Me agnostikot olemme rehellisiä ja kunniallisia ihmisiä. Me emme valehtele. Me emme vääristele asioita, tulkitse virheellisesti, johda harhaan ja siten valehtele. Me pysymme asiassa ja puhumme aina totta. Me emme osaa valehdella.
Koska olemme ylivertaisia ihmisiä moraalilta ja oikeustajulta, pitäisi meitä kunnioittaa ja osoittaa arvostusta hyvyytemme sekä erinomaisuutemme tähden. Vai eikö muka? Miksi digata valehtelevaa possaria sen sijaan, että meitä pidettäisiin arvossa?
Agnoskepo ja minä. Palstan agnostikot, joista tosin vain minä olen rehellinen agnostikko, mutta agnoskepo on valehteleva possari, false flag taktiikalla kirjoittava pedantti pilkunviilaaja. Tuollaiset vedän alta kölin ja kyykytän hetkessä.
Hah!
Katoa sinä säälittävä huomion kerjääjä! :)
Agnostikot kunniaan
1
261
Vastaukset
- Anonyymi
Hiekkakansan palvoja on alinta kastia Suomessa , muista se pappi 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662388Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822058Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452017Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301738Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1161714Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1701396Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2071349Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261195- 801001
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9992