Kävin tässä Tokmannin tavaratalossa joka on kyllä varsin edullinen monine tarjouksineen. Ja kuljin intiimituotehyllyn ohitse jossa yllätyksekseni kondomihyllyllä mm. oli Sultan XL kokoluokan pakkauksia!
Tätä kokoa XL en ole missään muualla ko. tarvikkeissa normaali kaupoissa nähnyt! Tämä merkkihän on vuosikymmenten takaa tuttua tavaraa monille miehille!
Seksikaupat erityistavaroineen on erikseen!
Liukuvoidetta en liikkeessä huomannut, kun en etsinytkään mitään näitä tuotteita! Havainto oli vaan satunnainen ja siksi yllättävä!
Sultan XL hyllyn tuotteet olivat vajaita joten kysyntää on ollut!?
🤡😋😉
Onko kortsujen oikean koon löytäminen vaikeaa?
23
1432
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs kokemuksia teillä pikku-ja normaalikulliset olette kokeneet tämän kortsu asian kanssa?
- Anonyymi
Yleensä sovita aina ennen ostamista. Joskus kysyn vielä myyjää katsomaan, että varmasti istuu hyvin päälle. Sitten vaan kassan kautta kotiin.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://2790000.com/H/a5DAZ 👈
- Anonyymi
Kyllä XL on parempi, mutta kireä sekin on. Tavallinen Conture on niin pieni, että sitä on mahdoton asettaa.
- Anonyymi
Kiva tietää, pitää ostaa "vierasvaraksi" jos sattuu kookkaanpuoleinen kaveri kohdalle!
XL koko kortsuissa riittänee n. 20cm kalulle ehkä idommalle jos on ohuempi?
Mulla kävi kerran kylässä ekakertalalainen eronnut ukm "miesten kesken" jutun merkeissä. Mulla oli varattuna paria laatua, jousta toinen erityisvahva laatuinen. Mutta ne olivat ns. normaali kokoa ja kun ryhdyttiin toimiin pujotin näitä molempia kokeillen hänen kyrpäänsä ja olivat onnettoman pieniä ja terska meni ihan ruttuun molemmista. No yritettiin niillä mutta hankalaa oli. Hän ei täysin nauttinut vaikka kiitteli kokemuksen annostani, hän kun ekakertalainen.
Hänen kalu oli kyllä varsin kookas ehkä 20cm ja terska iso. Teki kyllä kipeetä ottaa sisään vaikka oli liukasteet ym. Hommat jäi vähän kuin kesken.
Hän oli miellyttävä tavallinen mies. Otti "omaa aikaa" päiväsaikaan oli työmaan esimies ja näin ollen kiire työmaalle kun puhelinkin soi yhtenään!
Olisin halunnut tavata uudelleen, mutta hänelle tämä kai riitti! Oli uudessa suhteessa naisen kanssa kertoi.
Kohtasimme muuten silloin avoimemman s24 tavallisella keskustelupalstalla jossa pääsi kahdenkesken "huoneeseen" - nyt en ole käynyt miten siellä toimitaan?
Mutta hyvä tietää että jos hankkisi kaiken varalle helposti tavaratalosta näitä S /XL kumeja. Ehkä normikokojskkn hyvä olla ... vaikka en mikään suurkuluttaja ole!
Kiitos kerro lisää omakohtaisista.
😀😘😍
- Anonyymi
Kyllä XL kortsut Sultan ovat kalliimpia vain 5kpl pakkaus ja hinta kuin "isommissa pakkauksissa M koko!
- Anonyymi
Onko kukaan löytänyt isoja makukondomeja. Normit on vain 52 mm halkaisijaltaan ja ne ei mahdu.
- Anonyymi
Niinkö, en ole ostellut joten en osaa sanoa. Tykkäisit makuisia tarjota siis, tuskin itse niitä maistelet sinänsä?
Onko sulla tosiaan noinkin paksu kanki, ajatuskin siitä saa fibroja kehoon, kumma kyllä!
Johtunee siitä kun olen aikoinaan saanut nauttia hyvin kookkaan tuoman tyydytyksen sisääni... Haaveissa yhä samaa... Mutten tiedä onnistuuko enää vuosien jälkeen?
Oletko varttuneempaa ikää mies?
😉😋😚 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö, en ole ostellut joten en osaa sanoa. Tykkäisit makuisia tarjota siis, tuskin itse niitä maistelet sinänsä?
Onko sulla tosiaan noinkin paksu kanki, ajatuskin siitä saa fibroja kehoon, kumma kyllä!
Johtunee siitä kun olen aikoinaan saanut nauttia hyvin kookkaan tuoman tyydytyksen sisääni... Haaveissa yhä samaa... Mutten tiedä onnistuuko enää vuosien jälkeen?
Oletko varttuneempaa ikää mies?
😉😋😚Eipä makukomdomeja purkaksi liene tarkoitettu. Olen varttuneempi 50
Hienolta kuulostaa, kun tykkäisit. Anonyymi kirjoitti:
Eipä makukomdomeja purkaksi liene tarkoitettu. Olen varttuneempi 50
Hienolta kuulostaa, kun tykkäisit.Kyllä tykkäisin, aikuinen kookas kaveri on mieleen!
Itse 60 mutta kiinnostus säilyy... kumma kyllä. En ymmärrä näiden kortsujen koko luokituksista joita myös alempana linkein selitetään! Huh!?
Se minkä nään ja koen riittää!
😁😋👍- Anonyymi
Mieskamu kirjoitti:
Kyllä tykkäisin, aikuinen kookas kaveri on mieleen!
Itse 60 mutta kiinnostus säilyy... kumma kyllä. En ymmärrä näiden kortsujen koko luokituksista joita myös alempana linkein selitetään! Huh!?
Se minkä nään ja koen riittää!
😁😋👍Siis oleto mies vai nainen. Mieskamu nikkisi viittaa mieheen ja ihan hetero olen.
M 50 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis oleto mies vai nainen. Mieskamu nikkisi viittaa mieheen ja ihan hetero olen.
M 50Kyllä vaan, joten ei se asia sitten edisty tässä asiassa. Mutta kiinnostus säilyy!
Kiitos asiallisuudestasi! 😋😚👌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan, joten ei se asia sitten edisty tässä asiassa. Mutta kiinnostus säilyy!
Kiitos asiallisuudestasi! 😋😚👌Minulla ei ole mitään erilaisuutta vastaan, ollaan ihmisiä kaikki. Jokainen kunnioittakoon toista siinäkin asiassa. Naisen kanssa oma on ollut joskus turhan paksu peppuleikkeihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole mitään erilaisuutta vastaan, ollaan ihmisiä kaikki. Jokainen kunnioittakoon toista siinäkin asiassa. Naisen kanssa oma on ollut joskus turhan paksu peppuleikkeihin.
Kiitos, olet upea! Jatkan sulle näin vielä... ( ja kyllä paksu on upea, lue oma kokemus edellä, miehellä ehkä helpompi ottaa vastaan, riippuu kai henkilönkin koosta).
#
Totta on, kunnioitus muita kohtaan on tärkeää. Täällä palstoilla se ei kaikkien osalta toteudu. Jopa ns. "ylläpidon nimissä" esiintyy henkilö (mies) jolla sekoittuneet yksityisyys ja valvonnan toiminta! Jos tätä pännii joku avaus tms. tämä jakaa uhkailujaan ja jatkaa anonyyminä solvauksiaan rinnakkaissivulla jonka jutut näkyy myös tällä palstalla!
Mutta mitä tehdä kun avaukset ei sinänsä ole sääntöjen vastaisia, kuten ei muutkaan vastaavat, mutta mun kirjoitukseen tämä nyt kohdistaa lisääntyvää vihaansa jopa! Mutta virallisempi ( oikea) ylläpito ei ole mitään poistoja tehnyt nyt noin viikon jatkuneeseen ko. miehen ( tai muu sellainen?) yhä jatkaen räävintäänsä! Joka täytyykin vain tulkita sairaan harhaisen mielenhäiriönä!? Kuvittelee kai "omistaa" palstan tms. jonne haluaa rajata vain "satujensa" tyyppistä kerrontaa!?
Korostaa sääntöjä mutta ei niitä itse S24 "asiakkaisiin" kunnioita! Ja kieltää jopa hänen toiminnan kertomista muille! Tällaistakin siis siedettävä?! Mutta rajansa kaikella!
_Ok, näin nyt.
- Anonyymi
https://www.kondomikuningas.fi/koko-opas
Koko on tosiaan erilaisia.- Anonyymi
..."Pienet kondomit
Täältä löydät pienet kondomit, joista löytyy erilaisia vaihtoehtoja eri merkkisinä. Pieni kondomi on keskiarvoa kapeampi ja tiukempi. Jos kondomi ei tahdo pysyä päällä kunnolla, niin kannattaa kokeilla pienempiä eli tiukempia kondomeja. Pieni kondomi on litistetyltä leveydeltään yleisesti 49 mm tai alle kun taas keskikokoinen kondomi on 51-54 mm. Pituudella ei ole kondomin koon kanssa juuri merkitystä."... jne.
_
Huom. --- kun taas keskikokoinen kondomi on 51-54 mm. Pituudella ei ole kondomin koon kanssa juuri merkitystä."/ Lainaus edeltä.
Eli 51-34 mm (litistetty leveys) ei olekaan XL tämän mukaan! Mutta riittää moneen kuten edellisen kokemus kertoo, ja myös käyttäjän kokemus.
https://www.kondomiverkkokauppa.fi/Ominaisuudet/Pienet-kondomit?gclid=EAIaIQobChMIl6iA9Jay-QIVC7wYCh0ofwa9EAAYASABEgJqZvD_BwE _ kondomikauppa_ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..."Pienet kondomit
Täältä löydät pienet kondomit, joista löytyy erilaisia vaihtoehtoja eri merkkisinä. Pieni kondomi on keskiarvoa kapeampi ja tiukempi. Jos kondomi ei tahdo pysyä päällä kunnolla, niin kannattaa kokeilla pienempiä eli tiukempia kondomeja. Pieni kondomi on litistetyltä leveydeltään yleisesti 49 mm tai alle kun taas keskikokoinen kondomi on 51-54 mm. Pituudella ei ole kondomin koon kanssa juuri merkitystä."... jne.
_
Huom. --- kun taas keskikokoinen kondomi on 51-54 mm. Pituudella ei ole kondomin koon kanssa juuri merkitystä."/ Lainaus edeltä.
Eli 51-34 mm (litistetty leveys) ei olekaan XL tämän mukaan! Mutta riittää moneen kuten edellisen kokemus kertoo, ja myös käyttäjän kokemus.
https://www.kondomiverkkokauppa.fi/Ominaisuudet/Pienet-kondomit?gclid=EAIaIQobChMIl6iA9Jay-QIVC7wYCh0ofwa9EAAYASABEgJqZvD_BwE _ kondomikauppa_🤔>>> Tiedätkö, kenelle XL-kondomit on suunnattu? Tämän kokoiselle penikselle ne sopivat:
"Parhaan koon selvittämiseksi kondomeja on parasta kokeilla yksin masturboidessaan.
Jättisuuria kondomeja saa esimerkiksi Magnum-merkkisenä. Huffington Post päätti selvittää, minkä kokoiselle penikselle ne sopivat.
Lue myös: "Paksumpi kuin ranteeni" – miehet kertovat, millaista on elää ongelmallisen suuren peniksen kanssa
Magnum-kondomi on 20,6 senttiä pitkä ja 5,3 senttiä leveä. Vielä suurempi Magnum XL on 21,2 senttiä pitkä ja 5,08 senttiä leveä.
Netistä voi tilata esimerkiksi Pasante Super King Size -kondomia, joka on 20 senttiä pitkä ja 6,9 senttiä leveä. MySize 69 mm -niminen kondomi on 22,3 senttiä pitkä ja 6,9 senttiä leveä.
Minkä kokoisia penikset sitten ovat? Brittitutkimuksessa penisten keskivertomitat olivat:
Penis rentona 9,16 cm
Penis rentona, mutta venytettynä 13,24 cm
Penis erektiossa 13,12 cm
Peniksen ympärysmitta rentona 9,31 cm
Peniksen ympärysmitta erektiossa 11,66 cm
Kondomeista ei kokotaulukoissa yleensä ilmoiteta ympärysmittaa, vaan leveys. Ympärysmitan saa kertomalla leveyden kahdella: jos leveys on 57 millimetriä, ympärysmitta on 11,4 senttiä.
>>> Kondomeja on parasta kokeilla yksin
Trojan-kondomimerkin edustajan mukaan kondomeja on parasta kokeilla yksin masturboidessaan, ei potentiaalisen kumppanin kanssa. Kondomin tulisi tuntua mukavalta ja istuvalta ja rullautua peniksen tyveen asti.
Lue myös: Seksikolumni: Näin nainen suhtautuu valtavaan penikseen
Kannattaa muistaa, ettei kondomin ja peniksen koolla ole deittailumaailmassa suurta merkitystä.
>>>Harva valitsee kumppania pelkän peniksen perusteella, ja liian suuri penis voi jopa aiheuttaa ongelmia seksissä."_
((Lähde: Huffingtonpost.com, Kondomikuningas.fi ))
- Anonyymi
Täällä nyt taas rehvastelee joukko pikkukulleja uhon kanssa Kyllä ne normi sultanitkin pyöyörii löysyyttään pikku pippeleidenne kanssa.
- Anonyymi
Aivan sinähän sen näytät hyvin tietävän kokemuksesta!
Oli iso tai kookas penis molemmilla normaalisti kykenee kusemaan!
Älä viitsi lässyttää mokoman asian kanssa vaikka olisit vajaa, kuten edellisissä näkyy!
- Anonyymi
Tuolla oli, ettei pituudella ole merkitystä. Durex extra safe on hyvä kun sitä ei tarvitse venyttää juurikaan sen saamiseksi koko pituudelle.
- Anonyymi
Eikö löytyny s-tuotteita..? Buhahhahahahhaha..
- Anonyymi
Ei xs oli haussa ja merkki S=> tarkoittaa Sultan XL kaverille mutta pieneksi sekin kävi!
Mutta pärjäillään, ja otetaan muovipussit ensihätään! Sopiiko buuajalle? - Anonyymi
Ei niin minkäänlaista ongelmaa kaikki venyy kyllä sopiviksi näin isoimmillekin vehkeelle..
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809