Kuinka monta ihmistä suomessa vuosittain kuolee nälkään?

Anonyymi

Olen asunut jonkin aikaa suomalaisessa vanhustenhoitolaitoksessa ja nähnyt asuinkavereistani monen istuvan ruokapöydän äärellä, edessään pöydällä lautanen täynnä jäähtynyttä ruokaa, jota nuo pöydänääressä istujat eivät ole pystyneet itse lautaselta suuhunsa laittamaan. Että onko olemassa tilastoja siitä, miten monta ihmistä on kuollut nälkään niistä, jotka ovat kuolleet suomalaisissa vanhustenhoitolaitoksissa? Ja onko tilastoja siitä, miten suuri vaikutus ihmisten kuoleman jouduttamiseen, tällä, ruokalautasen edessä nälkään näännyttämismenettelyllä on?

0

467

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
        Ikävä
        32
        4021
      2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
        Ikävä
        12
        2007
      3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
        Ikävä
        24
        1822
      4. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
        Ikävä
        73
        1416
      5. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
        Ikävä
        42
        1226
      6. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
        Ikävä
        66
        1224
      7. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
        Ikävä
        82
        1201
      8. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
        Ikävä
        29
        1175
      9. Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää

Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h
        Ikävä
        106
        882
      10. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
        Ikävä
        9
        741
      Aihe