Muistakaa olla kilttejä

Anonyymi

Toisille, niin metsä vastaa, kun sinne huutaa ja sitä saa mitä tilaa, niin makaa kuin petaa..näin se kuulkaa menee!!

19

71

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama pätee myös sinuun vai onko niin että sinä olet etuoikeutettu tuomitsemaan muita?

• Anonyymi

Mä en ikinä ( erittäin harvoin) kohtele toisia huonosti ensimmäisenä, mutta kun mun silmille hypätää silloin olen harvinaisen ilkeä. Tietenkin koskee kaikkia!

• Anonyymi

Uskokaa Jeesukseen. Älkää epäjumaliin. Monille media ja valtiovalta toimii epäjumalana. Miten niin? Yksi Jumalan piirre on että hän on erehtymätön ja aina oikeassa. Media, valtio tai edes tiede ei ole aina oikeassa. Silti osa ihmisistä uskoo että nämä tuottavat 100% luotettavaa tietoa ja että kaikki muu tieto on väärää tietoa. On siis epäjumalan palvomista kun tällaisia ominaisuuksia uskotaan olevan sellaisissa toimijoissa, joissa niitä ei ole.
      Kaikki muu hyvyys seuraa kun ei usko valheita vaan kiinnittää itsensä Totuuteen kuka asettaa kaiken inhimillisesti tuotetun kyseenalaistavaksi eikä kuvittele turhia.

• Anonyymi

Ja joskus vaikka huutaa hyvää, tulee väärin ymmärryksiä tai haluttomuutta ymmärtää ja saa pahaa takaisin. Mieli voi muuttua ja monet asiat voi niihin vaikuttaa, siksi varovaisuuskin on hyvä huomioida, erehdyksien kautta hyvään uskoen. Aloituksessa hyviä sanaparsia, joita itsekin haluan viljellä toisinaan.

• Anonyymi

No joo, joskus voi viljellä hyvää ja saada pahaa takaisin, mutta sepä ei ookkaan enää sinun ongelma, joskus ihminen haluaa tahallaakin ymmärtää väärin, mutta siihenkin voi olla syy.

• Anonyymi

Niinpä. En pääse yli siitä miten hän loukkasi minua. Osoitti etten ole yhtään mikään. Koko elämä muutti suuntaansa, kun hänet tapasin. Oli vain hän. Olen ihmisraunio, sitäkö halusi? Eikä ole tapahtunut ihan vuodessa tai kahdessa. Vaikea käsittää miksi.

• Anonyymi

Kaikesta pääse yli, lähes kaikesta. En tiedä tarinaasi, mutta katse tulevaan. Tsempit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikesta pääse yli, lähes kaikesta. En tiedä tarinaasi, mutta katse tulevaan. Tsempit

Paino sanalle "lähes".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paino sanalle "lähes".

Tatkoitin lähes kaikesta, mutta ihmissuhteista pääsee kyllä.

• Anonyymi

Kyllähän se oli huonoa käytöstä

• Anonyymi

Tällä vielä harhaisena sekoilin useampaan otteeseen

• Tällä palstalla tuo ei oikein pidä paikkaansa. Vaikka mitenpäin yrittäisi olla omassa rauhassaan, niin kaikenlaista sataa niskaan!

• Anonyymi

Ei täällä edes kannata mistään välittää.

• "Muistakaa olla kilttejä"

Kiltteys ei ole muistijuttu, vaan aivojen rakenteesta ja aivokemiasta johtuva suhtautumistapa. 🌹👀

• Anonyymi

No joo, mutta käyttäytymiseen pystyy vaikuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo, mutta käyttäytymiseen pystyy vaikuttaa.

näin se oli

• Anonyymi

Tiedätkö kun se menee niin että ne kiltit ihmiset eniten sitä paskaa ja vittuilua joutuu kuuntelemaan. Niille on helppoa avautuu ja käyttäytyä huonosti kiusata jne. Koska monesti ovat hyväntahtoisia eivätkä tahdo tahallisesti pahaa. Ei kukaan mene jollekin örmylle joka vääntää niskat nurin jo katseella avautuu.

• Anonyymi

totta

• Anonyymi

Toisten ihmisten yksityisasioiden vakoilu, ja niistä juoruaminen porukalla, on sitä kilteintä toimintaa mitä ihminen voi tehdä.

Ja jos siitä kuittaa takaisin niin vakoilijalla on täysi oikeus loukkaantua. Koko juoruporukalla on täysi oikeus suuttua.

Se on sitä aikuisten käyttäytymistä. Muistakaa se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4418
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3261
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2544
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      53
      2524
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2235
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1662
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1530
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe