Tosi voimaton olo, mutta suolan lisääminen ei auta. Tämä on joskus enempi ja vähempi hellekesän satoa. Minulla on tähän taipumusta, mutta nyt on niin huono olo, että meinaa mennä hermot. Onko kellään muulla sama ? Mä olen 46-vuotias nainen.
Veren suola-arvo 131 ,
2
90
Vastaukset
- Anonyymi
Ajatella, en ole koskaan kuullut että veren suola-arvo ylipäätään mitataan. Aina sitä oppii. Sorry en mitenkään väheksy vaivaasi. Toivon että löydät ratkaisun.
Perehdyin googlessa asiaan. Yksi suola-arvon alenemisen syy on liiallinen oluen juonti ja toinen ripuli. Ylipäätään runsas nesteen juonti, vaikkei olutta olisikaan, laimentaa suolaa veressä. Elimistön kuivuessa suolapitoisuus vahvenee.
En tuo arvosi hirveän alhainen ole kun Natriumin (jota ilmeisesti tarkoitat) viitearvo on 135–145 mmol/l. - Anonyymi
Pieni natriumin mataluus on melko yleistä, mutta 46-vuotiaalla siihen on kyllä jokin syy. Yleensä verenpainelääkkeet. Diagnostiikka on aika suoraviivaista ja onnistuu kyllä työterveydessä tai terveysasemalla. Se ei yleensä korjaannu jos varsinaista syytä miksi suola on matala ei hoideta. Samaan aikaan sanottava että natriumtaso 131 harvoin aiheuttaa vielä mitään oireita tai väsymystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136