https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/be5528c9-2b6e-4d56-99e4-b2aed05da344
Mies tunnettiin erityisen massiivisista lihaksistaan.
Brasilian Hulk on kuollut
7
86
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mistä lihaksista.
- Anonyymi
Aivan älyttömän kokoiset hanskat tuolla kaverilla. Varsinkin, kun kehonrakentaja oli yli 50-vuotias.
- Anonyymi
Symmetria ei ole tuon kehonrakentajan paras puoli, mutta hauiksilla pesee perus salimaket mennen tullen.
- Anonyymi
Ois ihana imuttaa noin isoa tissiä, ah mitä namia. Mielestäni koko kehonrakennuksen parhaimmat Trapeziukset hänellä, Kevin Levrone tulee toisena, tosin Levrone on roinannut.
- Anonyymi
Eikö tämä ollut se Trumpin korkeimman oikeuden nimittämä tuomari?
- Anonyymi
Harmi, ettei kerenny kirjoittaa kirjaa:
Miten nautin pillereistä.- Anonyymi
Tai "Miten elätän toisen miehen lasta"
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 681103
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r71932Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799