Vain koska joktin hahmot jotka sarjakuvissa olivat miehiä ovat nyt naisia ja hahmot jotka olivat valkoisia ovat nyt mustia.
Katsoin eilen 4 episodia ja jos jatkuu yhtä laadukkaana niin sarjasta tulee yksi parhaista koskaan.
Se onkin muuten hyvin syvällinen ja yleissivistystä vaativa sarja, intellektuellien sarjakuvan TV-filmatisointi.
Ei se siis äärioikeistolaisille jauhopäille sovikaan, tuskin ovat katsoneetkaan, kunhan nyt sitten rääkyvät muiden mukana kun joku niiden fasistisista idoleista somessa mainitsi WOKE -kulttuurin.
Äärioikeistorotat haukkuvat The Sandman -TV sarjaa
9
67
Vastaukset
- Anonyymi
Persuporukka ei tajuaisi sarjasta yhtään mitään muutenkaan, niiden ulinan voi jättää huomiotta
- Anonyymi
Kokoomuksen äänestäjänä pidän itseäni oikeistolaisena. Tasa-arvon ja suvaitsevuuden kannattaminen ei kuitenkaan ole puoluesidonnainen asia. Toinen asia on, että Neil Gaimanin scifiin ei kannata sekoittaa sen paremmin tsasa-arvo ajattelua kuin ideologioitakan. Joku roti siinäkin.
- Anonyymi
Ai niin. Olen ollut scifi fani jo -70 luvulta. Gaiman on yksi hioenoimmista scifi-kirjailijoista, vaikka ei yhtä tunnettu kuin joku Adams, Reynolds tai Asimov.
- Anonyymi
Todella hieno sarja! Tekee oikeutta alkuteokselle, mutta Gaiman onkin ollut vahvasti sarjan teossa mukana. Säälittävämpiä ovat nämä sarjan monivärisyydestä ja "feministisyydestä" vinkuvat rasistikuspäät.
- Anonyymi
Paska sarjahan se on ja piste. Enkä ole persu saati tiennyt noista väitetyistä asioista mitään.
- Anonyymi
Katsoin jälleen, en sarjaa, vaan elokuvan The Sandman (2017). Oli tarinana heikkolaatuinen, puuttui terve logiikka, joka tällaisissa "yliluonnollisissakin" tarinoissa tulisi olla.
Tyttö (Madison) alkoi kirkua joka asialle. Itki ja irvisteli naama vääränä, potki ja naputteli hysteerisenä ikkunanlaseja, aivan kuin hän olisi ollut tarinan uhri.
Sandman kuitenkin lähti hänen omasta vihastaan. Madison tappoi, Sandman oli vain hänen välineensä.
Jos olisi rauhoittunut ja kerrankin tehnyt niinkuin pyydettiin... no, ö-kauhuleffaa ei olisi syntynyt. Dramaattista, kieltämättä, mutta...
Täti (Claire) oli typerä, heikkotahtoinen ja toimissaan epälooginen. Kyseessä ei ollut rakkaus Madisonia kohtaan, vaan vastuuton selkärangattomuus. Molemmat käyttäytyivät kuin "uhrit", joita he eivät olleet. Uhreja olivat Madison-Sandmanin tappamat ihmiset.
Järjellisellä käytöksellä taas... niin. Ö-leffaa ei olisi syntynyt.
Olen itse kohdannut kummajaisia ja tiedän miten neuvoton voi siinä tilanteessa itse olla.
Rauhallisuus, ajattelu ja looginen toiminta voi pelastaa jo paljon.
Näissä kummitusleffoissa yleensä on juonen alkuna jokin nk. todellinen uskomus tai ilmiö, esim. kabbalismi. Sille sitten rakennetaan mielikuvitustarina.
Aaveetkin toimivat yleensä tietyllä tavoin. Vaikka tilanteet ovat erilaisia, tietty kuvio ja logiikka saattaa toistua. - Anonyymi
Sandman sarjan 1 kausi oli hyvä ja se lunasti odotukset mutta 2 kausi meni sitten tuohon Woke💩🤬osastoon jossa roolitukset ja dialogi oli aivan perseestä kuten yleensä noissa sarjojen jatko osissa in nykyään tapana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12010316
- 525030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411402Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta251010Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311001Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977