Tahtoo rinnat

Anonyymi

Luin taannoin nuoren naisen kokemuksen, rintaimplantit laitettu ilman nukutusta. Tmp oli tehty Lääkäriklinikka Esteticissä, kirurgina Pietilä. Klinikan sivuilla ei ole Pietilää, missä hän tekee? Kuka leikkaa Esteticillä? Kiinnostaa tmp.

6

180

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä, kuka siellä leikkaa? Ortopedi vaiko työterveyslääkäri? Laittaa tissit yms yms..

• Anonyymi

Katsoin uteliaisuuttani Jouni Pietilän fb-sivua, hänellä on kaksi profiilia, toisessa on: ylilääkäri Clinic Estetic ja toisessa pelkkä Clinic Estetic. Googlettamalla tulee jotain oikeuksien poistoista ja rajoituksista! Ei taidakaan olla hyvä vaihtoehto.

• Anonyymi

Yleensä jos rintaimplantit laitetaan paikallispuudutuksessa, sillä pyritään alentamaan kustannuksia kun nukutuslääkärin palkkio jää pois. Kuitenkin kyseessä on niin rankka leikkaus ettei se ainakaan minulla ollut hetkeäkään vaihtoehtona, leikkaus tehtiin nukutuksessa toisella klinikalla.

• Anonyymi

Älä hyvä tyttö pilaa vartaloasi ja terveyttäsi. Ei ne tissit naista tee ja muut asiat ratkaisee seksikkyyden ja kauneuden. Nykyiset laikatut, botox pumpatut ja muuten fiksatut naiset on 95% kamalan näköisiä akkoja ja suo on loputon kun kaikki alkaa jossain vaiheessa repsottaa. Botox on hermomyrkky joka mm. lamaannuttaa ja estää lihaksen toiminnan ja lihas kuihtuu ja naamasta tulee kuin muovinaamari.

• Anonyymi

Tahdo mieluummin olla ihan oma itsesi! Olet parempi omine pienine rintoinesi kuin naurettavien tekotissien kanssa.

• Anonyymi

On se kamalaa kun nuoret naiset eivät ole tyytyväisiä itseensä sellaisena kun ovat.
        Miten ihmeessä isot rinnat muka pitää saada

Oman itsensä vuoksiko vai että muiden ihmisten vuoksi
        Tiedän tapauksen missä 30 vuotias halusi isommat rinnat vaikka ne omatkin olivat ihan normaalin kokoiset, ei meinannut herätä leikkauspöydällä ja sai happivajausta aivoihinsa ,
        Kaunis nuori nainen istuu tänään pyörätuolissa ja avustajat yötä päivää vieressä eikä tule koskaan enää puhumaan tai kävelemän, ruoka annetaan suoraan vatsalaukkuun letkun
        kautta , joten isommat rinnat hän sai mutta sen hinta oli paha Aivovaurio

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1480
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. 52
      670
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe