Kesäaamua ja huomenta. Ulkona nukkuminen on mukavaa. Mitähän päivä tuo tänään tullessaan? 😊☕
Hyvää ja kaunista
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On varmaan! 🙂Itsekkin voisin nukkua vaikka loppuelämäni. Tuokoon päivä 🌞tullessaan ja vieköön menessään😪...🐔☕
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Oi voi. Kuulostaa surulliselta. Parempaa päivää sinulle.
Tuo koon päivä iloa ja vieköön ilta surut mennessään! Ja nukkukaa ulkona jos voitte!
- Anonyymi
Moi ja huomenia päiviä tänne. Varmaan raikasta nukkua ulkona. Sisällä vain 24,5°, tarkenee. 😊🍯
Mukavaa iltaa tänne. En ole palstalla kuin satunnaisesti. 🌞 ⚜️ 🍓
- Anonyymi
Onko susta joku assii mukavaa
Anonyymi kirjoitti:
Onko susta joku assii mukavaa
No mikä nyt on kenestäkin... En tiedä mitä tarkoitat...
- Anonyymi
Metsämansikoita popsit? Saakeli, kelpais mullekin. Joudun tyytymään tuoreisiin mustikoihin. 🫐😋🍯
Anonyymi kirjoitti:
Metsämansikoita popsit? Saakeli, kelpais mullekin. Joudun tyytymään tuoreisiin mustikoihin. 🫐😋🍯
Hyviä nekin ovat 😊🍏
Hyvää yötä ihana. 😊🌙🌄
- Anonyymi
Kukas siun ihana on?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sanopa se. 😁
Voisin olla 💞
Anonyymi kirjoitti:
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
- Anonyymi
Aurinko on laskenut, samettisen pehmeä pimeyskin laskeutunut. Hyvää yötä rinssinrohjakkeelle, ehkäpä ulkoilmassa.. 🌛😊🍯
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126