöläinen? Missä tämä tapahtui ja monelta?

        Voi niin...en kerro tarkemmin koska, tämä on minun oma riippuvuus salataan juttu...😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi niin...en kerro tarkemmin koska, tämä on minun oma riippuvuus salataan juttu...😉

        Vai sellaista.


    • Anonyymi

      Lämmintä iltaa. Tämä ilta oli oivallusten. Tajusin, etten saa enää mitään tästä kuivasta lähteestä. Tuli sellainen totaali kyllästyminen toisten ihmisten tilanteisiin ja tunteisiin. Kypsyminen ns. oivaltaviin aloituksiin tai kerettiin sanankäänteisiin. Kyllästyin totaalisesti kaikkiin hahmoihin ja älyllisiin haasteisiin. Kyllästyminen on tie uuteen elämään ja juna vaihtaa raidetta. Matka jatkuu jonnekin muualle!

      • Anonyymi

        Ketteriin.


      • Siinä tapauksessa ei kai voi muuta, kuin toivottaa hyvää matkaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa ei kai voi muuta, kuin toivottaa hyvää matkaa.

        Ei mee läpi viestit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mee läpi viestit

        Mitkä viestit? Missä?


    • Vaikka ei vielä nukkumaan kukaan käykään. Hyvää yötä ja kauniita unia. 🍅

      • Anonyymi

        Samoin. 🧚‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. 🧚‍♂️

        Keijukainen vai mikä tuo emoji on? 😊


      • Anonyymi


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Vai mies olet? Minäkin olen mies. Olen kuitenkin hetero.

        Mä olen sivusta joka linkkasin ton ja heteromies olen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Vai mies olet? Minäkin olen mies. Olen kuitenkin hetero.

        Noi emojit voi etsiä netistä kun maalaa sen emojin ja hiiren kakkosnapin kautta "nettihaku". Ja puff on lohikärmes iloinen. :D

        T. sori oon nousukännissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi emojit voi etsiä netistä kun maalaa sen emojin ja hiiren kakkosnapin kautta "nettihaku". Ja puff on lohikärmes iloinen. :D

        T. sori oon nousukännissä

        Puff lohikärmes, musiikki ja sanat https://www.youtube.com/watch?v=XbM6HK5lhg4



      • Anonyymi


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ok. Kuuntelin nuo sanat ja juu... Sellainen olen sitten. 🐲

        Se joka haukkuu, on itse. :) Kuten itänaapuri haukkuu etenkin ukrainalaisia ja toimii Ukrainassa tavalla mistä ukrainalaisia syyttää.

        Lohikärmes puff tuli mieleeni kun mun oli tarkoitus ensin käyttää taikurin "puff" ja "hokkuspokkus" miten helppoa nettihaku on mutta päädyin ensimmäisin kun puff lohikärmes. :D

        No, jos nyt olet sitten kokoonliimattu paperinen lohikäärme niin nyt sitten lentoon vain. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se joka haukkuu, on itse. :) Kuten itänaapuri haukkuu etenkin ukrainalaisia ja toimii Ukrainassa tavalla mistä ukrainalaisia syyttää.

        Lohikärmes puff tuli mieleeni kun mun oli tarkoitus ensin käyttää taikurin "puff" ja "hokkuspokkus" miten helppoa nettihaku on mutta päädyin ensimmäisin kun puff lohikärmes. :D

        No, jos nyt olet sitten kokoonliimattu paperinen lohikäärme niin nyt sitten lentoon vain. :)

        Olen tuhat vuotta vanha ja piilossa. Lennän vain jos minut löydetään ja siivet korjataan. Jotenkin noin...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen tuhat vuotta vanha ja piilossa. Lennän vain jos minut löydetään ja siivet korjataan. Jotenkin noin...

        Puff lohikärmmes oli vanhempi kuin tuhat vuotta ja pikkupoika löysi repaleisen Puff lohikärmeksen ja teippasi lohikärmeksen ehjäksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puff lohikärmmes oli vanhempi kuin tuhat vuotta ja pikkupoika löysi repaleisen Puff lohikärmeksen ja teippasi lohikärmeksen ehjäksi.

        Mistähän sinulle tuli mieleen, minulle tämä lohikäärmejuttu laittaa?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mistähän sinulle tuli mieleen, minulle tämä lohikäärmejuttu laittaa?

        Tuossa ylempänä yritin kertoa:

        "Noi emojit voi etsiä netistä kun maalaa sen emojin ja hiiren kakkosnapin kautta "nettihaku". Ja puff on lohikärmes iloinen.

        Lohikärmes puff tuli mieleeni kun mun oli tarkoitus ensin käyttää taikurin "puff" ja "hokkuspokkus" miten helppoa nettihaku on mutta päädyin ensimmäisin kun puff lohikärmes."

        Kohta oon taas nousuhumalassa. Hupsista! :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa ylempänä yritin kertoa:

        "Noi emojit voi etsiä netistä kun maalaa sen emojin ja hiiren kakkosnapin kautta "nettihaku". Ja puff on lohikärmes iloinen.

        Lohikärmes puff tuli mieleeni kun mun oli tarkoitus ensin käyttää taikurin "puff" ja "hokkuspokkus" miten helppoa nettihaku on mutta päädyin ensimmäisin kun puff lohikärmes."

        Kohta oon taas nousuhumalassa. Hupsista! :D

        No lähinnä se edelleen, miten sen tänne, minun ketjuun, keksit laittaa sitten?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No lähinnä se edelleen, miten sen tänne, minun ketjuun, keksit laittaa sitten?

        Kysyit tän riimun aloittajalta:
        "Keijukainen vai mikä tuo emoji on?"

        Siihen vastasin tolla hakuvinkillä "maalaa emoji, hiiren kakkosnappi ja valikosta "duckduckgo-haku:" ja emoji löytyy netistä, siis hokkuspokkus ja taikurin "puff".

        Tulikin mielleyhtymänä lohikärmes puff kun oli kirjoittamassa ja valitsin puffin ja jätin hokkuspokkuksen pois. :D

        T. semi-proosakirjailija eli prosaisti


    • Eli minulle kirjoittelee vain miehet tätä nykyä. Sehän kiva. Voinkin jättää palstan for good. 👍

      • Anonyymi

        Mä-mies vaan kerroin mikä emoji toi oli vaikka kysyit siltä joltain ryysytrolololta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä-mies vaan kerroin mikä emoji toi oli vaikka kysyit siltä joltain ryysytrolololta.

        Ihan sama. Täällä ei näytä minulle mitään enää olevan. Eipä ole ollut hetken aikaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ihan sama. Täällä ei näytä minulle mitään enää olevan. Eipä ole ollut hetken aikaan.

        Koko palsta onkin lähinnä hetuloiden tuulettelua, pöytälaatikkokirjoittelua nettiin. Rentouttavaa ja mä kaipailen yhtä naista myös.

        T. hassun tuju


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koko palsta onkin lähinnä hetuloiden tuulettelua, pöytälaatikkokirjoittelua nettiin. Rentouttavaa ja mä kaipailen yhtä naista myös.

        T. hassun tuju

        Vai niin. Kaipaile vaan. Se on aika turhaa täällä vain kaipailla, jos ei aio ikinä tehdä asialle yhtään mitään. Minä sentään tein paljonkin. Selvisi lopulta että se oli turhaakin turhempaa. Mutta siitäkin suosta noustaan ja lennetään entistäkin korkeammalle.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Vai niin. Kaipaile vaan. Se on aika turhaa täällä vain kaipailla, jos ei aio ikinä tehdä asialle yhtään mitään. Minä sentään tein paljonkin. Selvisi lopulta että se oli turhaakin turhempaa. Mutta siitäkin suosta noustaan ja lennetään entistäkin korkeammalle.

        En mä tätä paikkaa etsintäpalstana pidäkään!

        T. Hellin kuppi


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä tätä paikkaa etsintäpalstana pidäkään!

        T. Hellin kuppi

        En minäkään pitänyt, enkä sen takia tänne koskaan tullut. Mutta se on jo vanha juttu muutenkin ja ohi.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En minäkään pitänyt, enkä sen takia tänne koskaan tullut. Mutta se on jo vanha juttu muutenkin ja ohi.

        Naisia on enemmän kuin miehiä, ainakin metropolialueen isoimmassa kaupungissa. Liikkeelle ja sitä rataa, pois netistä tai suoraan tindereihin jos tuntuu pakonomaiselta löytää joku.

        "Muutamissa maakunnissa naiset ovat vähemmistönä. Pohjanmaalla, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Lapissa miehiä on enemmän kuin naisia."

        https://yle.fi/uutiset/3-11116624


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisia on enemmän kuin miehiä, ainakin metropolialueen isoimmassa kaupungissa. Liikkeelle ja sitä rataa, pois netistä tai suoraan tindereihin jos tuntuu pakonomaiselta löytää joku.

        "Muutamissa maakunnissa naiset ovat vähemmistönä. Pohjanmaalla, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Lapissa miehiä on enemmän kuin naisia."

        https://yle.fi/uutiset/3-11116624

        Ei ole koskaan ollut mitään pakonomaista tarvetta saada vaan joku (pitää se tunne olla). Ihastuminenkaan ei johda/johtanut mihinkään hyvään (koskaan). Joten en tiedä, ehkä minulle ei vaan ole mitään missään. Jäi junan alle varmaan se jonka piti minulle olla.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei ole koskaan ollut mitään pakonomaista tarvetta saada vaan joku (pitää se tunne olla). Ihastuminenkaan ei johda/johtanut mihinkään hyvään (koskaan). Joten en tiedä, ehkä minulle ei vaan ole mitään missään. Jäi junan alle varmaan se jonka piti minulle olla.

        Kuulostat siltä kuin olisit masennusoireinen. :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat siltä kuin olisit masennusoireinen. :(

        varmasti olenkin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        varmasti olenkin.

        Ravinto ja lepo kuntoon, kaiken perusta on terveellinen ravitseva ravinto ja riittävä yöuni sekä lepo, sisältöä elämään vaikka töistä, kirjoista, peleistä, musiikista, kuntoilusta, harrastuksista tai mistä hyvänsä mihin vain saakin huomiotaan keskitettyä.

        Pandemia on vaikuttanut kaikkiin ihmisiin yli kahden vuoden aikana ja pandemian hellittäessä itänaapuri hyökkäsi eurooppalaiseen maahan, vähemmästäkin kertyy jokaiselle ihmiselle psyykkistä kuormaa.

        Elämä kantaa, perusasiat kuntoon. Ravitsemus, lepo, mielekäs harrastaminen. :)


    • Tähän päättyy rinssin tarina.

    • Anonyymi

      Ihme incelöintiä. Ei naiset semmoisesta tykkää, eikä kai suurin osa miehistäkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe