Automerkkiä tai polttoainemyyjää mainitsematta kysyn, jotta onko muilla ollut samaa ilmiötä kuin itsellä kävi.
Autoni kävi huonosti reilun kuukauden ajan, ajattelin jo viedä huoltoon kun auto ei lähtenyt vääntämään alakierroksilla hyvin ja vaikea saada kierroksiakaan nousemaan. Sitten menin eri ketjun tankille ja muutaman kilometrin ajon jälkeen auto alkoi toimia kuten ennenkin.
Olin tankannut kaupungin halvimmalla tankilla, ihan jakeluketjun asema, ei villin kauppiaan.
Onko sekamelska tukkumarkkinoilla aiheuttanut, sen että asemille päätyy huonolaatuista dieseliä?
Automerkkiä tai ketjua en mainitse, koska se menisi pian juupas eipäs väittelyksi, niin auton tai asemankin suhteen.
Dieselpolttoaineen laatuvaihtelut 2022, onko muilla kokemuksia?
Anonyymi
4
174
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole dieseliä, mutta bensiinien kanssa on ollut samaa ongelmaa eri ketjujen tavaran kanssa..
- Anonyymi
Ei ole dieseliä eikä bensaa, mutta sähkön kanssa on ollut samaa ongelmaa eri sähköntoimittajien kanssa.
- Anonyymi
Voi olla, että sait edellisellä tankkauksella bensaa.
- Anonyymi
Luultavasti oli vettä seassa, sitä en osaa sanoa mistä vesi on polttoaineeseesi tullut. Dieselit käy melkein millä vaan lamppuöljystä paistorasvaan. Aika hemmetillinen laatuheitto saisi olla että vaikuttaisi käyntiin kertomallasi tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1353783Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362454Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442098Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet181065Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701041- 46905
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63876En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31865- 43790
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97772