En kyllä näin perheellisenä miehenä, oikein ymmärrä, minkä takia noita persvakoon kiristettyjä bikineitä (=stringejä) näkyy tosi monella naisella nykyään, uimarannoilla, serenassa, jne. Eikä siinä, onhan se tietyllä tapaa kivaa silmänruokaa, jos on hyvä kroppa. Mutta kun niitä alkaa nyt olla aivan liian monella. Itseäni jo serenassa alkoi oksettaa, kun paljaita persposkia vilisi joka puolella, mihin tahansa katsoi. Ja osa jopa omien lastensa kanssa, pyllistelee narut pakaran väliä kiristäen. Mun mielestä jollain tapaa mautonta ja jopa rumaa.
Enkä tarkoita sitä, että lihavilla nämä pelkästään häiritsisi. Kyllä minua oksetti ihan hoikkienkin naisten pyllistelyt, kun niitä pyllyjä näkyy ihan liikaa. Mihin tahansa katsot, niin persposket hytkyy. Liika on liikaa. Yäk.
Pyllybikini villitys
4
196
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä yrität sanoa? Että joku on sinutkin huolinut? Että olet onnistunut tulemaan isäksi? Oliko ne naisten uikkarit siis yäk vai silmänruokaa?
- Anonyymi
Jos on mitä näyttää niin ok, samaa mieltä.
Mutta jos rasvat valuu vaosta läskien kanssa niin onko se oksennus vaikutus muille tarkoitus sitten.. - Anonyymi
Peffanvaossa koko päivän peräaukkoa vasten hinkannut nyöri ei voi mitenkään olla kovin raikas vaatekappale. Tuommoista kakkarihmaa ei mies halua riisua naisensa päältä pois. Seksipuuhissa jos joku asia inhottaa, niin se kun naisen peffa on päivän pesemätön. Takaapäin ei voi lähestyä lainkaan, ja peuhatessa se paikka joka tapauksessa koko ajan haisee selvälle kakkalle
- Anonyymi
Kyllä se kakka siellä on vaikka kuinka pesee. Ällö jo ajatuksena työntää sinne jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440