Itku ei sitten enää auta

Anonyymi

Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys, kun näette Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikkien profeettain olevan Jumalan valtakunnassa, mutta huomaatte itsenne heitetyiksi ulos.

32

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rankkaa niille, jotka täällä ilveilevät Jeesukselle.

      • Anonyymi

        Joo missä siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo missä siellä.

        Kadotuksessa. Ikuisesti.


    • Anonyymi

      Nii in. Ajalta ennen ristiä ja sen jälkeen. 😂😂😅😅

    • Anonyymi

      Kristittyjen vanhat sanonta tavat ; sitten ei auta itku ei hammasten kiristys...ei auta itku markkinoilla. Mitään ei auta enää kun on paskat housuissa.Jeesus tosta kyl nyt puuttuu et jeesus on taivaassa.

    • Anonyymi

      Pieru kauan nauramisesta itku pitkästä ilosta. Youknow kristityt osaa nää.Youtube kalliolle kukkulalle.

    • Anonyymi

      Huutonaurua tuli uuden testamentin kohta huorat juopot ja bublikaanit menee ennen teitä taivaaseen . ( Kuin juutalaiset fariseukset). Toinen kohta juopot ja huorat uskoi te ette.

      • Anonyymi

        Totta kai huorat pääsee taivaaseen, raamatussahan sanotaan, että jumala rakastaa iloista antajaa. Mitä taas juoppouteen tulee, niin jeesushan tissutteli sen viinin kanssa melko ahkerasti.


    • Anonyymi

      Kyllä saa nauraa. Kenelle täs nyt sanotaan näin. 🤣🤣ei ainakaan kristityille.

    • Anonyymi

      Ajatella oikein heitetty ulos. Kysymys kuuluu ketkä🤡

      • Anonyymi

        No ne ulosheitetyt tietysti niinku Lasarus ja rikas mies niin rikas mies tuumasi helvetissä että jos sopis kävisin kertomassa sukulaisille tästä ettei nekin joutuis tänne ....uusi testamentti on maapallon hauskin kirja juutalaisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne ulosheitetyt tietysti niinku Lasarus ja rikas mies niin rikas mies tuumasi helvetissä että jos sopis kävisin kertomassa sukulaisille tästä ettei nekin joutuis tänne ....uusi testamentti on maapallon hauskin kirja juutalaisista.

        Rikas mies tuumasi helvetissä vaivoissa ollessaan et sieltä sitten tullaan takaisin muuttamaan mieltään. Manala hindut on myös sitä mieltä että tänne tullaan uudelleen🤣🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne ulosheitetyt tietysti niinku Lasarus ja rikas mies niin rikas mies tuumasi helvetissä että jos sopis kävisin kertomassa sukulaisille tästä ettei nekin joutuis tänne ....uusi testamentti on maapallon hauskin kirja juutalaisista.

        Eikös sillä Lasaruksella hieman parantunut elintaso siellä yläilmoissa, tosin saarnamiesten juttujen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sillä Lasaruksella hieman parantunut elintaso siellä yläilmoissa, tosin saarnamiesten juttujen mukaan.

        No joo, ne on niitä hevosmiesten tietotoimiston juttuja.


    • Anonyymi

      Matteus 23 lyhyt kuvaus niistä ku ei pelastu eli ulkokultaiset. Kannattaa varata munkkeja ja olutta kun alkaa lukea.

    • Ajattele oma valintasi ajoissa, sillä et tiedä milloin aikasi loppuu.

      Joh.5:
      28. Älkää ihmetelkö tätä, sillä tulee hetki, jolloin kaikki, jotka ovat haudoissa, kuulevat hänen äänensä
      29. ja tulevat esiin: hyvää tehneet elämän ylösnousemukseen mutta pahaa tehneet tuomion ylösnousemukseen.

    • Anonyymi

      Jumalattomina kuolleet tulevat kerran kaikki olemaan viimeisellä tuomiolla samoin kuin nyt elossa olevatkin.

      Laittakaamme asiat kuntoon Jeesuksen kanssa, ristin veren kautta.

      • Anonyymi

        Vielä tulee aika jolloin per-seet tervataan.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä tulee aika jolloin per-seet tervataan.

        ”Herralle kauhistus ovat valheelliset huulet, mutta teoissaan uskolliset ovat hänelle otolliset.”
        Sananlaskut 12:22


    • kadotuksessa ei itkuauta.

      • Anonyymi

        No mikä piru sua oikein itkettää???


      • Anonyymi00032
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä piru sua oikein itkettää???

        Täällä maan päällä itku voi vielä auttaa, mutta ei kadotuksessa.


    • Anonyymi

      Tärkeä muistutus!

    • Anonyymi

      No mitä siellä taivaassa oikein tapahtuu?
      Kertokaa nyt hihhulit jos luulette tietävänne.
      Pappien kanssa hengailua ei voi miksikään taivaaksi kutsua.

    • Anonyymi

      niin väkevä henki että alkoi silmistä vesi valumaan 🤣

      • Anonyymi

        Haisiko?


    • Valinta kysymys jos haluaa pelastua.

      • Anonyymi

        Ootko sinä taas saattanut itsesi johonkin kusiseen tilanteeseen? Ikävä kuunnella tuota alituista voivotteluasi.


    • Anonyymi

      Aamen! Tänään on pelastuksen päivä.

    • Ulkopuolla on ja pysyy ikuiseti, onko viisasta jäätä pois elämästä.

    • Anonyymi

      Saunotko noiden nkanssa?
      Kuka niistä pesee selkäsi?

    • Anonyymi00033

      Te jotka nyt itkette saatte nauraa.
      1,2,3 fire

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe