Kaunista aamua

Ja hyvää huomenta. Kesän kauneimmalle neitoperhoselle. ☕🌞😁⚜️

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palstarinssi onkin näköjään katellut missiehokkaita sillä silmällä... no, kuka heistä on suosikkisi ja kesän kaunein neito? :)

      • No enpä ole katsellut missiehdokkaita (voisin kyllä vilkaista). Ei minulla ole koskaan ollut, kuin yksi ihminen mielessä aina.


      • Anonyymi

        Rinssin ihannehan on puolet nuorempi sen omasta iästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rinssin ihannehan on puolet nuorempi sen omasta iästä.

        Niin kyllä, mutta ei se ikä ole ratkaisevin tekijä kuitenkaan. Olen ollut naimisissa itseni ikäisen kanssa kauan sitten ja monta vuotta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin kyllä, mutta ei se ikä ole ratkaisevin tekijä kuitenkaan. Olen ollut naimisissa itseni ikäisen kanssa kauan sitten ja monta vuotta.

        Ja götotesit kunnon keski-ikäisen miehen tavoin että ai sa***na kun nuo puolta nuoremmat kiihoittaa ihanasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja götotesit kunnon keski-ikäisen miehen tavoin että ai sa***na kun nuo puolta nuoremmat kiihoittaa ihanasti.

        No mitäs siinä on ihmeellistä?


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        No mitäs siinä on ihmeellistä?

        Luuletko että nuoremmat naiset lakkaa näyttämästä kauniilta, kun tulet vanhemmaksi?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Luuletko että nuoremmat naiset lakkaa näyttämästä kauniilta, kun tulet vanhemmaksi?

        Toimit normaalin keski-ikäsen miehen tavoin. Itse et ikäänny koskaan, ja naisesi pysyvät aina samaikäisinä. Siitä vaihtelunhalu pitää huolen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toimit normaalin keski-ikäsen miehen tavoin. Itse et ikäänny koskaan, ja naisesi pysyvät aina samaikäisinä. Siitä vaihtelunhalu pitää huolen.

        Luulet että vaihdan naisia yhtä kyytiä? Saisi sen yhdenkin, joka olisi ja pysyisi.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Luulet että vaihdan naisia yhtä kyytiä? Saisi sen yhdenkin, joka olisi ja pysyisi.

        Mikä sussa on vikana etteivät misut pysy?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sussa on vikana etteivät misut pysy?

        Taitaa jotain olla vikana, kun ei ketään edes saa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Luulet että vaihdan naisia yhtä kyytiä? Saisi sen yhdenkin, joka olisi ja pysyisi.

        Hohhoh, saat naisen kun et ole ronkeli, turhaa itket, jos kaikki kiinni naisensaannista. Tietysti jos vain yksi joku kelpaa niin haastetta riittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoh, saat naisen kun et ole ronkeli, turhaa itket, jos kaikki kiinni naisensaannista. Tietysti jos vain yksi joku kelpaa niin haastetta riittää.

        No ei minulla ole mitään pakonomaista tarvetta, ottaa vaan joku randomi. Miksi pitäisi tyytyä johonkin, josta ei edes välitä? Mitä iloa hänestä sitten olisi? Väärin se olisi sitä toistakin kohtaan. Täytyy siinä olla jotain kipinää molempien välillä ensin.


    • Anonyymi

      Hannalta Tuomolle pus ja pus

      • Anonyymi

        Olet Ihana Tuomo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet Ihana Tuomo

        Eipäs kun sinä olet ihana Hanna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs kun sinä olet ihana Hanna

        Eipäs kun sinä Tuomo


    • Ihana kaunis neitoperhonen on hän... 🦋 ☀️

    • Anonyymi
      • Kiitos. Ei helppo task tämä. Tiedostan kyllä asian ja olen tehnyt paljon asioita. Silti ei vaan suostu unohtumaan.


    • Kivaaperjantai iltaa ja hyvää yötä. Yli pääse en, mutta kyllä kestän sen. ⚜️

    • Anonyymi

      Seuraako rinssi rallia? 🚗🚘🏁

      • En ole seurannut yhtään. En ole ralli-ihmisiä. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole seurannut yhtään. En ole ralli-ihmisiä. :)

        Kotikonnuillasihan se ajellaan... 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kotikonnuillasihan se ajellaan... 🤔

        Näin on, mutta ei ne silti kiinnosta... Jos olisi joku kaveri jonka kanssa mennä, niin ehkä sitten. Helikopterit tuossa välillä pyörii talon ympärillä. Varmaan on joka paikka ihmistä täynnä nyt.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3387
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1850
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe