Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä pyörätelttailijat ?

Anonyymi

Eräs huoltamon omistaja sanoi että häntä suorastaan ketuttaa nuo karavaanarit. Tulevat paskomaan asemille eivätkä osta mitään.

Sontikaa niihin vaunuihinne teiden jarrut !

11

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä poikkean reissullani ABC paskalla ja varastamassa paskapaperit. ABC kun on erittäin pehmeää paperia . Useasti myös pyyhin perseeni käsipyyhkeeseen lavuaarin päällä kun ensin pesen hanurini lavuaarissa.

    • Anonyymi

      Eikö aloittaja liiku Suomessa, kun ei tiedä, että monelta huoltoasemalta on jo poistettu kaikki vapaat vessat, koska ne eivät tuota mitään muuta kuin kuluja huoltoasemilla. "WC on maksaville asiakkaille" lukee usein ovessa. Siksi vain ostoksia tehneet asiakkaat voivat käyttää vessaa todistamalla kuitilla ostoksensa. Pian tulee käyttöön tekniikka, joka lukee kuitin koodin ja vasta sitten avaa oven lukon. Se onkin ihan reilua bisnestä. Karavaanarina kannatan ilman muuta tuota Suomessakin leviävää uudistusta. Kahvikupin hintakin huoltoasemalla laskisi ja kassaan tulisi liikevaihtoa enemmän, kun ei tarvitsisi köyhiä henkilöautoilijoita varten ylläpitää monia ilmaisia vessoja huoltoasemilla. Elämäkin olisi paljon helpompaa! Miksi henkilöautolla liikkuvaa perhettä asetettaisiinkaan erityisetuasemaan? Laittakoot hekin autoonsa kasettivessan ja käyttäkööt sitä.

    • Anonyymi

      Caravaanarit ovat tarkkaa ja omavaraista porukkaa, eivät he tarvitse tankata edes polttoainettakaan kulkupeleihinsä.

    • Anonyymi

      V****taako noin paljon, kun sulla ei oo varaa olla karavaanari?

    • Anonyymi

      Paljon kun liikkuu niin se tankkaus voi osua mihin vaan huoltoasemalle.
      Mutta.. tosiasia on se että kyllä se karavaanari näkee jo huoltoaseman omistajan naamasta että sitä ketuttaa, toista kertaa ei siihen asemalle pysähdytään, se vara pidetään.
      Siellä missä hyvä ja vastaanottava palvelu niin jos käy siellä vessassa niin pysähtyy toisenkin kerran ja ostaakin jotain.
      Kerran ajelin vitostietä Stadista kohti sanoa. Joskus ysäriaikoina. En muista missä oli huoltsikka, ehkä jossain Pertunmaalla tai vähän ylempänä, pysähdyttiin ja ajateltiin käydä kahvilla ja kahvin kanssa sämpylät tms. Minä suuntasin ekana vessaan. Omistaja huusi heti naama punaisena että tänne ei tarvitse pelkästään kuselle tulla. No en käynyt kusella mutta ei myöskään käyty kahvilla. Ajettiin seuraavalle huoltsikelle ja koskaan ei 20 vuoden aikana käyty kyseisellä huoltoasemalla, se tais mennä jossain vaiheessa konkkankin.

    • Anonyymi

      Kohtelias karavaanari kysyy toimituksen jälkeen kassalta, paljonko jäi velkaa ja maksaa mitä pyydetään.

      Mäntti yrittää livistää maksamatta

      • Anonyymi

        Jos WC:n ovessa ei ole huomautusta maksusta niin silloin se on ilmainen. En silloin ala kyselemään mitä maksoi mun paskallakäynti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos WC:n ovessa ei ole huomautusta maksusta niin silloin se on ilmainen. En silloin ala kyselemään mitä maksoi mun paskallakäynti.

        ABC:llä saa käydä vessassa ilmaiseksi.


    • Anonyymi

      Jotkut haluaa pitää sen kemssapytyn koskemattomana että saisi vaihdossa muutaman euron paremman hyvityshinnan. Seuraava omistaja kiittää kun saa käyttöönsä käyttämättömän pytyn.

      • Anonyymi

        Minä taas änkeen pytyn niin täyteen kun vain voin kun vien autoni vaihtoon🤣


    • Anonyymi

      Parin viikon reissulla kävin muutaman kerran ABC-asemilla kusella, mitään en ostanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe