Nettikoneessa joka toisessa vanhassa taksi/mannnelavetti rysässä lukee "museoautokelpoinen" Mitä tuo käytännössä tarkoittaa?
Onko ymmärtänyt jotakin väärin jos aattelen että noista pommeista koitetaan lypsää lisähintaa tai edes päästä eroon jollakin melkein museoauto maininnalla.
Mitä tarkoittaa museoautokelpoinen?
4
317
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten ne semmosia, jos siinä niin sanotaan.
- Anonyymi
Se tarkoittaa vain, että ikä riittää museoautoksi, mutta kunto ei. Se siis kelpaa aihioksi, jota voi alkaa kunnostamaan museoautoksi, omaan piikkiin.
- Anonyymi
Näin. Samakuin pientä laittoa leimalle eli hitsaat ja korjaat vuoden vapaa-ajat että saat museoleiman. Leima nostaa arvoa eli kyllä ne sen itse tekisi jos helposti kävisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin. Samakuin pientä laittoa leimalle eli hitsaat ja korjaat vuoden vapaa-ajat että saat museoleiman. Leima nostaa arvoa eli kyllä ne sen itse tekisi jos helposti kävisi.
Pientä laittoa.. Rullaava projekti on myös aika hyvä. Mitä erikoisempi ja harvinaisempi on kannattaa kysellä paikallista merkkikerhoa, jo ennen hankintaa . Museoauto on aika vaativa ja entisöinti aikaa ja rahaa vaativa urakka. Jotkut vaan ovat niin ikonisia, että sellainen on saatava maksoi, mitä maksoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4463816Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743016- 1301903
- 1211667
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461440Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://311417PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1611339- 831254
- 751245
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m191178