Hei, tarvisin nyt joltain järkevältä apua kenellä kokemusta tämmöisistä. Minulla oli terveystalon kautta lääkärin kanssa puhelinvastaanottoaika eilen, hain siis e pillereitä ja sovittiin yasminet testiin jotka hän lupasi lähettää lähimmälle apteekille. En siis ole koskaan aiemmin tuolla tavoin hakenut mitään apteekista, kouluterkkarilta sain aikoinaan suoraan pienen kuulustelun jälkeen pillerit.
1. Miten saan tietää milloin pillerit saapuu apteekkiin ja kuinka kauan tämä yleensä kestää? Tuleeko esim normi textviesti/sposti vai pitäiskö mulla olla joku sovellus?
2. Voiko työkaverini hakea ne minun puolesta kun asuu lähempänä apteekkia, jos voi niin mitä hänellä pitää olla mukana että saa ne minun puolesta? (Esim. minun oma kelakortti tai omansa)
3. Lisäkyssärinä jos joku haluaisi vastata, jos jollain yasminet tai oikeastaan mitkä tahansa e pillerit (ei mini) mitä sivuvaikutuksia sait kun aloit käyttämään pillereitä ja kauan ne kestivät?
Auttakaa tyhmää 😂🙈
E pillerit lääkärin puhelinvastaanotolta apteekkiin
5
197
Vastaukset
- Anonyymi
Sen verran osaan vastata apteekissa käynnistä toisen puolesta, eli jos et itse pääse apteekkiin, voi tuttavasi tms. hakea sinulle lääkkeet, mutta hänellä täytyy olla sinun kelakorttisi mukanaan.
Terveystalosta en tiedä, mikä on käytäntö, mutta julkiselta puolelta kun saa reseptin, tulee yleensä tekstiviesti, ei välttämättä välittömästi.
Useimmiten lääkärit tekevät reseptin samantien, kun siitä on puhuttu.
Apteekista voi myös kysyä, onko siellä reseptiä.
Myös, jos asuu paikkakunnalla, jossa on käytössä Omakanta, Maisa, tms. , reseptien pitäisi näkyä sielläkin tiedoissa.- Anonyymi
Kanta.fi palvelussa oleva omakanta on valtakunnallinen ja sinne voi kirjautua esimerkiksi pankkitunnuksilla missä tahansa.
- Anonyymi
Ei se lääkäri varmaan lähettele mitään pillereitä, vaan kirjoittaa normaalin e-reseptin esimerkiksi yhdelle pakkaukselle kokeeksi. Sitten voit käydä ostamassa pillerit mistä tahansa apteekista, tai joku muu kelakorttisi esittämällä.
- Anonyymi
NÄIN on
Resepti tulee heti apteekkiin
jos joku muu hakee, hän tarvitsee sinun Kela korttisi ja JOS TARKKOJA OLLAAN HAKIJAN PITÄÄ TIETÄÄ MYÖS mitä lääkettä sinulle hakee, siis nimi tai muuta.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6103136Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu962611Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211661Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771572Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101490Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451466- 691424
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141332- 271318
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901213