Muuttunut käytös

Anonyymi

Mies muuttunut ihan yhtäkkiä kuin salamnlyömnä kiltiksi. Tuota kestänyt pari kuukautta. Vuosia oltu yhdessä ja ollut kova hermoamaan ja rähisemään sekä sättimään. Sanoi minulle että miten olet jaksanutkin häntä että syvä kunnioittava hiljaisuus. En tiedä mitä tapahtunut. Olen ymmälläni. Voisiko kyse olla uskottomuudesta? Itse sanoo että palikat vain napsahtaneet paikoilleen. Tämä on niin uutta ja täysin outoa, erilaista kuin koskaan ennen. Täysin muuttunut. On hellä, huomioiva, keskustelee jne. Mihin se entinen hävisi joka meni menoja sa eikä keskustellut, haukkui ja raivosi, eli itselleen itsekkäästi. Jotain hyvin merkitttävää on tapahtunut. Tämä on kummallista.

18

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kakarasta on yht'äkkiä kasvanut vastuuntuntoinen aikuinen.
      Tämä aikuinen on saanut silmänsä auki näkemään teidän yhteisen kauneuden ja hyvyyden. Ruokkikaa sitä kumpikin, olette ansainneet sen!

      • Anonyymi

        Uskallanko luottaa sillä pelkään että on jotain kummaa meneillään. En tiedä että onko koskaan pettänyt mutta sanoo ettei ole.
        Kova syyttelemään oli ennen ja raivosi. Ei kertonut asioistaan avautunut. Sätti pienistäkin asioista ja kohteli minua välinpitämät5ömösti ja ala arvoisesti niin että moni tuli kauhistelemaan sitä minulle. Yks aamu heräsin uuteen päivään pari kuukautta sitten kohdatakseni uuden miehen, voit arvata että olen nyt itse täysin hämilläni. Jos uskoisin ufoihin sanoisin että avaruusalus yöllä sieppasi mieheni vaihtaakseen hänelle sisuskalut. Ajattelin että yhden päivän on ihmisiksi ja haluaa olla hellä mutta se vaan jatkuu ja jatkuu. Itse olen jarruttelija nykyään enkä uskalla heittäytyä. Saan kuulla olevani rakas kaunis ja hän on alkanut kutsumaan minua kultsipuppeliksi eikä tuollaista ole tapahtunut ikinä, ei koskaan. Minua pelottaa!!!


    • Anonyymi

      Meillä parisuhteessa oli muutama tabuaihe mistä ei vaan voinut puhua, ettei tulisi riitaa. Vielä kaksi kuukautta aikaisemmin puoliso suuttui heti, jos mainitsin sanan seksi. En päässyt alkua pidemmälle. Kyseessä on siis pitkä avioliitto. Paljon olis muutakin ihmeellistä suhteessa ja puoliso eli muissa maailmoissa. No meni pari kk ja syytin häntä pettämisestä.
      Nyt olenkin yhtäkkiä uuden ihmisen kanssa naimisissa. Ilmaisee halunsa seksissä, seksiä paljon useammin. Seksissä on molemmat mukana täysillä, kiinnostaa eri asennot, kuuntelee, on läsnä, tukee tavoitteita ja perheen yhteisiä tavoitteita, haluaa matkalle kanssani. Haluaa olla järkevä rahan käytön suhteen. Missä tämä puoliso oli piilossa ja miksi?

      • Anonyymi

        Ihana kuulla!! Ja ihana että tunnet tasapainoa parisuhteessasi. Meillä myös seksiä paljon ja monenlaista.


    • Anonyymi

      Lisään vielä, että riitely alkoi herkästi, nyt sovittelee ja osaa hillitä itseään, ettei kärpäsestä tule härkänen.

      Kaikki oli aikaisemmin päinvastoin.

    • Anonyymi

      Kummallista tuossa on vaan se ettet ole vielä lähtenyt. Meillä mies muuttui toisin päin niin ero ollut välillä tapetilla.

      • Anonyymi

        Samaa sano moni muu. Ero 8n raskas ja sen miettiminenkin tai oikeastaan syyt jotka siihen johtaneet, otan osaa. Voimia toivotan näin kliseisesti mutta sydämeni pohjasta ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa sano moni muu. Ero 8n raskas ja sen miettiminenkin tai oikeastaan syyt jotka siihen johtaneet, otan osaa. Voimia toivotan näin kliseisesti mutta sydämeni pohjasta ❤️

        Kiitos. Se hyvin raskasta elä suhteessa jossa kommunikaatio ei pelaa. Toinen heittäytyy välillä ns. "pikkulapseksi" pitää mykkäkouluja ja murjottaa. Ärsyyntyy ihan pienestä. Kantaa katkeruutta. Palaa vanhoihin asioihin uudestaan
        ja uudestaan. Ei osaa keskustella asioita läpi. Valehtelee että kaikki on hyvin . Ytäkkiä saattaakin ilmoittaa ettei olekaan. Välillä sitten ihme avautumisia. Eikä lohduta yhtään. Epäilin jossain vaiheessa jopa toista naista. Mutta ei nyt enää oikein siihenkään usko. En tiedä väsyttävää on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Se hyvin raskasta elä suhteessa jossa kommunikaatio ei pelaa. Toinen heittäytyy välillä ns. "pikkulapseksi" pitää mykkäkouluja ja murjottaa. Ärsyyntyy ihan pienestä. Kantaa katkeruutta. Palaa vanhoihin asioihin uudestaan
        ja uudestaan. Ei osaa keskustella asioita läpi. Valehtelee että kaikki on hyvin . Ytäkkiä saattaakin ilmoittaa ettei olekaan. Välillä sitten ihme avautumisia. Eikä lohduta yhtään. Epäilin jossain vaiheessa jopa toista naista. Mutta ei nyt enää oikein siihenkään usko. En tiedä väsyttävää on.

        Varmasti on raskasta, miksei voi olla ihan normaalia vaan!!! 😩 Kait se on jokin lapsuudentrauma tms joka muokannut ihmisen vaikeaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti on raskasta, miksei voi olla ihan normaalia vaan!!! 😩 Kait se on jokin lapsuudentrauma tms joka muokannut ihmisen vaikeaksi?

        Se justiinsa. Kotoa opittua. Itse olen aina voinut jutella omille vanhemmille kaiken. Ja vieläkin tänäkin päivänä. Ei meillä ole salailu tai piiloteltu asioita. Sen takia sekin rankkaa kun odottaa että voisi sille kumppanille puhua samoin. Mutta ei onnistu ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se justiinsa. Kotoa opittua. Itse olen aina voinut jutella omille vanhemmille kaiken. Ja vieläkin tänäkin päivänä. Ei meillä ole salailu tai piiloteltu asioita. Sen takia sekin rankkaa kun odottaa että voisi sille kumppanille puhua samoin. Mutta ei onnistu ei.

        Ahdistavaa. Parisuhde kun perustuu just siihen että voi puhua ja luottaa.


    • Anonyymi

      Hyvittelee. Sinun oma päätös sitten se että haluatko tietää mistä oikeasti tuntee tarvetta hyvitellä. Harva kai nyt yhtäkkiä tajuaa olleensa ääliö vuosia ja muuttuu noin totaalisesti. Anteeksi kyynisyyteni.

      • Anonyymi

        Mutta on siis mahdollisuus että hän kuuluu mainitsemiisi harvoihin jotka ovat päättäneet muuttua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on siis mahdollisuus että hän kuuluu mainitsemiisi harvoihin jotka ovat päättäneet muuttua?

        Mieti nyt itsekin. Sormia napsauttamallako löysi yllättäen valon? Kuinka suuri mahdollisuus se on tuon kuvailemasi tyyppisen puolison kanssa? Väitän että nainen vaistoaa varmasti jos kyse on uskottomuudesta. Jos sellainen ei ole tullut mieleesi niin voihan olla että juuri hän on niitä harvoja.


    • Anonyymi

      Nauti tilanteesta ja katso kauanko kestää ennen kuin palaa vanhaan käytösmalliin.
      On mahdollista , että hän on havahtunut huomaamaan arvosi mutta ilman syytä tämä ei tapahdu. Rakastat ilmeisesti puolisoasi, joten tilanne on nyt optimaalinen.

      • Anonyymi

        Rakastan hirveästi.


    • Anonyymi

      Olisiko joku vaivihkaa puhut ukolle hieman järkeä, että nyt on aika muuttaa käytöstä tai menettää kaiken.

    • Sanoisin että tyytyväisyys tulee muualta ja sen takia on kotonakin muuttunut mies. Uskottomuus johtuu usein että hakee jotain mitä kaipaa mutta ei uskalla tietenkään sanoa sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe