Yksinäisille vaeltajille. Tänään on luvassa hellettä. Muistakaa juoda riittävästi vettä. ☕ 🌞 🤸
Lämmintä huomenta
56
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo muistetaan nythän on perjantai.. päivän jatkoja sinne.. ☀
- Anonyymi
Kiitos samoin sinne.
- Anonyymi
Tunnistan itseni aloituksesta. Hyvää aurinkoista päivää sinnekin ap. Huomisia vesisateita odotteleva.
Kivaa kesäistä perjantai ltaa. Olkaahan nätisti. 🌞🍍🍓
- Anonyymi
Jep, kolme laatikkoa kaljaa on!
- Anonyymi
Ja nyt on iltapalaa, hk:n sinistä ja lidlin punaista. Gourmet-tasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt on iltapalaa, hk:n sinistä ja lidlin punaista. Gourmet-tasoa.
No ei, mä ostin kananakkeja ja vissyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei, mä ostin kananakkeja ja vissyä.
Kanankeissa on isompi proteiinimäärä kuin sikanakeissa ja muutenkin terveellisempiä nakkeja. Kananakkien painosta 18% on proteiinia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanankeissa on isompi proteiinimäärä kuin sikanakeissa ja muutenkin terveellisempiä nakkeja. Kananakkien painosta 18% on proteiinia.
Kohta iltapalaa, ranskalaisia ja kananakkeja, ja KALJAA.
- Anonyymi
Muistakaahan pitää verhot kiinni päivät ja pukeutua löysiin pellavavaatteisiin.
- Anonyymi
Mitä se auttaa kerrostalon ylimmissä kerroksissa etenkin jos ikkunat on etelän tai lounaan suuntaan?
Talo kun on kuin varaava takka ja se säteilee yöllä rakenteiden ja katon lämmöt asuntoihin. Anonyymi kirjoitti:
Mitä se auttaa kerrostalon ylimmissä kerroksissa etenkin jos ikkunat on etelän tai lounaan suuntaan?
Talo kun on kuin varaava takka ja se säteilee yöllä rakenteiden ja katon lämmöt asuntoihin.Näin se juurikin on. Mutta onneksi just nyt on aika hyvä, suhteellisen viileä kämppä.
- Anonyymi
Tänään lämmitti mieltä, kun huomasin kun eräs söpöläinen, suki hiuksiaan mennesään minusta ohi...koska se on tapahtunut ennenkin...ajattelen että se ele mieheltä tarkoittaa osoittaa kinnostusta...😄🐔
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Söpöläinen? Missä tämä tapahtui ja monelta?
Voi niin...en kerro tarkemmin koska, tämä on minun oma riippuvuus salataan juttu...😉
Anonyymi kirjoitti:
Voi niin...en kerro tarkemmin koska, tämä on minun oma riippuvuus salataan juttu...😉
Vai sellaista.
- Anonyymi
Lämmintä iltaa. Tämä ilta oli oivallusten. Tajusin, etten saa enää mitään tästä kuivasta lähteestä. Tuli sellainen totaali kyllästyminen toisten ihmisten tilanteisiin ja tunteisiin. Kypsyminen ns. oivaltaviin aloituksiin tai kerettiin sanankäänteisiin. Kyllästyin totaalisesti kaikkiin hahmoihin ja älyllisiin haasteisiin. Kyllästyminen on tie uuteen elämään ja juna vaihtaa raidetta. Matka jatkuu jonnekin muualle!
- Anonyymi
Ketteriin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Siinä tapauksessa ei kai voi muuta, kuin toivottaa hyvää matkaa.
Ei mee läpi viestit
Vaikka ei vielä nukkumaan kukaan käykään. Hyvää yötä ja kauniita unia. 🍅
- Anonyymi
Samoin. 🧚♂️
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Keijukainen vai mikä tuo emoji on? 😊
Tuolta löytyi duckduckgo:n avulla https://emojipedia.org/man-fairy/
Anonyymi kirjoitti:
Tuolta löytyi duckduckgo:n avulla https://emojipedia.org/man-fairy/
Vai mies olet? Minäkin olen mies. Olen kuitenkin hetero.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mä olen sivusta joka linkkasin ton ja heteromies olen.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Noi emojit voi etsiä netistä kun maalaa sen emojin ja hiiren kakkosnapin kautta "nettihaku". Ja puff on lohikärmes iloinen. :D
T. sori oon nousukännissä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi emojit voi etsiä netistä kun maalaa sen emojin ja hiiren kakkosnapin kautta "nettihaku". Ja puff on lohikärmes iloinen. :D
T. sori oon nousukännissäPuff lohikärmes, musiikki ja sanat https://www.youtube.com/watch?v=XbM6HK5lhg4
Anonyymi kirjoitti:
Puff lohikärmes, musiikki ja sanat https://www.youtube.com/watch?v=XbM6HK5lhg4
Paskaa musaa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Paskaa musaa.
Itse olet ja tässä alkuperäinen lohikäärme puff, por favor:
https://www.youtube.com/watch?v=hKz9X8VMZ84 Anonyymi kirjoitti:
Itse olet ja tässä alkuperäinen lohikäärme puff, por favor:
https://www.youtube.com/watch?v=hKz9X8VMZ84Ok. Kuuntelin nuo sanat ja juu... Sellainen olen sitten. 🐲
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ok. Kuuntelin nuo sanat ja juu... Sellainen olen sitten. 🐲
Se joka haukkuu, on itse. :) Kuten itänaapuri haukkuu etenkin ukrainalaisia ja toimii Ukrainassa tavalla mistä ukrainalaisia syyttää.
Lohikärmes puff tuli mieleeni kun mun oli tarkoitus ensin käyttää taikurin "puff" ja "hokkuspokkus" miten helppoa nettihaku on mutta päädyin ensimmäisin kun puff lohikärmes. :D
No, jos nyt olet sitten kokoonliimattu paperinen lohikäärme niin nyt sitten lentoon vain. :) Anonyymi kirjoitti:
Se joka haukkuu, on itse. :) Kuten itänaapuri haukkuu etenkin ukrainalaisia ja toimii Ukrainassa tavalla mistä ukrainalaisia syyttää.
Lohikärmes puff tuli mieleeni kun mun oli tarkoitus ensin käyttää taikurin "puff" ja "hokkuspokkus" miten helppoa nettihaku on mutta päädyin ensimmäisin kun puff lohikärmes. :D
No, jos nyt olet sitten kokoonliimattu paperinen lohikäärme niin nyt sitten lentoon vain. :)Olen tuhat vuotta vanha ja piilossa. Lennän vain jos minut löydetään ja siivet korjataan. Jotenkin noin...
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olen tuhat vuotta vanha ja piilossa. Lennän vain jos minut löydetään ja siivet korjataan. Jotenkin noin...
Puff lohikärmmes oli vanhempi kuin tuhat vuotta ja pikkupoika löysi repaleisen Puff lohikärmeksen ja teippasi lohikärmeksen ehjäksi.
Anonyymi kirjoitti:
Puff lohikärmmes oli vanhempi kuin tuhat vuotta ja pikkupoika löysi repaleisen Puff lohikärmeksen ja teippasi lohikärmeksen ehjäksi.
Mistähän sinulle tuli mieleen, minulle tämä lohikäärmejuttu laittaa?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mistähän sinulle tuli mieleen, minulle tämä lohikäärmejuttu laittaa?
Tuossa ylempänä yritin kertoa:
"Noi emojit voi etsiä netistä kun maalaa sen emojin ja hiiren kakkosnapin kautta "nettihaku". Ja puff on lohikärmes iloinen.
Lohikärmes puff tuli mieleeni kun mun oli tarkoitus ensin käyttää taikurin "puff" ja "hokkuspokkus" miten helppoa nettihaku on mutta päädyin ensimmäisin kun puff lohikärmes."
Kohta oon taas nousuhumalassa. Hupsista! :D Anonyymi kirjoitti:
Tuossa ylempänä yritin kertoa:
"Noi emojit voi etsiä netistä kun maalaa sen emojin ja hiiren kakkosnapin kautta "nettihaku". Ja puff on lohikärmes iloinen.
Lohikärmes puff tuli mieleeni kun mun oli tarkoitus ensin käyttää taikurin "puff" ja "hokkuspokkus" miten helppoa nettihaku on mutta päädyin ensimmäisin kun puff lohikärmes."
Kohta oon taas nousuhumalassa. Hupsista! :DNo lähinnä se edelleen, miten sen tänne, minun ketjuun, keksit laittaa sitten?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No lähinnä se edelleen, miten sen tänne, minun ketjuun, keksit laittaa sitten?
Kysyit tän riimun aloittajalta:
"Keijukainen vai mikä tuo emoji on?"
Siihen vastasin tolla hakuvinkillä "maalaa emoji, hiiren kakkosnappi ja valikosta "duckduckgo-haku:" ja emoji löytyy netistä, siis hokkuspokkus ja taikurin "puff".
Tulikin mielleyhtymänä lohikärmes puff kun oli kirjoittamassa ja valitsin puffin ja jätin hokkuspokkuksen pois. :D
T. semi-proosakirjailija eli prosaisti
Eli minulle kirjoittelee vain miehet tätä nykyä. Sehän kiva. Voinkin jättää palstan for good. 👍
- Anonyymi
Mä-mies vaan kerroin mikä emoji toi oli vaikka kysyit siltä joltain ryysytrolololta.
Anonyymi kirjoitti:
Mä-mies vaan kerroin mikä emoji toi oli vaikka kysyit siltä joltain ryysytrolololta.
Ihan sama. Täällä ei näytä minulle mitään enää olevan. Eipä ole ollut hetken aikaan.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ihan sama. Täällä ei näytä minulle mitään enää olevan. Eipä ole ollut hetken aikaan.
Koko palsta onkin lähinnä hetuloiden tuulettelua, pöytälaatikkokirjoittelua nettiin. Rentouttavaa ja mä kaipailen yhtä naista myös.
T. hassun tuju Anonyymi kirjoitti:
Koko palsta onkin lähinnä hetuloiden tuulettelua, pöytälaatikkokirjoittelua nettiin. Rentouttavaa ja mä kaipailen yhtä naista myös.
T. hassun tujuVai niin. Kaipaile vaan. Se on aika turhaa täällä vain kaipailla, jos ei aio ikinä tehdä asialle yhtään mitään. Minä sentään tein paljonkin. Selvisi lopulta että se oli turhaakin turhempaa. Mutta siitäkin suosta noustaan ja lennetään entistäkin korkeammalle.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Vai niin. Kaipaile vaan. Se on aika turhaa täällä vain kaipailla, jos ei aio ikinä tehdä asialle yhtään mitään. Minä sentään tein paljonkin. Selvisi lopulta että se oli turhaakin turhempaa. Mutta siitäkin suosta noustaan ja lennetään entistäkin korkeammalle.
En mä tätä paikkaa etsintäpalstana pidäkään!
T. Hellin kuppi Anonyymi kirjoitti:
En mä tätä paikkaa etsintäpalstana pidäkään!
T. Hellin kuppiEn minäkään pitänyt, enkä sen takia tänne koskaan tullut. Mutta se on jo vanha juttu muutenkin ja ohi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En minäkään pitänyt, enkä sen takia tänne koskaan tullut. Mutta se on jo vanha juttu muutenkin ja ohi.
Naisia on enemmän kuin miehiä, ainakin metropolialueen isoimmassa kaupungissa. Liikkeelle ja sitä rataa, pois netistä tai suoraan tindereihin jos tuntuu pakonomaiselta löytää joku.
"Muutamissa maakunnissa naiset ovat vähemmistönä. Pohjanmaalla, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Lapissa miehiä on enemmän kuin naisia."
https://yle.fi/uutiset/3-11116624 Anonyymi kirjoitti:
Naisia on enemmän kuin miehiä, ainakin metropolialueen isoimmassa kaupungissa. Liikkeelle ja sitä rataa, pois netistä tai suoraan tindereihin jos tuntuu pakonomaiselta löytää joku.
"Muutamissa maakunnissa naiset ovat vähemmistönä. Pohjanmaalla, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Lapissa miehiä on enemmän kuin naisia."
https://yle.fi/uutiset/3-11116624Ei ole koskaan ollut mitään pakonomaista tarvetta saada vaan joku (pitää se tunne olla). Ihastuminenkaan ei johda/johtanut mihinkään hyvään (koskaan). Joten en tiedä, ehkä minulle ei vaan ole mitään missään. Jäi junan alle varmaan se jonka piti minulle olla.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut mitään pakonomaista tarvetta saada vaan joku (pitää se tunne olla). Ihastuminenkaan ei johda/johtanut mihinkään hyvään (koskaan). Joten en tiedä, ehkä minulle ei vaan ole mitään missään. Jäi junan alle varmaan se jonka piti minulle olla.
Kuulostat siltä kuin olisit masennusoireinen. :(
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
varmasti olenkin.
Ravinto ja lepo kuntoon, kaiken perusta on terveellinen ravitseva ravinto ja riittävä yöuni sekä lepo, sisältöä elämään vaikka töistä, kirjoista, peleistä, musiikista, kuntoilusta, harrastuksista tai mistä hyvänsä mihin vain saakin huomiotaan keskitettyä.
Pandemia on vaikuttanut kaikkiin ihmisiin yli kahden vuoden aikana ja pandemian hellittäessä itänaapuri hyökkäsi eurooppalaiseen maahan, vähemmästäkin kertyy jokaiselle ihmiselle psyykkistä kuormaa.
Elämä kantaa, perusasiat kuntoon. Ravitsemus, lepo, mielekäs harrastaminen. :)
Tähän päättyy rinssin tarina.
- Anonyymi
Naisena linkkasin tuon keijun. Se kuvastaa sinua. Olet positiivinen voima🥰
- Anonyymi
Ihme incelöintiä. Ei naiset semmoisesta tykkää, eikä kai suurin osa miehistäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015