Ahdas täytetty tehtaan asuntoauto vai sisätiloiltaan väljä asuntovaunu tai pakettiauto

Anonyymi

Muutamassa uudemmassa asuntoautossa tullut käytyä ja niissä oli seinät ja joka paikka rakennettu jotain täyteen, kaapistoa tasoa kattoon asti. Liian ahdasta omaan makuun, siis tarpeetonta. Onhan se koppi alustan päällä ulkoisilta mitoiltaan iso, takaylityksineen.

11

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai niin , ihan hyvä huomio.

• Anonyymi

Kaapit ja tasothan ovat kiinnitetty koriin ruuveilla, ja jos jollekin ei ole niille mitään käyttöä, niin nehän voi aina irrottaa ja heivata mäkeen.

• Anonyymi

Nerokasta ja jäljelle jää nätti ja viimeistelty seinä.

• Anonyymi

Asuntoauto varustellaan kattavasti matkustelua varten ja siksi siellä on kaikki tarpeellinen, eihän kukaan ostaisi asuntoautoa josta puuttuu paljon tärkeitä varusteita. Asuntovaunuissa on myös kattavat varusteet ne on vaan usein suurempia kuin asuntoautot keskimäärin.
      Osta iso asuntoauto, niin saat tilaa ja riittävät varusteet samaan kyytiin ja kaikki nauttii.

• Anonyymi

Matkailuauton myyjän esittely meni näin, suurempaan matkailuautoon sopii enemmän kyytiläisiä kuin pienempään.
      Pienemmät on tarkoitettu pienemmälle matkailija määrille.
      Kuinka sen voisi selvemmin sanoa. Tämä myyjä oli tunnetussa liikkeessä oulun seudulla. Ajateltiin katsella vielä.

• Anonyymi

Nerokasta.

• Anonyymi

Ei minun Elnakissa mitään kaappeja ole. Mutta rumatikistä en luovu. Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi

Rerkeilyauto riittää hyvin kahdelle. Näppärä kuin henkilöauto.

• Anonyymi

Näppärähän se, sanoisin kuitenkin "kuin pakettiauto".
        Retkeilyauto riittää tosiaan kahdelle retkeilyyn. Miksei matkailuunkin, jos säilytystilojen vähyys ei haittaa.

• Anonyymi

Mitä hienompiauto , sitä enemmän velkaa. Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi

Ihana poika.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6663
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2422
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe