Kassa neitien ihailijat!

Anonyymi

Tänne voi tulla kertomaan omasta ihailun kohteesta :)

37

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei voi kertoa. Siis kohteesta. Kun niitä on niin pirun monta. Älytön määrä kauniita naisia pelkästään kassoilla, huhhuh. Tää on joskus hankalaa, kun näkee kauneutta vähän kaikessa, ei välttämättä niin, että haluttaisi tai muuten silleen kiinnostaisi, mutta joutuu vaikkapa toteamaan, että olipa sillä kauniit silmät ja hymy, muutenkin olemus oli jotenkin viehättävä. Ja niin edelleen.

      • Anonyymi

        Taidat viihtyä kaupoissa? Kuinka monta tuntia viikossa? :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat viihtyä kaupoissa? Kuinka monta tuntia viikossa? :D

        Valitettavasti täytyy tuottaa pettymys, en juurikaan viihdy kaupoissa, se on pikatahtia tavarat kyytiit ja äkkiä pois. Kassoilla voisin tietty notkua, mutta luulen, että aika äkkiä paikalle tulisi vartija haastattelemaan 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Valitettavasti täytyy tuottaa pettymys, en juurikaan viihdy kaupoissa, se on pikatahtia tavarat kyytiit ja äkkiä pois. Kassoilla voisin tietty notkua, mutta luulen, että aika äkkiä paikalle tulisi vartija haastattelemaan 😂

        :D no se on hyvä, että tiiät rajasi :D


    • Anonyymi

      Kassaneiti on yhdyntäsana?

      • Älä jaksa viilata pilkkua, kun kuitenkin ymmärrät aloituksen. Joten kerropa omat kassahenkilö fantasiasi, kiitos.


      • Anonyymi

        Ajattelin myös nipottajia, niin laitoin tahallaan erikseen 🤭


      • Anonyymi

        Oletitko että kassaneiti sen tietää?


    • Anonyymi

      Yhel ABCllä on uus myyjä joka kyllä on nätti ku mikä

      • Anonyymi

        Punertava tukka, kivat silmälasit ja pari tatuointia käsissä hänellä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Punertava tukka, kivat silmälasit ja pari tatuointia käsissä hänellä

        Punertava tukka? Nyt kerrot heti sen ABC:n!!!


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Punertava tukka? Nyt kerrot heti sen ABC:n!!!

        Käyt kaikki Koolla alkavien kaupunkien Absit läpi ni voit löytää jos tuuri käy 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käyt kaikki Koolla alkavien kaupunkien Absit läpi ni voit löytää jos tuuri käy 😅

        Äääh, saat pitää sen kassaneidin omana silmänilonasi sitten, menee turhan työlääksi tuo 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Äääh, saat pitää sen kassaneidin omana silmänilonasi sitten, menee turhan työlääksi tuo 😂

        Hyvä 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä 😊

        Etkä sitten tuu Espooseen kattelemaan MINUN kassaneitejäni, nih! 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Etkä sitten tuu Espooseen kattelemaan MINUN kassaneitejäni, nih! 🤣

        Sovittu 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sovittu 😁

        Nyt tietty tasa-arvon nimissä me ei kaksistaan voida jakaa näitä kassaneitejä, vaan meidän on pakko käydä kumpikin tahoillamme kyselemässä, että keille kaikille tämä sopii ja keille ei. Sitten vaihdetaan listoja, että kuka missäkin liikkeessä on ihaltavissa ja kuka ei. On tää nykyaika jos vähän työllistävää 😆


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Nyt tietty tasa-arvon nimissä me ei kaksistaan voida jakaa näitä kassaneitejä, vaan meidän on pakko käydä kumpikin tahoillamme kyselemässä, että keille kaikille tämä sopii ja keille ei. Sitten vaihdetaan listoja, että kuka missäkin liikkeessä on ihaltavissa ja kuka ei. On tää nykyaika jos vähän työllistävää 😆

        Niih 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punertava tukka, kivat silmälasit ja pari tatuointia käsissä hänellä

        Mut musta vähän tuntuu et hänkin vähä tykkää musta ku aina alkaa hiuksiaan asettelee kun menen kassalle 😊


    • Anonyymi

      Voi miten kaunis ja näppärä nainen!

    • Olipa kerran... 😊

      • Anonyymi

        Eeei... Sinäkö myös? :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eeei... Sinäkö myös? :D

        Täh? No siitähän kaikki alkoi. 😅


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Täh? No siitähän kaikki alkoi. 😅

        No en ole ehtinyt kaikkeen perehtyä :D


    • Anonyymi

      No kertokaa nyt missä kauppaketjuissa on parhaimman näköiset neidit? :D

      • Anonyymi

        Nyt kassaneiti vetää kyllä pohjat ihailun tarpeessaan.


      • Anonyymi

        Kyllä se on Elisa shop taikka poliisin asiakaspalvelupiste röllikkä missä hoteimmat asiakaspalvelijat.


        Maskun huonekalukaupoissakin aika kuumiksii 😉


      • Anonyymi

        Niin ja tietty autokaupoissa myös


      • Anonyymi

        ehdottomasti k-kaupoista 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehdottomasti k-kaupoista 😃

        Eikä oo. Mitään niin hottia kroppaa ei näy missään muualla kuin poliisin asiakaspalvelupisteessä.

        Kattokaa nyt niitä miehiä niissä uniformuissaan. Rölli, semmonen vois vähän mua rautoihin laittaakin ja käyttää lähitaistelun otteita muhun,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kassaneiti vetää kyllä pohjat ihailun tarpeessaan.

        En ole kassaneiti. Ainoastaan tylsistynyt neiti 🤭 vai rouva. En nyt muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä oo. Mitään niin hottia kroppaa ei näy missään muualla kuin poliisin asiakaspalvelupisteessä.

        Kattokaa nyt niitä miehiä niissä uniformuissaan. Rölli, semmonen vois vähän mua rautoihin laittaakin ja käyttää lähitaistelun otteita muhun,

        Käytkö useasti poliisin asiakaspalvelussa kyselemässä apua? Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytkö useasti poliisin asiakaspalvelussa kyselemässä apua? Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen :D

        Voisin käydäkin. Mut siellä on jonoo melkein kilometrin verran ulkona kadulla kun kaikki muutkin haluu poliisin asiakaspalvelu vastaanottoon päästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin käydäkin. Mut siellä on jonoo melkein kilometrin verran ulkona kadulla kun kaikki muutkin haluu poliisin asiakaspalvelu vastaanottoon päästä

        No höpöhöpö :D kerran kävin noutamassa passia, eikä kyllä yhtään hyvännäköista saati hyvä kroppaista naista tullut vastaan. Ei edes asiakkaissa :D


    • Anonyymi

      Joskus olen Salen kassalta bongannut itsensä Scarlett Johanssonin. Tämä Suomen Scarlett oli ehkä alkuperäistäkin kauniimpi. Samoin Lidlissä oli Maisie Williams.
      Mutta en juuri kyllä sen kummemmin kassaneitejä tuijottele, tervehdin kyllä ja olen ystävällinen, silti huomaan että usein toivottavat edelliselle ja minua seuraavalle asiakkaalle päivänjatkoja, minut jostain syystä jätetään paitsi tästä toivotuksesta.
      Ehkä olen vain niin karsean näköinen, olenkin siirtynyt käyttämään itsepalvelua aina kun mahdollista, tai keräilijää.

    • Anonyymi

      Mä ihailin kassakonetta, en huomannu neitoa ollenkaan.

      • Anonyymi

        No nyt tuli pojot tästä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2287
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1369
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1078
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1053
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      910
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      63
      822
    Aihe