Ja hyvää huomenta. Kesän kauneimmalle neitoperhoselle. ☕🌞😁⚜️
Kaunista aamua
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Palstarinssi onkin näköjään katellut missiehokkaita sillä silmällä... no, kuka heistä on suosikkisi ja kesän kaunein neito? :)
No enpä ole katsellut missiehdokkaita (voisin kyllä vilkaista). Ei minulla ole koskaan ollut, kuin yksi ihminen mielessä aina.
- Anonyymi
Rinssin ihannehan on puolet nuorempi sen omasta iästä.
Anonyymi kirjoitti:
Rinssin ihannehan on puolet nuorempi sen omasta iästä.
Niin kyllä, mutta ei se ikä ole ratkaisevin tekijä kuitenkaan. Olen ollut naimisissa itseni ikäisen kanssa kauan sitten ja monta vuotta.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin kyllä, mutta ei se ikä ole ratkaisevin tekijä kuitenkaan. Olen ollut naimisissa itseni ikäisen kanssa kauan sitten ja monta vuotta.
Ja götotesit kunnon keski-ikäisen miehen tavoin että ai sa***na kun nuo puolta nuoremmat kiihoittaa ihanasti.
Anonyymi kirjoitti:
Ja götotesit kunnon keski-ikäisen miehen tavoin että ai sa***na kun nuo puolta nuoremmat kiihoittaa ihanasti.
No mitäs siinä on ihmeellistä?
PalstaRinssi kirjoitti:
No mitäs siinä on ihmeellistä?
Luuletko että nuoremmat naiset lakkaa näyttämästä kauniilta, kun tulet vanhemmaksi?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Luuletko että nuoremmat naiset lakkaa näyttämästä kauniilta, kun tulet vanhemmaksi?
Toimit normaalin keski-ikäsen miehen tavoin. Itse et ikäänny koskaan, ja naisesi pysyvät aina samaikäisinä. Siitä vaihtelunhalu pitää huolen.
Anonyymi kirjoitti:
Toimit normaalin keski-ikäsen miehen tavoin. Itse et ikäänny koskaan, ja naisesi pysyvät aina samaikäisinä. Siitä vaihtelunhalu pitää huolen.
Luulet että vaihdan naisia yhtä kyytiä? Saisi sen yhdenkin, joka olisi ja pysyisi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Luulet että vaihdan naisia yhtä kyytiä? Saisi sen yhdenkin, joka olisi ja pysyisi.
Mikä sussa on vikana etteivät misut pysy?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sussa on vikana etteivät misut pysy?
Taitaa jotain olla vikana, kun ei ketään edes saa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hohhoh, saat naisen kun et ole ronkeli, turhaa itket, jos kaikki kiinni naisensaannista. Tietysti jos vain yksi joku kelpaa niin haastetta riittää.
Anonyymi kirjoitti:
Hohhoh, saat naisen kun et ole ronkeli, turhaa itket, jos kaikki kiinni naisensaannista. Tietysti jos vain yksi joku kelpaa niin haastetta riittää.
No ei minulla ole mitään pakonomaista tarvetta, ottaa vaan joku randomi. Miksi pitäisi tyytyä johonkin, josta ei edes välitä? Mitä iloa hänestä sitten olisi? Väärin se olisi sitä toistakin kohtaan. Täytyy siinä olla jotain kipinää molempien välillä ensin.
- Anonyymi
Hannalta Tuomolle pus ja pus
- Anonyymi
Olet Ihana Tuomo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet Ihana Tuomo
Eipäs kun sinä olet ihana Hanna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs kun sinä olet ihana Hanna
Eipäs kun sinä Tuomo
Ihana kaunis neitoperhonen on hän... 🦋 ☀️
- Anonyymi
Tässä on rinssukalle pureskeltavaa:
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008978165.htmlKiitos. Ei helppo task tämä. Tiedostan kyllä asian ja olen tehnyt paljon asioita. Silti ei vaan suostu unohtumaan.
Kivaaperjantai iltaa ja hyvää yötä. Yli pääse en, mutta kyllä kestän sen. ⚜️
- Anonyymi
Seuraako rinssi rallia? 🚗🚘🏁
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En ole seurannut yhtään. En ole ralli-ihmisiä. :)
Kotikonnuillasihan se ajellaan... 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Kotikonnuillasihan se ajellaan... 🤔
Näin on, mutta ei ne silti kiinnosta... Jos olisi joku kaveri jonka kanssa mennä, niin ehkä sitten. Helikopterit tuossa välillä pyörii talon ympärillä. Varmaan on joka paikka ihmistä täynnä nyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812