Kuinka kauan palstalaiset on kaivanneet ja miestä vai naista?
Kolme pitkää vuotta aika lailla itsellä ja miestä.
Kuinka kauan olet kaivannut?
60
1346
Vastaukset
- Anonyymi
9 kk. Siitä asti.
- Anonyymi
Yhtä tuntematonta mies reilu kuukauden 💗 en nyt millään tunnu pääsevän yli tästä.
- Anonyymi
Koita nyt hyvä ihminen päästä yli toihan on niin kauheeta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita nyt hyvä ihminen päästä yli toihan on niin kauheeta
Niin on. Koitan koko ajan.
- Anonyymi
Mulla mennyt saman verran aikaa naisen kohtaamisesta. Missä olet tämän tuntemattoman miehen tavannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla mennyt saman verran aikaa naisen kohtaamisesta. Missä olet tämän tuntemattoman miehen tavannut?
Paikassa missä voi yhdistää juomisen ja erään pelin pelaamisen.
- Anonyymi
Valovuosia. Naista.
- Anonyymi
Samoin , miestä
- Anonyymi
Samoin, miestä💖
- Anonyymi
Valo matkaa vuodessa 9,5 biljoonaa kilometriä...
- Anonyymi
Mittaahan pitää olla käsityksen lisäksi https://youtu.be/qS2nKBruP7Q
- Anonyymi
En ole varma. Satoja vuosia. Häntä.
- Anonyymi
10 v
- Anonyymi
Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen vai mies?
Sama kymppi suurinpiirtein, naiselta.
- Anonyymi
2 vuotta 8 kk miestä.
- Anonyymi
M.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M.?
Ei vaan T.
- Anonyymi
Hetken aikaa kaipasin todella hyvin tuntemaani ihmistä, muita en moneen vuoteen.
- Anonyymi
4 vuotta, 1kk ja 24 päivää. 4v 1kk 24 pv liian kauan.
- Anonyymi
Miestä vai naista?:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miestä vai naista?:
Miestä. Täysin turhaan tosin, mutta oonpahan kaivannut silti.
- Anonyymi
Vuoden ja 5kk..noin, miestä🧡
- Anonyymi
Sanoisinko 8-9 kuukautta kaivanneeni miestä. En muista varmaksi.
- Anonyymi
Mulla sama..
- Anonyymi
5 kuukautta hetkittäin ja nyt reilu 2 kuukautta koko ajan yhtä miestä 💔
- Anonyymi
Kuulostaa tutulta. Mutta ei, se olikin aikataulumuutos. 2kk muuttui 5kk.
- Anonyymi
Missä olet viimeksi nähnyt tämän miehen ? Aika kyllä osuisi kohdilleen yhden naisen kanssa, mutta osuuko sitten paikka :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä olet viimeksi nähnyt tämän miehen ? Aika kyllä osuisi kohdilleen yhden naisen kanssa, mutta osuuko sitten paikka :D
Tuskin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin
Ei voi tietää jos ei kerro. Toisaalta tuskin sinä olet sellainen ruskea silmäinen, blondit hiukset ja ikää vasta 19v.
- Anonyymi
11 v 11 kk 6 pv
- Anonyymi
Naista olen kaivannut kohta 2 vuotta, mutta nyt on tosi ikävä häntä. Ihan sydän kyynelehtii.
- Anonyymi
Minunkin sydän ikävästä mieheen. Paljon koko vartalon läpi kulkeutuvia tunteita. Ihania tunteita! En vaihda mihinkään. Nää on meidän!
- Anonyymi
2.7.2022..Silloin kun katseemme kohtasivat.
- Anonyymi
Miehellekö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehellekö?
Päivän parin heitto
Sivusta kokonaan
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Kauan olen kaivannut miestä, mutta viimeiset 2 vuotta tosi paljon. Aivan kipeää tekee, kun ei pääse hänen lähelleen. Miten voikaan näin paljon kaivata, vaikkei edes näe häntä missään..
- Anonyymi
Milloin olet hänet viimeksi nähnyt?
- Anonyymi
Mulla on ollu kans viimeiset reilu 2 vuotta ikävä yhtä ihanaa naista. K
- Anonyymi
Oisko 12v siitä kun tajusin olevani ihastunut häneen 😌 tiedän etten voi häntä koskaan saada mutta silti ♥️
- Anonyymi
Pari päivää... miestä... tää tuli vähän yllätyksenä itsellekin.
Ehkä olen koko elämäni kaivannut jotain tiettyä, sitä "oikeaa".
- Anonyymi
Yli 40 vuotta.
- Anonyymi
30 vuotta muistellut yhtä tyttöä . Jotain silloin tapahtui tieteellä on joitain selityksiä jotain kemikaalitoimintaa aivoissa
- Anonyymi
Viitisen vuotta eräs nainen on mielessäni muistutellut itsestään.
- Anonyymi
Sama erään miehen suhteen. Missä tutustuitte?
- Anonyymi
Oikeastaan vasta kaksi vuotta olen kaivannut, joskus enemmän ja välillä vähemmän
- Anonyymi
Mitä se vasta tarkoittaa? Tunnut pärjäävän ilman häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se vasta tarkoittaa? Tunnut pärjäävän ilman häntä.
Silloin se alkoi. Ei kai sitä omaa pärjäämistään voi vain toiseen ihmiseen liittää.
- Anonyymi
Aika on vierähtänyt...yli 2vuottako jo. Viimeisen kerran, kun nähtiin. Kunpa olisin saanut suuni avattua ja jotain sanottua, ikävä sinua tumma P-mies.
- Anonyymi
11 v 11 kk 9 pv miestä
- Anonyymi
Koko ikäni varmaan, puoliskoani.
- Anonyymi
Sama täällä.
- Anonyymi
Kauan kauan..
Vaikka vaivanen nainen oonkin niin joskus hyvempinä päivinä, aattelen miten mukava ois kun oisit täällä peiton alla mun kanssa, nakuna.
Ois kiva kosketella toisiaan ja höpötellä hassuja. Piirrellä nyt sitte vaikka niitä sydämiä sormilla selkään ja hiplailla peppua, ja muutakin.
Katsella pitkään sua silmiin ja sellasta..- Anonyymi
Tätä tullut tehtyä, ettet vain olisi hän?
- Anonyymi
Tässä kuussa tulee 2 vuotta siitä kun kaikki loppui..
- Anonyymi
Ihan uusi ihminen, jonka kohtasin muutama viikko sitten lenkillä ollessani, katsoimme toisiamme ohi mennessämme. Herätti mielenkiinnon ja sai hormoonit hyrräämään. Mitä minulle tapahtuu todella harvoin.
- Anonyymi
Päivän pari hehheh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904342
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?502787Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2121644Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426