Alkaako sota ensi kuussa aukeako tie idän kuninkaille länteen, hyökkääjä joku Israeliin, katoaako Damaskos kaupungin luvusta, tuleeko ylös tempaus 2022 ennen talvea ja vuotta 2023 ?
kopioitua...
Elokuussa pidetään suur-sotaharjoitus Moskovan puolustamiseksi ja Kiinan armeija osallistuu Moskovan puolustus harjoituksiin.
https://www.ntd.com/china-sending-troops-to-russias-august-army-games_815614.html
Mitä tähän sanoo NATO uskovaiset
Kiina 8/2022 Moskovan puolustus harjoituksiin
3
83
Vastaukset
- Anonyymi
Liettua on yhteinen vihollinen Kiinalle ja Venäjälle.
Venäjä haluaa suoran maantieyhteyden Kaliningradiin, Kiina taas on katkaissut diplomaattisuhteet Liettuaan koska Liettua tunnusti Taiwanin itsenäisyyden.
Putin on sanonut että jos USA laukaisee yhtään ohjusta missään päin Eurooppaa niin kosto-ohjukset lähtee välittömästi matkaan kohti Washingtonia.
Eli onhan tuossa oman analyysiini mukaan katastrofin ainekset olemassa. - Anonyymi
Sanotaan niin kauan kun ydinaseet ei pauku jää profetia teoriaksi.
- Anonyymi
Eikö Venäjä, Kiina, Brasilia ja Argentiina, pidä juuri sota harjoituksia, jenkkien takapihalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868