Me agnostikot olemme rehellisiä ja kunniallisia ihmisiä. Me emme valehtele. Me emme vääristele asioita, tulkitse virheellisesti, johda harhaan ja siten valehtele. Me pysymme asiassa ja puhumme aina totta. Me emme osaa valehdella.
Koska olemme ylivertaisia ihmisiä moraalilta ja oikeustajulta, pitäisi meitä kunnioittaa ja osoittaa arvostusta hyvyytemme sekä erinomaisuutemme tähden. Vai eikö muka? Miksi digata valehtelevaa possaria sen sijaan, että meitä pidettäisiin arvossa?
Agnoskepo ja minä. Palstan agnostikot, joista tosin vain minä olen rehellinen agnostikko, mutta agnoskepo on valehteleva possari, false flag taktiikalla kirjoittava pedantti pilkunviilaaja. Tuollaiset vedän alta kölin ja kyykytän hetkessä.
Hah!
Katoa sinä säälittävä huomion kerjääjä! :)
Agnostikot kunniaan
1
275
Vastaukset
- Anonyymi
Hiekkakansan palvoja on alinta kastia Suomessa , muista se pappi 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925268
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991