Olen jo jonkin aikaa ajatellut tehdä postauksen kiistanalaisesta aiheesta ja olen lykännyt sitä.
Ainoa syy, miksi teen sen nyt, on se, että minun on saatava se pois rinnastani, jotta voin olla rauhassa Herran kanssa ja paljastaa totuuden niille, jotka etsivät sitä.
Jos sinulla ei ole samaa vakaumusta tästä aiheesta, voimme sopia olevamme eri mieltä rakkaudessa.
Tämä aihe on ollut takaraivossani ja nalkuttanut minua kuukausia, ja olen työntänyt sitä pois, mutta vihdoin tunnen olevani valmis esittämään sen rohkeasti. Tänä aamuna rukoilin siitä ja pyysin Herraa antamaan minulle sanat, joilla voin sanoa selvästi sen, mitä Hän haluaa minun sanovan.
Kyse on Kuningas Jaakon Raamatun aiheesta. Monet kristinuskossa ovat halventaneet sitä ja väittäneet sitä vastaan Jumalan erehtymättömänä sanana, ja se todella surettaa minua niin paljon.
Olen hyvin kiitollinen siitä, että kukaan menneisyydessäni ei saanut minua puolueelliseksi sitä vastaan. Käytin vain omaa maalaisjärkeäni ja kriittisen ajattelun taitojani, ja näihin asioihin päädyin......
Jos olisin paholainen, mikä olisikaan parempi tapa sotkea kirkko, kuin sotkemalla Jumalan sanoja???? Loppujen lopuksi se on ensimmäinen taktiikka, jota hän käytti puutarhassa Eevan kanssa.
Jos saman seurakunnan jäsenet käyttäisivät kaikki eri versiota Raamatusta, mikä sekaannus siitä syntyisikään. Se olisi kuin englannin kielen professori yrittäisi opettaa Shakespearea opiskelijoille, joilla jokaisella olisi erilainen modernimpi versio.
Raamattu itse varoittaa meitä useita kertoja, ettemme saa lisätä Jumalan sanaan tai ottaa siitä pois.
Näitä seikkoja lukuun ottamatta useimmat kristityt, jotka vastustavat sitä, eivät luultavasti ole koskaan tutkineet aihetta kunnolla.
Jos he todella etsisivät totuutta, he huomaisivat, että "uudet modernit versiot" eivät ole edes käännetty samoista hepreankielisistä ja kreikankielisistä teksteistä kuin KJB.
Ne on käännetty turmeltuneista teksteistä, jotka ovat peräisin Aleksandriasta, Egyptistä.
KJB käännettiin täysin erilaisista käsikirjoituksista, jotka tulivat Antiokiasta, jossa kirkko alkoi.
Tämä on aihe, johon suhtaudun äärimmäisen intohimoisesti, ja voisin jatkaa ja jatkaa ja jatkaa, mutta sanon vain, että on olemassa erinomainen kirja nimeltä "New Age Bible Versions", jonka on kirjoittanut Gail Riplinger ja jossa kerrotaan kaikki yksityiskohdat "uusista nykyaikaisista versioista".
Jos meillä ei ole Jumalan säilynyttä erehtymätöntä ja muuttumatonta sanaa, mihin uskomme sitten rakentuu???
Meillä ei ole mitään muuta kuin talo, joka on rakennettu hiekalle ja joka hajoaa, kun myrskyt tulevat!
Kuten vanhassa laulussa sanotaan: "Kuin puu, joka on istutettu vesien äärelle, niin
minua ei liikuta".
Taivas ja maa katoavat, mutta voit lyödä elämäsi vetoa siitä, että Jumalan sana ei katoa!
Kiitos Jumala, että olet säilyttänyt juuri sinun sanasi meille KJB:ssä, jopa tälle pahalle sukupolvelle!
♥️ Jaoin vain suunnattomasta rakkaudestani Vapahtajaani ja Hänen sanaansa kohtaan, joka on lamppu jaloilleni ja valo polulleni! ♥️♥️♥️✝️♥️♥️♥️
Luotettavimmat Raamatut ovat Biblia 1776 ja King James
7
226
Vastaukset
- Anonyymi
No hyvänen aika löysitkö sieltä Jeesuksen ristiin naulittuna juutalaisten toimesta.Millä kielellä haluat kuulla evankeliumin se on kerrottu myös Kiinassa ja Afrikan eri kielillä on kerrottu puhuttu myös ääneen ihan Ranskan kielellä.
- Anonyymi
1Moos.3:21 Biblia (1776) Ja Herra teki Adamille ja hänen emännälleen nahoista hameet, ja puetti heidän yllensä.
- Anonyymi
Joh.20:19 Biblia (1776) Kuin siis sen sabbatin päivän ehoo oli, ja ovet olivat suljetut, jossa opetuslapset kokootuneet olivat Juudalaisten pelvon tähden, tuli Jesus ja seisoi heidän keskellänsä ja sanoi heille: rauha olkoon teille!
- Anonyymi
1Moos.3:9 Biblia (1776) Ja Herra Jumala kutsui Adamin ja sanoi hänelle: Kussas olet? 1Sam.2:3. Job.37:16
- Anonyymi
1Moos.8:21 Biblia. Ja Herra haisti lepytyshajun, ja sanoi sydämessänsä: en minä silleen enää maata kiroo vaikka ihmisen sydämen aivoitus on paha hamasta lapsuudesta: ja en minä silleen enää lyö kaikkia kuin elävät, niinkuin minä tehnyt olen.
- Anonyymi
Joo, niinpä.
>>Luotettavimmat Raamatut ovat Biblia 1776 ja King James>>
Maa on litteä ja aurinko kiertää Maata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992