Venäläiset kastroi Ukrainan sotilaan !

Anonyymi

46

1278

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkälainen kasvatus voikaan olla Venäläisillä lapsena, että sinusta aikuisena tulee täysin tunteeton silpoja, raiskaaja, tappaja jne ?!

Eikö siellä tavallisen kansan joukossa ole ketään tavallista tuntevaa ihmistä, joka ymmärtää, mikä on moraalisesti/eettisesti oikein tai väärin...

• Anonyymi

Sukuelimiä silpoo vain uskonnot juutalaiset ja muslimit niillä on esinahkan poisto ja eläinten uhraaminen joten ...he elää aikaa ennen Kristusta kristityt pyhittyy kasteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sukuelimiä silpoo vain uskonnot juutalaiset ja muslimit niillä on esinahkan poisto ja eläinten uhraaminen joten ...he elää aikaa ennen Kristusta kristityt pyhittyy kasteessa.

Sä olet tosi tyhmä.

• Anonyymi

Ja Suomi ottaa heitä tänne ostamaan pesuaineita rahan kiilto silmissä, miten Ukrainaa paossa olevien psyyke kestää tälläistä, tuleeko itsemurhien aalto vai alkaako ne sitten tappaa meidän väkeä ahdistuneena ja traumoissaan..

Miten Suomen käy, mikä on tulevaisuus Venäjän kanssa ja lähinaapurina ?!

• Anonyymi

• Anonyymi

Siellä itärajalla osa kauppiaista on venäjän kansalaisia osa arabeja heille on ihan sama mitä turvallisuus on täällä. Heillä on omat maansa.

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei pidä uskoa kaikkea ukrainalaisten propagandaa.

• Anonyymi

Mutta kun se ei ole propagandaa vaan totta......Venäläiset tarvitsevat Zyklon-B .tä niskaansa.

• Anonyymi

Juuri niin. Maailman korruptoituneimpiin kuuluvan valtion propaganda, on kuin Suomen ek-medioitten Usan disinformaatiota, ei uskottavaa laisinkaan.

https://infobrics.org/post/35505

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun se ei ole propagandaa vaan totta......Venäläiset tarvitsevat Zyklon-B .tä niskaansa.

Mene äärioikeistovenäläinen usanistiryssä jenkkitiltu kotimaahasi uhoamaan.

• Anonyymi

Homo.

• Anonyymi

Aika hyvä jäynä Anon vanhemmilta antaa pojalleen nimeksi persereikä.

BUHAHAHAHAHAHA!

• Anonyymi

En usko että kristittyjä olivat?

• Anonyymi

Ei kristityt ole kuin sulttaanit.

• Anonyymi

Näitä uutisia venäläisten sairaista teoista lukiessa kannattaa aina muistaa että Tarja Halonen ei vieläkään tuominnut Putinin hyökkäystä Ukrainaan tai venäläisten siellä suorittamia julmuuksia. Ei yhtäkään kriittistä sanaa venäjästä Haloselta. Syy siihenkin hiljaisuuten täytyy olla?

• Anonyymi

Aivopesty punikki. Mitä ihmettä odotit?

• Anonyymi

Eikö ketään Suomalaista ahdista tai pelota, että nuo samat ihmiset tulevat jatkuvalla syötöllä rajan yli Suomeen ?

He tulevat nyt luvan kanssa ja lopulta ilman lupaa..

Eikö ketään huoleta edes vaimojen ja lasten puolesta yhtään, mitä heille tulee tapahtumaan ?

• Anonyymi

Valko venäläisiä on tullut ja Liettuaan myös he ovat osallisia hyökkäykseen.

• Anonyymi

menee kategoriaan ghost of kiev eli propagandaa ja valhetta.....slava russia....

• Anonyymi

Homo russia. Sick russia.

• Anonyymi

Muslimit on raiskaillut kristittyjä kristityt ei raiskaile muslimeja. Heillä on vääriä opetuksia.

• Anonyymi

Kommari vetäs whataboutismit tulille. Hävettääkö putinismisi?

Aina voit hirttäytyä.

• Anonyymi

Sikaryssälle nappi otsaan

• Anonyymi

Linkki videoon muuten valeuutinen.

• Anonyymi

Katsi Ilta-lehdestä itse.

• Anonyymi

Toista kautta näin parempilaatuisena videon , en suosittele katsomaan ja eiköhän tuo äkkiä poistu niin raaka teko ettei katsomaan pysty.

• Anonyymi

Tietyt uskonnot ympärileikkaa ja joukkoraiskaa.

• Anonyymi

Minua ainakin pelottaa eniten tässä "Suomen Sisällisota". Kansa on täysin jakautunut. En tiedä itsekään enää kummalle puolelle kuulun. Itään vai Länteen. EU vai NATO vai Markka takas ja Karjala yms. Aivan psyyke mennyt. Pää leviää, viikko kerrallaan enää jaksaa elää. Ei voi mitään tulevaisuutta enää haaveilla. Suomea ei enää ole sellaisena, kuin se muistetaan 80-luvulla.

• Anonyymi

Näin kuvia Butšassa sidotuista ja venäläisten raiskaamista naisista. Suomen lehdistö ei niitä julkkaissut. Ymmärrän toisaalta, mutta olisiko sittenkin parempi antaa oikea kuva Venäjän ja venäläisten hirmuteoista.

Aloin vihaamaan venäläisiä ja Venäjää tuon jälkeen. Olen kuitenkin käynnyt siellä jo yli 20 kertaa. Enään en mene.

• Anonyymi

hienosti on pätkä-zelenskin propaganda osunut...malliesimerkki natottaja nassukasta....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hienosti on pätkä-zelenskin propaganda osunut...malliesimerkki natottaja nassukasta....

Suomen Putinistit, menkää takaisin Putinlandiaan. Suomi ei tarvitse terroristien ihailijoita

• Anonyymi

Mikä uskonto molemmin puolin on muslimeja juutalaisia ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapa itsesi.

• Anonyymi

Miksi Suomi ja suomalaiset hyysää Suomen raiskaavia Putinisteja. Menkää Venäjälle Putinin luo ja unohtakaa Suomi ja suomalaiset. Me emme tarvitse venäläisiä naisia raiskaavia Putinisteja maahamme.

• Anonyymi

Jos olisin sotilas, ottaisin aseen ja kääntäisin sen Suomen epäisänmaallisia Putinisteja vastaan

• Anonyymi

Tuo kastrointi on 10 v sitten kuulemani mukaan oikein perinne venäläissotilailla. Silloin kuulin että irronnut osa tungetaan suuhunkin.

Venäjää osaava suomalainen kaverini kertoi tästä taannoin, koska hän lukee silloin tällöin venäjänkielisiä foorumeita.

• Anonyymi

Eikä tuo ole kuin jäävuoren huippu. Samaa on tapahtunut Ukrainassa varmasti ainakin kymmeniä kertoja venäläisten tekemänä perinnetemppuna. Kyllä siellä tapahtuu -- sodassa paljon muutakin vastaavaa pahaa, mutta ei siitä jää muuta kuin puhumaton ruumis, jos sitäkään.

• Anonyymi

Venäläiset tekivät vastaavia raakuuksia Isovihan aikana Suomessa.

• Anonyymi

Suomalaiset, jos venäläiset joskus tänne uskaltavat hyökätä, niin nyt tiedätte millaisia elukoita ne ovat, ei kun kuula kalloon vain!

• Anonyymi

Onneksi Suomen vetreaanit tappoi 8000 Puna-Armeijan keksineitä Ukrainalaisia Raatteentiellä, hekin olisivat lisääntyneet ja nyt olisi paljon enemmän Ukrainalaisia roistoja.

• Anonyymi

Eli sankarisi on Putin? Itse kannatan Trumppia.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4196
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2729
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2532
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1226
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      149
      1167
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1016
    Aihe