Danielin profetian mukaa maailman loppu tulee aikana, jolloin

Anonyymi

tulee aikana jolloin viimeinen maailmanvalta on poliittisesti jakaantunut. Kuten USA ja Iso-Britannia ovat nykyään.

Näiden kuninkaiden aikana taivaan Jumala tulisi pystyttämään valtakuntansa joka poistaisi maalliset poliittiset hallinnot.

Danielin 2:42-44 sanoi ajastamme

Samoin kuin jalkaterien varpaat olivat osittain rautaa ja osittain savea, valtakuntakin on osittain luja ja osittain hauras. Sinä näit, että rautaa oli pehmeän saven seassa, ja samoin ne sekoittuvat ihmisiin. Ne eivät kuitenkaan tartu yhteen, toinen toiseensa, niin kuin ei rautakaan sekoitu saveen. Noiden kuninkaiden aikana taivaan Jumala perustaa valtakunnan, joka ei ikinä tuhoudu. Tuota valtakuntaa ei anneta millekään toiselle kansalle. Se murskaa kaikki nämä valtakunnat ja tekee niistä lopun, ja vain se pysyy ikuisesti.

4

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Neljäs peto on ERILAINEN kuin muut pedot /valtakunnat!

7 Sen jälkeen minä näin yöllisessä näyssäni, ja katso, oli neljäs peto, kauhea, hirmuinen ja ylen väkevä; sillä oli suuret rautaiset hampaat, ja se söi ja murskasi ja tallasi tähteet jalkoihinsa. Se oli erilainen kuin kaikki edelliset pedot, ja sillä oli kymmenen sarvea.

19 Senjälkeen minä tahdoin saada varmuuden neljännestä pedosta, joka oli erilainen kuin kaikki muut ja ylen hirmuinen; jolla oli rautaiset hampaat ja vaskiset kynnet, joka söi ja murskasi ja tallasi tähteet jalkoihinsa;

23 Hän vastasi näin: "Neljäs peto on neljäs valtakunta, joka syntyy maan päälle, erilainen kuin kaikki muut valtakunnat. Se syö kaiken maan ja tallaa ja murskaa sen.

24 Ja ne kymmenen sarvea ovat kymmenen kuningasta, jotka nousevat siitä valtakunnasta. Ja heidän jälkeensä nousee eräs muu, ja hän on erilainen kuin edelliset, ja hän kukistaa kolme kuningasta.

Millä tavalla neljäs ERILAINEN PETO / valtakunta on toisiin edeltäjiinsä nähden?

• Anonyymi

"erilainen kuin kaikki muut valtakunnat"

Koska se on unioni tai niiden yhteenliittymä?

• Anonyymi

minä ennustin koronan ! kaiva esiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7293
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4906
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4599
    4. 69
      4370
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4158
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3188
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2908
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      39
      2458
    9. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      47
      2397
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      209