Kertoa että lapsenlapset niin ihania ja kaikki kaikessa?
Esim äsken kotini edustalle noin 6 jätkää, virmisteli, kirkuvat täysillä vain minun kodin edessä.
Täällä vastaoäätä asuva laityoi yhteisövainon 2007.
Näitten vanhemnat, muu naspurusto, miehett, tuottaa ampumiseen vastaavia ääniä, siis nyt sadepäivänökin kova meteli toistuvasti.
Pitåvät koiriaan haukkunassa jne
Mutta siis onko pakko nostaa lapser jalustalle.
Ilkeitä inhottavia kusipäitä.
Tarkottaako isovanhemmat totta kun väittåvät että ne on niin ihania
Nui fyysisesti ok, kalliit kulumattonat uudehkot vaatterr siistiulkonäkö jne pärjäävien perheitten kusipäisiä paskahousuka
Vain paskahousu kusipää kiusaa tahallisesti jotain porukassa
Näillä vielä se et jos itte meen kirkuun he onkin pelköövinääm soitraa poliisin
Siis lapsiperherey täällätämmöinen elämäntehtövä
Jyväskylä
Onko isovanhempien pakko
2
150
Vastaukset
- Anonyymi
Naspurit siis haluaa olla pihoissa pitääkseen melua.
Ihmeisot miehet nytkin yhäkkiä pitää kirkumista tuolla tasaisin väliajoin kiekaisee tahallisesti. Ei mee muualle - Anonyymi
Miten rumasta edes voisi tulla mitään kaunista. Kun vanhemmat vainoaa, käskee jälkeläistensä, niin miten mitään kaunista ja hyvää voisi tuollaisessa talossa elää, joka esim on pihassa paukuttaa jomkun tontin kulmalla päivön vaikka toinen vaihtoehto mennä sisölle autotalliin tai minne vaan tilaan, jossa muilla alueilla paukutetaan
Ei kaikki halua kaunista sielua, joka tekee hyvää muille.
Niille status, raha miten tahansa hankittuba, enemmistön puolella olo, jne on tärkeintä.
Ja me tietöö sen
Siksi ne jaksaa olla päivön vahdissa, joka puolella metelin pito 15v koska toinen vaihtoehto olisi kai viedä se ruma sielu jonnekin muuamle, minne nyt muut menee perheen jälkelöisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381