Tosi voimaton olo, mutta suolan lisääminen ei auta. Tämä on joskus enempi ja vähempi hellekesän satoa. Minulla on tähän taipumusta, mutta nyt on niin huono olo, että meinaa mennä hermot. Onko kellään muulla sama ? Mä olen 46-vuotias nainen.
Veren suola-arvo 131 ,
2
162
Vastaukset
- Anonyymi
Ajatella, en ole koskaan kuullut että veren suola-arvo ylipäätään mitataan. Aina sitä oppii. Sorry en mitenkään väheksy vaivaasi. Toivon että löydät ratkaisun.
Perehdyin googlessa asiaan. Yksi suola-arvon alenemisen syy on liiallinen oluen juonti ja toinen ripuli. Ylipäätään runsas nesteen juonti, vaikkei olutta olisikaan, laimentaa suolaa veressä. Elimistön kuivuessa suolapitoisuus vahvenee.
En tuo arvosi hirveän alhainen ole kun Natriumin (jota ilmeisesti tarkoitat) viitearvo on 135–145 mmol/l. - Anonyymi
Pieni natriumin mataluus on melko yleistä, mutta 46-vuotiaalla siihen on kyllä jokin syy. Yleensä verenpainelääkkeet. Diagnostiikka on aika suoraviivaista ja onnistuu kyllä työterveydessä tai terveysasemalla. Se ei yleensä korjaannu jos varsinaista syytä miksi suola on matala ei hoideta. Samaan aikaan sanottava että natriumtaso 131 harvoin aiheuttaa vielä mitään oireita tai väsymystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227