Miten on mahdollista, että Suomi sekä rahoittaa että tukee tälläisiä ihmisiä ?!?
https://nypost.com/2022/07/29/ukrainian-pow-castrated-by-russians-in-sickening-video/
Videota on hankala löytää mistään, sen raakuuden vuoksi...
Venäläiset kastroi Ukrainan sotilaan !
46
1278
Vastaukset
- Anonyymi
Minkälainen kasvatus voikaan olla Venäläisillä lapsena, että sinusta aikuisena tulee täysin tunteeton silpoja, raiskaaja, tappaja jne ?!
Eikö siellä tavallisen kansan joukossa ole ketään tavallista tuntevaa ihmistä, joka ymmärtää, mikä on moraalisesti/eettisesti oikein tai väärin...- Anonyymi
Sukuelimiä silpoo vain uskonnot juutalaiset ja muslimit niillä on esinahkan poisto ja eläinten uhraaminen joten ...he elää aikaa ennen Kristusta kristityt pyhittyy kasteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukuelimiä silpoo vain uskonnot juutalaiset ja muslimit niillä on esinahkan poisto ja eläinten uhraaminen joten ...he elää aikaa ennen Kristusta kristityt pyhittyy kasteessa.
Sä olet tosi tyhmä.
- Anonyymi
Ja Suomi ottaa heitä tänne ostamaan pesuaineita rahan kiilto silmissä, miten Ukrainaa paossa olevien psyyke kestää tälläistä, tuleeko itsemurhien aalto vai alkaako ne sitten tappaa meidän väkeä ahdistuneena ja traumoissaan..
Miten Suomen käy, mikä on tulevaisuus Venäjän kanssa ja lähinaapurina ?!- Anonyymi
Äärioikeistoekstremisti-korruptiojohtajat Usan yllyttäminä, ampuvat omiaan Ukrainassa.
https://www.turpeinen-saari.net/blogi/2022/04/17/41187 - Anonyymi
Siellä itärajalla osa kauppiaista on venäjän kansalaisia osa arabeja heille on ihan sama mitä turvallisuus on täällä. Heillä on omat maansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äärioikeistoekstremisti-korruptiojohtajat Usan yllyttäminä, ampuvat omiaan Ukrainassa.
https://www.turpeinen-saari.net/blogi/2022/04/17/41187Mee uittuun, valehtelija.
- Anonyymi
Ei pidä uskoa kaikkea ukrainalaisten propagandaa.
- Anonyymi
Mutta kun se ei ole propagandaa vaan totta......Venäläiset tarvitsevat Zyklon-B .tä niskaansa.
- Anonyymi
Juuri niin. Maailman korruptoituneimpiin kuuluvan valtion propaganda, on kuin Suomen ek-medioitten Usan disinformaatiota, ei uskottavaa laisinkaan.
https://infobrics.org/post/35505 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun se ei ole propagandaa vaan totta......Venäläiset tarvitsevat Zyklon-B .tä niskaansa.
Mene äärioikeistovenäläinen usanistiryssä jenkkitiltu kotimaahasi uhoamaan.
- Anonyymi
Homo.
- Anonyymi
Aika hyvä jäynä Anon vanhemmilta antaa pojalleen nimeksi persereikä.
BUHAHAHAHAHAHA!
- Anonyymi
En usko että kristittyjä olivat?
- Anonyymi
Ei kristityt ole kuin sulttaanit.
- Anonyymi
Näitä uutisia venäläisten sairaista teoista lukiessa kannattaa aina muistaa että Tarja Halonen ei vieläkään tuominnut Putinin hyökkäystä Ukrainaan tai venäläisten siellä suorittamia julmuuksia. Ei yhtäkään kriittistä sanaa venäjästä Haloselta. Syy siihenkin hiljaisuuten täytyy olla?
- Anonyymi
Aivopesty punikki. Mitä ihmettä odotit?
- Anonyymi
Eikö ketään Suomalaista ahdista tai pelota, että nuo samat ihmiset tulevat jatkuvalla syötöllä rajan yli Suomeen ?
He tulevat nyt luvan kanssa ja lopulta ilman lupaa..
Eikö ketään huoleta edes vaimojen ja lasten puolesta yhtään, mitä heille tulee tapahtumaan ?- Anonyymi
Valko venäläisiä on tullut ja Liettuaan myös he ovat osallisia hyökkäykseen.
- Anonyymi
menee kategoriaan ghost of kiev eli propagandaa ja valhetta.....slava russia....
- Anonyymi
Homo russia. Sick russia.
- Anonyymi
Muslimit on raiskaillut kristittyjä kristityt ei raiskaile muslimeja. Heillä on vääriä opetuksia.
- Anonyymi
Kommari vetäs whataboutismit tulille. Hävettääkö putinismisi?
Aina voit hirttäytyä.
- Anonyymi
Sikaryssälle nappi otsaan
- Anonyymi
Linkki videoon muuten valeuutinen.
- Anonyymi
Katsi Ilta-lehdestä itse.
- Anonyymi
Toista kautta näin parempilaatuisena videon , en suosittele katsomaan ja eiköhän tuo äkkiä poistu niin raaka teko ettei katsomaan pysty.
- Anonyymi
Tietyt uskonnot ympärileikkaa ja joukkoraiskaa.
- Anonyymi
Minua ainakin pelottaa eniten tässä "Suomen Sisällisota". Kansa on täysin jakautunut. En tiedä itsekään enää kummalle puolelle kuulun. Itään vai Länteen. EU vai NATO vai Markka takas ja Karjala yms. Aivan psyyke mennyt. Pää leviää, viikko kerrallaan enää jaksaa elää. Ei voi mitään tulevaisuutta enää haaveilla. Suomea ei enää ole sellaisena, kuin se muistetaan 80-luvulla.
- Anonyymi
Näin kuvia Butšassa sidotuista ja venäläisten raiskaamista naisista. Suomen lehdistö ei niitä julkkaissut. Ymmärrän toisaalta, mutta olisiko sittenkin parempi antaa oikea kuva Venäjän ja venäläisten hirmuteoista.
Aloin vihaamaan venäläisiä ja Venäjää tuon jälkeen. Olen kuitenkin käynnyt siellä jo yli 20 kertaa. Enään en mene.- Anonyymi
hienosti on pätkä-zelenskin propaganda osunut...malliesimerkki natottaja nassukasta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hienosti on pätkä-zelenskin propaganda osunut...malliesimerkki natottaja nassukasta....
Suomen Putinistit, menkää takaisin Putinlandiaan. Suomi ei tarvitse terroristien ihailijoita
- Anonyymi
Mikä uskonto molemmin puolin on muslimeja juutalaisia ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapa itsesi.
- Anonyymi
Miksi Suomi ja suomalaiset hyysää Suomen raiskaavia Putinisteja. Menkää Venäjälle Putinin luo ja unohtakaa Suomi ja suomalaiset. Me emme tarvitse venäläisiä naisia raiskaavia Putinisteja maahamme.
- Anonyymi
Jos olisin sotilas, ottaisin aseen ja kääntäisin sen Suomen epäisänmaallisia Putinisteja vastaan
- Anonyymi
Tuo kastrointi on 10 v sitten kuulemani mukaan oikein perinne venäläissotilailla. Silloin kuulin että irronnut osa tungetaan suuhunkin.
Venäjää osaava suomalainen kaverini kertoi tästä taannoin, koska hän lukee silloin tällöin venäjänkielisiä foorumeita. - Anonyymi
Eikä tuo ole kuin jäävuoren huippu. Samaa on tapahtunut Ukrainassa varmasti ainakin kymmeniä kertoja venäläisten tekemänä perinnetemppuna. Kyllä siellä tapahtuu -- sodassa paljon muutakin vastaavaa pahaa, mutta ei siitä jää muuta kuin puhumaton ruumis, jos sitäkään.
- Anonyymi
Venäläiset tekivät vastaavia raakuuksia Isovihan aikana Suomessa.
- Anonyymi
Suomalaiset, jos venäläiset joskus tänne uskaltavat hyökätä, niin nyt tiedätte millaisia elukoita ne ovat, ei kun kuula kalloon vain!
- Anonyymi
Onneksi Suomen vetreaanit tappoi 8000 Puna-Armeijan keksineitä Ukrainalaisia Raatteentiellä, hekin olisivat lisääntyneet ja nyt olisi paljon enemmän Ukrainalaisia roistoja.
- Anonyymi
Eli sankarisi on Putin? Itse kannatan Trumppia.
- Anonyymi
Onneksi tuosta ei ole videota.
https://ibb.co/h8M6f3P
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654196
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342729En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142532Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1491167- 801016