Salis, onko mulla kusta päässä?

Rakas Salis, mulla on paha mieli. Kävin provoamassa ja häiriköimässä vauva.fi:n Aihe vapaa-keskustelupalstalla, eikä siellä pidetty minusta. Epäilivät minulla olevan kusta päässä ja kurat housuissa. Noin niinkun objektiivisena tarkkailijana, oletko huomannut minussa jotain omituisuutta? Mielestäni olen ihan normaali suomalainen pieni (180 kg) nainen, joka vain haluaa levittää flatuksen ilosanomaa.

Niin että kui o, olenk mää hullu?

11

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pieris darling

      Kompetenssini ei riitä tällaiseen diagnoosiin, mutta näin epävirallisesti kyllä epäilen, ettet pelaa ihan täydellä pakalla. Ei se mitään, kukapa muukaan tänne kirjoittava olisi ihan terve.
      Jatka kohtalonviivojesi suunnassa kohtia paratiisia, olet siellä onnellinen. Leijut kevyessä kakelluskaasussa sieraimet ruskeina ja kakkelbergmarjoja pureskellen, siinä on sitä jotain. Olen kade.

      T: Leposide-Salis

    • Kukaan ei ymmärrä minua ja taidettani. Nyt siellä vielä joku pakettitalomamma ulisee, että minulla ei ole mitään rajaa mitä kirjoitan. Olen väärinymmärretty nero. Jälkipolvet kyllä arvostavat netin tukkinutta taidetta. Kaikkeni teen nostaakseni mammapalstankin tasoa ja tämä on sitten kiitos.

      Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Ja ryppyreikä auki ja kohti uusia tuulia.

      • Anonyymi

        Pieris darling

        Suosittelen sisätautilääkärin vastaanottoa, pääset nimittäin lääketieteen historiankirjoihin metaanin tuotannollasi. Siinä kalpenee Siperian metaanipäästötkin, kun avaat ruparesorisi. Kaasua ja kiinteää lentoesinettä Turun talousalue sakeana, yleishälytys, kaasunaamarit, ruoka ja vesi ihmisravinnoksi kelpaamatonta, autoista sulaa maalipinnat ja renkaat, jne.
        Pyydä samalla saikkua pari kk, pääset tositoimiin.

        T: MT-potilas Salis


    • Anonyymi

      Ongelma ei ole kovinkaan iso. Jos edes on onkelma laingas. Kun muistaa välillä vetää narusta niin kyllä se yläpönttö tyhjenee laakista ja sitten on taas hyvä olla. Mikä tärkeintä kaakelipotta on taas tyhjä ja valmiina vastaanottamaan uuden satsin luonnollisia tuotoksia.

    • Anonyymi

      Pieris darling, Leelian lepotuolini

      Nyt mun täytyy avautua sulle, kun Espoon E-junassa menin kohti isoa kirkkoa (Tsadi), ni rupes kakuli punkeen ulos ruparesorista. Samalla kun jööti tulee aanuksesta ulos, ni myös pili kankistuu. No, simultaanisti tämä tapahtui. Endokrinologi kertonee tarkemman syyn.
      Mutta siinä oli joku vartijapelle, kun oli kiinnostunut mun pilistä enämpi kun kakulista. Halus imee mun pikkupiliä (8cm kusistondiksessa ja pesemättömänä). Leipasin sitä lättyyn, ja nyt oon Pasilan pulissivangkilassa.
      Pieris, pelasta minut.
      Käytä vaikka kaikki metaanivarantosi. Nyt tarvitaan kaikki eväät.
      Paetaanko taas Pahamaalle?

      T: Papillon-Salis

      • Anonyymi

        Pieris, voimia omaisille.

        Jälleennäkemisen toivossa. Kiittäen ja muistaen.

        Suru-Salis


    • PERSE RUTAJAA, POIS ALTA KAIKKI, NYT TAPAHTUU KAUHEITA!!!!

      *matalaa hulinaa ja purlutusta...

      puuuuuuuh huuuuuuh mourrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr RUTKUN RUTKUN RUTKUN RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSS KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ROTLOTLOTLOT PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT FÄPÄPÄPÄ FÄPÄPÄPÄ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH PERKELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

      RIPULIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII PERSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE VETELÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH HAISTAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KAIKKI PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ PASSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

      MULLLLAAAAAAAAAA NYKIIIIIIIIIIIIIIIIII PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSSSSSSSSSÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ MUT EN HALUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KUPITTAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

      HAISTAKAAAAAAAAAAAAAAAA PITKÄÄÄÄÄÄÄÄ PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAA RIPULI MÖRJÄPERSE KAKKAPÖKÄLE HAJU OKSENNUS PASKA VIRTSA TOYOTA HIACE

      ULOSTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH RUPINEN PERSEEEEEEEEEH

      HAISEVA RYPPYREIKÄ

      VISVASYYLÄINEN PAKARA

      ROIKKUVA KAKKANOKARE PERSESILMÄSSÄ

      HAISTAKAAA PITKÄÄ PASKAAA KAIKKI JA IMEKÄÄ PARSAA IDIOOTIT JAKKUPUKUKONTTORISTIT HIENOHELMAT, KALKKUNAT PASKIAISET

      MÖRRRRRRJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ÖRINÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ÖLIÖLIÖLI

      KALJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VIIIIIIIIIIIINAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GAMBINAAAAAAAAAAAAAAA SORBUSTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

      VETÄKÄÄ MÖRJÄINEN RYPPYREIKÄ PÄÄHÄNNE JA PAETKAA RYPPYREIKÄÄN SENKIN TÄYSIN IDIOOTIT VAJAKIT MINÄ EN TAIVU KOSKAAN TIETÄKÄÄ SE, SENKIN PASKAPERSEET TI-TA-NIC

      AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

      naks....

      jaa mää vai? kui?

      • Anonyymi

        Helpottiko? Voin aistia bukeesi tänne Espoon parkkihallin perukoille asti. Taitaa olla länsituuli?

        Pidän vapaan viikonlopun kakellushommista, koska olet jo miinoittanut eteläisen Suomen ilmatilan.

        Loma-Salis


    • Anonyymi

      Pieris, suomalaisen perimätiedon mukaan kateus ylittää kiimankin, joten kerron tämän vain sinulle. Älä jaa tietoa eteenpäin.

      Sain 45-v. synttärilahjaksi viime viikolla Kultaisen Anustapin. Onkohan se niinkuin kultakello eläkkeellelähtijälle, vai tulppa metaanikaasuni levittämiseen?

      Se tuntuu ohjeen mukaan oikein asennettuna sangen miellyttävältä, ja E-junassakin matkustajat istuvat viereeni. Olenko palautumassa normaaliksi? Vai onko tämä joku välivaihe paratiisiin tms?

      Pieris, auta.

      T: Tappi-Salis

    • Anonyymi

      Pieris, ny ois vakava diaknoosi.

      Mulla lentää tuhkaluukusta Audin kampiakselin laakereita, Skootan perseensuristimia, Peukeotin dildoja yhtenä Kymenä tohon parkkihallin takaseinään. Mitä teen? Vedänkö ranteet auki, vai liityngkö Virheään puolueeseen?

      Ryppynaru singuttaa viimeisiään, maksa-arvot tapissa.

      Pieris darling, pelasta minut. Ei se Pruneein sulttanikaan päässy bylsiin sua, kun laitoin... No, katto samasta lehdestä kun "pääministerimme" pimppaseikkailut.

      Epätoivo-Salis

    • Anonyymi

      Pieris darlink, omko sulla kausikortti sinne hoopolaan? Siis se Gold-malli? Tuntuu että oot virtaa ottamassa viisi viikkoa kuukaudessa. Omko mannapuuro aamujyvineen (pipolääkkeet) herkullista?
      Jospa muutan sinne, ja elämme onnellisina aamujyväpöllyssä. Perustetaan perhe, pari foinikialaista käkkäräpäätä ottolasta ulkoistettuna Medi-Helin piloteiksi, lapsilisät meille, lisää aamujyviä.

      Pieris, rakstan sinnuu. Putin pelastaa meidät kohta Mariinilta, hyvä niin.

      T: Iltapäiväkankea-Salis

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1346
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      924
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      829
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      764
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe