Tänään on varusteiden vastaanotto ja majoittuminen. Huomenna aamulla kovapanosammunta. Maalina panssariajoneuvot. Tavoite; kolme tuhottua panssariajoneuvoa 130 sekunnin aikana. Onnistuu!
Tavoite ensimmäisenä päivänä armeijan palveluksessa
3
104
Vastaukset
>>Tavoite; kolme tuhottua panssariajoneuvoa 130 sekunnin aikana. Onnistuu!
Minä ammuin aikanaan kaksi 66KES88:a alle 30 sekuntiin ja molemmat osuivat (tietenkin) noin 100 metrin päässä olevaan maaliin. Ihan hyvä suorutus kun alkutilanteessa molemmat oli kuljetuskunnossa selässä.
Oli niin hyvä tilanne, että ampumaharjoituksessa jokainen komppanian varusmies pääsi ampumaan kovan KES:n, muuten olisi viety Pokkaan massarajaytykseen. Tietysti päällikölle riitti kaksi...olisihan noita voinut ampua vieläkin enemmän.- Anonyymi
Niissä tankeissa on reagoiva panssari !!!
- Anonyymi
Ei mitään tekemistä ateismin kanssa, mutta on taas jollain näköjään tullut vedettyä jotain miestä vahvempaa? JP vauhdissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749