Mistä riittää rahaa ja lääkäreitä ja hoitajia aina vaan näille pössyttelijöille. Monia päihdehuoneita on jo ennestään ja pään silittelijöitä. Tavallinen kansalainen ja vanhukset ei saa labrakokeita eikä verenpainemittausta kunnalta kun tulee niin kalliksi ja jos sairastuu yli 70 kymppisenä niin mietitään kannattaako hoitaa.
Helvetti kun alkaa luuseriksi ja käyttäjäksi samaten kun juoppo juo, ite kaataa pullon huulilleen ja nisti pistää itseään niin se on oma moka, kun varmasti tietoa on ihan kaikilla mihin alkaa, menee rahat terveys, ihmissuhteet.
Helvetin heittiöt samalle saarelle pärjäilemään, mitä niihin käyttää aikaa ja rahaa sama kun heittelisi viis satasia kaivoon.
Valvottu aineiden käyttöhuone
Anonyymi
0
169
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688