Väitäthän että välitän liian vähän miltä sinusta tuntuu. Nyt kun olen täällä niin kerro,
Kuvaile olotilaasi
34
588
Vastaukset
- Anonyymi
En nyt jaksa, just yhelle työkaverille ja siskolle valitin mun olosta. Sen verran sanon että eipä oo kovin autuas olo millään muotoa.
- Anonyymi
Onko sisko vanhempi vai nuorempi, ja kuinka monta vuotta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sisko vanhempi vai nuorempi, ja kuinka monta vuotta?
Nuorempi se on.
- Anonyymi
Miten niin väitän tuolla tavalla? Milloin olen väittänyt?
- Anonyymi
21:58 = U EH
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21:58 = U EH
Mitä tuo edes tarkoittaa? Et vastaa mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuo edes tarkoittaa? Et vastaa mihinkään.
Käännä viestisi kellonaika kirjaimiksi A=1, B=2... jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käännä viestisi kellonaika kirjaimiksi A=1, B=2... jne.
No eikö sen pitäisi sitten olla BA:EH miten tuo nyt liittyy edes mihinkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö sen pitäisi sitten olla BA:EH miten tuo nyt liittyy edes mihinkään?
Koska tuosta kellon ajasta tulit mieleeni. Mikä olisi sitten U:ta vastaava kirjain? Ehkä sen perusteella yritän tunnistaa sinut. Jollakin toisella oli toki sama kellonaika viestissään, joten ehkä erehdyin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tuosta kellon ajasta tulit mieleeni. Mikä olisi sitten U:ta vastaava kirjain? Ehkä sen perusteella yritän tunnistaa sinut. Jollakin toisella oli toki sama kellonaika viestissään, joten ehkä erehdyin.
Ai siitä ajasta mitä tänne kirjoitan? Menee todella hakuammunnaksi. Eiköhän täällä tunnisteilla saa enemmän tietoa kuka kirjoittaa eikä mistään kellonajasta mikä on kaiken lisäksi yhdyssana. En tiedä mikä on U:ta vastaava kirjain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai siitä ajasta mitä tänne kirjoitan? Menee todella hakuammunnaksi. Eiköhän täällä tunnisteilla saa enemmän tietoa kuka kirjoittaa eikä mistään kellonajasta mikä on kaiken lisäksi yhdyssana. En tiedä mikä on U:ta vastaava kirjain.
Tarkoitin numero. Mutta AP kirjoitti 21:42, joten siinä olisi ollut tavallaan tunniste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin numero. Mutta AP kirjoitti 21:42, joten siinä olisi ollut tavallaan tunniste.
Näköjään on ellei sitten ole ottanut palstalta jonkun kommentin nainen väittäisi että mies välittäisi liian vähän hänestä. Kun eihän näistä voi tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
U _on_ kirjain!!!
- Anonyymi
Pahalta, epätoivoiselta, väsyneeltä,nöyryteltyltä yksinäiseltä, luovuttaneelta, surulliselta ja onnettomalta .
- Anonyymi
Tuskinpa sua on nöyryytetty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa sua on nöyryytetty
Sori jos tunteeni ovat vääriä.Älä kysy miltä tuntuu jos vastaus ei mielytä.
- Anonyymi
Wfuh wfuh
- Anonyymi
Kuulostat samalta kuin alimman kerroksen naapuri joka ilta, liekö joku rukous. :D
Kummeli kuulostaa samalta: https://www.youtube.com/watch?v=xyHXHAs0DCI
- Anonyymi
Vähän väsynyt. Yritän katsoa Netflix dokumenttia, mutta joku häiritsee signaaleillaan ja on pakko kirjoitella palstalle.
- Anonyymi
Hämmentynyt. Epätietoinen. Epävarma.
Odotan ihmettä tapahtuvaksi. Nyt menen nukkumaan.
- Anonyymi
muistelen mennyttä aikaa
- Anonyymi
Hmm, surullista.., mä oon aina jatkaja, en ikinä kaipaa menneeseen, en tiiä oikein miltä se tuntuu. Voimia!
- Anonyymi
Minusta tuntuu huonolta. Olen surullinen. En ollut suunnitellut elämääni näin yksinäiseksi, mitä se nyt on. Minulla on joskus syntynyt sellainen käsitys, että hän ei halua sitoutua minuun. Seura kelpaa, jos se on huoletonta. Olen tästä syystä särkynyt joskus oikein pahasti. Ja yhä uudestaan olen kokenut sen. Haluaisin tuntea olevani tärkeä hänelle. En minä ole missään vaiheessa ollut muuta kuin rakastunut tai rakastanut häntä. Se pääsi tapahtumaan jo ajat sitten. Eikä se loppunut, vaikkemme välillä nähneet aikoihin. Hirveetä p..kaa.
- Anonyymi
Olen kipeä... Korona testi odottaa aamulla...
Kuumetta ollu sitten lauantain nousee ja laskee.
😞- Anonyymi
Pikaista paranemista. :)
Oma korona nosti kuumetta noin, kaksi päivää seilasi korkeimmillaan 39 asteessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikaista paranemista. :)
Oma korona nosti kuumetta noin, kaksi päivää seilasi korkeimmillaan 39 asteessa.Olen jo hullun kirjoilla kun lämpötila nousee 37-38 max... 36 on se just oikee.
Nukun 2h-30min putkeen olo ei ole kovin mukava.
Kiitoksia :)
En päässyt tienaamaan rahaa töihin kun iski pöpö.
Kotonani tein kotitestin ei näyttänyt koronaa.
Viralliseen silti pitää mennä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo hullun kirjoilla kun lämpötila nousee 37-38 max... 36 on se just oikee.
Nukun 2h-30min putkeen olo ei ole kovin mukava.
Kiitoksia :)
En päässyt tienaamaan rahaa töihin kun iski pöpö.
Kotonani tein kotitestin ei näyttänyt koronaa.
Viralliseen silti pitää mennä.Mä tunnen kun kuume on kohoaa ja siten monitoroin sen tasoa ja lasken käyriä trendistä ja samalla tunnelmoin omaa vointiani, toi koronan nostama kuume kesti alle 50 tuntia ja se laski välillä täysin normaaliin kunnes nousi uudelleen.
Mulla korona nosti kuumeen heti toisena päivästä kun jotain alkoi tuntua voinnissani.
Korkeimmillaan mulla on kuume noussut yli 40, se oli armeijassa kun kovasta vatsakivusta huolimatta halusin sen päivän kovapanosammuntoihin ja sinnehän menin myös.
Illalla piti sitten kävellä varuskuntasairaalaan, kuume oli melkein 41. Umpilisäke oli puhjennut. :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tunnen kun kuume on kohoaa ja siten monitoroin sen tasoa ja lasken käyriä trendistä ja samalla tunnelmoin omaa vointiani, toi koronan nostama kuume kesti alle 50 tuntia ja se laski välillä täysin normaaliin kunnes nousi uudelleen.
Mulla korona nosti kuumeen heti toisena päivästä kun jotain alkoi tuntua voinnissani.
Korkeimmillaan mulla on kuume noussut yli 40, se oli armeijassa kun kovasta vatsakivusta huolimatta halusin sen päivän kovapanosammuntoihin ja sinnehän menin myös.
Illalla piti sitten kävellä varuskuntasairaalaan, kuume oli melkein 41. Umpilisäke oli puhjennut. :DOlisikohan minulla sitten korona alkaa kuulostaa siltä...töissä muutama asiakas tuli koronassa :(
Aamulla on hyvä olla normaali lämpö mutta ilta ja yö se on siinä 38.
Silloin kun on kuume niin pitäisi levätä eikä mennä urheilemaan :O.
- Anonyymi
Äläri on melko huono tietokone 🤣😂🤣😅
- Anonyymi
Ja turhempi kuin pelkkä tupakka, hyi saatana kummallekin ja empiria puhuu nyt!
- Anonyymi
Hitaahkosti humaltuva, tällä hetkellä seitinohut iltakänni. Hik.
- Anonyymi
Erittäin kivulias, väsynyt, huonovointinen, jotenkin lannistunut ehkä..
Valvon yöt, nukun päivällä sitten muutamia tunteja jos pystyn.
Mieliala matala, kaikki yrittää piristää ja sanoo et kyllä sä siitä vielä nouset ja palaat takas työelämään.. itsestä se tuntuu niin kaukaiselta ajatukselta vielä.
Kaverit sanoo et tärkeetä ois yrittää pitää toi pääkoppa kasassa, joinain päivinä pystyn siihen välillä tuntuu etten enää jaksa.. toivottomuuden tunteita. Jatkuva kipu kiristää hermoja joskus äärimmilleen.. itken paljon. - Anonyymi
Päähän on koskenut jo monta päivää, varsinkin jos yöllä herää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904503
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613385Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132561Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1092551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282464- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282017Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241773Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291628