🥰 🌻☕ Vaikka se yksi mies sekoitti mun pään kokonaan, niin mietin tarkkaan mitä kirjoitan täällä. Jotkut sanat on mun mielestä niin tunnepitoisia ja intiimejä, etten niitä viljele. Se etten kirjoita rakas, suutelointeja ja haleja ei siis tarkoita, etteikö kaikenlaisia tunteita olisi. En vaan pysty niitä sanoja anonyymiketjuissa viljelemään. Muutenkin kirjoitan nyt vain rekattuna, kun täällä on niin paljon lomalaisten kirjoituksia.
Ottakoon tai jättäköön (mies pks😍)
Mulla tämä palsta on kuin väentungos tuolla kylillä
7
120
Vastaukset 7
- Anonyymi
Minulla on sama. Olen väkijoukoissa varsin pidättyväinen, mutta esiripun takana kuohuaa kaikenmoiset tunteet...
- Anonyymi
Joo joo mutta ei meidän kylällä..
oo tungostaKylä tarkoitti yleensäkin vieraita ihmisiä. Oli niitä yksi tai sata. En kaikenlaista puhu vieraiden ihmisten kuullen.
- Anonyymi
Asut todella pienellä kylällä, jos tämä palsta riittää. Täällä on todella vähän ihmisiä lopulta.
En mielestäni sanonut, että palsta riittää. Eikä Espoo nyt kauhean pienikään ole. Meidän tapauksessamme avaimet on hänellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1621073En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44737Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.129684Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi26678- 44659
- 67625
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää163582Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36570Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52570Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l182546