Nordean uudistukset ovat kaikki sitä että asiakaspalvelua ei kohta ole enää missään muodossa.
Nordeaan ei edes pankin asiakkaat pääse puhelimella, yhteyttä virkailijaan ei ole.
Chattirobotti palvelee, vaikka jokainen vastaus siltä on että en tiedä.
Nordea loi hienon järjestelmän id tunnistautumissovellus. Nyt kun mobiililaitteeseen tulee joku häiriö tai virus, joutuu palauttamaan asetukset tehdasasetuksiin, ja ladata kaikki uudelleen. Siinä katoaa taas pankin id-tunnistautumisen tunnukset.
Toisin sanoen, tunnistautumisen uusia koodeja et saa muuta kuin ilmoittamalla netissä automaatille, posti tuo koodit kotiin muutamassa päivässä.
Ole siinä sitten ilman nettipankkipalvelua pari päivää.. Tämäkö on sitä asiakaspalvelun kehittämistä.?
Nordea sen kun huonontaa palvelua
7
1292
Vastaukset
- Anonyymi
Nordra ei ajattele yksityisasiakkaita piirun vertaa.
Konttorien kassapalvelutkin auki vain muutama tunti viikossa yhtenä päivänä.- Anonyymi
Nordean osakkeenomistajana olen erittäin tyytyväinen keväällä maksettuihin isoihin osinkoihin, nykyiseen kurssikehitykseen sekä nordean tekemään tulokseen.
En voisi tyytyväisempi olla. - Anonyymi
Nordea pankkipalvelut kuulostaa hyvältä vitsiltä😂
Eihän niitä palveluita ole ollut vuosikausiin.
Konttoriin ei voi mennä, kun Nordea sivuilla mahdollisuus varata vain "verkkotapaamisen" aika?
Ainoa joka toimii on palvelumaksujen periminen tililtä😂
Kaikki pitäisi hoitaa vain nettisivujen kautta, ei enää jatkoon .
Alas on vajonnut pankkitoiminta Suomessa!
- Anonyymi
Nordeako niitä viruksia lähettelee?
- Anonyymi
Ei omistajana ja erittäin pitkän asiakas historian omaavana voin todeta että palvelun taso ei enää
pysy niinsanotusti arvosteluasteikolla. Tämä on vuosien mittaan jossain korkealla valittu linja eikä ole henkilöstön vika. Suurin vika tietenkin löytyy peilistä kun olen aikoinaan pankin asiakkaaksi erehtynyt. 🙂 - Anonyymi
Nordean sivut on huonontuneet. Vaikea selkoiset mobiili sivut netin kautta hoidella asioita.
- Anonyymi
Ja muutkin palvelut sen kun "paranee". Meinaavat lopettaa sähköpostitse tulevat ilmoitukset saapuneista eLaskuista. Mitenkäs sellaiset ihmiset, joilla ei ole älypuhelinta eikä sitä kautta myöskään mobiilipankkia, saavat tiedon saapuneista eLaskuista? No eivät mitenkään. Eli vaihtoehtona on sitten vaan peruuttaa eLaskutilaukset ja palata takaisin paperilaskuihin. Ympäristö kiittää kun saadaan parin kulutus taas kasvamaan. Hyvä Nordea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569